Moest je nadenken ?quote:
Je held, wat doe ik?quote:
Als ik het goed heb ligt de basis van een dergelijke ethiek in de teleologische ethiek van Aristoteles. Die ethiek werd later nog tot in de details onder de loep genomen door Kant in zijn werk Kritiek van de zuivere rede.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kun je me aanwijzen waar precies? Uit interesse, ik heb hier de Ethica liggen, dan kan ik dat eens nalezen.
Ik dacht eerder de bijbel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De oorsprong van die ethiek ligt toch echt bij Aristoteles hoor.
Elke partij met die mening (in de politiek in ieder geval) is ook voor meer poltie op straat. Dan denk ik, veiligheid begint toch een keer bij jezelf en waarom is dat nu juist steeds het punt om wel extra te investeren. Ga eens praten met mensen ipv je de hele dag onveilig zitten te voelen. Gebrek aan veiligheid is in NL slechts een gevoel en echt niet op te lossen met meer agenten. Ik heb in ieder geval geen zin om daar wel aan mee te betalen. Ik kies dan voor meer betaalbare woningen om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef Breekfast het volgende:
Nederlanders moeten toch echt eens beseffen dat niet alleen de overheid de taak heeft om dingen te verbeteren, je zult er toch ook echt zelf wat voor moeten doen.
Nja veiligheid is toch een punt waar je zelf moeilijk verantwoordelijkheid voor kunt nemen ( op buurtwachten snachts ofzo na).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:27 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Elke partij met die mening (in de politiek in ieder geval) is ook voor meer poltie op straat. Dan denk ik, veiligheid begint toch een keer bij jezelf en waarom is dat nu juist steeds het punt om wel extra te investeren. Ga eens praten met mensen ipv je de hele dag onveilig zitten te voelen. Gebrek aan veiligheid is in NL slechts een gevoel en echt niet op te lossen met meer agenten. Ik heb in ieder geval geen zin om daar wel aan mee te betalen. Ik kies dan voor meer betaalbare woningen om maar iets te noemen.
Ik voel me juist onveilig als er agenten op straat zijn (en ik woon in de grote stad). Dan denk ik altijd "ohh jeeeuhhh, politie, er is vast wat aan de hand".quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nja veiligheid is toch een punt waar je zelf moeilijk verantwoordelijkheid voor kunt nemen ( op buurtwachten snachts ofzo na).
Ik ben het wel met je eens dat het bij veel mensen alleen een gevoel van onveiligheid is. Maar vooral in de grote steden zouden wel wat meer agenten op straat mogen zijn.
Wat mij betreft ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Jelle had nog wel even door mogen kletsen.
Ik verslind alles van JBC. Wat een toffe gast.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft ook.![]()
Daarna de rest niet echt meer geconcentreerd bekeken.
Ja, ik vind het ook een toffe gast en kijk ook alles. Het enige is dat door zijn manier van humor het soms een beetje aapjes-kijken wordt. Verder gaat hij ook niet heel diep op dingen in. Maar als vermaak en persoon ben ik helemaal fan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik verslind alles van JBC. Wat een toffe gast.
De rest van de familie heb ik minder mee.
Krijg je na al dat interessants van Jelle opeens KJDH.
Kan gewoon niet goed gaan.
Ja zijn tante heeft een gaatje erbij heb ik gehoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:56 schreef golfer het volgende:
Malle Pietje BC is ook fameus en de familie van Fransje Bouwer BC ook
Ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:05 schreef Omnifacer het volgende:
Freek
Naief links gewauwel, doorspekt van paternalisme, en dan ook nog mensen niet uit laten praten
Hij had wel goeie grappen in dat stukje van de verkiezingsconference over het CDA. Net roken: je weet dat het slecht is maar toch doe je hetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:10 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die Freek de Jonge ()*_))(&()^(*(_*(*_(&&_&*)(&
horrorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:22 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Schuift vanavond ook weer aan
Hij heeft wel deels gelijk. Veel mensen voelen zich onveilig terwijl de reëel onveiligheid gering is. Mijn schoonmoeder durft niet naar de plaatselijke C1000 omdat die in een buurt staat waar veel allochtonen wonen, terwijl ze er nog nooit iets vreemds heeft meegemaakt. Het is dan ook niet zo'n snugger mens, maar ja, krijg dat onveiligheidsgevoel er maar eens uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:36 schreef PLAE@ het volgende:
"onveiligheid is een gevoel wat mensen in gehuchten in Friesland en Drente kweken"
en het ventje knikt hartgrondig![]()
Schiet mij maar lek
Dode en gewonde bij overval in Velp.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft wel deels gelijk. Veel mensen voelen zich onveilig terwijl de reëel onveiligheid gering is. Mijn schoonmoeder durft niet naar de plaatselijke C1000 omdat die in een buurt staat waar veel allochtonen wonen, terwijl ze er nog nooit iets vreemds heeft meegemaakt. Het is dan ook niet zo'n snugger mens, maar ja, krijg dat onveiligheidsgevoel er maar eens uit.
Aangestoken door Inez?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef DaverzNL het volgende:
Ligt t nou aan mij of lijkt het of Pauw zwaar depressief is? Zo praat ie iig...
Hopelijk houdt ze straks wel d'r klep dicht als die neuroloog aan het woord is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:22 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Schuift vanavond ook weer aan
Ze is ontzettend scherp, jammer dat ze die Buma niet laat uitpraten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijk mens blijft die advocate toch![]()
![]()
![]()
.
Alleen als het over privacy gaat, kan ik haar waarderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Inderdaad. En wedden dat ze een zeis in haar schuurtje heeft staan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Dat. Retorischt ownt ze hem met afstandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze is ontzettend scherp, jammer dat ze die Buma niet laat uitpraten.
quote:Wie ook een beetje gestraft moet worden is advocate Weski, wegens het niet laten uitpraten van cda-er Haersma Buma
Nee, ze is ronduit onbeschoft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
Inez Weski ownt die gefrustreerde CDA'er
Ach, het is een discussie. Dan onderbreek je elkaar weleens ja. Als je daar niet tegen kunt moet je daar niet gaan zittenquote:
'Wel eens', ja. Niet na elke halve zin.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
Dan onderbreek je elkaar weleens ja.
'Wel eens' heeft ook grenzenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, het is een discussie. Dan onderbreek je elkaar weleens ja. Als je daar niet tegen kunt moet je daar niet gaan zitten
En als hij er nou nog normaal iets van zou zeggen, maar hij reageert zo gefrustreerd telkens
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef DaverzNL het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar Pauw zn inteview met Jeanine. Tis toch geen groot geheim dat hij wel een mooie-vrouwen liefhebber is en nu zit ie ook nog 'in zn eentje' met dr
Iemand consequent niet uit laten praten is niet ownen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
Inez Weski ownt die gefrustreerde CDA'er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |