Wit-Ruslandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef PLAE@ het volgende:
Over welk land ging het zojuist? Inreisverbod etc?
Hennis en Teeven staan wat dat betreft lijnrecht tegenover elkaar, ook al doen ze alsof ze hetzelfde vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een terechte vraag van die CDA kerel. Gaan ze inzetten op veiligheid boven privacy of willen ze de privacy beter waarborgen. Met Teeven in de fractie botst dat nogal.
Ik kan vrij lastig begrijpen waarom die Teeven zo hoog op de lijst staat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Horloge het volgende:
Hennis en Teeven staan wat dat betreft lijnrecht tegenover elkaar, ook al doen ze alsof ze hetzelfde vinden.
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:58 schreef JohnDDD het volgende:
Die advocate zette die CDA-er wel even goed weg.
Teeven is cool, hij krijgt mijn stemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan vrij lastig begrijpen waarom die Teeven zo hoog op de lijst staat.
Voor de conservatieve achterban, denk ik. Aangezien hardliners als Verdonk, Kamp en Van Baalen de laatste jaren vakkundig zijn weggewerkt. Daar moest wel iets voor in de plaats komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan vrij lastig begrijpen waarom die Teeven zo hoog op de lijst staat.
Ze had wel gelijk. Voor welke onmenselijke misdaad moet je iemand dan in Godsnaam 40 jaar gaan opsluiten? Zoiets als die Oostenrijker die zijn kinderen in een kelder opsluit en mishandelt? Hoeveel zijn er daarvan in de maatschappij?quote:
Precies, en viel me mee van de VVD dat ze dat ook inzien. Zo zie je toch wel dat de VVD duidelijk ergens anders voor staat dan de PVV. Je gaat met dat pistool in je hand niet denken: 'oh ja kut, die straffen zijn dit jaar verhoogd. Nu zit ik 40 ipv 30 jaar, dan doe ik het maar niet'quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk. Voor welke onmenselijke misdaad moet je iemand dan in Godsnaam 40 jaar gaan opsluiten? Zoiets als die Oostenrijker die zijn kinderen in een kelder opsluit en mishandelt? Hoeveel zijn er daarvan in de maatschappij?
Symboolpolitiek!
Maakt dat wat uit dan? Mijn ogen deden er iig zeer vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik had n beetje het idee dat die VVD-dame nogal een botox'ig hoofd (en zeker ook lippen) had. Klopt dat?
Het gaat er inderdaad meer om zoals iemand aan tafel zei (ontgaat me even wie) dat de straffen die er al zijn wellicht eerder en consequenter worden opgelegd. En dan denk ik zeker niet aan de bovenkant van de strafmaat (moordenaars etc.) want moordenaars dat zijn nou juist mensen van wie de maatschappij relatief weinig last heeft; dan denk ik eerder aan van die kutjongeren die oude mensen overvallen en mensen in elkaar trappen omdat ze naar hem keken ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:25 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Precies, en viel me mee van de VVD dat ze dat ook inzien. Zo zie je toch wel dat de VVD duidelijk ergens anders voor staat dan de PVV. Je gaat met dat pistool in je hand niet denken: 'oh ja kut, die straffen zijn dit jaar verhoogd. Nu zit ik 40 ipv 30 jaar, dan doe ik het maar niet'
Fijne vrouw, die Jeanine. Ben benieuwd naar meer interviews e.d. met dr, dit was een beetje kort en magertjes.
Precies, daarvoor zou eerder een snelrecht toepasbaar moeten zijn (weet niet eens precies hoe dat nu gaat moet ik zeggen). Maar zoals ze ook in de nieuwjaarsnacht toepassen dacht ik. 'Kleinere' vegrijpen moeten sneller aangepakt worden, dat is belangrijker dan dat je 1 jaar zit ipv 9 maanden voor vergrijp X.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het gaat er inderdaad meer om zoals iemand aan tafel zei (ontgaat me even wie) dat de straffen die er al zijn wellicht eerder en consequenter worden opgelegd. En dan denk ik zeker niet aan de bovenkant van de strafmaat (moordenaars etc.) want moordenaars dat zijn nou juist mensen van wie de maatschappij relatief weinig last heeft; dan denk ik eerder aan van die kutjongeren die oude mensen overvallen en mensen in elkaar trappen omdat ze naar hem keken ofzo.
Groen haar, rare kleur teint, groeven en een ontevreden naar beneden hangende mond.quote:
Nee, inderdaad. Daar hoor je nooit iemand over.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef henkde_j het volgende:
Wat een onnodige focus op dr uiterlijk. Alsof Wilders zo knap is.
Die heeft wel hetzelfde kapsel als zij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef henkde_j het volgende:
Wat een onnodige focus op dr uiterlijk. Alsof Wilders zo knap is.
Z'n kapster ligt al 20 jaar in bed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:19 schreef Stali het volgende:
Nu het toch over uiterlijk gaat. Volgens mij ligt de visagist(e) van Pauw in een bedje naast Witteman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |