Ik heb m besteld, maar dan zal hij waarschijnlijk bij mij ook te kort zijn, ik ben ook lang (1m81)quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:24 schreef Marloes het volgende:
[..]
De maat is volgens mij wel normaal, maar ik vond ´m veel te kort... Maar kan ook komen omdat ik zo lang ben
Die top in het poederroze staat nog wel in een paar maten in de online shop.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alleen is alles nergens te krijgen en/of uitverkocht.
Ik heb oogschaduw en concealer van H&M en nagellak, vind de make-up matig, de concealer dekt helemaal niks, de oogschaduw is wel oke alleen snel van je ogen verdwenen. De nagellak vind ik wel goed, blijft lang zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:54 schreef ElizabethI het volgende:
Hoe is de make-up van H&M? Ik zie mooie paarse oogschaduw op de site, is die de moeite waard?
Ik heb er een shirtje van, maar aardig felle kleuren jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:58 schreef alors het volgende:
Ik zag gisteren trouwens iemand met die 5 euro gebloemde jurk, en vond em niet zo tof. Ik het echt zijn die kleuren veel harder. Op het plaatje zijn ze veel meer pastel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent![]()
Ahhw balen is dat! Ik kwam 'm tegen in Groningen, heb 'm niet eens gepast want overal waren graaiende vrouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Linnie20v het volgende:
@ Breathtaking, ik kon die nergens in de winkels vinden
Erg leuk zo, wil het wel een keer met daglicht zien a.k.a in de zon!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:Bovenste foto is wel leuk, onderste doet me idd denken dat je zo gaat bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent![]()
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Haha zo zit 'ie wel echt gewoonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bovenste foto is wel leuk, onderste doet me idd denken dat je zo gaat bevallen![]()
Misschien op te lossen met een riempje eromheen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zo zit 'ie wel echt gewoonbeter dan dit gaat het niet worden.
Ja maar er zit ook al een strik op de achterkant, dus dat is een beetje overdone denk ik. Bovendien vind ik het niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien op te lossen met een riempje eromheen?
Hij schijnt enooorm te zijn, en maat s was al uitverkocht om half 9 sochtens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Die top in het poederroze staat nog wel in een paar maten in de online shop.
Die dingen die ik heb gepast wel ja, jurkje hierboven is maat 34 terwijl ik normaal meestal 36 heb.. Hij valt dan wel weer heel strak bij de bandjes en bovenkant.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef alors het volgende:
Volgens mij valt bijna alles van de Garden collectie heel erg groot.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:oh staat je superleuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent
Ik zou er idd zwanger in lijkenmaar misschien is t dus wel een leuk idee om die te kopen voor als k een tweede ga bakken
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:Op die onderste foto zie je er inderdaad uit alsof je 8,5 maand zwanger bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen foto's! Niet kopen als je bang bent dat je eruit gaat zien alsof je zwanger bent
En dat terwijl je zo'n rank figuurtje hebt. Niet flatterend.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jup! En als 'ie niet in de sale was: geld terug, anders een tegoedbon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:42 schreef electronique het volgende:
ik heb vandaag een trui gekocht in de winkel, maar die kan ik toch ook terugbrengen in een andere h&m? en krijg ik dan gewoon mijn geld terug?
Haha goede dan inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh staat je superleuk zeg!
Ik zou er idd zwanger in lijkenmaar misschien is t dus wel een leuk idee om die te kopen voor als k een tweede ga bakken
Achja, dat maakt me voor zulke jurkjes niet zo uit. En ik heb een oplossingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op die onderste foto zie je er inderdaad uit alsof je 8,5 maand zwanger bent.En dat terwijl je zo'n rank figuurtje hebt. Niet flatterend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik durf eigenlijk niet met zo'n hele grote doos naar de primera om hem retour te doen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lees net dat er misschien een H&M in Uden komt!
doen ze hier ook altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:42 schreef alors het volgende:
eeeh wtf hij is afgeleverd volgens tt
edit: in de brievenbus gepropt dus
Gemeen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef alors het volgende:
Ik zag net een tnt busje rijden, alleen reed ie mijn straat voorbij..
in een gewone tas?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef alors het volgende:
[..]dat is idd wel matig ja. Als het past kun je het ook wel in een tas doen en die dichtplakken
![]()
mijn chauffeur is onderweg, spannend!!
Ik wil het 5 euro bloemenjurkje,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef alors het volgende:
Oh ik ga best veel houden dit keer... Dat 5 euro boemenjurkje dus niet, hij is trouwens lang genoeg hoor. Maar ik vind hem niet zo mooi, heb nu de gestreepte maar besteld.
Die blauwe top van The Garden is echt supermooiDe witte viel minder en doorschijnt ook nogal. Verder nog een simpele 5 euro top in heel fel neonoranjerood. Verder nog wat simpele tops waar ik nog niet helemaal over uit ben. Van de vorige bestelling hou ik zeker die mooi nude blazer. En dan annuleer ik die van de Garden Collectie, die ziet er toch minder mooi afgewerkt uit.
Ik was eerder,quote:Op zondag 28 maart 2010 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik! Alhoewel, welke maat is het?
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?quote:Op zondag 28 maart 2010 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was eerder,.
Plus, jij hebt al een shirtje in die bloemen & ik niet!
Ik heb maat 36,dus als dat bloemenjurkje daarin is;
.
Ik riep eerst.
Ahaha ja, maar ik heb geen geld om nog bij te bestellen voor ik bij de 19,- zitquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?
Die onderste staan enorm leuk, maar die rand doet pijn aan je voetenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:33 schreef Quirine het volgende:
Ik twijfel weer eens enorm.
[ afbeelding ]
OFFFFFF
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook allebei gepast al, en die 2e vond ik minder zitten.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die onderste staan enorm leuk, maar die rand doet pijn aan je voetenMisschien moet je ze eerst inlopen, maar ik denk dat ik ze terugstuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |