Ik wil Mss ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ikheb ALLEs watop famrvilel lijkt geblokkeerd
add mij een sop fb, Mss!jij bent tof, dus ik wil jou als vriendje
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Tassiepassie het volgende:
@postmortum: zou goed kunnen...ik heb met de hele familie aan vaders kant geen contact dus waarschijnlijk hoor je daar dan bij
dankjewel!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Door op het bericht te gaan staan. Dan verschijnt de 'hide' button en dan kun je de toepassing blokkeren. Opletten dat je dus niet de persoon blokkeert, maar de toepassing
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga weer even half Nederland door rijden, tot later!
have fun!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga weer even half Nederland door rijden, tot later!
Alleen als je een pic plaatst van wat jij nu op je nagels hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Mss het volgende:
OEH, kunnen we hier een Mss adoratie topic van maken?
ik ken je niet maar als iedereen je leuk vindt dan zul je dat vast zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Mss het volgende:
OEH, kunnen we hier een Mss adoratie topic van maken?
zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij bent dan ook de meest anonieme fokker in dit topic
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen als je een pic plaatst van wat jij nu op je nagels hebt
oh kijk aan dat is toch al watquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef solaire het volgende:
[..]
zo ongeveer jaik heb wel een telefoon e-mail en msn dus ik ben niet compleet onbereikbaar
haha zo eg erg ben ik toch ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja voeg me ff toe dan kan ik kijkenals bij die tak hoort dan verwijder ik je weer
hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |