Open vind ik hem wel geinig, dicht wat minder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel Mylene!
Nog even mijn laatste post voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van het bruine mc garden collection jasje.Ben er niet over uit of het me staat.
Ja hihi, moest even snel want dat shirtje had ik ook nieuw en alles passen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Open vind ik hem wel geinig, dicht wat minder.
Maar dat kan ook komen omdat ik het shirtje eronder er niet bij vind staan.
Ja ik werd toevallig om half 7 wakker dus ik dacht, hee ik kan wel even kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:26 schreef Linnie20v het volgende:
Ik was om 6 uur op....het enige wat nieuw is, zijn wat divided items....
Inderdaad. Ik draag sowieso bijna al mijn jasjes open, wegens mijn borstprobleemquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:14 schreef alors het volgende:
zulke jasjes vind ik open altijd leuker staan dan dicht..
Ik vind dat hij je leuk staat hoor! Ik had dit jasje ook besteld, maar vandaag heb ik em in de winkel gepast en ik vond hem toch niet zo mooi zitten..quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel Mylene!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van het bruine mc garden collection jasje.Ben er niet over uit of het me staat.
Bellen met de klantenservice, maar wel nu meteen. Dan doen ze vaak nog wel gewoon gratis retour etc.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Tamashii het volgende:
nouuu, kom er net achter dat er een knoop van het jasje af is. maar had net de kaartjes er af gehaald. wat moet ik nou.
Hahaha, ja!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Weggeslet het volgende:
Hebben wij nou dezelfde broek aan op die foto's Tamashii? Jasje staat je iig erg goed!
@ Rena: ik heb dat witte vestje met die pofschouders nu aan, zit heerlijk en is echt een lekker stofje
Welke broek is dat dan, ik vind hem ook tof!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ja!!!Toffe broek is dat he!
Denk oude collectie, hmm even kijken hoor. Ja. sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Welke broek is dat dan, ik vind hem ook tof!Of is hij van een oude collectie?
Oh! Nouja, dan zoek ik wel soortgelijke modellen, die hebben ze altijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk oude collectie, hmm even kijken hoor. Ja. sorry
Welke bedoel je ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef alors het volgende:
Ik ga morgenvroeg even kijken, ik moet die felgekleurde rok echt hebben
Oh, daar had ik dus geen last van. Maar ik heb wel vrij grote tieten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Vandaag deze gekocht (zowel in roze als in het zwart)
[ afbeelding ]
En die blauw-wit gestreepte gympen, en nog 4 bh's.
Deze:
[ afbeelding ]
wilde ik graag hebben, maar het leek wel een zak. Er viel een stuk stof heel gek naar voren, jammer want ik ben nog steeds op zoek naar een zo'n goedpassende blouse.
Thnx voor de foto'squote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel Mylene!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Thnx voor de foto'sStaat je leuk. Maar hoort ie nou zo kort? Zag hem ook in de winkel, maar vind hem dus nogal kort en het stofje ook niet zo mooi.
Ik kan die witte schoentjes nergens vinden op de site? ben ik nou blind of zouden ze gewoon uitverkocht zijn..quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:57 schreef rena het volgende:
De maat is volgens mij wel normaal, maar ik vond ´m veel te kort... Maar kan ook komen omdat ik zo lang benquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:27 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
Dat vestje met die pofmouwtjes, valt die maat gewoon zoals 'normaal' bij h&m?
En hoe is de lengte ervan? Is ie heel kort of valt het mee?
Ik vind m zooo tof namelijk!
Ik denk het! Ik zie ze ook nergens meer..quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik kan die witte schoentjes nergens vinden op de site? ben ik nou blind of zouden ze gewoon uitverkocht zijn..
Leuk jasje, maar ik denk dat die beter tot zijn recht komt wanneer je er een jurk/rok onder draagt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel Mylene!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb m besteld, maar dan zal hij waarschijnlijk bij mij ook te kort zijn, ik ben ook lang (1m81)quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:24 schreef Marloes het volgende:
[..]
De maat is volgens mij wel normaal, maar ik vond ´m veel te kort... Maar kan ook komen omdat ik zo lang ben
Die top in het poederroze staat nog wel in een paar maten in de online shop.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alleen is alles nergens te krijgen en/of uitverkocht.
Ik heb oogschaduw en concealer van H&M en nagellak, vind de make-up matig, de concealer dekt helemaal niks, de oogschaduw is wel oke alleen snel van je ogen verdwenen. De nagellak vind ik wel goed, blijft lang zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:54 schreef ElizabethI het volgende:
Hoe is de make-up van H&M? Ik zie mooie paarse oogschaduw op de site, is die de moeite waard?
Ik heb er een shirtje van, maar aardig felle kleuren jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:58 schreef alors het volgende:
Ik zag gisteren trouwens iemand met die 5 euro gebloemde jurk, en vond em niet zo tof. Ik het echt zijn die kleuren veel harder. Op het plaatje zijn ze veel meer pastel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent![]()
Ahhw balen is dat! Ik kwam 'm tegen in Groningen, heb 'm niet eens gepast want overal waren graaiende vrouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Linnie20v het volgende:
@ Breathtaking, ik kon die nergens in de winkels vinden
Erg leuk zo, wil het wel een keer met daglicht zien a.k.a in de zon!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:Bovenste foto is wel leuk, onderste doet me idd denken dat je zo gaat bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent![]()
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Haha zo zit 'ie wel echt gewoonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bovenste foto is wel leuk, onderste doet me idd denken dat je zo gaat bevallen![]()
Misschien op te lossen met een riempje eromheen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zo zit 'ie wel echt gewoonbeter dan dit gaat het niet worden.
Ja maar er zit ook al een strik op de achterkant, dus dat is een beetje overdone denk ik. Bovendien vind ik het niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien op te lossen met een riempje eromheen?
Hij schijnt enooorm te zijn, en maat s was al uitverkocht om half 9 sochtens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Die top in het poederroze staat nog wel in een paar maten in de online shop.
Die dingen die ik heb gepast wel ja, jurkje hierboven is maat 34 terwijl ik normaal meestal 36 heb.. Hij valt dan wel weer heel strak bij de bandjes en bovenkant.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef alors het volgende:
Volgens mij valt bijna alles van de Garden collectie heel erg groot.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:oh staat je superleuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent
Ik zou er idd zwanger in lijkenmaar misschien is t dus wel een leuk idee om die te kopen voor als k een tweede ga bakken
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:Op die onderste foto zie je er inderdaad uit alsof je 8,5 maand zwanger bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent
En dat terwijl je zo'n rank figuurtje hebt. Niet flatterend.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jup! En als 'ie niet in de sale was: geld terug, anders een tegoedbon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:42 schreef electronique het volgende:
ik heb vandaag een trui gekocht in de winkel, maar die kan ik toch ook terugbrengen in een andere h&m? en krijg ik dan gewoon mijn geld terug?
Haha goede dan inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh staat je superleuk zeg!
Ik zou er idd zwanger in lijkenmaar misschien is t dus wel een leuk idee om die te kopen voor als k een tweede ga bakken
Achja, dat maakt me voor zulke jurkjes niet zo uit. En ik heb een oplossingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op die onderste foto zie je er inderdaad uit alsof je 8,5 maand zwanger bent.En dat terwijl je zo'n rank figuurtje hebt. Niet flatterend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik durf eigenlijk niet met zo'n hele grote doos naar de primera om hem retour te doen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lees net dat er misschien een H&M in Uden komt!
doen ze hier ook altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:42 schreef alors het volgende:
eeeh wtf hij is afgeleverd volgens tt
edit: in de brievenbus gepropt dus
Gemeen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef alors het volgende:
Ik zag net een tnt busje rijden, alleen reed ie mijn straat voorbij..
in een gewone tas?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef alors het volgende:
[..]dat is idd wel matig ja. Als het past kun je het ook wel in een tas doen en die dichtplakken
![]()
mijn chauffeur is onderweg, spannend!!
Ik wil het 5 euro bloemenjurkje,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef alors het volgende:
Oh ik ga best veel houden dit keer... Dat 5 euro boemenjurkje dus niet, hij is trouwens lang genoeg hoor. Maar ik vind hem niet zo mooi, heb nu de gestreepte maar besteld.
Die blauwe top van The Garden is echt supermooiDe witte viel minder en doorschijnt ook nogal. Verder nog een simpele 5 euro top in heel fel neonoranjerood. Verder nog wat simpele tops waar ik nog niet helemaal over uit ben. Van de vorige bestelling hou ik zeker die mooi nude blazer. En dan annuleer ik die van de Garden Collectie, die ziet er toch minder mooi afgewerkt uit.
Ik was eerder,quote:Op zondag 28 maart 2010 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik! Alhoewel, welke maat is het?
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?quote:Op zondag 28 maart 2010 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was eerder,.
Plus, jij hebt al een shirtje in die bloemen & ik niet!
Ik heb maat 36,dus als dat bloemenjurkje daarin is;
.
Ik riep eerst.
Ahaha ja, maar ik heb geen geld om nog bij te bestellen voor ik bij de 19,- zitquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?
Die onderste staan enorm leuk, maar die rand doet pijn aan je voetenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:33 schreef Quirine het volgende:
Ik twijfel weer eens enorm.
[ afbeelding ]
OFFFFFF
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook allebei gepast al, en die 2e vond ik minder zitten.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die onderste staan enorm leuk, maar die rand doet pijn aan je voetenMisschien moet je ze eerst inlopen, maar ik denk dat ik ze terugstuur.
Here you go!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:56 schreef Quirine het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allebei gepast al, en die 2e vond ik minder zitten.
Misschien was ik er ook al uit, maar moest ik t gewoon even horen.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef maartjeh het volgende:
Gister bij de H&M in Breda geshopt. Wát een chaos. Ze zijn aan het verbouwen maar je kunt er in de tussentijd wel gewoon winkelen. Binnen staan grote tenten en de kassa's zijn verplaatst. Personeel was superlangzaam, hele lange rijen en overal dringende mensen.![]()
Wel 2 leuke dingen gekocht.Een grijs simpel basic jurkje met lange mouwen, en een lichtgrijs soort van giletje, met rushes. Heb die 2 dingen (nog) niet in de Online Shop gezien helaas, want dat giletje zou er ook zijn in het oudroze en lichtblauw, en eigenlijk zou ik die wel willen bestellen.
JA!quote:Op zondag 28 maart 2010 11:14 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Die staat wel in de Online Shop. Lichtblauw staat er niet tussen, wel wit en donkergrijs.
Is die echt zo leuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
JA!
Hoezo kippig? Hihi.![]()
Dankjewel! Ik zie 'm nu ook staan inderdaad.
Ja, echt superleuk! Ik wil vandaag wel even een aan-foto voor je maken als je wilt?quote:
Foto foto fotoquote:Op zondag 28 maart 2010 11:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, echt superleuk! Ik wil vandaag wel even een aan-foto voor je maken als je wilt?![]()
Ik draag 't vandaag op een lang basic donkergrijs shirt-jurkje met lange mouwen. Zwarte legging/panty eronder, bruine brede riem en bruine laarzen.
Is onderweg! Ben even m'n moeders kamer aan het opruimenquote:
Sommige dingen die je in de winkel kunt kopen, staan niet in de Online shop, en andersom.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Alles wat je online kunt bestellen, is dat een deel van alles wat in de winkels ligt of eigenlijk wel merendeel wat er is?![]()
Ik zoek een trenchcoat, zie er maar 2 op de site staan... Ik weet niet of ik nou toch in de winkel ga kijken of het de moeite waard is of ze meer hebben.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Sommige dingen die je in de winkel kunt kopen, staan niet in de Online shop, en andersom.
die witte met die geborduurde bloemen bij de hals? Dat is geen jurkje maar een blouse/tuniek.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:27 schreef Tamashii het volgende:
Hooow, ik wil dat jurkje wat op h&m staat als je h&m opent.
ik hou em iig niet. maar ik ben nooit zo vlot met retourenquote:
Hmhm.. mja ik heb an sich wel brede heupen en een megakontquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
ik hou em iig niet. maar ik ben nooit zo vlot met retouren
Maar ik denk dat als je 36 hebt je beter een xs kunt nemen. Want ik heb maat 36/38 en deze s zit bij mij onder niet mooi strak, maar beetje flubberig....
Nee, echt een jurkje in blauw/bruin/creme etc, 29,95 en uitverkocht.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
die witte met die geborduurde bloemen bij de hals? Dat is geen jurkje maar een blouse/tuniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, verkleint FOK! ze niet meer automatisch?![]()
Jaja, jij was het eerstquote:Op zondag 28 maart 2010 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was eerder,.
Plus, jij hebt al een shirtje in die bloemen & ik niet!
Ik heb maat 36,dus als dat bloemenjurkje daarin is;
.
Ik riep eerst.
Ja maar ik ga niet weer voor minimaal 19 euro bestellen want geen geldquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:15 schreef maartjeh het volgende:
Foto's!
Niet in spoilers geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, verkleint FOK! ze niet meer automatisch?![]()
! Maar staat je leuk
!
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, echt een jurkje in blauw/bruin/creme etc, 29,95 en uitverkocht.
Ohh, okay.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet in spoilers geloof ik! Maar staat je leuk
!
Ja he?!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:22 schreef morgane het volgende:
Oh die is echt leuk Maartjeh!! Thanks voor de foto´sik wil 'm ook maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld
het liep toch ook voor geen meter, plus het is grotendeels winterspul, dat zou ik idd maar rap afprijzen want na april koopt geen weldenkend mens nog dikke truien..quote:Op maandag 29 maart 2010 10:52 schreef Linnie20v het volgende:
In de Sale zijn alle Sonia Rykiel dingen NU al te vinden....
Jaaaa.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:52 schreef Linnie20v het volgende:
In de Sale zijn alle Sonia Rykiel dingen NU al te vinden....
Goed merk inderdaad en niet te duur. After Eden heeft ook best wel een aantal modellen die in een C-cup gaan. Die zitten ook rond het H&M budgetquote:
quote:
Ik zal het aan haar doorgevenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
Goed merk inderdaad en niet te duur. After Eden heeft ook best wel een aantal modellen die in een C-cup gaan. Die zitten ook rond het H&M budget
70C? Dat heb ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef P.F het volgende:
En deze is ook uitverkocht in 70C!!
[ afbeelding ]
klote tiete
Ze hebben het wel hoor! Maar alleen maar bij 40% van de BH's en bijna altijd uitverkochtquote:Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
70C? Dat heb ik ookmaar ik dacht dat H&M die maat helemaal niet had?! Tenminste ik kon ze nooit vinden?
Huh, ik was echt in de veronderstelling dat ze die maat niet hebbenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze hebben het wel hoor! Maar alleen maar bij 40% van de BH's en bijna altijd uitverkocht!
Ik dacht gewoon allebei. De 4,90 verzendkosten voor de spullen, en de 1 euro voor het terugsturen..quote:Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef Opdekop het volgende:
Ik ben even vergeten hoe het ook alweer gaat met betalen van verzendkosten. Als ik de helft houdt, en de helft terug stuur.. Wat moet ik dan betalen? Die 1 euro retour of 4,nogwat verzendkosten of allebei?
70D ook niet, maar dat hebben wel meer winkels niet. De Hunkemöller heeft bijv. alleen saaie bh's in die maat: zwart, wit of huidskleur.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef P.F het volgende:
En deze is ook uitverkocht in 70C!!
[ afbeelding ]
klote tiete
[img]https://shop.hm.com/media/products/805/DXL805_74614_08016_72_0620.jpg[/img]quote:
waaaaaaarom.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Quirine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die? Die staat bij mij op half april.
80d is er wel maar 70d zie ik inderdaad niet..quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
70D ook niet, maar dat hebben wel meer winkels niet. De Hunkemöller heeft bijv. alleen saaie bh's in die maat: zwart, wit of huidskleur.
[ afbeelding ]
Deze in de winkel in het zwart gescoord, alleen hij staat nergens in het zwart op de site.
Nee, 38.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
waaaaaaarom.Heb je dan maat 40? Want bij maat 36 en 38 krijg ik half juli.
Ik haat dit, het is zo tof, weet niet waar ik hem anders moet kopen net als twee shorts.
Ik de 22ste, bij mij pas juli. Wat een eikels.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:33 schreef alors het volgende:
jeujjj ik heb een uitnodiging voor de previewcatalogus![]()
[ afbeelding ]
De trends voor het najaar 2010
Over enkele maanden start het najaarsseizoen en komen de collecties voor de herfst en winter al weer binnen.
Tof! Leuke foto ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het een heel gaaf jurkje (vooral eigenlijk voor de zomer, met blote benen) en de armband staat er ook leuk bij vind ik, ben er blij mee!
(Vind foto's plaatsen altijd een beetje eng, onzeker, en ik sta altijd zo raar)
[ afbeelding ]
Alleen het witte vestje met de pofmouwen moet terug, helaas helaas. Vind m zooo gaaf, maar hij is echt te kort en ook de mouwen zijn veel te kort![]()
Iemand misschien een idee of ze ergens anders zulk soort vestjes hebben, met die pofmouwen?
Thnx, ik zal daar eens kijken ernaar!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef Butterfly91 het volgende:
^^ Leuk kleurtje die jurk.
En volgens mij heb ik vesten met pofmouwen ook bij de Only/Vero Moda zien hangen. (maar dat weet ik niet meer zeker)
Volgens mij valt die heel groot. Van wat ik zag in de winkel en op iemand.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Valt deze ook zo klein? Normaal heb ik S/M, maar wil deze in XS bestellen, goed idee?
https://shop.hm.com/media(...)05_08007_78_0277.jpg
Thanks.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij valt die heel groot. Van wat ik zag in de winkel en op iemand.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef MaLo het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)en-in-nederland.html
En ik heb uiteraard ook de najaarsbrochure maar besteld. Het is verdorie nog niet eens lente
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:33 schreef alors het volgende:
jeujjj ik heb een uitnodiging voor de previewcatalogus![]()
[ afbeelding ]
De trends voor het najaar 2010
Over enkele maanden start het najaarsseizoen en komen de collecties voor de herfst en winter al weer binnen. Omdat jij een van onze trouwe klanten bent, krijg je de kans om als een van de eersten onze najaarscatalogus te bestellen. Laat je inspireren door alle nieuwe kleding en accessoires en creëer je eigen stijl.
Zorg ervoor dat je de nieuwe catalogus uiterlijk 8 april 2010 bestelt. Als je artikelen uit deze catalogus bestelt, krijg je ook nog eens 10% korting op het hele assortiment. Bij je bestelling ontvang je bovendien een cadeaubon ter waarde van ¤ 5,- die je kunt gebruiken bij je volgende bestelling.
Als ik em als eerste heb, wil ik dat best doen hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hoe cool!
Ga je de pagina's hier posten?![]()
jaaa....aub??quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:58 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik em als eerste heb, wil ik dat best doen hoor
het wordt volgens mij wel alleen pas mei tot ik em krijg.. dus geduldig wachtenquote:
Haha ja gaaf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
haha hoe vet is deze als birthday dress, inclusief kroontje en 12 cm enkellaarsjes uiteraard
Graag!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:58 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik em als eerste heb, wil ik dat best doen hoor
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
haha hoe vet is deze als birthday dress, inclusief kroontje en 12 cm enkellaarsjes uiteraard
Echt niet dat dat 80den is hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:03 schreef Tamashii het volgende:
Neee joh, dat is echt wel 80den.
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef MaLo het volgende:
Mijn eerste ingeving was 30 denier bij het zien van de foto
Dank allenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef Tegan het volgende:
15 is heel doorschijnend en een 40/50 zie je niets meer door.
Volgens mij kan je gewoon de panty anders heel even uit de verpakking halen hoor.
Okay nu wordt het verwarrendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, 30 is echt nog flink doorschijnend hoor. Ik heb er nu 1 van 60 en een blauwe plek schemert daar nog wel doorheen....
Mijn Hema had maar een stuk of 5 testers hangen en dan waren allemaal niet de soort panty's die ik zocht...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef MaLo het volgende:
Bij de Hema hebben ze trouwens wel testers, bij de Zeeman ook.
Ik houd jou verantwoordelijk als ik een miskoop bega!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik zei al die op het plaatje is echt iets van 60/70 den......
Waar staat 'ie in de shop online?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Aaah lieff, nou dan zoek ik wel naar iets tussen 40/50 en 70, heb ik iig een idee, want dat had ik totaal nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef MaLo het volgende:
Ik ben even naar boven geweest, ik heb nog een panty in de verpakking gevonden. Die is 40 denier en volgens mij héél vergelijkbaar met die op de foto
.
Ja denk ik wel, als ik haar boven aan m'n scherm heb is haar panty veel donkerder dan wanneer ze onderaan mijn beeldscherm staatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef MaLo het volgende:
Zou het trouwens ook te maken kunnen hebben met de kleur / helderheid van je beeldscherm over hoe we de dikte van De Panty inschatten ?
Hij stond geloof ik in de sale. Is denk ik van de Party collectie van afgelopen winter, of de winter daarvoor. Als je 's morgens kijkt staat ie er vast wel weer opquote:
sowieso niet 15.... maar 60 is weer te dik... 40?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef alors het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van panty's?
zoja, hoeveel dernier is dit ongeveer?
[ afbeelding ]
Ik wil een zwarte panty die lichtjes doorschijnt, maar niet te erg, want mijn schenen zitten onder plekken van pas geheelde wonden
Dus ongeveer zo als op het plaatje of iets minder doorschijnend... Bij de winkels waar ik heb gekeken hangen geen testers dus zelf kan ik het niet zien
Platte schoenen geen allstars = flatjes!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef P.F het volgende:
Ik wil iets van een legging/tregging/weet ik het met een oversized shirt maar niet TE
denk ik.
Ik heb al 2 jaar geen nieuwe kleding gekocht en ik loop hopeloos achterIk ga namelijk zondag naar Awake en ik weet nu al dat ik de hele dag sip voor mijn kast sta omdat ik niets heb om aan te trekken
En platte schoenen die geen all stars zijn..
HALP!
Oh ik ben best lang en redelijk dun en ik heb niet echt grote heupen of borsten dus in feite kan alles.. Maar WAT?
Ik ben vrij lang, 1m80, maar kan geen tregging vinden die lang genoeg is. Heb wel een driekwart tregging, maar eentje die lang genoeg is zodat hij onderaan een beetje rimpelt zeg maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef P.F het volgende:
Ik wil iets van een legging/tregging/weet ik het met een oversized shirt maar niet TE
denk ik.
Ik heb al 2 jaar geen nieuwe kleding gekocht en ik loop hopeloos achterIk ga namelijk zondag naar Awake en ik weet nu al dat ik de hele dag sip voor mijn kast sta omdat ik niets heb om aan te trekken
En platte schoenen die geen all stars zijn..
HALP!
Oh ik ben best lang en redelijk dun en ik heb niet echt grote heupen of borsten dus in feite kan alles.. Maar WAT?
Ik wil schoenen die viess kunnen worden, dus van die gympjes of zo. Om lekker om te dansenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Marloes het volgende:
[..]
Platte schoenen geen allstars = flatjes!!!
Lopen heerlijk en zijn super leuk
Ik zou overigens wel leren nemen.. doe je langer mee, betere kwaliteit, loopt fijner etc.
Ik heb er ook totaaaal geen verstand van hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, 1m80, maar kan geen tregging vinden die lang genoeg is. Heb wel een driekwart tregging, maar eentje die lang genoeg is zodat hij onderaan een beetje rimpelt zeg maarkan ik maar niet vinden
.
Dan koop je ballerina's, van Replay of Esprit ofzo. Daar heb ik al heel wat zomerfestivals op doorgebrachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil schoenen die viess kunnen worden, dus van die gympjes of zo. Om lekker om te dansen
Ik heb die van 100 den van de Hema, en daar zie je echt geen blauwe plekken doorheen, maar het is geen malliot!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Aaah lieff, nou dan zoek ik wel naar iets tussen 40/50 en 70, heb ik iig een idee, want dat had ik totaal nietIk heb em liever iets te donker dan te licht
Ik ben iets korter maar bij komen ze ook altijd een stuk boven mn enkel uit en dat vind ik NIET mooi. Ik heb de perfecte ook nog niet gevonden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, 1m80, maar kan geen tregging vinden die lang genoeg is. Heb wel een driekwart tregging, maar eentje die lang genoeg is zodat hij onderaan een beetje rimpelt zeg maarkan ik maar niet vinden
.
Ja die heb ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef P.F het volgende:
Kinderafdeling!
Deze is tof:
[ afbeelding ]
Maar ik ga wel gewoon naar de winkel..
Nee. hij is wel smal bij de heupen, gemaakt voor kinderheupjes. Ik heb wel heupen maar ik kan me er wel inpersenquote:
heb je een linkje naar dat grijze shirt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:55 schreef verregentmeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Zit alleen te twijfelen over de schoenen.. Zijn echt super mooi, en zitten ook goed.. In ieder geval 1 schoenBij de ander stak er een hard iets in mijn voet wat er niet hoorde. Dus heb ze weer teruggestuurd. Alleen misschien bestel ik ze nog wel opnieuw
Als ik weer geld heb.
Blauwe vest > Stuurden ze me een heeeeeel raar geval voor in de plaats![]()
Ballerina's waren veel te wijd.
Jassen kon ik niet uit kiezen, dus allebij genomen.
En de grijze trui =Nu wil ik nog die met streepjes!!
Stugge stof en te kort, heb hem al in de hand gehadquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef alors het volgende:
Bij de hema hebben ze nu ook treggings in de aanbieding voor 15 euro, ik weet alleen niet hoe die vallen
Op het plaatje lijkt het niet raar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
serieus dat shirt moet ik hebben!
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_TRO&modelnum=746141&originalmodelnum=746141&type=productquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
heb je een linkje naar dat grijze shirt?
O, hij zat bij mij een beetje raar dus die is teruggegaan. Hij is iets donkerder dan op de foto, maar hij was ook warmer dan ik me had voorgesteld.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
CL, heb jij een echte pic hiervan? Die had jij toch besteld. Ben benieuwd hoe bruin hij werkelijk is.
Jawel?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef P.F het volgende:
Alleen jammer dat die trui er nu niet bij kan!
Ja m'n bestelling is al in behandeling (supersnel, ik heb om 6 uur besteld) dus nu kan ik niets meer vinden en weet ik eigenlijk helemaal niet meer hoe de laarsjes eruit zien die ik er uit enthousiasme bij heb gegooidquote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef alors het volgende:
Je kan ze alleen vinden als je ze besteld hebt en je bestelling nog open staat.
Die artikelnummers zijn niet terug te vinden in de link van het plaatje oid...
Dat ze een verzendopdracht hebben verzonden naar de TNT maar dat het pakketje daar nog niet is, dus ergens tussen de H&M en de TNT in. Gok ik zo.quote:
Hij is al in behandeling?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:26 schreef Quirine het volgende:
[..]
Jawel?
Gewoon bestellen en dan komt hij erbij. :y
quote:01.04.2010:
Zending is voorgemeld
Haha omschrijf ze eens dan, misschien kan ik een google doenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n bestelling is al in behandeling (supersnel, ik heb om 6 uur besteld) dus nu kan ik niets meer vinden en weet ik eigenlijk helemaal niet meer hoe de laarsjes eruit zien die ik er uit enthousiasme bij heb gegooid!
O jammer, ik dacht dat ik het morgen al zou hebben..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar daar blijft ie nog wel een dag of 3 staan, dus je kunt er nog gewoon dingen bijzetten als het goed is
Zwart, van echt suede volgens mij en met een zilveren ritsje.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Haha omschrijf ze eens dan, misschien kan ik een google doen
Dankje!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ze een verzendopdracht hebben verzonden naar de TNT maar dat het pakketje daar nog niet is, dus ergens tussen de H&M en de TNT in. Gok ik zo.
Ohh die zijn moooiquote:Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Gevondenmaar dan die in het zwart!
Ohmy, wanneer? s'ochtends zekerquote:Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat die heel corny staan? Heb je een outfit foto?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, I knowquote:
Denk ik hoorquote:
Ja ik ben heel benieuwd hoe ze in het echt zijnquote:
Ja om 6 uurquote:
's Morgens, heel vroeg, Sale - accessoires.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik wil die laarsjes ook!Wanneer, waar en hoe? Kan ze niet vinden!
Ik heb ze nog niet binnen he, ze staan op half april.. Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze staan omdat het een aparte lengte isquote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die heel corny staan? Heb je een outfit foto?
I know! Maar bij iemand anders bedoelde ik, maar ik zie ze alquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet binnen he, ze staan op half april.. Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze staan omdat het een aparte lengte ismaar we zullen het snel genoeg zien! Tzt krijgen jullie foto's.
Ooh zoquote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef P.F het volgende:
[..]
I know! Maar bij iemand anders bedoelde ik, maar ik zie ze al
hmmm.. ik heb maat 41 en best wel dunne enkels, ik heb het idee dat die dingen bij mij niet zo staan
Linkje naar watquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Jurkje:
[ afbeelding ]
In totaal: 64,80
(69,70 inclusief verzendkosten)
Je moet er wel het figuur voor hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooi jurkje maar voor een gewone dag denk ik dat het er bij een hoop meiden echt ordinair uitziet
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Je moet er wel het figuur voor hebbenHet kan best leuk uitzien, zonder dat het ordinair uitziet. Draag dus geen laarzen eronder maar gewone schoenen met hakken, zoals die zwarte die Breathtaking heeft gepost. Of een open model in de zomer.
Oh deze vind ik zo mooiquote:Op donderdag 1 april 2010 15:49 schreef rena het volgende:
Vandaag in de winkel geweest en twee dingen te pakken gekregen die of een lange levertijd hadden op de website óf uitverkocht waren.
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=831_STYLEGUIDE&page=GIRLS_WTWI Eerste plaatje en dan dat blousje. Hij is geweldig in het echt!
[ afbeelding ]
En deze in het wit! Stonden op eind april geloof ik, heb ze gelijk uit mijn bestelling gekiept
Grappig dat je al zegt dat het een kwestie van smaak isquote:Op donderdag 1 april 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met die enorme hakken eronder?Dat is helemaal het toppunt dan als je het mij vraagt
En ja ik heb het figuur ervoor, daarom heb ik het idee dat het veel te sexy is voor een gewone dag.
Ballerina's zou ik al anders vinden, maar zulke palen eronder, neh![]()
Maar dat is gewoon een kwestie van smaak
Ik ben zo doorgewinterd dat mijn hakken niet meer stuk te krijgen zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef heaven7 het volgende:
Ooh damn ze zijn echt leuk! Die pumps trouwens ookMaken die je hakken niet stuk? Heb ik altijd bij pumps
Ja denk je? Ik weet ook nog niet hoe ik 'm ga combineren hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooi jurkje maar voor een gewone dag denk ik dat het er bij een hoop meiden echt ordinair uitziet
[Flauw mode]quote:Op donderdag 1 april 2010 17:05 schreef heaven7 het volgende:
Dat is geen strak jurkjeEn een stuk minder bloot sowieso dus dit is hartstikke leuk.
Daar hoef ik niet eens op te antwoorden, dat verschil zie je zelf ook wel zegquote:Op donderdag 1 april 2010 16:51 schreef Jan-Beton het volgende:
Even een edit:
[ afbeelding ]
dit staat toch niet verkeerd: een strak jurkje en schoenen met hoge hakken, of is dit voor jou ook "te"![]()
Hey ik miste je alquote:Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Dipkip het volgende:
Dag damesik ben een paar topics weggeweest want ik ben aan het lijnen geweest dus ik vond nieuwe kleren in mn oude maat even geen goed idee. Nu een maat kleiner en net een bestelling gedaan voor wat tussenindingen want ik wil er nog wel een maat af voor ik weer echt los ga
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ja denk je? Ik weet ook nog niet hoe ik 'm ga combineren hoormaar het lijkt mij wel gaaf met bruine laarzen erbij.
Pics van je bestellingquote:Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Dipkip het volgende:
Dag damesik ben een paar topics weggeweest want ik ben aan het lijnen geweest dus ik vond nieuwe kleren in mn oude maat even geen goed idee. Nu een maat kleiner en net een bestelling gedaan voor wat tussenindingen want ik wil er nog wel een maat af voor ik weer echt los ga
Ja precies, gewoon met een platte brede hak. Maakt het een stuk stoerder en minder naaktquote:Op donderdag 1 april 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hoge laarzen met niet al te puntige hak al een stuk stijlvoller staan, ook omdat "de schoen" dicht is.![]()
Verder blijft het een superjurk
Valt wel mee geloof ik hoor, heb ze nog niet gepast maar ik heb vrij smalle en kleine voeten en ze ogen niet groot in het echt. Zal ze vanavond eens passen voor je.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh deze vind ik zo mooiMaar toen ik las dat die ballerina's met bloempjes al wijd waren had ik er al een hard hoofd in
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:44 schreef rena het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik hoor, heb ze nog niet gepast maar ik heb vrij smalle en kleine voeten en ze ogen niet groot in het echt. Zal ze vanavond eens passen voor je.
Thnx!! Bijna 8 kilo nu, wil nog minimaal 7 er af dus denk dat er dan weer een maat af is. Je wil echt niet weten hoeveel H&M spul nu ongedragen naar de tweedehands zal gaanquote:
O jaquote:Op donderdag 1 april 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week terug zwarte ballerina's met open neus gekocht, moet ook al een zooltje inZoals alle schoenen van H&M.
Jij hebt kleine voetjes, dan maken ze schoenen ook altijd smaller.![]()
Ik heb maat 41 (en smalle voeten) en ook bij laarzen is het altijd dolle pret, ze gaan er vanuit dat als je langer bent en grotere voeten hebt, ook altijd moddervette kuiten hebt
Maar mocht ik ze ooit nog in de winkel spotten dan koop ik ze ws wel
Hahahaquote:Op donderdag 1 april 2010 18:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Thnx!! Bijna 8 kilo nu, wil nog minimaal 7 er af dus denk dat er dan weer een maat af is. Je wil echt niet weten hoeveel H&M spul nu ongedragen naar de tweedehands zal gaan
Pics van mn bestelling niet gemaaktmaar tis ook vrij saai hoor, wat basics vooral, en een broek in een kleinere maat die ik al hier heb. Ik dacht dat ik wel toe zou kunnen met een riem maar ik heb verkeerd ingeschat hoeveel centimeters het scheelt. Broeken die ik voor het afvallen al niet meer lekker vond zitten (steeds met de knoop open als ik zat, je kent het wel) kan ik nu uittrekken zonder de knoop open te doen
ziet er echt niet uit dus, alles slobbert, zelfs strakke topjes. Ik dacht nou dan vallen ze wat wijder, boeiend. Maar ze vallen niet wat wijder, ze vallen zo veel wijder dat mn tiet er uit rolde gister. Dus nu toch maar wat tusseninkleding gekocht....
Welcome back!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Thnx!! Bijna 8 kilo nu, wil nog minimaal 7 er af dus denk dat er dan weer een maat af is. Je wil echt niet weten hoeveel H&M spul nu ongedragen naar de tweedehands zal gaan
Pics van mn bestelling niet gemaaktmaar tis ook vrij saai hoor, wat basics vooral, en een broek in een kleinere maat die ik al hier heb. Ik dacht dat ik wel toe zou kunnen met een riem maar ik heb verkeerd ingeschat hoeveel centimeters het scheelt. Broeken die ik voor het afvallen al niet meer lekker vond zitten (steeds met de knoop open als ik zat, je kent het wel) kan ik nu uittrekken zonder de knoop open te doen
ziet er echt niet uit dus, alles slobbert, zelfs strakke topjes. Ik dacht nou dan vallen ze wat wijder, boeiend. Maar ze vallen niet wat wijder, ze vallen zo veel wijder dat mn tiet er uit rolde gister. Dus nu toch maar wat tusseninkleding gekocht....
Ja echt niks meer, vanmorgen had ik zo'n reclamemoment, ik stond op, wilde naar de wc lopen en mn pyamabroek viel op de grondquote:Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef Enfermera het volgende:
Welcome back!Wat goed!!
Haha ja al je kleren passen nu niet meer zeker
Oh het is heel saai. Ik eet minder (1500 kcal ongeveer per dag) en ik ben gaan bewegen (uur per dag). Wandelen en fietsen en wii fit. Het is echt de minst sexy methode ooitquote:
HAHA. Oh sorryquote:Op donderdag 1 april 2010 18:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja echt niks meer, vanmorgen had ik zo'n reclamemoment, ik stond op, wilde naar de wc lopen en mn pyamabroek viel op de grondwordt een dure hobby zo, afvallen. Probeer zo min mogelijk tusseninspul te kopen want ik ben dit gewicht in 3 maanden afgevallen.... Beetje zonde om voor die paar maanden van alles te kopen, maar het kan echt niet meer. Gelukkig kan mn herfstjas nog wel voor het voorjaar want die was vrij krap, maar verder
en ook nieuwe onderwijdte dus BH's moet ik ook kopen.
Minst sexy, maar wel de meest doeltreffendequote:Op donderdag 1 april 2010 19:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh het is heel saai. Ik eet minder (1500 kcal ongeveer per dag) en ik ben gaan bewegen (uur per dag). Wandelen en fietsen en wii fit. Het is echt de minst sexy methode ooitik ben niet zo van de puntensystemen, montignac-combinaties en de Atkins koolhydraten-zijn-de-duivel methodes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |