Ik heb ook een vraag aan jou. Zou je me geven op die foto op facebookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is je arbeidsperspectief als je deze baan laat schieten?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag aan jou. Zou je me geven op die foto op facebook?
Mja, denk het welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag aan jou. Zou je me geven op die foto op facebook?
best wel ok denk ik , heb een hbo-ce opleiding en ongeveer 4 jaar ervaring op administratief gebied , ben vrij breed inzetbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is je arbeidsperspectief als je deze baan laat schieten?
Hangt van de situatie af. Nooit sex hebben met menen die dat zelf niet willenquote:
Leef je droom. Als je niet op die vakantie gaat, sla je je de rest van je leven voor je kop, word een unieke ervaring, en volgens mij ben je er ook echt aan toe, om die periode af te sluiten...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
best wel ok denk ik , heb een hbo-ce opleiding en ongeveer 4 jaar ervaring op administratief gebied , ben vrij breed inzetbaar
klopt dan maar de credit card in het rood laten gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af. Nooit sex hebben met menen die dat zelf niet willen![]()
[..]
Leef je droom. Als je niet op die vakantie gaat, sla je je de rest van je leven voor je kop, word een unieke ervaring, en volgens mij ben je er ook echt aan toe, om die periode af te sluiten...
Dat is toch een van de eerste dingen waar je aan denkt als je een foto van een vrouw ziet. Vaak kun je in een split-second die beslissing wel maken.quote:
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch een van de eerste dingen waar je aan denkt als je een foto van een vrouw ziet. Vaak kun je in een split-second die beslissing wel maken.
We missen jou ook!!!!!!11!1!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Tassiepassie het volgende:
Hoiiiii liefjes![]()
![]()
![]()
Ik ben ff bij mams dus kon even berichtje posten![]()
Kreeg vandaag bericht van Ziggo dat mijn internet de 24ste wordt geactiveerd en ik voor die tijd het modem binnen heb![]()
Tot snel![]()
![]()
![]()
Ik mis jullie
Zoek de mijnequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef postmortum het volgende:
wat is de facebook van Friekin_ ik wil ook oordelen
Jongeh. Ik geef aan jou geen toestemming.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef postmortum het volgende:
wat is de facebook van Friekin_ ik wil ook oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |