Waar staat 'ie in de shop online?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
haha hoe vet is deze als birthday dress, inclusief kroontje en 12 cm enkellaarsjes uiteraard
Aaah lieff, nou dan zoek ik wel naar iets tussen 40/50 en 70, heb ik iig een idee, want dat had ik totaal nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef MaLo het volgende:
Ik ben even naar boven geweest, ik heb nog een panty in de verpakking gevonden. Die is 40 denier en volgens mij héél vergelijkbaar met die op de foto
.
Ja denk ik wel, als ik haar boven aan m'n scherm heb is haar panty veel donkerder dan wanneer ze onderaan mijn beeldscherm staatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef MaLo het volgende:
Zou het trouwens ook te maken kunnen hebben met de kleur / helderheid van je beeldscherm over hoe we de dikte van De Panty inschatten ?
Hij stond geloof ik in de sale. Is denk ik van de Party collectie van afgelopen winter, of de winter daarvoor. Als je 's morgens kijkt staat ie er vast wel weer opquote:
sowieso niet 15.... maar 60 is weer te dik... 40?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef alors het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van panty's?
zoja, hoeveel dernier is dit ongeveer?
[ afbeelding ]
Ik wil een zwarte panty die lichtjes doorschijnt, maar niet te erg, want mijn schenen zitten onder plekken van pas geheelde wonden
Dus ongeveer zo als op het plaatje of iets minder doorschijnend... Bij de winkels waar ik heb gekeken hangen geen testers dus zelf kan ik het niet zien
Platte schoenen geen allstars = flatjes!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef P.F het volgende:
Ik wil iets van een legging/tregging/weet ik het met een oversized shirt maar niet TE
denk ik.
Ik heb al 2 jaar geen nieuwe kleding gekocht en ik loop hopeloos achterIk ga namelijk zondag naar Awake en ik weet nu al dat ik de hele dag sip voor mijn kast sta omdat ik niets heb om aan te trekken
En platte schoenen die geen all stars zijn..
HALP!
Oh ik ben best lang en redelijk dun en ik heb niet echt grote heupen of borsten dus in feite kan alles.. Maar WAT?
Ik ben vrij lang, 1m80, maar kan geen tregging vinden die lang genoeg is. Heb wel een driekwart tregging, maar eentje die lang genoeg is zodat hij onderaan een beetje rimpelt zeg maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef P.F het volgende:
Ik wil iets van een legging/tregging/weet ik het met een oversized shirt maar niet TE
denk ik.
Ik heb al 2 jaar geen nieuwe kleding gekocht en ik loop hopeloos achterIk ga namelijk zondag naar Awake en ik weet nu al dat ik de hele dag sip voor mijn kast sta omdat ik niets heb om aan te trekken
En platte schoenen die geen all stars zijn..
HALP!
Oh ik ben best lang en redelijk dun en ik heb niet echt grote heupen of borsten dus in feite kan alles.. Maar WAT?
Ik wil schoenen die viess kunnen worden, dus van die gympjes of zo. Om lekker om te dansenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Marloes het volgende:
[..]
Platte schoenen geen allstars = flatjes!!!
Lopen heerlijk en zijn super leuk
Ik zou overigens wel leren nemen.. doe je langer mee, betere kwaliteit, loopt fijner etc.
Ik heb er ook totaaaal geen verstand van hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, 1m80, maar kan geen tregging vinden die lang genoeg is. Heb wel een driekwart tregging, maar eentje die lang genoeg is zodat hij onderaan een beetje rimpelt zeg maarkan ik maar niet vinden
.
Dan koop je ballerina's, van Replay of Esprit ofzo. Daar heb ik al heel wat zomerfestivals op doorgebrachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil schoenen die viess kunnen worden, dus van die gympjes of zo. Om lekker om te dansen
Ik heb die van 100 den van de Hema, en daar zie je echt geen blauwe plekken doorheen, maar het is geen malliot!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Aaah lieff, nou dan zoek ik wel naar iets tussen 40/50 en 70, heb ik iig een idee, want dat had ik totaal nietIk heb em liever iets te donker dan te licht
Ik ben iets korter maar bij komen ze ook altijd een stuk boven mn enkel uit en dat vind ik NIET mooi. Ik heb de perfecte ook nog niet gevonden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, 1m80, maar kan geen tregging vinden die lang genoeg is. Heb wel een driekwart tregging, maar eentje die lang genoeg is zodat hij onderaan een beetje rimpelt zeg maarkan ik maar niet vinden
.
Ja die heb ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef P.F het volgende:
Kinderafdeling!
Deze is tof:
[ afbeelding ]
Maar ik ga wel gewoon naar de winkel..
Nee. hij is wel smal bij de heupen, gemaakt voor kinderheupjes. Ik heb wel heupen maar ik kan me er wel inpersenquote:
heb je een linkje naar dat grijze shirt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:55 schreef verregentmeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Zit alleen te twijfelen over de schoenen.. Zijn echt super mooi, en zitten ook goed.. In ieder geval 1 schoenBij de ander stak er een hard iets in mijn voet wat er niet hoorde. Dus heb ze weer teruggestuurd. Alleen misschien bestel ik ze nog wel opnieuw
Als ik weer geld heb.
Blauwe vest > Stuurden ze me een heeeeeel raar geval voor in de plaats![]()
Ballerina's waren veel te wijd.
Jassen kon ik niet uit kiezen, dus allebij genomen.
En de grijze trui =Nu wil ik nog die met streepjes!!
Stugge stof en te kort, heb hem al in de hand gehadquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef alors het volgende:
Bij de hema hebben ze nu ook treggings in de aanbieding voor 15 euro, ik weet alleen niet hoe die vallen
Op het plaatje lijkt het niet raar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
serieus dat shirt moet ik hebben!
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_TRO&modelnum=746141&originalmodelnum=746141&type=productquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
heb je een linkje naar dat grijze shirt?
O, hij zat bij mij een beetje raar dus die is teruggegaan. Hij is iets donkerder dan op de foto, maar hij was ook warmer dan ik me had voorgesteld.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
CL, heb jij een echte pic hiervan? Die had jij toch besteld. Ben benieuwd hoe bruin hij werkelijk is.
Jawel?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef P.F het volgende:
Alleen jammer dat die trui er nu niet bij kan!
Ja m'n bestelling is al in behandeling (supersnel, ik heb om 6 uur besteld) dus nu kan ik niets meer vinden en weet ik eigenlijk helemaal niet meer hoe de laarsjes eruit zien die ik er uit enthousiasme bij heb gegooidquote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef alors het volgende:
Je kan ze alleen vinden als je ze besteld hebt en je bestelling nog open staat.
Die artikelnummers zijn niet terug te vinden in de link van het plaatje oid...
Dat ze een verzendopdracht hebben verzonden naar de TNT maar dat het pakketje daar nog niet is, dus ergens tussen de H&M en de TNT in. Gok ik zo.quote:
Hij is al in behandeling?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:26 schreef Quirine het volgende:
[..]
Jawel?
Gewoon bestellen en dan komt hij erbij. :y
quote:01.04.2010:
Zending is voorgemeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |