Ja. Wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha zo eg erg ben ik toch ook niet

quote:
 mensen die real life en interwebs niet kunnen scheiden

Ik ben op fok en irl dezelfde persoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:52 schreef postmortum het volgende:
[..]

Over het algemeen eensch, op ONZ en KLB naquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben op fok en irl dezelfde persoon
Lijkt me vermoeiend om overal een dubbele bodem achter te zoeken. Als ik je op Fok niet moet, dan zal je me irl ook niet bevallen.

Zelfs je eigen verjaardagstopic openenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf gewoon openen onder onzin.

Vast weer een Belgische straaljager.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Tism het volgende:
Weer een vage knal in de lucht boven Roermond!..

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Tism het volgende:

Ook in Weert.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Tism het volgende:

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben irl een ongevoelige saaie bitch en gebruik fok om me anders voor te doen!

jah jij kunt t wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent in het echt idd een saaie kut. Bah. Doods bijna.

Afhankelijk van de dingen die daar allemaal te beleven zijn kom ik vast wel eens langs daar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook in Weert.
Yeyye! Ik heb weer een topic geopend
STRP Eindhoven! 18-28 november 2010

Is zo vet. .Strp is een tof festivalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dingen die daar allemaal te beleven zijn kom ik vast wel eens langs daar.
Ik heb gister mijn tent trouwens opgezet, dat ging binnen een paar seconden. Het ineen vouwen duurde helaas wat langer

Held. Toch jammer dat je niet gewoon met me praat op msn oid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dat ding zo snel mogelijk hebben staan en ook zo snel mogelijk weer ingepakt hebben. Tijdens een festival heb ik wel belangrijkere dingen te doen.

Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Held. Toch jammer dat je niet gewoon met me praat op msn oid.

Wel als je mij niet hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Mis ik iets als ik jullie allemaal niet op Facebook heb?

Oh, in dat geval moet je maar even je naam PM'en.quote:

werken was zo extra zwaar. Niet ziek genoeg om thuis te blijven dus moet maar 2 dagen gas geven
 werken was zo extra zwaar. Niet ziek genoeg om thuis te blijven dus moet maar 2 dagen gas geven

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker een klein griepjewerken was zo extra zwaar. Niet ziek genoeg om thuis te blijven dus moet maar 2 dagen gas geven

Ik ook nietquote:

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijgelezen en nu ga ik jullie toevoegen op facebook. Effe kijken wie ik kan vinden

Ik had jou al gevondenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijgelezen en nu ga ik jullie toevoegen op facebook. Effe kijken wie ik kan vinden

als ik weer internet heb ga ik je zoeken op basis van emailquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb friekin_ net toegevoegd, ik mag hopen dat ik zonder dat niet te vinden ben.
 op de foon gaat dat klote!
    op de foon gaat dat klote!

Waarom wil je geen vriendjes met ons zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb friekin_ net toegevoegd, ik mag hopen dat ik zonder dat niet te vinden ben.

Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom wil je geen vriendjes met ons zijn

Dat is iets binnen het Limbo topicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.
 topic bijna vol dus niemand zal je kunnen linken
 topic bijna vol dus niemand zal je kunnen linken

Ik heb je toegevoegd. denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |