quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik durf eigenlijk niet met zo'n hele grote doos naar de primera om hem retour te doen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lees net dat er misschien een H&M in Uden komt!
doen ze hier ook altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:42 schreef alors het volgende:
eeeh wtf hij is afgeleverd volgens tt
edit: in de brievenbus gepropt dus
Gemeen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef alors het volgende:
Ik zag net een tnt busje rijden, alleen reed ie mijn straat voorbij..
in een gewone tas?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef alors het volgende:
[..]dat is idd wel matig ja. Als het past kun je het ook wel in een tas doen en die dichtplakken
![]()
mijn chauffeur is onderweg, spannend!!
Ik wil het 5 euro bloemenjurkje,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef alors het volgende:
Oh ik ga best veel houden dit keer... Dat 5 euro boemenjurkje dus niet, hij is trouwens lang genoeg hoor. Maar ik vind hem niet zo mooi, heb nu de gestreepte maar besteld.
Die blauwe top van The Garden is echt supermooiDe witte viel minder en doorschijnt ook nogal. Verder nog een simpele 5 euro top in heel fel neonoranjerood. Verder nog wat simpele tops waar ik nog niet helemaal over uit ben. Van de vorige bestelling hou ik zeker die mooi nude blazer. En dan annuleer ik die van de Garden Collectie, die ziet er toch minder mooi afgewerkt uit.
Ik was eerder,quote:Op zondag 28 maart 2010 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik! Alhoewel, welke maat is het?
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?quote:Op zondag 28 maart 2010 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was eerder,.
Plus, jij hebt al een shirtje in die bloemen & ik niet!
Ik heb maat 36,dus als dat bloemenjurkje daarin is;
.
Ik riep eerst.
Ahaha ja, maar ik heb geen geld om nog bij te bestellen voor ik bij de 19,- zitquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?
Die onderste staan enorm leuk, maar die rand doet pijn aan je voetenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:33 schreef Quirine het volgende:
Ik twijfel weer eens enorm.
[ afbeelding ]
OFFFFFF
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook allebei gepast al, en die 2e vond ik minder zitten.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die onderste staan enorm leuk, maar die rand doet pijn aan je voetenMisschien moet je ze eerst inlopen, maar ik denk dat ik ze terugstuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |