Ja ja ja ja (op de bekende toon) hoor ik nog dagelijksquote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die uitspraak gebruik ik nu nog steeds wel es. Net als vele andere door veel mensen.
Die montere grofheid ziet er nu bijna naïef uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is een beetje erg gedateerd nou die lullo's, maar ja de heren zijn intussen ook 15 jaar ouder
Inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef ChickenMan het volgende:
Die tekeningen van die autist zagen er best wel tof uit. Net zoals die tekening op wc-papier.
En een ijzeren discipline. Zulke tekeningen maken, dat is echt héél geconcentreerd werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kun je toch zien dat op een rare manier denken een voordeel is in het maken van kunst.
Ja, ik heb zelden gasten zó verveeld zien wachten totdat ze aan de beurt warenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het alleen al cool om de heren gewoon bij elkaar te zien.
Optreden viel verder een beetje tegen.
P&W is een ander programma dan DWDD. Ik denk dat het beter is om gewoon een ander programma te blijven maken, ipv. een P&W light ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ik sla even over. De tv draait door is de laatste tijd het enige vermakelijke. P&W hebben de hoofdgasten in het nieuws die zouden eigenlijk DWDD moeten zitten.
De sfeer kwam er idd niet echt in.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen al cool om de heren gewoon bij elkaar te zien.
Optreden viel verder een beetje tegen.
Die zijn iedere dag nog steeds ruim boven het miljoen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe staat het met de kijkcijfers van de laatste weken?
quote:De gasten in de uitzending van vanavond zijn: Mathijs Bouman, Arnold Heertje, Ben en Marijke de Keijzer, Jan Smit, Nick en Simon en de 3Js. Tafelheer is Giel Beelen. Door de Champions League wedstrijden van vanavond is er een verkorte uitzending!
Iddquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat slaat ook helemaal nergens op.
Femke zit er dan ook altijd bij van en kijkt hem aan: gast, wat lul je nou, ik ben een splinterpartij
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig is het een verkorte uitzending, minder kans dat Jan Smit, Nick en Simon en de 3Js gaan zingen.
Jan Mulder moet over twee maanden met pensioen gaan. Ik ben zijn debiele gezwets bij elk praatprogramma spuugzat.quote:
Die VARA-presentators kennen ook geen gêne, hè?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef Sj0rs het volgende:
lol het wordt gemaakt van overheidsgeld en dan nog geld durven vragen en de presentator 400k betalen.
omdat hij plaats moet maken voor half Volendamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef onderjas het volgende:
Waarom zit Giel er nou ineens naast?
En dan ben je meteen lid van de VARA.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:15 schreef Zwansen het volgende:
Werd weer gebeld of ik er naar toe wil. Nu betaal je 7 euro terwijl het vroeger gratis was. Toen ik vroeg waarom dat was, zeiden ze dat het een duur programma is om te maken. Volgens mij valt dat reuze mee.
Matthijs zal wel betaald moeten worden.
De muziek van de 3JS is wel om aan te horen, en die Nick kan bestwel zingen. Voor de rest, eens.quote:
En terectquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef MilaNL het volgende:
Weer een verkorte uitzending door dat voetbalAls ik dat had geweten had ik dat hele volendam gedoe niet hoeven kijken.
waarom uitgerekend Matthijs?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Matthijs zal hem ook wel grappig vinden
Nee ze vroegen 'Wanneer uitgerekent ? Aan de vrouw van Mathijs.quote:
Toen ik een jaar of 9 was en op voetbal zat gaf hij samen met z'n broer ook eens een speciale training aan mn ploeg. Ik had geen idee wie 't waren. Hij schoot achter z'n standbeen langs een bal knetterhard naar de kijkers toe, een vrouw moest bukken anders was haar gebit kapot.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde iets over de legendarische Gerrie Mühren posten.
Maar laat het erbij dat ik het een smakeloze grap vond op het eind.
Bij ons schoot ie er paar op die manier in de kruising.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 9 was en op voetbal zat gaf hij samen met z'n broer ook eens een speciale training aan mn ploeg. Ik had geen idee wie 't waren. Hij schoot achter z'n standbeen langs een bal knetterhard naar de kijkers toe, een vrouw moest bukken anders was haar gebit kapot.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
Harry Vermeegen had ook ooit een item met hem. Ging ie naar de kroeg in Volendam de balhooghoudend. Dronk ie zijn glas leeg aan de bar met de bal in de lucht. Ze deden wel de deur open voor 'm open
De beste man was voor de uitzending flink vervelend tegen iemand die hem in de weg liep ofzo...quote:
Ik zat er vandaag, voor 7 euro. Matthijs begon er over dat het elke keer zo leuk was dat er zoveel mensen kwamen en dat veel andere shows 'publiek kopen'. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die er 7 euro voor over hebben. En opzich is het ook niet veel geld. Kreeg 'n biertje en een lekker hapje eten. Geen geld, om dan over 7 euro te zeuren vind ik dan weer typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:15 schreef Zwansen het volgende:
Werd weer gebeld of ik er naar toe wil. Nu betaal je 7 euro terwijl het vroeger gratis was. Toen ik vroeg waarom dat was, zeiden ze dat het een duur programma is om te maken. Volgens mij valt dat reuze mee.
Matthijs zal wel betaald moeten worden.
quote:De gasten van de uitzending van vanavond zijn: Jaap Jongbloed, Glen Helder, Jessica Villerius, Remy van Kesteren, zeven drummers van 'beat for peace', Nico Dijkshoorn en Halina Reijn.
Ik vond de heren Jiskefet helemaal niet geweldig maandag.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik zat er vandaag, voor 7 euro. Matthijs begon er over dat het elke keer zo leuk was dat er zoveel mensen kwamen en dat veel andere shows 'publiek kopen'. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die er 7 euro voor over hebben. En opzich is het ook niet veel geld. Kreeg 'n biertje en een lekker hapje eten. Geen geld, om dan over 7 euro te zeuren vind ik dan weer typisch Nederlands
Ze kwamen hun concerten promoten, en dat was zo succesvol dat het aantal imiddels is uitgebreid naar 4 (wat ik zelf wel een goede zaak vind, want op deze manier zitten ze die walgelijke ticketbureau`s (die kaarten opkopen en tegen dubbele prijs doorverkopen) dwars.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de heren Jiskefet helemaal niet geweldig maandag.
Wat kwamen ze nu eigenlijk in DWDD doen? Ze zaten alleen maar een beetje oude fragmenten te bekijken die iedereen al 100 keer gezien heeft, en nu 2 nieuwe concerten te pluggen.
Laat ze pas terugkomen als ze daarwerkelijk een nieuwe serie afleveringen gaan opnemen.
Tenenkrommend vond ik het. Volgevreten artiestenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de heren Jiskefet helemaal niet geweldig maandag.
Wat kwamen ze nu eigenlijk in DWDD doen? Ze zaten alleen maar een beetje oude fragmenten te bekijken die iedereen al 100 keer gezien heeft, en nu 2 nieuwe concerten te pluggen.
Laat ze pas terugkomen als ze daarwerkelijk een nieuwe serie afleveringen gaan opnemen.
Klopt, de sfeer was prima, erg gezellig en losjes allemaal. Matthijs v. Nieuwkerk is dan echt een leuke kerel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik ben er november vorig jaar geweest, en je werd als publiek gewoon leuk ontvangen, en ook na afloop was er gelegenheid in de studio te blijven hangen.
Prima sfeer.
Dus een toegangsprijs lijkt me niet iets om over te zeuren.
Gewoon de hele manier van benaderen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Ringo het volgende:
Wat een verwaand alsdan-achterafgelul.
ja precies die heeft maar 1 zin gezegd ook :squote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
waarom moest die moeder van Chantal-Naomi er nou weer bij zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |