abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 13:43:29 #251
123170 alors
zlata1234
pi_79828767
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja m'n bestelling is al in behandeling (supersnel, ik heb om 6 uur besteld) dus nu kan ik niets meer vinden en weet ik eigenlijk helemaal niet meer hoe de laarsjes eruit zien die ik er uit enthousiasme bij heb gegooid !
Haha omschrijf ze eens dan, misschien kan ik een google doen
know'm sayin?
word? word.
pi_79828797
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar daar blijft ie nog wel een dag of 3 staan, dus je kunt er nog gewoon dingen bijzetten als het goed is
O jammer, ik dacht dat ik het morgen al zou hebben..
pi_79829175
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef alors het volgende:

[..]

Haha omschrijf ze eens dan, misschien kan ik een google doen
Zwart, van echt suede volgens mij en met een zilveren ritsje.
pi_79829194

Gevonden maar dan die in het zwart!
pi_79829203
Oh wat zijn die mooi!!
pi_79829205
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Hij is al in behandeling?
[..]

Oh.. dan kan t niet.
Maar dat had ik niet gezien.
pi_79829216
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat ze een verzendopdracht hebben verzonden naar de TNT maar dat het pakketje daar nog niet is, dus ergens tussen de H&M en de TNT in. Gok ik zo.
Dankje!
  donderdag 1 april 2010 @ 13:56:01 #258
123170 alors
zlata1234
pi_79829263
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]

Ohh die zijn moooi
know'm sayin?
word? word.
pi_79829308
quote:
[ afbeelding ]

Ohmy, wanneer? s'ochtends zeker
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79829322
Oh ik wil die laarsjes ook! Wanneer, waar en hoe? Kan ze niet vinden!
pi_79829389
quote:
[ afbeelding ]

Ik heb het idee dat die heel corny staan? Heb je een outfit foto?
  donderdag 1 april 2010 @ 14:03:54 #262
123170 alors
zlata1234
pi_79829561
know'm sayin?
word? word.
pi_79829605
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef heaven7 het volgende:
Oh wat zijn die mooi!!
Hihi, I know !
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dankje!
Denk ik hoor pin me er niet op vast !
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef alors het volgende:

[..]

Ohh die zijn moooi
Ja ik ben heel benieuwd hoe ze in het echt zijn ze waren van 60 voor 30 dus zal ook wel echt suède zijn!
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ohmy, wanneer? s'ochtends zeker
Ja om 6 uur ! Ik zag ze er ineens tussen staan.
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik wil die laarsjes ook! Wanneer, waar en hoe? Kan ze niet vinden!
's Morgens, heel vroeg, Sale - accessoires.
Dat wordt een paar dagen vroeg opstaan dus !

En ik zag ze sowieso alleen in het zwart.
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat die heel corny staan? Heb je een outfit foto?
Ik heb ze nog niet binnen he, ze staan op half april.. Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze staan omdat het een aparte lengte is maar we zullen het snel genoeg zien! Tzt krijgen jullie foto's.
pi_79829651
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:03 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn ze mooi! En sowieso, leren laarsjes voor 30 euro geweldig.
pi_79829799
Okay, samengeraapt zootje plaatjes, mijn bestelling:

En in het groen:

Laarsjes:

Jurkje:

In totaal: 64,80
(69,70 inclusief verzendkosten)
pi_79829990
Toffe bestelling!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79830079
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef Tamashii het volgende:
Toffe bestelling!
Dankje kan niet wachten tot ik het binnen heb!
pi_79830163
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb ze nog niet binnen he, ze staan op half april.. Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze staan omdat het een aparte lengte is maar we zullen het snel genoeg zien! Tzt krijgen jullie foto's.
I know! Maar bij iemand anders bedoelde ik, maar ik zie ze al

hmmm.. ik heb maat 41 en best wel dunne enkels, ik heb het idee dat die dingen bij mij niet zo staan
pi_79830181
omg die pumps! linkje?
pi_79830304
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef P.F het volgende:

[..]

I know! Maar bij iemand anders bedoelde ik, maar ik zie ze al

hmmm.. ik heb maat 41 en best wel dunne enkels, ik heb het idee dat die dingen bij mij niet zo staan
Ooh zo ! En geen idee of dat zou staan ..
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef P.F het volgende:
omg die pumps! linkje?
Linkje naar wat ? Ze staan 's morgens wel eens in de Sale. Ik heb er 3/4 keer over gedaan om ze ook daadwerkelijk te pakken te krijgen en toen de groene ook maar gekaapt, haha.
pi_79830377
ik had 4 jaar geleden de perfecte enkelaarsjes,maar toen bedacht ik mij dat ze toch niet zo mijn ding waren en heb ik ze weg gedaan
pi_79831278
Ooh damn ze zijn echt leuk! Die pumps trouwens ook Maken die je hakken niet stuk? Heb ik altijd bij pumps
pi_79831386
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:10 schreef Breathtaking het volgende:

Jurkje:

[ afbeelding ]

In totaal: 64,80
(69,70 inclusief verzendkosten)

Ik vind het zo'n mooi jurkje maar voor een gewone dag denk ik dat het er bij een hoop meiden echt ordinair uitziet
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79832221
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n mooi jurkje maar voor een gewone dag denk ik dat het er bij een hoop meiden echt ordinair uitziet
Je moet er wel het figuur voor hebben Het kan best leuk uitzien, zonder dat het ordinair uitziet. Draag dus geen laarzen eronder maar gewone schoenen met hakken, zoals die zwarte die Breathtaking heeft gepost. Of een open model in de zomer.
All that we see or seems, is but a dream within a dream
pi_79833457
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef Jan-Beton het volgende:

[..]

Je moet er wel het figuur voor hebben Het kan best leuk uitzien, zonder dat het ordinair uitziet. Draag dus geen laarzen eronder maar gewone schoenen met hakken, zoals die zwarte die Breathtaking heeft gepost. Of een open model in de zomer.

Met die enorme hakken eronder? Dat is helemaal het toppunt dan als je het mij vraagt
En ja ik heb het figuur ervoor, daarom heb ik het idee dat het veel te sexy is voor een gewone dag.
Ballerina's zou ik al anders vinden, maar zulke palen eronder, neh

Maar dat is gewoon een kwestie van smaak
pi_79833532
Vandaag in de winkel geweest en twee dingen te pakken gekregen die of een lange levertijd hadden op de website óf uitverkocht waren.
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=831_STYLEGUIDE&page=GIRLS_WTWI Eerste plaatje en dan dat blousje. Hij is geweldig in het echt!

En deze in het wit! Stonden op eind april geloof ik, heb ze gelijk uit mijn bestelling gekiept
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79833551
Ik vind em ook te.. als ie nou of van boven of van onder wat wijder was maar dit is een 2e huid strak..
pi_79833888
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:49 schreef rena het volgende:
Vandaag in de winkel geweest en twee dingen te pakken gekregen die of een lange levertijd hadden op de website óf uitverkocht waren.
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=831_STYLEGUIDE&page=GIRLS_WTWI Eerste plaatje en dan dat blousje. Hij is geweldig in het echt!
[ afbeelding ]
En deze in het wit! Stonden op eind april geloof ik, heb ze gelijk uit mijn bestelling gekiept
Oh deze vind ik zo mooi Maar toen ik las dat die ballerina's met bloempjes al wijd waren had ik er al een hard hoofd in
pi_79835860
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Met die enorme hakken eronder? Dat is helemaal het toppunt dan als je het mij vraagt
En ja ik heb het figuur ervoor, daarom heb ik het idee dat het veel te sexy is voor een gewone dag.
Ballerina's zou ik al anders vinden, maar zulke palen eronder, neh

Maar dat is gewoon een kwestie van smaak
Grappig dat je al zegt dat het een kwestie van smaak is Want zo vind ik ballerina's niets aan (en ja... ik heb inderdaad gemakkelijk praten omdat ik als man geen schoenen draag met hoge hakken ).
Voor werk is die jurk inderdaad nogal sexy (maar ik zou geen nee zeggen als de slanke deernes dit zouden dragen , maar ik kan dat wel vergeten in onze saaie werkomgeving).
In Barcelona dragen de meeste vrouwen in de zomer schoenen met hoge hakken (en niet zo'n klein beetje). Je moet je loopje wel aanpassen en niet als een Hollandse boerin in laarzen rondstappen (geen persoonlijke aanval, maar een algemene opmerking!)

Even een edit:

dit staat toch niet verkeerd: een strak jurkje en schoenen met hoge hakken, of is dit voor jou ook "te"

[ Bericht 7% gewijzigd door Jan-Beton op 01-04-2010 17:04:28 (Een voorbeeldje erbij) ]
pi_79836460
Dat is geen strak jurkje En een stuk minder bloot sowieso dus dit is hartstikke leuk.
pi_79836750
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef heaven7 het volgende:
Ooh damn ze zijn echt leuk! Die pumps trouwens ook Maken die je hakken niet stuk? Heb ik altijd bij pumps
Ik ben zo doorgewinterd dat mijn hakken niet meer stuk te krijgen zijn !
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja denk je? Ik weet ook nog niet hoe ik 'm ga combineren hoor maar het lijkt mij wel gaaf met bruine laarzen erbij.
pi_79837017
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:05 schreef heaven7 het volgende:
Dat is geen strak jurkje En een stuk minder bloot sowieso dus dit is hartstikke leuk.
[Flauw mode]
In de foto van mij staat een jurkje met een maatje groter dan die waarover we discussiëren.
[/Flauw mode off]
Het is inderdaad minder bloot (lees: geen decolleté), maar dat zou geen straf geweest zijn
pi_79837167
Wat bedoel je? Het is sowieso een heel ander jurkje, hij zit ook veel ruimer, dat zie je toch ook Dat bloemenjurkje hoort gewoon strak, als je het 2 maten groter gaat kopen zodat het minder strak zit ben je niet zo lekker bezig
pi_79837303
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:51 schreef Jan-Beton het volgende:

Even een edit:
[ afbeelding ]
dit staat toch niet verkeerd: een strak jurkje en schoenen met hoge hakken, of is dit voor jou ook "te"
Daar hoef ik niet eens op te antwoorden, dat verschil zie je zelf ook wel zeg

Volledig gesloten hals en wijd jurkje.

En ja dat dat als man mooi is om te zien, dat snapt elke gladiool toch wel
Ballerina's vind jij niks aan, kan wel, maar niet-mooi of ordinair zijn 2 dingen.
Ik gooi het op smaak qua ordinair, anders heb je het halve topic weer over je heen meestal
pi_79837339
Dag dames ik ben een paar topics weggeweest want ik ben aan het lijnen geweest dus ik vond nieuwe kleren in mn oude maat even geen goed idee. Nu een maat kleiner en net een bestelling gedaan voor wat tussenindingen want ik wil er nog wel een maat af voor ik weer echt los ga
  donderdag 1 april 2010 @ 17:31:12 #286
123170 alors
zlata1234
pi_79837487
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Dipkip het volgende:
Dag dames ik ben een paar topics weggeweest want ik ben aan het lijnen geweest dus ik vond nieuwe kleren in mn oude maat even geen goed idee. Nu een maat kleiner en net een bestelling gedaan voor wat tussenindingen want ik wil er nog wel een maat af voor ik weer echt los ga
Hey ik miste je al Goed van je
know'm sayin?
word? word.
pi_79837584
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:

Ja denk je? Ik weet ook nog niet hoe ik 'm ga combineren hoor maar het lijkt mij wel gaaf met bruine laarzen erbij.

Ik denk dat hoge laarzen met niet al te puntige hak al een stuk stijlvoller staan, ook omdat "de schoen" dicht is.
Verder blijft het een superjurk
pi_79837710
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Dipkip het volgende:
Pics van je bestelling !
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat hoge laarzen met niet al te puntige hak al een stuk stijlvoller staan, ook omdat "de schoen" dicht is.
Verder blijft het een superjurk
Ja precies, gewoon met een platte brede hak. Maakt het een stuk stoerder en minder naakt !
pi_79837938
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh deze vind ik zo mooi Maar toen ik las dat die ballerina's met bloempjes al wijd waren had ik er al een hard hoofd in
Valt wel mee geloof ik hoor, heb ze nog niet gepast maar ik heb vrij smalle en kleine voeten en ze ogen niet groot in het echt. Zal ze vanavond eens passen voor je.
And you know I might
pi_79838428
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:44 schreef rena het volgende:

[..]

Valt wel mee geloof ik hoor, heb ze nog niet gepast maar ik heb vrij smalle en kleine voeten en ze ogen niet groot in het echt. Zal ze vanavond eens passen voor je.

Ik heb 1,5 week terug zwarte ballerina's met open neus gekocht, moet ook al een zooltje in Zoals alle schoenen van H&M.
Jij hebt kleine voetjes, dan maken ze schoenen ook altijd smaller.
Ik heb maat 41 (en smalle voeten) en ook bij laarzen is het altijd dolle pret, ze gaan er vanuit dat als je langer bent en grotere voeten hebt, ook altijd moddervette kuiten hebt

Maar mocht ik ze ooit nog in de winkel spotten dan koop ik ze ws wel
pi_79838584
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:31 schreef alors het volgende:
Hey ik miste je al Goed van je
Thnx!! Bijna 8 kilo nu, wil nog minimaal 7 er af dus denk dat er dan weer een maat af is. Je wil echt niet weten hoeveel H&M spul nu ongedragen naar de tweedehands zal gaan

Pics van mn bestelling niet gemaakt maar tis ook vrij saai hoor, wat basics vooral, en een broek in een kleinere maat die ik al hier heb. Ik dacht dat ik wel toe zou kunnen met een riem maar ik heb verkeerd ingeschat hoeveel centimeters het scheelt. Broeken die ik voor het afvallen al niet meer lekker vond zitten (steeds met de knoop open als ik zat, je kent het wel) kan ik nu uittrekken zonder de knoop open te doen ziet er echt niet uit dus, alles slobbert, zelfs strakke topjes. Ik dacht nou dan vallen ze wat wijder, boeiend. Maar ze vallen niet wat wijder, ze vallen zo veel wijder dat mn tiet er uit rolde gister. Dus nu toch maar wat tusseninkleding gekocht....
pi_79838709
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb 1,5 week terug zwarte ballerina's met open neus gekocht, moet ook al een zooltje in Zoals alle schoenen van H&M.
Jij hebt kleine voetjes, dan maken ze schoenen ook altijd smaller.
Ik heb maat 41 (en smalle voeten) en ook bij laarzen is het altijd dolle pret, ze gaan er vanuit dat als je langer bent en grotere voeten hebt, ook altijd moddervette kuiten hebt

Maar mocht ik ze ooit nog in de winkel spotten dan koop ik ze ws wel
O ja Ik had niet op die manier gedacht Sorry!
And you know I might
pi_79838841
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Thnx!! Bijna 8 kilo nu, wil nog minimaal 7 er af dus denk dat er dan weer een maat af is. Je wil echt niet weten hoeveel H&M spul nu ongedragen naar de tweedehands zal gaan

Pics van mn bestelling niet gemaakt maar tis ook vrij saai hoor, wat basics vooral, en een broek in een kleinere maat die ik al hier heb. Ik dacht dat ik wel toe zou kunnen met een riem maar ik heb verkeerd ingeschat hoeveel centimeters het scheelt. Broeken die ik voor het afvallen al niet meer lekker vond zitten (steeds met de knoop open als ik zat, je kent het wel) kan ik nu uittrekken zonder de knoop open te doen ziet er echt niet uit dus, alles slobbert, zelfs strakke topjes. Ik dacht nou dan vallen ze wat wijder, boeiend. Maar ze vallen niet wat wijder, ze vallen zo veel wijder dat mn tiet er uit rolde gister. Dus nu toch maar wat tusseninkleding gekocht....
Hahaha ! Op zich juist heel fijn toch, zie je duidelijk dat je afgevallen bent !

Maar als je borsten niet meer binnenboord kunnen blijven is het tijd voor iets nieuws ja ..

Ik heb nu qua broeken een vervelende tussenmaat 27 zit iets te strak maar 28 te wijd !
  donderdag 1 april 2010 @ 18:18:33 #294
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_79839212
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Welcome back! Wat goed!! Haha ja al je kleren passen nu niet meer zeker
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_79839341
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef Enfermera het volgende:
Welcome back! Wat goed!! Haha ja al je kleren passen nu niet meer zeker
Ja echt niks meer, vanmorgen had ik zo'n reclamemoment, ik stond op, wilde naar de wc lopen en mn pyamabroek viel op de grond wordt een dure hobby zo, afvallen. Probeer zo min mogelijk tusseninspul te kopen want ik ben dit gewicht in 3 maanden afgevallen.... Beetje zonde om voor die paar maanden van alles te kopen, maar het kan echt niet meer. Gelukkig kan mn herfstjas nog wel voor het voorjaar want die was vrij krap, maar verder en ook nieuwe onderwijdte dus BH's moet ik ook kopen.
pi_79840751
Wat is je afvalgeheim?
Tap tap tap
  donderdag 1 april 2010 @ 19:10:21 #297
123170 alors
zlata1234
pi_79841071
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat is je afvalgeheim?
Niks zeggen Dip, schrijf het in een boek en hoppaaa, ka-ching!
know'm sayin?
word? word.
pi_79841190
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat is je afvalgeheim?
Oh het is heel saai. Ik eet minder (1500 kcal ongeveer per dag) en ik ben gaan bewegen (uur per dag). Wandelen en fietsen en wii fit. Het is echt de minst sexy methode ooit ik ben niet zo van de puntensystemen, montignac-combinaties en de Atkins koolhydraten-zijn-de-duivel methodes.
  donderdag 1 april 2010 @ 19:18:57 #299
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_79841386
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja echt niks meer, vanmorgen had ik zo'n reclamemoment, ik stond op, wilde naar de wc lopen en mn pyamabroek viel op de grond wordt een dure hobby zo, afvallen. Probeer zo min mogelijk tusseninspul te kopen want ik ben dit gewicht in 3 maanden afgevallen.... Beetje zonde om voor die paar maanden van alles te kopen, maar het kan echt niet meer. Gelukkig kan mn herfstjas nog wel voor het voorjaar want die was vrij krap, maar verder en ook nieuwe onderwijdte dus BH's moet ik ook kopen.
HAHA. Oh sorry Ik zag het voor me
Ja precies.. Want je wilt nog meer afvallen? Wel supergoed bezig joh Haha, ja alles moet je dan in een nieuwe maat kopen...
  donderdag 1 april 2010 @ 19:19:33 #300
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_79841408
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh het is heel saai. Ik eet minder (1500 kcal ongeveer per dag) en ik ben gaan bewegen (uur per dag). Wandelen en fietsen en wii fit. Het is echt de minst sexy methode ooit ik ben niet zo van de puntensystemen, montignac-combinaties en de Atkins koolhydraten-zijn-de-duivel methodes.
Minst sexy, maar wel de meest doeltreffende Er is al tientallen malen bewezen dat diëten niet werken, wel je levensstijl veranderen!
pi_79841877
Ja ik wil nog meer afvallen. Ik hoef niet terug naar hoe ik er uit zag op mn 18e (maar 34/36) maar ik wil in ieder geval naar zeg maar maat medium (40/42 ofzo). Ik ben 1,73 en ik vind dat een goede maat voor me, maar ik zie dan wel of ik nog meer er af wil. Ik ben veel aangekomen toen ik stopte met roken, ik was al zo vaak onwijs gefaald in stoppen dat leven met een lolly in mn mond zo'n beetje de enige manier was ben nu twee jaar gestopt en nu durf ik het wel weer aan weer gezond te gaan leven. Het is soms wel lastig, ik heb niet zozeer honger maar wel trek in een peuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')