Schijn, ja. Naast D66 waren er welgeteld nog twee raadsleden tegen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze heeft het zojuist helder uiteengezet, hoor. Omdat Asscher té herkenbaar is als fractievoorzitter van de PvdA en ook als zodanig maandenlang campagne heeft gevoerd en dus de schijn tegen heeft als het gaat om "een burgemeester die boven de partijen staat".
Wie?quote:
Nouja, het is toch wel belangrijk om die schijn te allen tijde te vermijden. Al vind ik ook niet dat ze er zo'n breekpunt van hadden moeten maken omdat het om een waarnemend burgemeester gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Schijn, ja. Naast D66 waren er welgeteld nog twee raadsleden tegen.
Akkoord.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, het is toch wel belangrijk om die schijn te allen tijde te vermijden. Al vind ik ook niet dat ze er zo'n breekpunt van hadden moeten maken omdat het om een waarnemend burgemeester gaat.
Op de site zelf staat het ook..interessant!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hangt dat schilderij daar echt of is het een 1 april-grap?
Niet echt. Maar valt het jullie ook op dat Pauw nu heel rustig doet etc.? Heel rustig praten enzo.quote:
Ze hebben Herman Brood gevraaagd die had geen tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dat ze geen invaller hebben voor witteman.
Herman Brood is dood. Hoewel hij voor Pauw & Witteman wel een uitzondering mocht maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:53 schreef Politiek het volgende:
[..]
Ze hebben Herman Brood gevraaagd die had geen tijd.
Maarten van Rossum zou het voor de verandering enig niveau kunnen geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wie had jij als invaller willen zien?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
D66 zal er ook nu wel spijt van hebben denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Al vind ik ook niet dat ze er zo'n breekpunt van hadden moeten maken omdat het om een waarnemend burgemeester gaat.
Dat zou een legendarisch mooie talkshow opleveren, Pauw & van Rossumquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Maarten van Rossum zou het voor de verandering enig niveau kunnen geven.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat zou een legendarisch mooie talkshow opleveren, Pauw & van Rossum
Dat verklaartquote:AMSTERDAM - Jeroen Pauw heeft het niet makkelijk zonder medepresentator Paul Witteman. Pauw doet het actualiteitenprogramma 'Pauw & Witteman' in zijn eentje, nu Witteman in het ziekenhuis ligt wegens prostaatklachten.
De presentator vertelt donderdag in het AD dat hij zijn collega mist. "Het is anders om in je eentje zo'n programma te dragen. Als duo kun je elkaar afwisselen en kristischer zijn. Nu moet ik al die rollen uit mezelf halen."
Toch is het gemis er niet alleen op professioneel gebied. "Vooral de gezelligheid en het praten over het programma mis ik. In de uitzending zelf mis ik mijn klankbord."
Daar komt nog eens bij dat de stembanden van de 49-jarige presentator zijn ontstoken. Pauw krijgt hulp van een arts die ook musicalsterren met stemproblemen behandelt.
"Ik verwacht binnen twee dagen mijn stem terug te hebben", zegt de presentator. "Het was altijd al een zwakke plek van me, maar met zijn tweetjes kun je af en toe eens je mond houden. Dat lukt niet zonder Paul."
Witteman is inmiddels geopereerd. De 63-jarige presentator werd maandag in het ziekenhuis opgenomen met prostaatklachten. De Telegraaf schrijft donderdag dat Witteman in België werd geopereerd omdat er in Nederland een wachtlijst zou zijn voor de ingreep. De verwachting is dat de presentator halverwege april weer aan de slag gaat.
Viel me inderdaad al eerder op dat hij bijna fluistert soms.quote:
übergeil!!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Mike het volgende:
Vanavond Femke Halsema (het zal ook weer eens niet) over de bezuinigingsvoorstellen.
Bron?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Mike het volgende:
Vanavond Femke Halsema (het zal ook weer eens niet) over de bezuinigingsvoorstellen.
Maakt dat heel veel uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |