En jij het editvermogen van een schelvis.quote:
Inderdaad... dat pro-DNA-gelul van Peter R. kon echt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Shiiiit Freek had er vandaag moeten zitten, tegenover Peter.
Zal wel 1,55m en 52 kilo zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef TNA het volgende:
Onze dichter des vaderlands is dronken na vier glazen
Who the fuck is die gek eigenlijk? Je gaat me toch niet vertellen dat de dichter des vaderlands een paycheck krijgt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef TNA het volgende:
Onze dichter des vaderlands is dronken na vier glazen
Mooie dame.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef pberends het volgende:
De regie van P&W is verliefd op die griet...
Ik snap niet hoe een gepromoveerd onderzoekster zo kortzichtig kan lullen. Maar dankzij haar uitstraling ben ik alweer vergeten wat ze zei.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:55 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.stap.nl/nl/organisatie/medewerkers.html
Sowieso erg veel vrouwen die bij STAP zitten.
We kunnen iig vaststellen dat met mate alcohol drinken 10 keer gezonder is dan zwaar roken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef TNA het volgende:
Welles-nietes, welles-nietesSamenvatting: hogere kans op kanker door alcohol, andere positieve effecten van wijn, paar glazen per dag ftw.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe een gepromoveerd onderzoekster zo kortzichtig kan lullen. Maar dankzij haar uitstraling ben ik alweer vergeten wat ze zei.
In de make-up wel. Ik denk in daily life wat minder.quote:
Die mooie zelfverzekerde uitstraling make-up je er niet op.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Jac0bus het volgende:
In de make-up wel. Ik denk in daily life wat minder.
Ja en dat lulverhaal verberg je er ook niet meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die mooie zelfverzekerde uitstraling make-up je er niet op.
Mhaow, gewoon een matige uitzending. Dat gelul over de katholieke kerk en individuele gezinsdrama's word ik trouwens spuugzat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
In de make-up wel. Ik denk in daily life wat minder.
Leuke uitzending trouwens. Geen saaie gasten die komen vertellen hoe de economie er voorstaat of wat, gewoon een luchtige uitzending
Ben ik trouwens de enige die merkt dat Peter R. altijd voordat hij zijn verhaal gaat houden al dertig jaar in het vak zit?
Resveratrolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoe heette dat spul nou wat in wijn zat???
True over dat eerste. Normaal word ik het dan ook zat maar van mij kunnen ze die achterlijke katholieke kerk niet diep genoeg de grond in boren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, gewoon een matige uitzending. Dat gelul over de katholieke kerk en individuele gezinsdrama's word ik trouwens spuugzat.
Twee weken geleden lachte je je dood, toen met Ciska Dresselhuys. Of vorige week vrijdag, met Storms, van Kooten en die hilarisch slechte discussie over rekeningrijden.
Tja, wat willen ze nu over de katholieke kerk zeggen dan? Gaan ze bij P&W elke keer gasten als Nasr uitnodigen die dan vervolgens als debielen moreel verontwaardigd gaan doen? Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
True over dat eerste. Normaal word ik het dan ook zat maar van mij kunnen ze die achterlijke katholieke kerk niet diep genoeg de grond in boren.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef cobain1994 het volgende:
De politie weet nu wel wie ze eens moeten controleren op drank..Die man tikt de hele dag door lijkt me..
Drink dan limonadequote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Witte zoete wijn vind ik wel lekker.
Zoete witte wijn is voor mensen die geen wijn lusten maar toch ''wijn'' willen drinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik witte zoete wijn lekker vind..en ik heb P&W gister niet gekeken.
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is voor mensen die geen wijn lusten maar toch ''wijn'' willen drinken
Dat mogen ze nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef pberends het volgende:
Laat de politie/justitie zich hier maar lekker over uitlaten.
Jellequote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Jac0bus het volgende:
Te gast zijn:
- Jelle Brandt Corstius over de aanslagen in Moskou.
- CDA-minister Jan Kees de Jager over het CDA-verkiezingsprogramma.
- Freek de Jonge zet zijn traditie van verkiezingsconferences voort.
Voelt Balkenende zich te goed om dat te doen dat JK de jager het moet doen?
kijk tvpquote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ah, de toffe Brandt Corstius.
Ik hoop het. Straks zit Tijs van den Brink daar met z'n pisgezichtquote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef DaverzNL het volgende:
TijsvandenBrink
De nachtmerrie van iedere dagelijks-op-tv-presentator: een operatie. P&W voorlopig zonder Paul Witteman, meldt Jeroen P. net. Balen zeg.
3 minutes ago via web
Witteman blijkbaar uitgeschakeld, straks dus alleen Jeroen met zn gasten?
Klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef maril het volgende:
volgens de krant van wakker nederland heeft Witteman prostaat prolemen
Dat moet natuurlijk door ambtenaren worden uitgezocht. En die gaan zichzelf niet ontslaan dus uiteindelijk blijft alles bij het oude en hebben we in 2014 dezelfde discussie weerquote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef venomsnake het volgende:
Ze willen een hoop ambtenaren lozen, maar welke ambtenaren dat dan zijn moet nog over worden nagedacht!!
Jammer dat hij het verkeerde verhaal vertelt.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Breekfast het volgende:
Jan Kees de Jager vind ik nu al 10 keer beter dan Balkenende.
Legt alles duidelijk uit en heeft verstand van zaken.
moeten er weer meer externe adviseurs komenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk door ambtenaren worden uitgezocht. En die gaan zichzelf niet ontslaan dus uiteindelijk blijft alles bij het oude en hebben we in 2014 dezelfde discussie weer
Soms wel, lang niet altijd!quote:
Dan heeft de T het persbericht zo overgenomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Ook volgens het persbericht van de Vara:
HILVERSUM - Paul Witteman presenteert vanaf maandag gedurende een periode van ongeveer veertien dagen niet het programma Pauw & Witteman, meldde de VARA.
Witteman heeft prostaatklachten en wordt deze week geopereerd. Waarschijnlijk kan hij medio april weer aan het werk.
Meer is er ook niet te melden natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dan heeft de T het persbericht zo overgenomen.
Hij heeft nog met Freek geknikkerd.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef Horloge het volgende:
De Jager zegt "je" tegen Freek de Jonge, en "u" tegen Jelle Brandt Corstius.
En dat is ook weer zo.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Toch is Freek altijd 1 van de grootste 'kankeraars' geweest. Nu moeten anderen de bek houden van hem en tevreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |