Ja ja ja ja (op de bekende toon) hoor ik nog dagelijksquote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die uitspraak gebruik ik nu nog steeds wel es. Net als vele andere door veel mensen.
Die montere grofheid ziet er nu bijna naïef uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is een beetje erg gedateerd nou die lullo's, maar ja de heren zijn intussen ook 15 jaar ouder
Inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef ChickenMan het volgende:
Die tekeningen van die autist zagen er best wel tof uit. Net zoals die tekening op wc-papier.
En een ijzeren discipline. Zulke tekeningen maken, dat is echt héél geconcentreerd werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kun je toch zien dat op een rare manier denken een voordeel is in het maken van kunst.
Ja, ik heb zelden gasten zó verveeld zien wachten totdat ze aan de beurt warenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het alleen al cool om de heren gewoon bij elkaar te zien.
Optreden viel verder een beetje tegen.
P&W is een ander programma dan DWDD. Ik denk dat het beter is om gewoon een ander programma te blijven maken, ipv. een P&W light ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ik sla even over. De tv draait door is de laatste tijd het enige vermakelijke. P&W hebben de hoofdgasten in het nieuws die zouden eigenlijk DWDD moeten zitten.
De sfeer kwam er idd niet echt in.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen al cool om de heren gewoon bij elkaar te zien.
Optreden viel verder een beetje tegen.
Die zijn iedere dag nog steeds ruim boven het miljoen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe staat het met de kijkcijfers van de laatste weken?
quote:De gasten in de uitzending van vanavond zijn: Mathijs Bouman, Arnold Heertje, Ben en Marijke de Keijzer, Jan Smit, Nick en Simon en de 3Js. Tafelheer is Giel Beelen. Door de Champions League wedstrijden van vanavond is er een verkorte uitzending!
Iddquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat slaat ook helemaal nergens op.
Femke zit er dan ook altijd bij van en kijkt hem aan: gast, wat lul je nou, ik ben een splinterpartij
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig is het een verkorte uitzending, minder kans dat Jan Smit, Nick en Simon en de 3Js gaan zingen.
Jan Mulder moet over twee maanden met pensioen gaan. Ik ben zijn debiele gezwets bij elk praatprogramma spuugzat.quote:
Die VARA-presentators kennen ook geen gêne, hè?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef Sj0rs het volgende:
lol het wordt gemaakt van overheidsgeld en dan nog geld durven vragen en de presentator 400k betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |