Moet je wel kunnen héquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Vervelden als mensen geen nieuw topic maken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Eindelijk Hugo Borst als tafelheer gisteren
Prachtig mooi mens iddquote:
Matthijs wil gewoon weten of het nog aan isquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Meer iets voor Man Bijt Hond om hen op te zoeken over de Gerda
De rondetijden waren in een keer bizar laag, wat een gevolg is van een verkeerde wissel. Of ze zag twee man in dezelfde baan fietsen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
waarom zei ze "IEMAND zit in de verkeerde baan"
ze weet toch wel wie sven is?
Beter doen ze dat bij die ene (oudere) boer uit het oosten/noorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Die Peter, kan die ondertiteld worden?
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef richbitch het volgende:
Verdomme, nieuw stopwoordje van Mathijs?
Als er voetbal komt na DWDD en het is korter zegt hij ALTIJD:quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef richbitch het volgende:
Verdomme, nieuw stopwoordje van Mathijs?
Met 888 Teletekst was het goed te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Daar heeft ze ook gelijk dat ze het niet leuk vond wat die Dijkshoorn zeiquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Erica vond die opmerking niet zo leuk volgens mij.
Ik versta die Peter welquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
En die komt daar op dramatische toon zijn verhaal vertellen van vijftig jaar geleden. Grow some balls.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef prinsrob het volgende:
wtf er is bijna niets gebeurd met die gast en hij raakt het contact met z'n ouders kwijt?
Ik heb Bodar vanavond diverse stupide dingen horen zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf, zegt ie nou serieus, dat het niet veel boeit omdat ze ook goede dingen doen
Wat een trollface is het toch ookquote:
haha nee R Kelly nog even laten zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef Kipman het volgende:
Eerst een serieus item over kindermisbruik door katholieken en meteen daarna een clip van het nummer 'Sexual Healing'... iets voor De TV Draait Door
Even quoten. Gewoon. Omdat-ie mooi is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef northernlight81 het volgende:
Boeren hebben verstand van landbouw en dieren, niet van politiek. Daarom stemmen alle boeren altijd op het CDA.
Rottenberg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef Paul het volgende:
Nou wie zou er vanavond nou aan tafel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |