En jij het editvermogen van een schelvis.quote:
Inderdaad... dat pro-DNA-gelul van Peter R. kon echt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Shiiiit Freek had er vandaag moeten zitten, tegenover Peter.
Zal wel 1,55m en 52 kilo zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef TNA het volgende:
Onze dichter des vaderlands is dronken na vier glazen
Who the fuck is die gek eigenlijk? Je gaat me toch niet vertellen dat de dichter des vaderlands een paycheck krijgt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef TNA het volgende:
Onze dichter des vaderlands is dronken na vier glazen
Mooie dame.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef pberends het volgende:
De regie van P&W is verliefd op die griet...
Ik snap niet hoe een gepromoveerd onderzoekster zo kortzichtig kan lullen. Maar dankzij haar uitstraling ben ik alweer vergeten wat ze zei.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:55 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.stap.nl/nl/organisatie/medewerkers.html
Sowieso erg veel vrouwen die bij STAP zitten.
We kunnen iig vaststellen dat met mate alcohol drinken 10 keer gezonder is dan zwaar roken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef TNA het volgende:
Welles-nietes, welles-nietesSamenvatting: hogere kans op kanker door alcohol, andere positieve effecten van wijn, paar glazen per dag ftw.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe een gepromoveerd onderzoekster zo kortzichtig kan lullen. Maar dankzij haar uitstraling ben ik alweer vergeten wat ze zei.
In de make-up wel. Ik denk in daily life wat minder.quote:
Die mooie zelfverzekerde uitstraling make-up je er niet op.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Jac0bus het volgende:
In de make-up wel. Ik denk in daily life wat minder.
Ja en dat lulverhaal verberg je er ook niet meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die mooie zelfverzekerde uitstraling make-up je er niet op.
Mhaow, gewoon een matige uitzending. Dat gelul over de katholieke kerk en individuele gezinsdrama's word ik trouwens spuugzat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
In de make-up wel. Ik denk in daily life wat minder.
Leuke uitzending trouwens. Geen saaie gasten die komen vertellen hoe de economie er voorstaat of wat, gewoon een luchtige uitzending
Ben ik trouwens de enige die merkt dat Peter R. altijd voordat hij zijn verhaal gaat houden al dertig jaar in het vak zit?
Resveratrolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoe heette dat spul nou wat in wijn zat???
True over dat eerste. Normaal word ik het dan ook zat maar van mij kunnen ze die achterlijke katholieke kerk niet diep genoeg de grond in boren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, gewoon een matige uitzending. Dat gelul over de katholieke kerk en individuele gezinsdrama's word ik trouwens spuugzat.
Twee weken geleden lachte je je dood, toen met Ciska Dresselhuys. Of vorige week vrijdag, met Storms, van Kooten en die hilarisch slechte discussie over rekeningrijden.
Tja, wat willen ze nu over de katholieke kerk zeggen dan? Gaan ze bij P&W elke keer gasten als Nasr uitnodigen die dan vervolgens als debielen moreel verontwaardigd gaan doen? Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
True over dat eerste. Normaal word ik het dan ook zat maar van mij kunnen ze die achterlijke katholieke kerk niet diep genoeg de grond in boren.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef cobain1994 het volgende:
De politie weet nu wel wie ze eens moeten controleren op drank..Die man tikt de hele dag door lijkt me..
Drink dan limonadequote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Witte zoete wijn vind ik wel lekker.
Zoete witte wijn is voor mensen die geen wijn lusten maar toch ''wijn'' willen drinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik witte zoete wijn lekker vind..en ik heb P&W gister niet gekeken.
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is voor mensen die geen wijn lusten maar toch ''wijn'' willen drinken
Dat mogen ze nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef pberends het volgende:
Laat de politie/justitie zich hier maar lekker over uitlaten.
Jellequote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Jac0bus het volgende:
Te gast zijn:
- Jelle Brandt Corstius over de aanslagen in Moskou.
- CDA-minister Jan Kees de Jager over het CDA-verkiezingsprogramma.
- Freek de Jonge zet zijn traditie van verkiezingsconferences voort.
Voelt Balkenende zich te goed om dat te doen dat JK de jager het moet doen?
kijk tvpquote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ah, de toffe Brandt Corstius.
Ik hoop het. Straks zit Tijs van den Brink daar met z'n pisgezichtquote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef DaverzNL het volgende:
TijsvandenBrink
De nachtmerrie van iedere dagelijks-op-tv-presentator: een operatie. P&W voorlopig zonder Paul Witteman, meldt Jeroen P. net. Balen zeg.
3 minutes ago via web
Witteman blijkbaar uitgeschakeld, straks dus alleen Jeroen met zn gasten?
Klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef maril het volgende:
volgens de krant van wakker nederland heeft Witteman prostaat prolemen
Dat moet natuurlijk door ambtenaren worden uitgezocht. En die gaan zichzelf niet ontslaan dus uiteindelijk blijft alles bij het oude en hebben we in 2014 dezelfde discussie weerquote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef venomsnake het volgende:
Ze willen een hoop ambtenaren lozen, maar welke ambtenaren dat dan zijn moet nog over worden nagedacht!!
Jammer dat hij het verkeerde verhaal vertelt.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Breekfast het volgende:
Jan Kees de Jager vind ik nu al 10 keer beter dan Balkenende.
Legt alles duidelijk uit en heeft verstand van zaken.
moeten er weer meer externe adviseurs komenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk door ambtenaren worden uitgezocht. En die gaan zichzelf niet ontslaan dus uiteindelijk blijft alles bij het oude en hebben we in 2014 dezelfde discussie weer
Soms wel, lang niet altijd!quote:
Dan heeft de T het persbericht zo overgenomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Ook volgens het persbericht van de Vara:
HILVERSUM - Paul Witteman presenteert vanaf maandag gedurende een periode van ongeveer veertien dagen niet het programma Pauw & Witteman, meldde de VARA.
Witteman heeft prostaatklachten en wordt deze week geopereerd. Waarschijnlijk kan hij medio april weer aan het werk.
Meer is er ook niet te melden natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dan heeft de T het persbericht zo overgenomen.
Hij heeft nog met Freek geknikkerd.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef Horloge het volgende:
De Jager zegt "je" tegen Freek de Jonge, en "u" tegen Jelle Brandt Corstius.
En dat is ook weer zo.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Toch is Freek altijd 1 van de grootste 'kankeraars' geweest. Nu moeten anderen de bek houden van hem en tevreden zijn.
Daar wordt dit liedje ook om geroemd.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
"wij hadden die mensen nodig om nog rijker te worden dan we al waren"
Wat een figuur, we zijn er alleen maar armer op geworden.
Een goede uitzending van Pquote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef Toad het volgende:
Eindelijk eens een goede uitzending van P&W.
Het is meteen afgelopen...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef Lagrinta het volgende:
Probleem wat ik met Freek heb is dat hij het goed bedoelt, maar daar hebben we niks aan.
Ik had het nummer nog niet gehoord, wel mooiquote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar wordt dit liedje ook om geroemd.
Maar ik denk niet dat ik de cd ga kopen...
De tekst is idd erg goed. Maar zelf vind ik Freek niet echt de stem van een zanger hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had het nummer nog niet gehoord, wel mooi.
Daar denkt iemand als Aristoteles toch anders over.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef Lagrinta het volgende:
Probleem wat ik met Freek heb is dat hij het goed bedoelt, maar daar hebben we niks aan.
Wat zegt 'ie over Freek dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar denkt iemand als Aristoteles toch anders over.
Freek had hier wel gelijk. Bij elk probleem wat er zich voordoet kijken we meteen met een wijzende naar de overheid, een beetje zelf verantwoordelijkheid bij de Nederlanders is tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad, veel teveel kleinzielig gezeik steeds in dit land.
Daar is zo'n kutblaadje als de Telegraaf medeschuldig aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Freek had hier wel gelijk. Bij elk probleem wat er zich voordoet kijken we meteen met een wijzende naar de overheid, een beetje zelf verantwoordelijkheid bij de Nederlanders is tegenwoordig ver te zoeken.
Die vergelijking met Moskou en Calcutta was weer matig. Waar denk je dat wij ons succes in Nederland aan te danken hebben? Niet omdat we al blij zijn met wat we hebben. Nee, we denken altijd: het kan nog beter. Dat is waarom we in zo'n rijk land leven. Niet anders.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Freek had hier wel gelijk. Bij elk probleem wat er zich voordoet kijken we meteen met een wijzende naar de overheid, een beetje zelf verantwoordelijkheid bij de Nederlanders is tegenwoordig ver te zoeken.
Maar dat betekent niet dat er ook geen keerzijde aan een dergelijke mentaliteit kleeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die vergelijking met Moskou en Calcutta was weer matig. Waar denk je dat wij ons succes in Nederland aan te danken hebben? Niet omdat we al blij zijn met wat we hebben. Nee, we denken altijd: het kan nog beter. Dat is waarom we in zo'n rijk land leven. Niet anders.
Mooi verwoord!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat de intentie van een handeling centraal staat, niet de gevolgen ervan.
Dus niet alleen naar de intentie kijken, maar ook naar de gevolgen? Dat is op het eerste gezicht best logisch, ware het niet dat soms uit goede bedoelingen slechte gevolgen ontstaan en uit slechte bedoelingen goede gevolgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:04 schreef capricia het volgende:
M.i. is het beiden wat er toe doet...(ik denk dan bijv. aan ons rechtssysteem).
Dat is meer Kantiaans.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat de intentie van een handeling centraal staat, niet de gevolgen ervan.
Moet je voor de gein eens EenVandaag kijken. Bij zowat alle items luidt de impliciete boodschap: "overheid, doe iets aan dit probleem". Of dat nou om een moord op een kind gaat, of om Q-koorts.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is zo'n kutblaadje als de Telegraaf medeschuldig aan.
Tuurlijk, maar als er met de beste intentie toch een dode valt, is het toch wel dood door schuld (of niet?)..in plaats van moord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus niet alleen naar de intentie kijken, maar ook naar de gevolgen? Dat is op het eerste gezicht best logisch, ware het niet dat soms uit goede bedoelingen slechte gevolgen ontstaan en uit slechte bedoelingen goede gevolgen.![]()
De oorsprong van die ethiek ligt toch echt bij Aristoteles hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:08 schreef Horloge het volgende:
Dat is meer Kantiaans.
Zoals?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat er ook geen keerzijde aan een dergelijke mentaliteit kleeft.
Dat kan, hoeft overigens niet altijd. Overigens kwam er uit een onderzoek dat de meeste vrouwen naar de gevolgen van een handeling kijken en de mannen vaak op basis van een principe handelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als er met de beste intentie toch een dode valt, is het toch wel dood door schuld (of niet?)..in plaats van moord.
Het idee hebben dat het altijd beter kan en kritisch zijn is zeker niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die vergelijking met Moskou en Calcutta was weer matig. Waar denk je dat wij ons succes in Nederland aan te danken hebben? Niet omdat we al blij zijn met wat we hebben. Nee, we denken altijd: het kan nog beter. Dat is waarom we in zo'n rijk land leven. Niet anders.
Kun je me aanwijzen waar precies? Uit interesse, ik heb hier de Ethica liggen, dan kan ik dat eens nalezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De oorsprong van die ethiek ligt toch echt bij Aristoteles hoor.
Moest je nadenken ?quote:
Je held, wat doe ik?quote:
Als ik het goed heb ligt de basis van een dergelijke ethiek in de teleologische ethiek van Aristoteles. Die ethiek werd later nog tot in de details onder de loep genomen door Kant in zijn werk Kritiek van de zuivere rede.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kun je me aanwijzen waar precies? Uit interesse, ik heb hier de Ethica liggen, dan kan ik dat eens nalezen.
Ik dacht eerder de bijbel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De oorsprong van die ethiek ligt toch echt bij Aristoteles hoor.
Elke partij met die mening (in de politiek in ieder geval) is ook voor meer poltie op straat. Dan denk ik, veiligheid begint toch een keer bij jezelf en waarom is dat nu juist steeds het punt om wel extra te investeren. Ga eens praten met mensen ipv je de hele dag onveilig zitten te voelen. Gebrek aan veiligheid is in NL slechts een gevoel en echt niet op te lossen met meer agenten. Ik heb in ieder geval geen zin om daar wel aan mee te betalen. Ik kies dan voor meer betaalbare woningen om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef Breekfast het volgende:
Nederlanders moeten toch echt eens beseffen dat niet alleen de overheid de taak heeft om dingen te verbeteren, je zult er toch ook echt zelf wat voor moeten doen.
Nja veiligheid is toch een punt waar je zelf moeilijk verantwoordelijkheid voor kunt nemen ( op buurtwachten snachts ofzo na).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:27 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Elke partij met die mening (in de politiek in ieder geval) is ook voor meer poltie op straat. Dan denk ik, veiligheid begint toch een keer bij jezelf en waarom is dat nu juist steeds het punt om wel extra te investeren. Ga eens praten met mensen ipv je de hele dag onveilig zitten te voelen. Gebrek aan veiligheid is in NL slechts een gevoel en echt niet op te lossen met meer agenten. Ik heb in ieder geval geen zin om daar wel aan mee te betalen. Ik kies dan voor meer betaalbare woningen om maar iets te noemen.
Ik voel me juist onveilig als er agenten op straat zijn (en ik woon in de grote stad). Dan denk ik altijd "ohh jeeeuhhh, politie, er is vast wat aan de hand".quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nja veiligheid is toch een punt waar je zelf moeilijk verantwoordelijkheid voor kunt nemen ( op buurtwachten snachts ofzo na).
Ik ben het wel met je eens dat het bij veel mensen alleen een gevoel van onveiligheid is. Maar vooral in de grote steden zouden wel wat meer agenten op straat mogen zijn.
Wat mij betreft ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Jelle had nog wel even door mogen kletsen.
Ik verslind alles van JBC. Wat een toffe gast.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft ook.![]()
Daarna de rest niet echt meer geconcentreerd bekeken.
Ja, ik vind het ook een toffe gast en kijk ook alles. Het enige is dat door zijn manier van humor het soms een beetje aapjes-kijken wordt. Verder gaat hij ook niet heel diep op dingen in. Maar als vermaak en persoon ben ik helemaal fan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik verslind alles van JBC. Wat een toffe gast.
De rest van de familie heb ik minder mee.
Krijg je na al dat interessants van Jelle opeens KJDH.
Kan gewoon niet goed gaan.
Ja zijn tante heeft een gaatje erbij heb ik gehoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:56 schreef golfer het volgende:
Malle Pietje BC is ook fameus en de familie van Fransje Bouwer BC ook
Ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:05 schreef Omnifacer het volgende:
Freek
Naief links gewauwel, doorspekt van paternalisme, en dan ook nog mensen niet uit laten praten
Hij had wel goeie grappen in dat stukje van de verkiezingsconference over het CDA. Net roken: je weet dat het slecht is maar toch doe je hetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:10 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die Freek de Jonge ()*_))(&()^(*(_*(*_(&&_&*)(&
horrorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:22 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Schuift vanavond ook weer aan
Hij heeft wel deels gelijk. Veel mensen voelen zich onveilig terwijl de reëel onveiligheid gering is. Mijn schoonmoeder durft niet naar de plaatselijke C1000 omdat die in een buurt staat waar veel allochtonen wonen, terwijl ze er nog nooit iets vreemds heeft meegemaakt. Het is dan ook niet zo'n snugger mens, maar ja, krijg dat onveiligheidsgevoel er maar eens uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:36 schreef PLAE@ het volgende:
"onveiligheid is een gevoel wat mensen in gehuchten in Friesland en Drente kweken"
en het ventje knikt hartgrondig![]()
Schiet mij maar lek
Dode en gewonde bij overval in Velp.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft wel deels gelijk. Veel mensen voelen zich onveilig terwijl de reëel onveiligheid gering is. Mijn schoonmoeder durft niet naar de plaatselijke C1000 omdat die in een buurt staat waar veel allochtonen wonen, terwijl ze er nog nooit iets vreemds heeft meegemaakt. Het is dan ook niet zo'n snugger mens, maar ja, krijg dat onveiligheidsgevoel er maar eens uit.
Aangestoken door Inez?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef DaverzNL het volgende:
Ligt t nou aan mij of lijkt het of Pauw zwaar depressief is? Zo praat ie iig...
Hopelijk houdt ze straks wel d'r klep dicht als die neuroloog aan het woord is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:22 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Schuift vanavond ook weer aan
Ze is ontzettend scherp, jammer dat ze die Buma niet laat uitpraten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijk mens blijft die advocate toch![]()
![]()
![]()
.
Alleen als het over privacy gaat, kan ik haar waarderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Inderdaad. En wedden dat ze een zeis in haar schuurtje heeft staan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Dat. Retorischt ownt ze hem met afstandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze is ontzettend scherp, jammer dat ze die Buma niet laat uitpraten.
quote:Wie ook een beetje gestraft moet worden is advocate Weski, wegens het niet laten uitpraten van cda-er Haersma Buma
Nee, ze is ronduit onbeschoft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
Inez Weski ownt die gefrustreerde CDA'er
Ach, het is een discussie. Dan onderbreek je elkaar weleens ja. Als je daar niet tegen kunt moet je daar niet gaan zittenquote:
'Wel eens', ja. Niet na elke halve zin.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
Dan onderbreek je elkaar weleens ja.
'Wel eens' heeft ook grenzenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, het is een discussie. Dan onderbreek je elkaar weleens ja. Als je daar niet tegen kunt moet je daar niet gaan zitten
En als hij er nou nog normaal iets van zou zeggen, maar hij reageert zo gefrustreerd telkens
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef DaverzNL het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar Pauw zn inteview met Jeanine. Tis toch geen groot geheim dat hij wel een mooie-vrouwen liefhebber is en nu zit ie ook nog 'in zn eentje' met dr
Iemand consequent niet uit laten praten is niet ownen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
Inez Weski ownt die gefrustreerde CDA'er
En een andere tweet:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eindredacteur verbijt zich ook.
http://twitter.com/hermanmeijer/
[..]
Gelukkig zijn P&W zelf wel origineel en zijn ze niet in het gat gedoken dat achter gelaten is door B&vD.quote:Jeroen Pauw voor uitz. tegen publiek : we vinden vaak dat Knevel&v/d Brink ons nadoen, wellicht doen ze 't straks ook met 1 presentator
25 minutes ago via Echofon
Maar ondanks alle korte onderbrekingen blijkt nog dat Inez Weski veel meer verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iemand consequent niet uit laten praten is niet ownen.
Dat is gewoon ronduit onbeschoft en geen manier van discussieren.
Mooi is ze niet nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:39 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen, maar ik kan haar toch met geen mogelijkheid een mooie vrouw vinden..
Maakt niet uit... ze heeft wel 10^30 keer zo vaak gelijk als die CDA-ert.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die gothic glasbak vindt vooral zichzelf ontzettend grappig.
Dat wordt tegenwoordig vaak verwart met goed debatteren. Als je naar politieke debatten kijkt dan is degene die het hardste schreeuwt vaak de "winnaar" volgens het publiek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iemand consequent niet uit laten praten is niet ownen.
Dat is gewoon ronduit onbeschoft en geen manier van discussieren.
Om dit soort reacties kan dus echt niemand nooit meer iets roepen zonder commentaar te krijgenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
En een andere tweet:
[..]
Gelukkig zijn P&W zelf wel origineel en zijn ze niet in het gat gedoken dat achter gelaten is door B&vD.
Zo is ze altijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:49 schreef jantje84 het volgende:
Heeft die Weski cocaine gesnoven ofzo? Ze is ultra-assertief, hyperactief en zit op het puntje van haar stoel.
Wit-Ruslandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef PLAE@ het volgende:
Over welk land ging het zojuist? Inreisverbod etc?
Hennis en Teeven staan wat dat betreft lijnrecht tegenover elkaar, ook al doen ze alsof ze hetzelfde vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een terechte vraag van die CDA kerel. Gaan ze inzetten op veiligheid boven privacy of willen ze de privacy beter waarborgen. Met Teeven in de fractie botst dat nogal.
Ik kan vrij lastig begrijpen waarom die Teeven zo hoog op de lijst staat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Horloge het volgende:
Hennis en Teeven staan wat dat betreft lijnrecht tegenover elkaar, ook al doen ze alsof ze hetzelfde vinden.
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:58 schreef JohnDDD het volgende:
Die advocate zette die CDA-er wel even goed weg.
Teeven is cool, hij krijgt mijn stemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan vrij lastig begrijpen waarom die Teeven zo hoog op de lijst staat.
Voor de conservatieve achterban, denk ik. Aangezien hardliners als Verdonk, Kamp en Van Baalen de laatste jaren vakkundig zijn weggewerkt. Daar moest wel iets voor in de plaats komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan vrij lastig begrijpen waarom die Teeven zo hoog op de lijst staat.
Ze had wel gelijk. Voor welke onmenselijke misdaad moet je iemand dan in Godsnaam 40 jaar gaan opsluiten? Zoiets als die Oostenrijker die zijn kinderen in een kelder opsluit en mishandelt? Hoeveel zijn er daarvan in de maatschappij?quote:
Precies, en viel me mee van de VVD dat ze dat ook inzien. Zo zie je toch wel dat de VVD duidelijk ergens anders voor staat dan de PVV. Je gaat met dat pistool in je hand niet denken: 'oh ja kut, die straffen zijn dit jaar verhoogd. Nu zit ik 40 ipv 30 jaar, dan doe ik het maar niet'quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk. Voor welke onmenselijke misdaad moet je iemand dan in Godsnaam 40 jaar gaan opsluiten? Zoiets als die Oostenrijker die zijn kinderen in een kelder opsluit en mishandelt? Hoeveel zijn er daarvan in de maatschappij?
Symboolpolitiek!
Maakt dat wat uit dan? Mijn ogen deden er iig zeer vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik had n beetje het idee dat die VVD-dame nogal een botox'ig hoofd (en zeker ook lippen) had. Klopt dat?
Het gaat er inderdaad meer om zoals iemand aan tafel zei (ontgaat me even wie) dat de straffen die er al zijn wellicht eerder en consequenter worden opgelegd. En dan denk ik zeker niet aan de bovenkant van de strafmaat (moordenaars etc.) want moordenaars dat zijn nou juist mensen van wie de maatschappij relatief weinig last heeft; dan denk ik eerder aan van die kutjongeren die oude mensen overvallen en mensen in elkaar trappen omdat ze naar hem keken ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:25 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Precies, en viel me mee van de VVD dat ze dat ook inzien. Zo zie je toch wel dat de VVD duidelijk ergens anders voor staat dan de PVV. Je gaat met dat pistool in je hand niet denken: 'oh ja kut, die straffen zijn dit jaar verhoogd. Nu zit ik 40 ipv 30 jaar, dan doe ik het maar niet'
Fijne vrouw, die Jeanine. Ben benieuwd naar meer interviews e.d. met dr, dit was een beetje kort en magertjes.
Precies, daarvoor zou eerder een snelrecht toepasbaar moeten zijn (weet niet eens precies hoe dat nu gaat moet ik zeggen). Maar zoals ze ook in de nieuwjaarsnacht toepassen dacht ik. 'Kleinere' vegrijpen moeten sneller aangepakt worden, dat is belangrijker dan dat je 1 jaar zit ipv 9 maanden voor vergrijp X.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het gaat er inderdaad meer om zoals iemand aan tafel zei (ontgaat me even wie) dat de straffen die er al zijn wellicht eerder en consequenter worden opgelegd. En dan denk ik zeker niet aan de bovenkant van de strafmaat (moordenaars etc.) want moordenaars dat zijn nou juist mensen van wie de maatschappij relatief weinig last heeft; dan denk ik eerder aan van die kutjongeren die oude mensen overvallen en mensen in elkaar trappen omdat ze naar hem keken ofzo.
Groen haar, rare kleur teint, groeven en een ontevreden naar beneden hangende mond.quote:
Nee, inderdaad. Daar hoor je nooit iemand over.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef henkde_j het volgende:
Wat een onnodige focus op dr uiterlijk. Alsof Wilders zo knap is.
Die heeft wel hetzelfde kapsel als zij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef henkde_j het volgende:
Wat een onnodige focus op dr uiterlijk. Alsof Wilders zo knap is.
Z'n kapster ligt al 20 jaar in bed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:19 schreef Stali het volgende:
Nu het toch over uiterlijk gaat. Volgens mij ligt de visagist(e) van Pauw in een bedje naast Witteman.
Lezen is ook een vak hé.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Groen haar, rare kleur teint, groeven en een ontevreden naar beneden hangende mond.
Jeezus, wat moet jij wanhopig zijn.
Dat denk ik ook jaquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond zijn te gast:
- ANWB-directeur Guido van Woerkom over het kilometerheffing rapport.
- Voorzitter van D66 Amsterdam Ageeth Telleman stapte met haar partij uit coalitiebesprekingen Amsterdam.
- PvdA-Kamerlid Diederik Samsom is boos over afschaf duurzame energie-subsidies.
- Ernst Veen, directeur van de Hermitage in Amsterdam.
Achjee, Diederik kijk-ik heb-toch-nog-een beetje-haar-maar-loop-toch-voor-lul Samsom moet ook weer aandacht hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond zijn te gast:
- ANWB-directeur Guido van Woerkom over het kilometerheffing rapport.
- Voorzitter van D66 Amsterdam Ageeth Telleman stapte met haar partij uit coalitiebesprekingen Amsterdam.
- PvdA-Kamerlid Diederik Samsom is boos over afschaf duurzame energie-subsidies.
- Ernst Veen, directeur van de Hermitage in Amsterdam.
Het lijkt me een niet meer dan logische gast na de opmerkelijke uitspraken van Van der Hoeve.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Achjee, Diederik kijk-ik heb-toch-nog-een beetje-haar-maar-loop-toch-voor-lul Samsom moet ook weer aandacht hebben.
Ik zat er net aan te denken, was al bijna vergeten dat hij er normaal bij zit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:06 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij mist niemand Witteman, of wel?
Dude, waarom kijk je überhauptquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan deze discussie niet op AT5 gevoerd worden? Dan kunnen we weer verder met landelijke onderwerpen.
Ze heeft het zojuist helder uiteengezet, hoor. Omdat Asscher té herkenbaar is als fractievoorzitter van de PvdA en ook als zodanig maandenlang campagne heeft gevoerd en dus de schijn tegen heeft als het gaat om "een burgemeester die boven de partijen staat".quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef TNA het volgende:
Telleman weet nog steeds niet goed te beargumenteren waarom het zo erg is dat Asscher tijdelijk waarnemend burgemeester is geworden. Niet zo verwonderlijk voor een symboolpolitieke beslissing.
Schijn, ja. Naast D66 waren er welgeteld nog twee raadsleden tegen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze heeft het zojuist helder uiteengezet, hoor. Omdat Asscher té herkenbaar is als fractievoorzitter van de PvdA en ook als zodanig maandenlang campagne heeft gevoerd en dus de schijn tegen heeft als het gaat om "een burgemeester die boven de partijen staat".
Wie?quote:
Nouja, het is toch wel belangrijk om die schijn te allen tijde te vermijden. Al vind ik ook niet dat ze er zo'n breekpunt van hadden moeten maken omdat het om een waarnemend burgemeester gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Schijn, ja. Naast D66 waren er welgeteld nog twee raadsleden tegen.
Akkoord.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, het is toch wel belangrijk om die schijn te allen tijde te vermijden. Al vind ik ook niet dat ze er zo'n breekpunt van hadden moeten maken omdat het om een waarnemend burgemeester gaat.
Op de site zelf staat het ook..interessant!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hangt dat schilderij daar echt of is het een 1 april-grap?
Niet echt. Maar valt het jullie ook op dat Pauw nu heel rustig doet etc.? Heel rustig praten enzo.quote:
Ze hebben Herman Brood gevraaagd die had geen tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dat ze geen invaller hebben voor witteman.
Herman Brood is dood. Hoewel hij voor Pauw & Witteman wel een uitzondering mocht maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:53 schreef Politiek het volgende:
[..]
Ze hebben Herman Brood gevraaagd die had geen tijd.
Maarten van Rossum zou het voor de verandering enig niveau kunnen geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wie had jij als invaller willen zien?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
D66 zal er ook nu wel spijt van hebben denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Al vind ik ook niet dat ze er zo'n breekpunt van hadden moeten maken omdat het om een waarnemend burgemeester gaat.
Dat zou een legendarisch mooie talkshow opleveren, Pauw & van Rossumquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Maarten van Rossum zou het voor de verandering enig niveau kunnen geven.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat zou een legendarisch mooie talkshow opleveren, Pauw & van Rossum
Dat verklaartquote:AMSTERDAM - Jeroen Pauw heeft het niet makkelijk zonder medepresentator Paul Witteman. Pauw doet het actualiteitenprogramma 'Pauw & Witteman' in zijn eentje, nu Witteman in het ziekenhuis ligt wegens prostaatklachten.
De presentator vertelt donderdag in het AD dat hij zijn collega mist. "Het is anders om in je eentje zo'n programma te dragen. Als duo kun je elkaar afwisselen en kristischer zijn. Nu moet ik al die rollen uit mezelf halen."
Toch is het gemis er niet alleen op professioneel gebied. "Vooral de gezelligheid en het praten over het programma mis ik. In de uitzending zelf mis ik mijn klankbord."
Daar komt nog eens bij dat de stembanden van de 49-jarige presentator zijn ontstoken. Pauw krijgt hulp van een arts die ook musicalsterren met stemproblemen behandelt.
"Ik verwacht binnen twee dagen mijn stem terug te hebben", zegt de presentator. "Het was altijd al een zwakke plek van me, maar met zijn tweetjes kun je af en toe eens je mond houden. Dat lukt niet zonder Paul."
Witteman is inmiddels geopereerd. De 63-jarige presentator werd maandag in het ziekenhuis opgenomen met prostaatklachten. De Telegraaf schrijft donderdag dat Witteman in België werd geopereerd omdat er in Nederland een wachtlijst zou zijn voor de ingreep. De verwachting is dat de presentator halverwege april weer aan de slag gaat.
Viel me inderdaad al eerder op dat hij bijna fluistert soms.quote:
übergeil!!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Mike het volgende:
Vanavond Femke Halsema (het zal ook weer eens niet) over de bezuinigingsvoorstellen.
Bron?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Mike het volgende:
Vanavond Femke Halsema (het zal ook weer eens niet) over de bezuinigingsvoorstellen.
Maakt dat heel veel uit?quote:
Wat als we zelf een uitzending mochten samenstellen?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:56 schreef Piccalilly het volgende:
Ik vind het wel behoorlijk lame dat ze een abonnement lijken te hebben op bepaalde gasten. Een man als Maarten van Rossum is een vermakelijk en kundig spreken, maar om nou iedere keer de act van die gothic-advocate te boeken vind ik vrij fantasieloos. Net zoals dat Peter Paul de Vries al snel begint te vervelen.. Er zijn wel meer mensen thuis in de materie waarover hij spreekt en vast ook beduidend minder saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |