quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik heb wat reviews zitten kijken van <1993 toen bandenwissels nog niet verplicht waren (toch?) en waar ze ook 2 of misschien wel 3 stops deden omdat dat gewoon sneller was. Dat moet nu toch ook kunnen? Bridgestone is zonder concurrentie misschien wel gewoon wat lui.
En wat betreft het volgen in de bochten; hadden ze niet beter de voorbanden kunnen laten voor wat ze waren en de achterbanden 25mm breder kunnen maken?
Dit was makkelijker voor Bridgestone omdat ze de mallen voor de smallere voorbanden nog hadden liggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik heb wat reviews zitten kijken van <1993 toen bandenwissels nog niet verplicht waren (toch?) en waar ze ook 2 of misschien wel 3 stops deden omdat dat gewoon sneller was. Dat moet nu toch ook kunnen? Bridgestone is zonder concurrentie misschien wel gewoon wat lui.
En wat betreft het volgen in de bochten; hadden ze niet beter de voorbanden kunnen laten voor wat ze waren en de achterbanden 25mm breder kunnen maken?
I know - misschien voor volgend jaar, als de nieuwe leverancier die mallen niet overneemt tenminstequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit was makkelijker voor Bridgestone omdat ze de mallen voor de smallere voorbanden nog hadden liggen.
dus verdedigde ze vroeger hun positie minder omdat ze voorzichtiger waren voor hun en andermans materiaal?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef bodylotion het volgende:
[..]
I know - misschien voor volgend jaar, als de nieuwe leverancier die mallen niet overneemt tenminste
Over de inhalen; tegenwoordig is het agressiefer omdat er toch nauwelijks wat kan gebeuren. Als je in '89 a la Kobayashi iemands voorvleugel eraf beukt... dat wil je niet op je geweten hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef LeXX het volgende:
τυρ
Op 25 tot 28 sec zie je Mansell zwaaien naar Prost zovan haal me in.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Valt me op dat er tegenwoordig ook veel heftiger wordt verdedigd.. wat natuurlijk ook niet helpt bij het inhalen, of uberhaupt het er toe aanzetten pogingen te ondernemen tot inhalen?
vs.
quote:Mansell had technichal problems and retired some laps later
Zou kunnen.. Stel, je bent wat lomp en rijd iemand voorvleugel eraf en diegene rijd zich te pletter in de muur. Lijkt me niet zo prettig om dit op je geweten te hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus verdedigde ze vroeger hun positie minder omdat ze voorzichtiger waren voor hun en andermans materiaal?
Ik moest zonder geluid kijken hierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:59 schreef vosss het volgende:
Op 25 tot 28 sec zie je Mansell zwaaien naar Prost zovan haal me in.
Het commentaar zegt ook Mansell winkt Prost furbei.
Waarom ie dat doet weet ik niet, maar dit lijkt gewoon op voorbij laten en geen normale overtake als je het mij vraagt
=edit=
In de comments:
Daar had ik de vorige keer ook al iets over gezegdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:11 schreef Atreidez het volgende:
De testdata kunnen ook wel uit de OP Sally, als je toch bezig bent met die wiki
Lijkt me sterk. Tegenwoordig mag je maar 1 keer van lijn veranderen en ik kan me races herinneren dat een snellere coureur rondenlang geblokt werd door een coureur die ervoor reed. Senna vs Mansell in 1992 bijvoorbeeld op Monaco.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Valt me op dat er tegenwoordig ook veel heftiger wordt verdedigd.. wat natuurlijk ook niet helpt bij het inhalen, of uberhaupt het er toe aanzetten pogingen te ondernemen tot inhalen?
vs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |