Zo Gerard Joling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:43 schreef MOEMP het volgende:
Merken ze nou niet in de kijkcijfers dat het de afgelopen 2 weken alleen maar politiek is daar? Ik wordt het wel een beetje beu, ik hoop niet dat dit tot 9 juni (en dan nog een paar maanden daarna) blijft, als ik politiek wil zien kijk ik wel naar politieke programma's, eens in de paar weken is het wel leuk maar het is de afgelopen weken alléén maar politiek.
Maar waar ze het nu over hebben is dan ook wel een belangrijke politieke gebeurtenis ....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:43 schreef MOEMP het volgende:
Merken ze nou niet in de kijkcijfers dat het de afgelopen 2 weken alleen maar politiek is daar? Ik wordt het wel een beetje beu, ik hoop niet dat dit tot 9 juni (en dan nog een paar maanden daarna) blijft, als ik politiek wil zien kijk ik wel naar politieke programma's, eens in de paar weken is het wel leuk maar het is de afgelopen weken alléén maar politiek.
Tot 9 juni sowiesoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef fanneke het volgende:
Hoe lang duurt deze 'Uitzending voor politieke partijen nog'?
PvdA
Niks is zeker in het leven Thelonious.quote:
Idd, dat filmpje van die vallende wielrenner heb ik al jaren geleden gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Drassss het volgende:
Gaan ze nu al filmpjes van 15 jaar geleden uitzenden?
Hoe VHS was dat fragment.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Idd, dat filmpje van die vallende wielrenner heb ik al jaren geleden gezien
Betamexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |