Moet je wel kunnen héquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Vervelden als mensen geen nieuw topic maken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Eindelijk Hugo Borst als tafelheer gisteren
Prachtig mooi mens iddquote:
Matthijs wil gewoon weten of het nog aan isquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Meer iets voor Man Bijt Hond om hen op te zoeken over de Gerda
De rondetijden waren in een keer bizar laag, wat een gevolg is van een verkeerde wissel. Of ze zag twee man in dezelfde baan fietsen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
waarom zei ze "IEMAND zit in de verkeerde baan"
ze weet toch wel wie sven is?
Beter doen ze dat bij die ene (oudere) boer uit het oosten/noorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Die Peter, kan die ondertiteld worden?
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef richbitch het volgende:
Verdomme, nieuw stopwoordje van Mathijs?
Als er voetbal komt na DWDD en het is korter zegt hij ALTIJD:quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef richbitch het volgende:
Verdomme, nieuw stopwoordje van Mathijs?
Met 888 Teletekst was het goed te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Daar heeft ze ook gelijk dat ze het niet leuk vond wat die Dijkshoorn zeiquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Erica vond die opmerking niet zo leuk volgens mij.
Ik versta die Peter welquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
En die komt daar op dramatische toon zijn verhaal vertellen van vijftig jaar geleden. Grow some balls.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef prinsrob het volgende:
wtf er is bijna niets gebeurd met die gast en hij raakt het contact met z'n ouders kwijt?
Ik heb Bodar vanavond diverse stupide dingen horen zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf, zegt ie nou serieus, dat het niet veel boeit omdat ze ook goede dingen doen
Wat een trollface is het toch ookquote:
haha nee R Kelly nog even laten zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef Kipman het volgende:
Eerst een serieus item over kindermisbruik door katholieken en meteen daarna een clip van het nummer 'Sexual Healing'... iets voor De TV Draait Door
Even quoten. Gewoon. Omdat-ie mooi is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef northernlight81 het volgende:
Boeren hebben verstand van landbouw en dieren, niet van politiek. Daarom stemmen alle boeren altijd op het CDA.
Rottenberg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef Paul het volgende:
Nou wie zou er vanavond nou aan tafel zitten
Zo Gerard Joling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:43 schreef MOEMP het volgende:
Merken ze nou niet in de kijkcijfers dat het de afgelopen 2 weken alleen maar politiek is daar? Ik wordt het wel een beetje beu, ik hoop niet dat dit tot 9 juni (en dan nog een paar maanden daarna) blijft, als ik politiek wil zien kijk ik wel naar politieke programma's, eens in de paar weken is het wel leuk maar het is de afgelopen weken alléén maar politiek.
Maar waar ze het nu over hebben is dan ook wel een belangrijke politieke gebeurtenis ....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:43 schreef MOEMP het volgende:
Merken ze nou niet in de kijkcijfers dat het de afgelopen 2 weken alleen maar politiek is daar? Ik wordt het wel een beetje beu, ik hoop niet dat dit tot 9 juni (en dan nog een paar maanden daarna) blijft, als ik politiek wil zien kijk ik wel naar politieke programma's, eens in de paar weken is het wel leuk maar het is de afgelopen weken alléén maar politiek.
Tot 9 juni sowiesoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef fanneke het volgende:
Hoe lang duurt deze 'Uitzending voor politieke partijen nog'?
PvdA
Niks is zeker in het leven Thelonious.quote:
Idd, dat filmpje van die vallende wielrenner heb ik al jaren geleden gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Drassss het volgende:
Gaan ze nu al filmpjes van 15 jaar geleden uitzenden?
Hoe VHS was dat fragment.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Idd, dat filmpje van die vallende wielrenner heb ik al jaren geleden gezien
Betamexquote:
Dacht ik ook al aan idd, die zijn veel beter qua gasten. Jammer dat het programma voor de rest zo langdradig is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ik sla even over. De tv draait door is de laatste tijd het enige vermakelijke. P&W hebben de hoofdgasten in het nieuws die zouden eigenlijk DWDD moeten zitten.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef Sj0rs het volgende:
Het programma is ook 1 grote plugshow als iemand een nieuw boek of weet ik veel wat heeft. Nergens wordt er het vuur aan de schenen van de gast gelegd als dat nodig is.
Ik heb nog nooit een lachband bij de Jakhalzen kunnen ontdekken. Maar er werd nu echt gegierd, het leek uit de studio te komen... ik ga nu twijfelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Zit er nou een lachband onder de Jakhalzen of vindt dat publiek het altijd echt heel grappig?
Wat is daar dan weer mis mee??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Wat een blunderVan der Horst als burgemeester van Amsterdam.... Het is Ter Horst.
En daarna Weijers als burgemeester voorstellen als kandidaat
Het beeld is stabiel en het programma scoort nog altijd vrij goed (meestal in de kijkcijfer top-15). Zo rond de 1,3 miljoen -- met grote afstand het best scorende programma op het derde net. In die zin zal de redactie geen reden zien grote wijzigingen aan te brengen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe staat het met de kijkcijfers van de laatste weken?
WERELD DRAAIT DOOR 1.342.000quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Sj0rs het volgende:
Aha ik merk zelf dat ik het programma niet zo heel vermakkelijk vind. Het is zelfs saai te noemen weinig vernieuwend of interessant.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:41 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Het beeld is stabiel en het programma scoort nog altijd vrij goed (meestal in de kijkcijfer top-15). Zo rond de 1,3 miljoen -- met grote afstand het best scorende programma op het derde net. In die zin zal de redactie geen reden zien grote wijzigingen aan te brengen.
Kan ook niet he, x jaar lang elke dag...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:45 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Aha ik merk zelf dat ik het programma niet zo heel vermakkelijk vind. Het is zelfs saai te noemen weinig vernieuwend of interessant.
ook belangrijk; marktaandeel 22,3%quote:
Stijgt dus alleen maar de laatste tijd. Want in de herfst (na die zomervervangers) zat het toch wel ruim onder het miljoen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:41 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Het beeld is stabiel en het programma scoort nog altijd vrij goed (meestal in de kijkcijfer top-15). Zo rond de 1,3 miljoen -- met grote afstand het best scorende programma op het derde net. In die zin zal de redactie geen reden zien grote wijzigingen aan te brengen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Wie de fok is Jeroen van Evenblij
Volgens mij bedoelt hij Frank (die dikke)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Wie de fok is Jeroen van Evenblij
En daarin heeft hij laten zien hoe ontzettend goed hij is. De Jakhalzen vind ik veredelde schoolkrantjournalistiek, ondanks de kwaliteit van beide reporters (Frank en Erik).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:04 schreef DrDentz het volgende:
Oh hij. Maar die heeft toch ook al z'n eigen programma, met interviews met Anouk etc.
Ik kan me alleen Bahram Sadeghi herinneren. Ook een goede televisiejournalist en eigenlijk te goed voor zo'n item.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze al die allochtonen eruit gegooid bij de Jakhalzen? Eerder had je vaak 'Jakhals Bahram' of 'Jakhals Ersin'.
En Gideon Levy. Die waren met z'n tweeën ijzersterk bij politieke onderwerpen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik kan me alleen Bahram Sadeghi herinneren. Ook een goede televisiejournalist en eigenlijk te goed voor zo'n item.
Sadeghiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En Gideon Levy. Die waren met z'n tweeën ijzersterk bij politieke onderwerpen!
Zuig eens hard, Felix en De Hond waren gewoon interessant.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ik sla even over. De tv draait door is de laatste tijd het enige vermakelijke. P&W hebben de hoofdgasten in het nieuws die zouden eigenlijk DWDD moeten zitten.
Whehe die fotograaf is zo dom.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En Gideon Levy. Die waren met z'n tweeën ijzersterk bij politieke onderwerpen!
Geniaalquote:
Lijkt wel een column van Nico Dijkshoornquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Ringo het volgende:
DWDD dreigt in zijn eigen format te stikken. (...heel verhaal....)
Hier kan ik me redelijk in vinden, met name het commentaar op de sleetse formule en de rol van Van Nieuwkerk. Ik merk dat ik steeds vaker hele onderwerpen oversla omdat ik van tevoren het gesprek al kan uittekenen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Ringo het volgende:
DWDD dreigt in zijn eigen format te stikken. Soms vraag ik me af hoe gemotiveerd de redactie nog is om het allerbeste televisieprogramma van Nederland te maken. Ze dobberen voort op bestaand succes. De recycling van sommige gasten neemt incestueuze vormen aan. Het idee van een herkenbare tafelheer of -dame is uitstekend, maar waarom dan ook bij de andere gasten uit zo'n kleine vijver blijven vissen?
Nico Dijkshoorn is een luie man, die zich veel te makkelijk in zijn rol van gevierde huisdichter heeft geschikt. Iedere voorleesbeurt maakt hij zeker drie versprekingen. Zijn zinnen rollen niet maar stommelen. Ik vermoed dat hij al teveel lauw bier heeft weggeklokt voordat zijn geest goed en wel aan het malen is geslagen.
Van Matthijs van Nieuwkerk worden allengs ook de zwakheden duidelijker. Dat is niet zo raar voor iemand die iedere avond sneller dan zijn eigen tong wil praten, en ook vergeeflijk. Maar ik word wat moe van die showtjes vér-pissen. Iedere gast weet hij hendig te reduceren tot bewierookt topsporter van wie de prestaties moeten worden gemeten. Zijn tussenzinnen verworden steeds vaker tot de soort stoplappen die zekere sportverslaggevers zo onuitstaanbaar maakt. Doodvervelend ouwejongenskrentenbroodjargon. Van Nieuwkerk is aan het vermartsmeetsen. Dat is dodelijk.
En wanneer krijgen die Jakhalzen nu eindelijk eens een serieuze rol? Frank Evenblij is nu al de beste interviewer van Nederland, die heeft DWDD helemaal niet meer nodig; en ook Erik Dijkstra heeft veel meer talent dan hij in dat lullige drieminutenitem kan laten zien.
De twee overgebleven Jakhalzen (Frank en Erik) vind ik echt heel goed. Journalistieke bijters, altijd voorbereid, ze interviewen goed, zijn verrassend, vilein maar vrijwel nooit sarcastisch.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier kan ik me redelijk in vinden, met name het commentaar op de sleetse formule en de rol van Van Nieuwkerk. Ik merk dat ik steeds vaker hele onderwerpen oversla omdat ik van tevoren het gesprek al kan uittekenen.
Ik snap alleen niet wat je zegt over de Jakhalzen. Die rubriek is nooit meer geweest dan een paar minuten vilein vermaak.
Reageer je nu op je eigen post?? Edit hem dan gewoon.quote:Op zondag 14 maart 2010 02:06 schreef Ringo het volgende:
Ach, misschien ook weer zo'n nachtelijke loeipost. Weet ik veel. Ik kijk eigenlijk niet graag televisie. Maar sinds een halfjaar ben ik weer gegrepen, en het verveelt me nu al.
Kan wel wezen, maar hij dicht wel ter plekke al improviserend. Van een sneltekenaar kun je ook geen diepzinnige Picasso oid verwachten...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef NoCigar het volgende:
Nico Dijkshoorn vind ik voor snelle grappen wel leuk, als hij ontroering probeert te bewerkstelligen zoals bij Hans van Mierlo vind ik heb tenenkrommend pathetisch.
More obvious than As The World Turns: goedkope rommel.
Je hebt goede en minder goede sneltekenaars. Ik heb Dijkshoorn wel eens puike teksten horen declameren maar wat me de laatste tijd vooral opvalt is zijn stuntelige gestotter. Zit ie daar een hele peer te wezen met dat glas bier, dat stapeltje moleskines en die hippe bril van 'm. Het is zo ongeveer het best bekeken programma van Nederland, a place to be seen voor iedereen die wat te betekenen heeft dus dan verwacht ik geen amateuristisch gerommel.quote:Op zondag 14 maart 2010 07:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar hij dicht wel ter plekke al improviserend. Van een sneltekenaar kun je ook geen diepzinnige Picasso oid verwachten...
quote:De gasten van maandag 15 maart zijn: Femke Halsema en Felix Rottenberg, Michiel Romeyn, Herman Koch en Kees Prins (als de Lullo's), Jeroen Pomp en de broers Joost en Dick van den Toorn over Outsider Art. Muziek is er vanavond van Giovanca en Jan mulder is tafelheer.
1. Felix is een PvdA-boboquote:Op maandag 15 maart 2010 18:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
jemig man, krijgen we nou tot 9 juni iedere dag Felix?? waarom niet een andere politieke commentator naast Felix?
Vooral dat. De laatste tijd is DWDD vooral de vrienden van Matthijs-show.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:02 schreef Ringo het volgende:
2. Felix is het vriendje van Matthijs
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
De gasten van maandag 15 maart zijn: Michiel Romeyn, Herman Koch en Kees Prins (als de Lullo's)
Hugo Borst en Jort Kelder zijn ook altijd wel leukquote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Het begint steeds vervelender te worden.
Schaf dat tafelheren/dame gedoe maar af en zet Mulder daar permanent neer. Hij heeft toch al een abo.
Schijtlollig meneer!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Wat is Felix grappig hè.
Ik zie het zo. Het is PVDA-propaganda, maar leuk praten kan hij wel. Ook al erger je je, wat ik ook doe maar wie moeten er anders zitten van rechtsere partijen? Welke "politiek analisten"?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dit ook helemaal niet tof. Vervelend hoofdstedelijk beterwetertje. Als ik hem hoor praten, krijg ik ter plekke een teringhekel aan de grachtengordelkliek. Zodra die kerel Amsterdam voorbij is, krijgt ie last van huiduitslag.
de vraag slaat ook nergens opquote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef fespo het volgende:
flauw dat ze geen antwoord geeft.
dat slaat ook helemaal nergens op.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Komt ie weer met z'n Femke als premier.
Nee, hij heeft nog maar 1 betaalde column en als spreker schiet het ook niet echt op.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Betaalt hij smeergeld om daar te mogen zitten ofzo?
nee, misschien willen mensen weleens verandering Matthijs, luister eensquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een politiek geneuzel weer.
"Waar zitten we ons druk over te maken??" Alsof er geen mensen zijn die op de PVV stemmen, Van Nieuwkerk.
Je hebt ze in verschillende gradaties.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Is dat nou een autist? Ik dacht dat ze veel normaler waren.
Maar een heel album van haar afluisteren is best een opgave..quote:Op maandag 15 maart 2010 20:07 schreef Ringo het volgende:
Ik val niet op zwarte vrouwen maar zij is echt heerlijk, mooi en lekker.
Nee, ze moet vooral gewoon blijven praten en mooi kijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar een heel album van haar afluisteren is best een opgave..
Volledig eens eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:07 schreef Ringo het volgende:
Ik val niet op zwarte vrouwen maar zij is echt heerlijk, mooi en lekker.
Ja ja ja ja (op de bekende toon) hoor ik nog dagelijksquote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die uitspraak gebruik ik nu nog steeds wel es. Net als vele andere door veel mensen.
Die montere grofheid ziet er nu bijna naïef uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is een beetje erg gedateerd nou die lullo's, maar ja de heren zijn intussen ook 15 jaar ouder
Inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef ChickenMan het volgende:
Die tekeningen van die autist zagen er best wel tof uit. Net zoals die tekening op wc-papier.
En een ijzeren discipline. Zulke tekeningen maken, dat is echt héél geconcentreerd werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kun je toch zien dat op een rare manier denken een voordeel is in het maken van kunst.
Ja, ik heb zelden gasten zó verveeld zien wachten totdat ze aan de beurt warenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het alleen al cool om de heren gewoon bij elkaar te zien.
Optreden viel verder een beetje tegen.
P&W is een ander programma dan DWDD. Ik denk dat het beter is om gewoon een ander programma te blijven maken, ipv. een P&W light ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Sj0rs het volgende:
De sfeer kwam er idd niet echt in.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen al cool om de heren gewoon bij elkaar te zien.
Optreden viel verder een beetje tegen.
Die zijn iedere dag nog steeds ruim boven het miljoen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Sj0rs het volgende:
quote:De gasten in de uitzending van vanavond zijn: Mathijs Bouman, Arnold Heertje, Ben en Marijke de Keijzer, Jan Smit, Nick en Simon en de 3Js. Tafelheer is Giel Beelen. Door de Champions League wedstrijden van vanavond is er een verkorte uitzending!
Iddquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat slaat ook helemaal nergens op.
Femke zit er dan ook altijd bij van en kijkt hem aan: gast, wat lul je nou, ik ben een splinterpartij
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig is het een verkorte uitzending, minder kans dat Jan Smit, Nick en Simon en de 3Js gaan zingen.
Jan Mulder moet over twee maanden met pensioen gaan. Ik ben zijn debiele gezwets bij elk praatprogramma spuugzat.quote:
Die VARA-presentators kennen ook geen gêne, hè?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef Sj0rs het volgende:
lol het wordt gemaakt van overheidsgeld en dan nog geld durven vragen en de presentator 400k betalen.
omdat hij plaats moet maken voor half Volendamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef onderjas het volgende:
Waarom zit Giel er nou ineens naast?
En dan ben je meteen lid van de VARA.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:15 schreef Zwansen het volgende:
Werd weer gebeld of ik er naar toe wil. Nu betaal je 7 euro terwijl het vroeger gratis was. Toen ik vroeg waarom dat was, zeiden ze dat het een duur programma is om te maken. Volgens mij valt dat reuze mee.
Matthijs zal wel betaald moeten worden.
De muziek van de 3JS is wel om aan te horen, en die Nick kan bestwel zingen. Voor de rest, eens.quote:
En terectquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef MilaNL het volgende:
Weer een verkorte uitzending door dat voetbalAls ik dat had geweten had ik dat hele volendam gedoe niet hoeven kijken.
waarom uitgerekend Matthijs?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Matthijs zal hem ook wel grappig vinden
Nee ze vroegen 'Wanneer uitgerekent ? Aan de vrouw van Mathijs.quote:
Toen ik een jaar of 9 was en op voetbal zat gaf hij samen met z'n broer ook eens een speciale training aan mn ploeg. Ik had geen idee wie 't waren. Hij schoot achter z'n standbeen langs een bal knetterhard naar de kijkers toe, een vrouw moest bukken anders was haar gebit kapot.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde iets over de legendarische Gerrie Mühren posten.
Maar laat het erbij dat ik het een smakeloze grap vond op het eind.
Bij ons schoot ie er paar op die manier in de kruising.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 9 was en op voetbal zat gaf hij samen met z'n broer ook eens een speciale training aan mn ploeg. Ik had geen idee wie 't waren. Hij schoot achter z'n standbeen langs een bal knetterhard naar de kijkers toe, een vrouw moest bukken anders was haar gebit kapot.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
Harry Vermeegen had ook ooit een item met hem. Ging ie naar de kroeg in Volendam de balhooghoudend. Dronk ie zijn glas leeg aan de bar met de bal in de lucht. Ze deden wel de deur open voor 'm open
De beste man was voor de uitzending flink vervelend tegen iemand die hem in de weg liep ofzo...quote:
Ik zat er vandaag, voor 7 euro. Matthijs begon er over dat het elke keer zo leuk was dat er zoveel mensen kwamen en dat veel andere shows 'publiek kopen'. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die er 7 euro voor over hebben. En opzich is het ook niet veel geld. Kreeg 'n biertje en een lekker hapje eten. Geen geld, om dan over 7 euro te zeuren vind ik dan weer typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:15 schreef Zwansen het volgende:
Werd weer gebeld of ik er naar toe wil. Nu betaal je 7 euro terwijl het vroeger gratis was. Toen ik vroeg waarom dat was, zeiden ze dat het een duur programma is om te maken. Volgens mij valt dat reuze mee.
Matthijs zal wel betaald moeten worden.
quote:De gasten van de uitzending van vanavond zijn: Jaap Jongbloed, Glen Helder, Jessica Villerius, Remy van Kesteren, zeven drummers van 'beat for peace', Nico Dijkshoorn en Halina Reijn.
Ik vond de heren Jiskefet helemaal niet geweldig maandag.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik zat er vandaag, voor 7 euro. Matthijs begon er over dat het elke keer zo leuk was dat er zoveel mensen kwamen en dat veel andere shows 'publiek kopen'. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die er 7 euro voor over hebben. En opzich is het ook niet veel geld. Kreeg 'n biertje en een lekker hapje eten. Geen geld, om dan over 7 euro te zeuren vind ik dan weer typisch Nederlands
Ze kwamen hun concerten promoten, en dat was zo succesvol dat het aantal imiddels is uitgebreid naar 4 (wat ik zelf wel een goede zaak vind, want op deze manier zitten ze die walgelijke ticketbureau`s (die kaarten opkopen en tegen dubbele prijs doorverkopen) dwars.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de heren Jiskefet helemaal niet geweldig maandag.
Wat kwamen ze nu eigenlijk in DWDD doen? Ze zaten alleen maar een beetje oude fragmenten te bekijken die iedereen al 100 keer gezien heeft, en nu 2 nieuwe concerten te pluggen.
Laat ze pas terugkomen als ze daarwerkelijk een nieuwe serie afleveringen gaan opnemen.
Tenenkrommend vond ik het. Volgevreten artiestenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de heren Jiskefet helemaal niet geweldig maandag.
Wat kwamen ze nu eigenlijk in DWDD doen? Ze zaten alleen maar een beetje oude fragmenten te bekijken die iedereen al 100 keer gezien heeft, en nu 2 nieuwe concerten te pluggen.
Laat ze pas terugkomen als ze daarwerkelijk een nieuwe serie afleveringen gaan opnemen.
Klopt, de sfeer was prima, erg gezellig en losjes allemaal. Matthijs v. Nieuwkerk is dan echt een leuke kerel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik ben er november vorig jaar geweest, en je werd als publiek gewoon leuk ontvangen, en ook na afloop was er gelegenheid in de studio te blijven hangen.
Prima sfeer.
Dus een toegangsprijs lijkt me niet iets om over te zeuren.
Gewoon de hele manier van benaderen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Ringo het volgende:
Wat een verwaand alsdan-achterafgelul.
ja precies die heeft maar 1 zin gezegd ook :squote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
waarom moest die moeder van Chantal-Naomi er nou weer bij zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |