Held. Toch jammer dat je niet gewoon met me praat op msn oid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dat ding zo snel mogelijk hebben staan en ook zo snel mogelijk weer ingepakt hebben. Tijdens een festival heb ik wel belangrijkere dingen te doen.
Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Held. Toch jammer dat je niet gewoon met me praat op msn oid.
Wel als je mij niet hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Mis ik iets als ik jullie allemaal niet op Facebook heb?
Oh, in dat geval moet je maar even je naam PM'en.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker een klein griepjewerken was zo extra zwaar. Niet ziek genoeg om thuis te blijven dus moet maar 2 dagen gas geven
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijgelezen en nu ga ik jullie toevoegen op facebook. Effe kijken wie ik kan vinden
Ik had jou al gevondenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijgelezen en nu ga ik jullie toevoegen op facebook. Effe kijken wie ik kan vinden
als ik weer internet heb ga ik je zoeken op basis van emailquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb friekin_ net toegevoegd, ik mag hopen dat ik zonder dat niet te vinden ben.
Waarom wil je geen vriendjes met ons zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb friekin_ net toegevoegd, ik mag hopen dat ik zonder dat niet te vinden ben.
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom wil je geen vriendjes met ons zijn
Dat is iets binnen het Limbo topicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.
Ik heb je toegevoegd. denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |