Haha omschrijf ze eens dan, misschien kan ik een google doenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n bestelling is al in behandeling (supersnel, ik heb om 6 uur besteld) dus nu kan ik niets meer vinden en weet ik eigenlijk helemaal niet meer hoe de laarsjes eruit zien die ik er uit enthousiasme bij heb gegooid!
O jammer, ik dacht dat ik het morgen al zou hebben..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar daar blijft ie nog wel een dag of 3 staan, dus je kunt er nog gewoon dingen bijzetten als het goed is
Zwart, van echt suede volgens mij en met een zilveren ritsje.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Haha omschrijf ze eens dan, misschien kan ik een google doen
Dankje!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ze een verzendopdracht hebben verzonden naar de TNT maar dat het pakketje daar nog niet is, dus ergens tussen de H&M en de TNT in. Gok ik zo.
Ohh die zijn moooiquote:Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Gevondenmaar dan die in het zwart!
Ohmy, wanneer? s'ochtends zekerquote:Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat die heel corny staan? Heb je een outfit foto?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, I knowquote:
Denk ik hoorquote:
Ja ik ben heel benieuwd hoe ze in het echt zijnquote:
Ja om 6 uurquote:
's Morgens, heel vroeg, Sale - accessoires.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik wil die laarsjes ook!Wanneer, waar en hoe? Kan ze niet vinden!
Ik heb ze nog niet binnen he, ze staan op half april.. Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze staan omdat het een aparte lengte isquote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die heel corny staan? Heb je een outfit foto?
I know! Maar bij iemand anders bedoelde ik, maar ik zie ze alquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet binnen he, ze staan op half april.. Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze staan omdat het een aparte lengte ismaar we zullen het snel genoeg zien! Tzt krijgen jullie foto's.
Ooh zoquote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef P.F het volgende:
[..]
I know! Maar bij iemand anders bedoelde ik, maar ik zie ze al
hmmm.. ik heb maat 41 en best wel dunne enkels, ik heb het idee dat die dingen bij mij niet zo staan
Linkje naar watquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Jurkje:
[ afbeelding ]
In totaal: 64,80
(69,70 inclusief verzendkosten)
Je moet er wel het figuur voor hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooi jurkje maar voor een gewone dag denk ik dat het er bij een hoop meiden echt ordinair uitziet
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Je moet er wel het figuur voor hebbenHet kan best leuk uitzien, zonder dat het ordinair uitziet. Draag dus geen laarzen eronder maar gewone schoenen met hakken, zoals die zwarte die Breathtaking heeft gepost. Of een open model in de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |