Here you go!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:56 schreef Quirine het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allebei gepast al, en die 2e vond ik minder zitten.
Misschien was ik er ook al uit, maar moest ik t gewoon even horen.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef maartjeh het volgende:
Gister bij de H&M in Breda geshopt. Wát een chaos. Ze zijn aan het verbouwen maar je kunt er in de tussentijd wel gewoon winkelen. Binnen staan grote tenten en de kassa's zijn verplaatst. Personeel was superlangzaam, hele lange rijen en overal dringende mensen.![]()
Wel 2 leuke dingen gekocht.Een grijs simpel basic jurkje met lange mouwen, en een lichtgrijs soort van giletje, met rushes. Heb die 2 dingen (nog) niet in de Online Shop gezien helaas, want dat giletje zou er ook zijn in het oudroze en lichtblauw, en eigenlijk zou ik die wel willen bestellen.
JA!quote:Op zondag 28 maart 2010 11:14 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Die staat wel in de Online Shop. Lichtblauw staat er niet tussen, wel wit en donkergrijs.
Is die echt zo leuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
JA!
Hoezo kippig? Hihi.![]()
Dankjewel! Ik zie 'm nu ook staan inderdaad.
Ja, echt superleuk! Ik wil vandaag wel even een aan-foto voor je maken als je wilt?quote:
Foto foto fotoquote:Op zondag 28 maart 2010 11:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, echt superleuk! Ik wil vandaag wel even een aan-foto voor je maken als je wilt?![]()
Ik draag 't vandaag op een lang basic donkergrijs shirt-jurkje met lange mouwen. Zwarte legging/panty eronder, bruine brede riem en bruine laarzen.
Is onderweg! Ben even m'n moeders kamer aan het opruimenquote:
Sommige dingen die je in de winkel kunt kopen, staan niet in de Online shop, en andersom.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Alles wat je online kunt bestellen, is dat een deel van alles wat in de winkels ligt of eigenlijk wel merendeel wat er is?![]()
Ik zoek een trenchcoat, zie er maar 2 op de site staan... Ik weet niet of ik nou toch in de winkel ga kijken of het de moeite waard is of ze meer hebben.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Sommige dingen die je in de winkel kunt kopen, staan niet in de Online shop, en andersom.
die witte met die geborduurde bloemen bij de hals? Dat is geen jurkje maar een blouse/tuniek.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:27 schreef Tamashii het volgende:
Hooow, ik wil dat jurkje wat op h&m staat als je h&m opent.
ik hou em iig niet. maar ik ben nooit zo vlot met retourenquote:
Hmhm.. mja ik heb an sich wel brede heupen en een megakontquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
ik hou em iig niet. maar ik ben nooit zo vlot met retouren
Maar ik denk dat als je 36 hebt je beter een xs kunt nemen. Want ik heb maat 36/38 en deze s zit bij mij onder niet mooi strak, maar beetje flubberig....
Nee, echt een jurkje in blauw/bruin/creme etc, 29,95 en uitverkocht.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
die witte met die geborduurde bloemen bij de hals? Dat is geen jurkje maar een blouse/tuniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, verkleint FOK! ze niet meer automatisch?![]()
Jaja, jij was het eerstquote:Op zondag 28 maart 2010 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was eerder,.
Plus, jij hebt al een shirtje in die bloemen & ik niet!
Ik heb maat 36,dus als dat bloemenjurkje daarin is;
.
Ik riep eerst.
Ja maar ik ga niet weer voor minimaal 19 euro bestellen want geen geldquote:Op zondag 28 maart 2010 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh dames, hij staat toch gewoon nog online?
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:15 schreef maartjeh het volgende:
Foto's!
Niet in spoilers geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, verkleint FOK! ze niet meer automatisch?![]()
! Maar staat je leuk
!
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, echt een jurkje in blauw/bruin/creme etc, 29,95 en uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |