Lezen is ook een vak hé.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Groen haar, rare kleur teint, groeven en een ontevreden naar beneden hangende mond.
Jeezus, wat moet jij wanhopig zijn.
Dat denk ik ook jaquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond zijn te gast:
- ANWB-directeur Guido van Woerkom over het kilometerheffing rapport.
- Voorzitter van D66 Amsterdam Ageeth Telleman stapte met haar partij uit coalitiebesprekingen Amsterdam.
- PvdA-Kamerlid Diederik Samsom is boos over afschaf duurzame energie-subsidies.
- Ernst Veen, directeur van de Hermitage in Amsterdam.
Achjee, Diederik kijk-ik heb-toch-nog-een beetje-haar-maar-loop-toch-voor-lul Samsom moet ook weer aandacht hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond zijn te gast:
- ANWB-directeur Guido van Woerkom over het kilometerheffing rapport.
- Voorzitter van D66 Amsterdam Ageeth Telleman stapte met haar partij uit coalitiebesprekingen Amsterdam.
- PvdA-Kamerlid Diederik Samsom is boos over afschaf duurzame energie-subsidies.
- Ernst Veen, directeur van de Hermitage in Amsterdam.
Het lijkt me een niet meer dan logische gast na de opmerkelijke uitspraken van Van der Hoeve.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Achjee, Diederik kijk-ik heb-toch-nog-een beetje-haar-maar-loop-toch-voor-lul Samsom moet ook weer aandacht hebben.
Ik zat er net aan te denken, was al bijna vergeten dat hij er normaal bij zit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:06 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij mist niemand Witteman, of wel?
Dude, waarom kijk je überhauptquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan deze discussie niet op AT5 gevoerd worden? Dan kunnen we weer verder met landelijke onderwerpen.
Ze heeft het zojuist helder uiteengezet, hoor. Omdat Asscher té herkenbaar is als fractievoorzitter van de PvdA en ook als zodanig maandenlang campagne heeft gevoerd en dus de schijn tegen heeft als het gaat om "een burgemeester die boven de partijen staat".quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef TNA het volgende:
Telleman weet nog steeds niet goed te beargumenteren waarom het zo erg is dat Asscher tijdelijk waarnemend burgemeester is geworden. Niet zo verwonderlijk voor een symboolpolitieke beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |