Dacht ik ook al aan idd, die zijn veel beter qua gasten. Jammer dat het programma voor de rest zo langdradig is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ik sla even over. De tv draait door is de laatste tijd het enige vermakelijke. P&W hebben de hoofdgasten in het nieuws die zouden eigenlijk DWDD moeten zitten.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef Sj0rs het volgende:
Het programma is ook 1 grote plugshow als iemand een nieuw boek of weet ik veel wat heeft. Nergens wordt er het vuur aan de schenen van de gast gelegd als dat nodig is.
Ik heb nog nooit een lachband bij de Jakhalzen kunnen ontdekken. Maar er werd nu echt gegierd, het leek uit de studio te komen... ik ga nu twijfelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Zit er nou een lachband onder de Jakhalzen of vindt dat publiek het altijd echt heel grappig?
Wat is daar dan weer mis mee??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Wat een blunderVan der Horst als burgemeester van Amsterdam.... Het is Ter Horst.
En daarna Weijers als burgemeester voorstellen als kandidaat
Het beeld is stabiel en het programma scoort nog altijd vrij goed (meestal in de kijkcijfer top-15). Zo rond de 1,3 miljoen -- met grote afstand het best scorende programma op het derde net. In die zin zal de redactie geen reden zien grote wijzigingen aan te brengen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe staat het met de kijkcijfers van de laatste weken?
WERELD DRAAIT DOOR 1.342.000quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe staat het met de kijkcijfers van de laatste weken?
Aha ik merk zelf dat ik het programma niet zo heel vermakkelijk vind. Het is zelfs saai te noemen weinig vernieuwend of interessant.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:41 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Het beeld is stabiel en het programma scoort nog altijd vrij goed (meestal in de kijkcijfer top-15). Zo rond de 1,3 miljoen -- met grote afstand het best scorende programma op het derde net. In die zin zal de redactie geen reden zien grote wijzigingen aan te brengen.
Kan ook niet he, x jaar lang elke dag...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:45 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Aha ik merk zelf dat ik het programma niet zo heel vermakkelijk vind. Het is zelfs saai te noemen weinig vernieuwend of interessant.
ook belangrijk; marktaandeel 22,3%quote:
Stijgt dus alleen maar de laatste tijd. Want in de herfst (na die zomervervangers) zat het toch wel ruim onder het miljoen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:41 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Het beeld is stabiel en het programma scoort nog altijd vrij goed (meestal in de kijkcijfer top-15). Zo rond de 1,3 miljoen -- met grote afstand het best scorende programma op het derde net. In die zin zal de redactie geen reden zien grote wijzigingen aan te brengen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Wie de fok is Jeroen van Evenblij
Volgens mij bedoelt hij Frank (die dikke)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef DrDentz het volgende:
Wie de fok is Jeroen van Evenblij
En daarin heeft hij laten zien hoe ontzettend goed hij is. De Jakhalzen vind ik veredelde schoolkrantjournalistiek, ondanks de kwaliteit van beide reporters (Frank en Erik).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:04 schreef DrDentz het volgende:
Oh hij. Maar die heeft toch ook al z'n eigen programma, met interviews met Anouk etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |