Hugo Borst en Jort Kelder zijn ook altijd wel leukquote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Het begint steeds vervelender te worden.
Schaf dat tafelheren/dame gedoe maar af en zet Mulder daar permanent neer. Hij heeft toch al een abo.
Schijtlollig meneer!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Wat is Felix grappig hè.
Ik zie het zo. Het is PVDA-propaganda, maar leuk praten kan hij wel. Ook al erger je je, wat ik ook doe maar wie moeten er anders zitten van rechtsere partijen? Welke "politiek analisten"?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dit ook helemaal niet tof. Vervelend hoofdstedelijk beterwetertje. Als ik hem hoor praten, krijg ik ter plekke een teringhekel aan de grachtengordelkliek. Zodra die kerel Amsterdam voorbij is, krijgt ie last van huiduitslag.
de vraag slaat ook nergens opquote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef fespo het volgende:
flauw dat ze geen antwoord geeft.
dat slaat ook helemaal nergens op.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Komt ie weer met z'n Femke als premier.
Nee, hij heeft nog maar 1 betaalde column en als spreker schiet het ook niet echt op.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Betaalt hij smeergeld om daar te mogen zitten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |