Zou iemand een indicatie kunnen geven wat je dan ongeveer per uur verdient?quote:In het sorteercentrum wordt voornamelijk in de avond en nacht gewerkt.
Een baan bij TNT Post wordt beloond met een marktconform salaris.
http://www.abvakabofnv.nl(...)tbezorgers-tekst.pdfquote:Op maandag 8 maart 2010 16:34 schreef APK het volgende:
Ik zie op de site van TNTpost staan bij sorteerder:
[..]
Zou iemand een indicatie kunnen geven wat je dan ongeveer per uur verdient?
En verdien je 's avonds en 's nachts meer dan overdag?
Merci.
Na na!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:31 schreef xxiessiexx het volgende:
Wil je voortaan na mij posten Jojoortje? TT's verzinnen is kut
Dat is voor postbezorgers, ik neem aan dat die niet 's nachts werken.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
http://www.abvakabofnv.nl(...)tbezorgers-tekst.pdf
Het gaat in mijn geval niet om een full time baan, omdat ik ZZP-er ben mag ik niet meer dan 20u per week werken....quote:Op alle dagen van de week zijn de sorteercentra in bedrijf. Jij werkt maximaal 20 uur in de week.
Aha.quote:
Gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef MissSpooky het volgende:
Kan er niet een schema van het salaris per uur in de OP kunnen?
Die salaristabel is voor zaterdagbestellers toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is voor postbezorgers, ik neem aan dat die niet 's nachts werken.
[..]
Het gaat in mijn geval niet om een full time baan, omdat ik ZZP-er ben mag ik niet meer dan 20u per week werken....
[..]
Aha.![]()
Ik neem aan dat dat bruto is?
Sorry voor de domme vragen, maar ik heb weinig ervaring met werken voor een baas.
Nettoquote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is voor postbezorgers, ik neem aan dat die niet 's nachts werken.
[..]
Het gaat in mijn geval niet om een full time baan, omdat ik ZZP-er ben mag ik niet meer dan 20u per week werken....
[..]
Aha.![]()
Ik neem aan dat dat bruto is?
Sorry voor de domme vragen, maar ik heb weinig ervaring met werken voor een baas.
Ik vind dat niet zo ergquote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Belastingaangifte valt daardoor vies tegen.
Eeeuh, volgens mij gewoon voor postbodes in het algemeen, dus ook voor zaterdagbestellers. Die hebben het zelfde loon als de mensen die gewoon een vast contract hebben voor door de week volgens mij, vandaag dat de schaaljaren er ook bij staan.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok
Is die tabel nou alleen voor zaterdagbestellers of niet?
Waarom valt dat tegen dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef xxiessiexx het volgende:
Belastingaangifte valt daardoor vies tegen.
Nou ja, ik denk dat ze bedoelt dat meestal als je aangifte doet, dat je dan redelijk wat terugkrijgt en nu is dat niet echt het geval. (Bij mij is dat iig zo)quote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom valt dat tegen dan?
Als het netto is wordt toch gewoon loonheffing etc. ingehouden?
Oh okay, bedankt.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja, ik denk dat ze bedoelt dat meestal als je aangifte doet, dat je dan redelijk wat terugkrijgt en nu is dat niet echt het geval. (Bij mij is dat iig zo)
Kan een paar honderd euro betalen aan de blauwe brieven leverancierquote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom valt dat tegen dan?
Als het netto is wordt toch gewoon loonheffing etc. ingehouden?
Ik heb net even het formulier op de TNT site ingevuld, helaas momenteel geen vacature beschikbaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Nachtdiensten op sorteercentra zijn afwissellend qua dienst, ene week werk je de 1e helft van de week, de andere week de 2e helft van de week.
Dan zeg jij dat je niet kunt garanderen dat jij die wijk wel kan wegbrengen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef seventhseagulll het volgende:
He, ik heb allemaal problemen met mijn fiets, dus ik vraag aan mijn teamcoach of ik voor komende zaterdag een fiets van de tnt kan gebruiken, kan hij niets garanderen.![]()
Jawel, maar die heeft het heel druk en ik heb mijn fiets wss pas volgende week dinsdag terug. Maar ik bel mijn teamcoach morgen nog wel een keer, dan krijg ik wel een wijk die te doen is met een karretje.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan zeg jij dat je niet kunt garanderen dat jij die wijk wel kan wegbrengen.![]()
(Geen fietsenmaker in de buurt?)
Dagje vrij?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:57 schreef xxiessiexx het volgende:
* xxiessiexx wacht op het telefoontje met wat ze moet doen vandaag.
Waarom konden ze dat gisteren niet al even weten?
Nee ik ben nu weer terug hahaquote:
Toch apart dat je gebeld moet wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik ben nu weer terug hahaWerd om half tien pas gebeld. Toch twee wijken kunnen lopen. Ik zweette me kapot hier
Ik en zon
![]()
Morgen weer twee (onbekende) wijken, hoop dat ze makkelijk zijn
Nee hier maken ze altijd een dag van tevoren de planning. Voor vandaag waren er zo weinig verlofgangers dat het maar de vraag was of ik moest werken, maar ze zouden dus vandaag even bellen. Gelukkig wel (anders verveel ik me doodquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch apart dat je gebeld moet wordenKunnen ze je niet voor de hele week alvast inplannen?
Ben nog niet buiten geweest vandaag, maar ik zie dat het zonnetje wel fel schijntLekker
Je krijgt in het begin vaak een "Tijdelijk Hulpkracht" contract.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je hem alvast...
Kijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee hier maken ze altijd een dag van tevoren de planning. Voor vandaag waren er zo weinig verlofgangers dat het maar de vraag was of ik moest werken, maar ze zouden dus vandaag even bellen. Gelukkig wel (anders verveel ik me dood).
Maar nu weet ik al wel wat ik voor mórgen heb, dus het gaat weer de goeie kant op met de planning zo
Dat klopt helemaal! En nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:33 schreef rub3n het volgende:
[..]
Je krijgt in het begin vaak een "Tijdelijk Hulpkracht" contract.
Ik verdien bijvoorbeeld als 20-jarige 5,21 euro per uur in plaats van de 7,77 euro in dat tabelletje.
(Sinds gisteren verdien ik overigens 6,14 euro als 21-jarige haha)
Een Tijdelijk Hulpkracht contract heeft een looptijd 3 maand en wordt (in mijn geval) eerst nog een keer verlengd 3 maand. En daarna kom je in aanmerking voor een 1-jaar zaterdagwerker-contract.
En dan verdien je de bedragen in de bovenstaande tabel.
Ja idd, heel weinig post!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:18 schreef Lastpost het volgende:
tvp!
Vandaag veel tassen voor bijzonder weinig post, klote HAH!
sowieso, taart weggooienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:43 schreef Viper86 het volgende:
Afgelopen zaterdag kregen we taart omdat we voortaan elke zaterdag H.A.H. hebben van de poiesz ( plaatselijke supermarkt ).... 's Ochtends had ik nog geen zin in taart, dus ik dacht: dan neem ik na mijn dienst om een uur of 2 een stukje. Bleek mijn teamcoach alle taart weggegooid te hebben omdat ze dacht dat iedereen al een stukje had gehad.![]()
Het schenen nogal kleine stukjes te zijn. Met twee van die stukje had je volgens onze pb+ nog geen fatsoenlijk gebakje. Dus hij had naar ons kantoor heel wat meegenomen en op een grotere vestiging moesten ze zich maar met de rest redden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:43 schreef Viper86 het volgende:
Afgelopen zaterdag kregen we taart omdat we voortaan elke zaterdag H.A.H. hebben van de poiesz ( plaatselijke supermarkt ).... 's Ochtends had ik nog geen zin in taart, dus ik dacht: dan neem ik na mijn dienst om een uur of 2 een stukje. Bleek mijn teamcoach alle taart weggegooid te hebben omdat ze dacht dat iedereen al een stukje had gehad.![]()
*steekt enthousiast hand op*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
sowieso, taart weggooienkan je altijd nog iemand blij mee maken toch
Volgens mij krijg ik gewoon weer een Tijdelijk Hulpkracht Contract, dit kan ik wel op mijn loonstrookje zien binnenkort haha. Hij loopt 13 maart af. (Ik zal voor de zekerheid morgen even informeren of mijn contract inderdaad verlengd wordt haha.)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal! En nog gefeliciteerd!
Maar jij hebt dus na je tijdelijke hulpkracht-contract, weer een contract gekregen van 3 maand? Hoe noemen ze zo'n contract dan? Ook met zo'n laag loontje dus?
Een tijdelijk hulpcontract van 3 maanden mogen ze volgens mij maar 2x geven. Dus dat zou inhouden dat je nu 1 maand in je nieuwe (jaar)contract zou moeten zitten? Dit weet ik niet zeker. Zo is het mij verteld haha.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef CHEVHB het volgende:
Ik lees over contracten hier.En ik(20jaar) ben in dienst bij TNT post sinds 27-7-2009.
En ik heb maar 1 contract getekend(Copy daarvan is zoek geraakt tijdens verhuizing), waarschijnlijk dus een 3 maanden hulpcontract.
Echter dit is nooit verlengt en er heeft ook nooit een nieuwe contract bespreking plaats gevonden(ook geen 2de tijdelijke hulp contract).
Nu werk ik echter al ruim 7 maanden voor TNT maar verdien nog steeds het uitermate lage salaris van 5.21 p/u. Nu realiseer ik me dat ik daar veel eerder achter aan had moeten gaan, maar kan ik niet van TNT verwachten dat hun daarin initiatief nemen? Nu ga ik me coach morgen bellen..heb ik recht om wellicht een beetje nijdig te zijn? Want voor me gevoel naaien ze me een oor aan of zie ik dat verkeerd?
De teamcoach behoort het in de gaten te houden. Hij heeft dit niet gedaan, dus je tijdelijke contract is stilzwijgend met eenzelfde periode verlengd als dat je eerst had en daarna omgezet in een definitief contract. Dit moet je dus aankaarten, omdat je recht hebt meer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef CHEVHB het volgende:
Ik lees over contracten hier.En ik(20jaar) ben in dienst bij TNT post sinds 27-7-2009.
En ik heb maar 1 contract getekend(Copy daarvan is zoek geraakt tijdens verhuizing), waarschijnlijk dus een 3 maanden hulpcontract.
Echter dit is nooit verlengt en er heeft ook nooit een nieuwe contract bespreking plaats gevonden(ook geen 2de tijdelijke hulp contract).
Nu werk ik echter al ruim 7 maanden voor TNT maar verdien nog steeds het uitermate lage salaris van 5.21 p/u. Nu realiseer ik me dat ik daar veel eerder achter aan had moeten gaan, maar kan ik niet van TNT verwachten dat hun daarin initiatief nemen? Nu ga ik me coach morgen bellen..heb ik recht om wellicht een beetje nijdig te zijn? Want voor me gevoel naaien ze me een oor aan of zie ik dat verkeerd?
Toen met die stickeractie van de c1000, kreeg ik ook opeens veel mensen achter me aan, die zogenaamd nog geen HAH hadden gekregen... Gierige mensenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:34 schreef TokenW het volgende:
Dat je wel eens te weinig HAH hebt kan gebeuren, maar vandaag was het wel extreem erg. Op een wijk waar je 450 stuks nodig hebt, kwam ik meer dan 200 tekort. Zelfs na alles van het depot weg te hebben gehaald van wat andere bezorgers over hadden, kwam ik nog zo'n 140 tekort. Het liep wel een stuk makkelijker. Een bezorger van een andere wijk had gewoon 1,5 tas HAH van mijn wijk meegenomen. Zeker hoge nood voor gammakortingsbonnen.
Zelfde verhaal hier, inclusief de wandeling met de hond.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:18 schreef tntster het volgende:
Bleh, zit ook thuis vandaag, stond niet ingepland maar normaal gesproken kan je er 100 % vanuit gaan dat je alsnog gebeld wordt.
Ik ben een vroege vogel dus wil graag dingen doen vroeg op de ochtend.
Denk dat ik maarlekker ga wandelen met de hond. als ze bellen is het een keer helaas pindakaas
De zomer komt er aan en dan loop ik toch het best op mijn gymschoenenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik belde net of ik nog moet werken vandaag. "Oh, was je nog niet gebeld dan?"
Voor hetzelfde geld had ik al op weg geweest naar de stad (heb hoognodig hele goede schoenen nodig voor het lopen, iemand tips?).
Nu toch nog twee wijken lopen
Ja die heb ik dus en die vind ik na vele pogingen tot inlopen nog steeds niet goed zitten. Helaasquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef sbientje het volgende:
what about ecco's? Ik vind ze niet echt mooi, maar je krijgt korting, en ze lopen supergoed vind ik.
ik loop zelf ook meestal op mijn gympen, of als het erg slecht weer is op mijn wandelschoenen (van die grote batsers)
De ene keer doe ik het wel en de andere niet. Het is wel zo dat ik er geen tijd aan ga verspillen, dus het komt wel voor dat als ik hekjes dichttrek ze toch niet helemaal dicht zijn. Loop dan gewoon verderquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:48 schreef sbientje het volgende:
even vraagje, wat doen jullie met hekjes enzo? Ik heb een straat waarbij iedereen een tuinhekje heeft... sommigen zitten dan met de knip erop, dus die moet ik dan openmaken (of ik stap over, als dat kan zonder valgevaar). Maken jullie die dan weer dicht? Ik trek ze meestal dicht maar ga echt niet overal die haakjes enzo weer erop doen.. durt zo lang!
Sinds wanneer staan er ín de duinen huizen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:28 schreef ftt1989 het volgende:
pfoe zaterdag vossen en een bult van een wijk rijden in de duinen, hopen dat het droog wordt!
En daar laten ze je voor fietsen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:39 schreef ftt1989 het volgende:
ja beetje verkeerd verwoordhet is een tuinders gebied en voor een rijtje huizen(7 stuks) moet je 7 kilotemer door het duingebied heenrijden, vandaar
de wijk staat bij ons ook bekend als het duin.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef ftt1989 het volgende:
ik mag gelukkig op de brommerik rij ongeveer 90 kilometer op een dag als ik die wijk heb.
90 kilometer, ongelooflijk, de grootste bij ons is 24,5 kilometer en daar staat 3 uur voor, hoe lang ben je in vredesnaam met die wijk bezig?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef ftt1989 het volgende:
ik mag gelukkig op de brommerik rij ongeveer 90 kilometer op een dag als ik die wijk heb.
Lekker op de fiets doen iedere dag, kan je meteen deelnemen aan de Tour de France.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef ftt1989 het volgende:
ik ben meestal rond de 4-5 uur bezig ligt aan hah enzovoorts.
@rub3n die rijdt je met de auto neem ik aan?
het ging me meer om de brommer, maar dat is achteraf gezien ook nogal onrealistischquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef TokenW het volgende:
[..]
Lekker op de fiets doen iedere dag, kan je meteen deelnemen aan de Tour de France.
Aldus een vrouw.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:22 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag paar vreemde dingen meegemaakt
Ik werd wakker gebeld omdat het zo "druk" was, dus ik om 7 uur op het sorteercentrum, was ik na 2 uurtjes al helemaal klaarDus ik vragen wat ik nog meer kon doen: Aangetekenden rondbrengen. Shitload aan legitimatiezendingen helaas. Kwam ik bij een huis aan waarbij de vrouw des huizes meteen al naar buiten kwam. "Hoi, jij komt zeker voor mij?" 'Uhh, nja als u *naam* bent wel" "Oh da's mijn man, die is er niet, moet je een id-kaart hebben?" "Ja die van uw man, maar omdat hij er niet is geef ik wel een kennisgeving, kan uw man de brief bij het postkantoor ophalen"
Toen kwam er toch een lijst aan redenen waarom ik het aan haar zou moeten geven!
-"Je kunt toch gewoon mijn id overschrijven, maakt toch niets uit?"
-"Vorige keer kon het wel"
-"Vorige keer deed ze hem zo in de brievenbus"
-"Mijn man is nooit overdag thuis" (Ik: "Dan kan hij toch op koopavond gaan")
-"Maar hij heeft die brief echt nooooodig" (Nou dan kan die net zo goed even op koopavond of zaterdag naar het postkantoor)
Etc.
Goed, rond een uur of elf kon ik twee wijken gaan lopen, komt er bij een wijk ineens een vrouw naar me toe: "Wil jij nog een tweede baantje naast de post?" Ik echt met zo'n wtf-hoofd"Huh?" "Ja, kom even, dan zal ik je alles uitleggen." Komt ze met een heel lulverhaal over dat ik een map moet kopen en dan kan ik parfum en make-up verkopen aan vriendinnen en vriendinnen overhalen om ook zo'n map te kopen. Dat ik mijn eigen uren kan bepalen en het keisupergoed verdient... Dus ik zeg: "Nou, ik heb het al druk zat met de post hoor!
" Zegt ze met zo'n denigrerende toon in der stem: "Heb je het dáár druk mee?"
![]()
En als laatste: Zo'n vrouw die keihard schreeuwt dat ik de post moet "DOORDOUWEN!!!!" terwijl deze al op de deurmat ligt.![]()
Kortom: Vrouwen
Daar hebben we onze vrijdag-hah-vrager ook weerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef gelebeer het volgende:
Wat voor HAH morgen?
en Poieszquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrijdag-hah-vrager ook weer
C1000.
Bij ons is die supermarkt wel bekendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb gewoon moeten googlen wat dat is...
Sorryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrijdag-hah-vrager ook weer
C1000.
Is het een supermarkt dan? En ik maar denken dat het een erotiekblaadje was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij ons is die supermarkt wel bekend
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is het een supermarkt dan? En ik maar denken dat het een erotiekblaadje was.
Zijn er steden en dorpen van betekenis te vinden dan in Friesland?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
In elk stadje of dorpje van enige betekenis is er wel een te vinden hier in Fryslân.
Er was laatst iemand uit Den Haag (ik dacht ook de chroomstraat) bij ons aan het helpen op het depot, maar die liep ook alleen maar te klagen over dat Optivo ingevoerd gaat wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Morgen de laatste dag werken voordat OpTiVo wordt ingevoerd. Zal wel ff wennen worden aangezien ik mijn vaste wijk kwijtraak, en ineens in een ander DVG terecht kom. Geen zaterdagen meer van meer dan 8 uur, met dat OpTiVo worden we gewoon aan onze contracturen gehouden, tikt lekker aan die 4:25 uur. Weet iemand hier eigenlijk of dat nieuwe systeem een verbetering is?
De voorbereiding gaat veel sneller, maar daar houd het dan ook op...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Morgen de laatste dag werken voordat OpTiVo wordt ingevoerd. Zal wel ff wennen worden aangezien ik mijn vaste wijk kwijtraak, en ineens in een ander DVG terecht kom. Geen zaterdagen meer van meer dan 8 uur, met dat OpTiVo worden we gewoon aan onze contracturen gehouden, tikt lekker aan die 4:25 uur. Weet iemand hier eigenlijk of dat nieuwe systeem een verbetering is?
Tenzij je contractueel niet aan die donderdag vastzit. Met alle respect, maar ik ga nooit van zijn leven weer met die idioot zware V&D-bladen rondlopen. DIe dingen waren per stuk bijna een halve kilogram.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:44 schreef JMT het volgende:
Uit 't HAH plannings topic op tpgpost.hyves.nl : Komende donderdag is ie er weer, de V&D Prijzencircus...
En vrijdag wschl Schoonenberg Hoorcomfort.
Effe een "zuur" weekje dus
me tooquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is het een supermarkt dan? En ik maar denken dat het een erotiekblaadje was.
paar jaar geleden met die Veronicagidsen ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:59 schreef TokenW het volgende:
[..]
Tenzij je contractueel niet aan die donderdag vastzit. Met alle respect, maar ik ga nooit van zijn leven weer met die idioot zware V&D-bladen rondlopen. DIe dingen waren per stuk bijna een halve kilogram.
Respect!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:33 schreef MissSpooky het volgende:
Was dat niet algemeen bekend?![]()
Net m'n eigen band geplakt, zonder enige hulp. Ben ik goed of ben ik goed.
(Niet dat 't zoveel voorstelt, maar toch)
wat doe je dan als je onderweg een platte band krijgt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Respect!
Ik krijg m'n vader nog steeds zover om t te doen
Keihard schelden en kijken of het ver lopen is naar het depot: zo nee, brommer duwen, zo ja, belletje plegen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
wat doe je dan als je onderweg een platte band krijgt?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja en om even leuk het weekend in te gaan: Wat is het leukste dat jullie hebben meegemaakt met de post?![]()
Ik had een keer voor een huis een grote stapel post incl. pakketje. Kon niet in één keer tegelijk in de brievenbus dus ik deed eerst de brieven in de bus en daarna het pakketje. Hoor ik ineens hard "Hee kon je dat niet even zeggen!" aan de andere kant van de deur. Bleek dat een man al de brieven aan het oprapen was en het pakketje op zijn hoofd had gekregenEn ik lag natuurlijk helemaal dubbel
![]()
Same, ook gekeken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef gelebeer het volgende:
Ik had vandaag Jumbo HAH, een soort van loterij waarbij je gratis boodschappen kon winnen. Ik had aan het eind nogal veel HAH over, dus ik had dat allemaal mee naar huis genomen om eens te kijken wat ik gewonnen had. Bleek het allemaal precies dezelfde prijs te zijn, een gratis fles Persil bij besteding van 10 euro aan boodschappen
Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
pff, heel weinig post vandaag, maar toch schoot het bij mij niet echt heel hard op... was om ong. kwart over 2 klaar maar moest nog terug naar sorteercentrum omdat er 1 brief tussenzat die ik niet kon bezorgen. Altijd zo gaar... maar goed, ben ff met mijn auto gegaan, is sneller
bij ons mag je ook alleen maar drinken en eten in de kantine volgens mij.. vind ik eigenlijk niet zo heel raar...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
Al die tering regels hier. De 2 koffiemachines zijn beneden weggehaald en staan nu alleen in de kantine. En om het erger te maken mag je sinds deze week alleen nog maar in de kantine je koffie opdrinken.
Ook weer een chaos vandaag met dat voorbereiden van de wijken tering..
nou hier dus nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.
Hier ook de laatste pre-Optivo dag. Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik verwacht dat het wel zal loslopen met mijn uren. Zeker de eerste weken zal de uitloop behoorlijk zijn, omdat we zeer slecht zijn geinformeerd over hoe het nieuwe werken zou moeten gaan. De ene zegt dat je niet meer van je stoel mag komen en dat de postverdeler alles brengt en ophaalt, maar aan de postverdeler is weer iets heel anders vertelt. Zo moet je je gele kaarten zelf opruimen, en je attentiekaarten ook, als je post hebt voor de bewaarservice moet je het zelf naar de bewaarkast brengen, etc. En dan heb ik het nog niet eens over al die naar andere DVG's overgeplaatste mensen die nu ineens opnieuw moeten leren Vossen. Als je een dienst hebt met veel lopen zijn er niet veel problemen te verwachten, maar als je veel moet voorbereiden wel. Ik moet nu 6 wijken voorbereiden bij scenario normaal (3 grote, 3 kleinere), en bij scenario rustig zelfs 7. En daar krijg ik ongeveer 3 uur de tijd voor. Dus ik vraag me af of ik dat ga halen. Wat wel een verbetering is, is dat de diensten nu zo zijn ingericht dat al die wijken op dezelfde kast zitten. Je hoeft dus niet meer te wachten op iemand anders die te lang bezig is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Verkeerde linkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijnes
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=wenckebachstraat&sll=50.874661,6.008492&sspn=0.028814,0.055189&ie=UTF8&hq=&hnear=Wenckebachstraat,+Kerkrade,+Limburg&ll=50.854848,6.014349&spn=0.007206,0.013797&z=16&layer=c&cbll=50.854934,6.014272&panoid=MUuJTd7th2WLm5_QArOpuQ&cbp=12,281.96,,0,8.41
Wat is dat van jullie klein zeg!
Mee eens, die is net voldoende om de reparaties te bekostigen (er van uitgaande dat je zelf redelijk handig bent, dus alleen materiaalkosten hebt). De enige manier om het kostendekkend te doen is een oud tweedehansie kopen, daat totaal geen onderhoud aan verrichten behalve af en toe een band plakken of de ketting smeren, die in 2 tot 3 jaar helemaal aan gort rijden, en dan een andere fiets kopen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Deezertje het volgende:
Stelling: TNT moet gewoon voor elke werknemer die een bezorgfunctie heeft voor een goede fiets zorgen. De fietsvergoeding die we eens per zoveel maanden krijgen is niet rendabel voor je fiets.
Klopt :pquote:
Ja daar past die van mij wel tien keer in denkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt :p
Dit is hem, je ziet hem niet helemaal maar dat van ons is best groot..
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar&sll=52.061157,4.486794&sspn=0.010264,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar,+Noord-Holland&ll=52.64391,4.766006&spn=0.010129,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.644072,4.766095&panoid=Jc3lQ0lzr0wCSYEGPQaSCg&cbp=12,279.71,,0,18.32
Hier zie je het totaalplaatje
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar&sll=52.061157,4.486794&sspn=0.010264,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar,+Noord-Holland&ll=52.643233,4.765255&spn=0.01013,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.643166,4.765118&panoid=wCY1O6CRvThVfMxzXZiEOA&cbp=12,354.59,,0,17.42
Bij ons stuurt de gemeente post naar parkeerplaatsen (staat zelfs op de brieven dat het voor een parkeerplaats is) en huizen ina aanbouw waar vervolgens naast het adres 20% gereed bij staat. Niks nieuws, maar wel onzinnig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Deezertje het volgende:
HET WAS SUPER RUSTIG VANDAAG, totdat de overheid een leuke geadresseerde HAH mailing had met totaal nutteloze informatie, konden we nog elk huis langs icm C1000 HAH. Zelfs niet bestaande huizen kregen een brief, hoe slecht van de overheid?
En waarom moet je als TNTer zelf voor spullen zorgen om je werk goed te doen?
Elk ander bedrijf heb je een dak boven je hoofd (lees: droog werken), goede bureaustoel, computers, koffie, koekjes etc. Zelfs reiskosten mag ik niet indienen, maar die compenseer ik door extra uren op te schrijven zonder die te werken![]()
Maar als TNTer moet je zelf maar voor drinken, en een goede fiets zorgen.
Zelfs de beste fietser ontkomt niet aan lekke banden, doorgekrakte bagagedragers, trappers eraf etc. Soms gebeurt het zelfs totaal onverwacht als de fiets helemaal niet zwaar beladen is op een maandag bijvoorbeeld....
Stelling: TNT moet gewoon voor elke werknemer die een bezorgfunctie heeft voor een goede fiets zorgen. De fietsvergoeding die we eens per zoveel maanden krijgen is niet rendabel voor je fiets.
3 uur voor 6 wijken? Dat is behoorlijk ziek, ik krijg 3:15 voor 4 wijken, waarvan 2 grote en 2 kleine (alhoewel we eigenlijk niet echt kleine wjken hebben bij de ochtendkasten). Hebben jullie dan geen extra inzet om iedereen aan Optivo te laten wennen. Op de Chroomstraat krijgen we (iig op zaterdag) eerst 4 weken met 100% hulp, dan 4 met 75% enz.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier ook de laatste pre-Optivo dag. Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik verwacht dat het wel zal loslopen met mijn uren. Zeker de eerste weken zal de uitloop behoorlijk zijn, omdat we zeer slecht zijn geinformeerd over hoe het nieuwe werken zou moeten gaan. De ene zegt dat je niet meer van je stoel mag komen en dat de postverdeler alles brengt en ophaalt, maar aan de postverdeler is weer iets heel anders vertelt. Zo moet je je gele kaarten zelf opruimen, en je attentiekaarten ook, als je post hebt voor de bewaarservice moet je het zelf naar de bewaarkast brengen, etc. En dan heb ik het nog niet eens over al die naar andere DVG's overgeplaatste mensen die nu ineens opnieuw moeten leren Vossen. Als je een dienst hebt met veel lopen zijn er niet veel problemen te verwachten, maar als je veel moet voorbereiden wel. Ik moet nu 6 wijken voorbereiden bij scenario normaal (3 grote, 3 kleinere), en bij scenario rustig zelfs 7. En daar krijg ik ongeveer 3 uur de tijd voor. Dus ik vraag me af of ik dat ga halen. Wat wel een verbetering is, is dat de diensten nu zo zijn ingericht dat al die wijken op dezelfde kast zitten. Je hoeft dus niet meer te wachten op iemand anders die te lang bezig is.
Hier hebben we er 4, maar alleen als er geen verzorgingstehuis of id in de buurt is.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:36 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik vroeg me af he, hebben jullie ook zulke brievenbussen, waarbij de onderste bak een soort steunpunt is waarin zo'n vier grijze zakken passen?
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef MissSpooky het volgende:
Gefeliciteerd nog Rub3n![]()
Vind je mijn tntvesting niet mooi?
Ik heb een keer in het TNT - krantje gelezen dat er ergens in Nederland een vestiging is die alleen maar van natuurlijke materialen is gemaakt en daarnaast was het ook zo gemaakt dat je er prettig kunt werken. Die was helemaal bedekt met klimop, zaten hele grote ruiten in etc.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:19 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb nog geen echt mooie TNT vestiging gezien.
Ja dat is bij ons ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb een keer in het TNT - krantje gelezen dat er ergens in Nederland een vestiging is die alleen maar van natuurlijke materialen is gemaakt en daarnaast was het ook zo gemaakt dat je er prettig kunt werken. Die was helemaal bedekt met klimop, zaten hele grote ruiten in etc.
Vooral dat laatste mist bij ons in het gebouw. Je zit in feite de hele dag door in helgele tl - verlichting...
Als je dan na een paar uur voorbereiding eindelijk de straat op gaat doen je ogen gewoon pijn van het daglicht.
Ook een kleintje idd, maar zeker al de mooiste tot nu toequote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef seventhseagulll het volgende:
Mijn vestiging:
http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&hq=&ll=52.073822,4.274154&spn=0,359.98071&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.073751,4.274226&panoid=1CSvUW5QkcEW4tTa15qnJA&cbp=12,45,,0,5
Daarin zit dus een postkantoor voor de consument en daarachter het sorteercentrum. Niet zo groot allemaal, maar wel een mooi gebouw.
Achterkant:
http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&hq=&t=h&layer=c&cbll=52.074305,4.274681&panoid=b4r0C6WmpwiYqAj77EVS6Q&cbp=12,227.25,,0,5&ll=52.074376,4.274583&spn=0,359.98071&z=16
Ziet er wel mooi uit idd.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef seventhseagulll het volgende:
Mijn vestiging:
http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&hq=&ll=52.073822,4.274154&spn=0,359.98071&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.073751,4.274226&panoid=1CSvUW5QkcEW4tTa15qnJA&cbp=12,45,,0,5
Daarin zit dus een postkantoor voor de consument en daarachter het sorteercentrum. Niet zo groot allemaal, maar wel een mooi gebouw.
Achterkant:
http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&hq=&t=h&layer=c&cbll=52.074305,4.274681&panoid=b4r0C6WmpwiYqAj77EVS6Q&cbp=12,227.25,,0,5&ll=52.074376,4.274583&spn=0,359.98071&z=16
Deze in Zwolle lijkt me een van de grootste van Nederland:quote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef xxiessiexx het volgende:
^ Dat zijn ook allemaal grote gebouwen!
Dat maakt toch wel een beetje heel erg indruk als je daar voor je sollicitatiegesprekje komtquote:Op zondag 14 maart 2010 18:04 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Deze in Zwolle lijkt me een van de grootste van Nederland:
http://maps.google.nl/maps?client=firefox-a&channel=s&hl=nl&source=hp&q=tnt+post&ie=UTF8&split=1&rq=1&ev=p&sll=52.49454,6.118784&sspn=0.028532,0.123596&radius=2.6&hq=tnt+post&hnear=&ll=52.497205,6.118441&spn=0,359.876404&z=14&layer=c&cbll=52.497124,6.118468&panoid=Mn8SFoO2Lcd6kNHR2PDqIQ&cbp=12,113,,0,-1.98
Check al die vrachtwagens en lola's.![]()
Mocht ik ooit met de buslichting rouwpost of iets dergelijks vergeten zijn, dan mag ik die persoonlijk naar deze vestiging brengen. Daar word alle post van area noordoost verzameld en verspreid.
Hehe. Kom je solliciteren voor een bijbaantje als postbezorger voor 10 uurtjes per week, moet je naar zo'n groot gebouw, dat maakt idd dan best een grootse indruk. Haha.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat maakt toch wel een beetje heel erg indruk als je daar voor je sollicitatiegesprekje komt
Omg *kwijl* Ik wil wel in zo'n gebouw werkenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef Viper86 het volgende:
Oke, nog eentje, zit tnt post vestigingen te hoppen op streetview.
Deze vestiging bedoelde ik in mijn vorige post. Die schijnt geheel duurzaam gebouwd te zijn ofzo...
Ziet er in ieder geval wel sjiek uit.:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=tnt+post+veenendaal&sll=51.693631,5.293848&sspn=0.000956,0.00284&ie=UTF8&hq=tnt+post&hnear=Veenendaal&ll=52.045945,5.567837&spn=0,359.752808&z=13&layer=c&cbll=52.045998,5.567604&panoid=g_xP7aZZR-GxXNd4BvGFLw&cbp=12,335.94,,0,0.98
[..]
Hehe. Kom je solliciteren voor een bijbaantje als postbezorger voor 10 uurtjes per week, moet je naar zo'n groot gebouw, dat maakt idd dan best een grootse indruk. Haha.
twee keer de verkeerde linkquote:Op zondag 14 maart 2010 18:15 schreef TokenW het volgende:
Mijn oude vestiging: Den Haag, Arnold SPoelplein
http://maps.google.nl/maps?client=firefox-a&channel=s&hl=nl&source=hp&q=tnt+post&ie=UTF8&split=1&rq=1&ev=p&sll=52.49454,6.118784&sspn=0.028532,0.123596&radius=2.6&hq=tnt+post&hnear=&ll=52.497205,6.118441&spn=0,359.876404&z=14&layer=c&cbll=52.497124,6.118468&panoid=Mn8SFoO2Lcd6kNHR2PDqIQ&cbp=12,113,,0,-1.98
en de nieuwe: Den Haag, Chroomstraat
Arnold Spoelplein:quote:
Ja precies, en van binnen is het hetzelfde verhaal. Maar toch stoor ik me er niet aan, aangezien je een groot deel van de tijd buiten doorbrengt (tenzij je alleen maar hoeft te sorteren).quote:Op zondag 14 maart 2010 19:01 schreef Viper86 het volgende:
Ik zie een bordje met "ingang ziekenhuis" en dan een pijl naar links.
Kun je zo snel mogelijk medisch geholpen worden als je je in een kopje koffie verslikt of wanneer je door een rondvliegende elastiek verwond raakt.![]()
Voor de rest zien de gebouwen er niet heel bijzonder uit, moet ik zeggen. Maar ja, de meeste vestigingen zijn gewoon betonnen complexen zonder enige esthetische functie..
Thanx.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Arnold Spoelplein:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=tnt+post+arnold+spoelplein&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.77516,9.876709&ie=UTF8&hq=tnt+post+arnold+spoelplein&hnear=&ll=52.054509,4.234489&spn=0,359.990355&t=h&z=17&layer=c&cbll=52.054596,4.234431&panoid=e7Kshk_bAp795ts0ZvUP-w&cbp=12,308.07,,0,-3.92
Chroomstraat:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=tnt+post+chroomstraat&sll=52.054595,4.234436&sspn=0.003747,0.009645&ie=UTF8&hq=tnt+post+chroomstraat&hnear=&ll=52.050414,4.254682&spn=0,359.999397&t=h&z=21&layer=c&cbll=52.050414,4.254682&panoid=HkBMcM6uoc1A-0aP-5NhDQ&cbp=12,291.58,,0,1.2
Heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja precies, en van binnen is het hetzelfde verhaal. Maar toch stoor ik me er niet aan, aangezien je een groot deel van de tijd buiten doorbrengt (tenzij je alleen maar hoeft te sorteren).
Ik heb wel eens een klacht gekregen dat ik een brief verkeerd had bezorgd. Kon het me zelf niet meer herinneren maar toen ik zei dat "ik het nooooooooooit meer zou doen" werd er een excuusbrief gestuurd naar dat adres en was het afgedaanquote:Op zondag 14 maart 2010 19:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe reageren jullie op klachten die jullie binnenkrijgen. Ik heb namelijk een week meegemaakt dat 2 pakketten (1 van consoleshop,1 van spellenwinkel) voor mijn deur werden neergezet en dat de bestuurder van de pakketservice weer wegging. Ik zag op tijd een busje van TNT voor mijn huis staan dus ik ging naar beneden en ik doe de deur open val ik bijna over de pakketten. De pakketbezorger reed weg maar dit is niet echt een goed iets
Bedankt voor je reactiequote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een klacht gekregen dat ik een brief verkeerd had bezorgd. Kon het me zelf niet meer herinneren maar toen ik zei dat "ik het nooooooooooit meer zou doen" werd er een excuusbrief gestuurd naar dat adres en was het afgedaan
Precies hetzelfde, alleen geen houten randje haha. Ik vertrouw dat "geheel ecologisch bla bla verantwoord" niet zo.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maar oh oh wat steekt het gebouw ernaast lelijk af zo![]()
Doordeweeks is er extra inzet, zaterdag niet. De enige compensatie bestaat eruit dat we voorlopig iedere dag scenario normaal gaan draaien, ook wanneer het rustig is.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:33 schreef TokenW het volgende:
[..]
3 uur voor 6 wijken? Dat is behoorlijk ziek, ik krijg 3:15 voor 4 wijken, waarvan 2 grote en 2 kleine (alhoewel we eigenlijk niet echt kleine wjken hebben bij de ochtendkasten). Hebben jullie dan geen extra inzet om iedereen aan Optivo te laten wennen. Op de Chroomstraat krijgen we (iig op zaterdag) eerst 4 weken met 100% hulp, dan 4 met 75% enz.
Een medewerker van TNT moet altijd pakketjes die niet afgeleverd kunnen worden naar het dichtsbijzijnde service point doorsturen. Deze service points bevinden zich in supermarkten, speelgoedwinkels of waar dan ook, en dus ook in kleine winkeltjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef CHEVHB het volgende:
Het is geen steunpunt van TNT, echt een klein winkeltje in onze straat..
Nee in zo'n brievenbussendingesquote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef gelebeer het volgende:
![]()
Moet jij ook de post bij alle kamers afgeven ofzo? Ik drop de post altijd bij de receptie.
Jawel, het is een winkeltje in d'r straat en het is geen TNT-iets...dan zijn het gewoon buren.quote:
Volgens mij is je inlognaam je registernummer+eerste vier letters van je achternaam en je wachtwoord heb je via mail ontvangen.quote:
WTFquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef carboni het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)e-postbode-ontslagen
Rofl ondertussen in mijn VBG, niks van meegekregen overigens.
Misschien wraak op die buurt vanwege gebeurtenissen in het verledenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef sbientje het volgende:
rare actie, waarom word je dan postbode vraag ik me af?
Dat dat vaker voorkomt.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef gelebeer het volgende:
Zo 1 hadden we er ook een half jaar geleden op onze vestiging. Hij was zo dom om de post te dumpen in een drukbezocht park. Hij heeft het dan ook maar 2 weken uitgehouden...
binnen 2 maanden volgens mijquote:Op maandag 15 maart 2010 23:54 schreef carboni het volgende:
Inderdaad wel een mongolen actie, zit nu ook te lezen op een weblog van een bewoner. Die gast heeft twee maanden niks bezorgd. Overigens beweren ze op het weblog dat het een verslaafde crimineel was, iets wat ik betwijfel aangezien er binnen een maand een VOG moet worden ingeleverd.
Inderdaad, proeftijd + de eerste 4 weken dat je echt in dienst bent, daarna moet het binnen zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
binnen 2 maanden volgens mijzo was het bij mij iig
Ze durfden er gewoon niet naar te vragen uit angst voor messteek in de ribbenkastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wij Friezen zien er gewoon betrouwbaar uit.
Bij jullie word er toch preventief gefouilleerd door de marrechausee als je het pand in wilt? Alleen maar monsterachtige misdadigers daar in... Monster.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze durfden er gewoon niet naar te vragen uit angst voor messteek in de ribbenkast![]()
Zometeen twee wijken lopen. Het is vrij warm buiten heb ik al gemerkt!
Awh.quote:
Afwachten dan maar weer of ik volgend jaar nog steeds mag blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef Sapphira het volgende:
http://www.fd.nl/artikel/(...)ef-akkoord-vakbonden
Inmiddels ben ik 20kg afgevallen en weeg nu 63,2 kg!quote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Sapphira het volgende:
Hmm ok! Uhm.. ja ik heb echt wel overgewicht, maar ik sta wel op dieet.Ben al 4kg afgevallen sinds begin augustus.
Ik ben 1m65 en op dit moment 79kg.
Lijkt me wel super om lekker af te vallen door het bezorgen!
Haha netjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
Ik zei trouwens toch eind september dat ik bezig was met afvallen.![]()
[..]
Inmiddels ben ik 20kg afgevallen en weeg nu 63,2 kg!![]()
![]()
Niet dat het boeiend is om hier te vertellen, maar ik wou het ff kwijt.*trots*
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
[..]
![]()
Oeh originele grapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bij jullie word er toch preventief gefouilleerd door de marrechausee als je het pand in wilt? Alleen maar monsterachtige misdadigers daar in... Monster.
Ik heb me kapot gezweet, maar in een duf hok zitten is ook niks. In september ga ik beginnen aan een nieuwe studie (oude beviel niet) dus ik moet er nog een paar maandjes tegenaan in de buitenlucht. Pluspunt: Wss wordt dit de eerste zomer waarin ik echt bruin benquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Awh.![]()
Ach, als je eenmaal bezig bent valt het meestal wel mee.
Ik heb zometeen college.Wou dat ik juist kon werken, lekker in de buitenlucht.
Ruilen?
Jezus! Alleen door het postlopen? Of heb je jezelf uitgehongerd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg veel in zo'n korte tijd jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha netjes.![]()
M'n moeder had hetzelfde idee, die kreeg alleen nog al last van d'r gewrichten en moest op een gegeven moment vooraf en in d'r pauze aan de medicatie om het uit te kunnen lopen.
Ging wel als een gek, ruim 14 kilo in 14 weken, maar uiteindelijk werd het gekkenwerk en is ze maar gestopt.
Kilo's zitten er nu ook alweer aan geloof ik.
Zou me niets verbazen, al moet je de zaken wel in perspectief zien natuurlijk aangezien ze toen niet bepaald 30 kilo overgewicht had, eerder het dubbele.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel in zo'n korte tijd jaDikke kans dat er nu 20 kilo aan zit
Ok lol da's voor mij uithongerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Sapphira het volgende:
Ik eet gewoon veel gezonder. Vroeger at ik niet 'sochtends en dat doe ik nu wel.
Nouja uithongeren is het niet echt, ik eet 's ochtends 2 cracottes met kaas en 's middags 2 cracottes met kaas.. en dat elke dag en 's avonds eet ik gewoon normaal met meestal een lekker toetje.
Ik denk dat het postlopen ook wel mee speelt. Ik had vroeger echt heeeeeeeeeel weinig beweging.
Gefeliciteerd met de verloren kilo's, maar eet je nu niet wat erg weinig? Een volle besteldag op 4 kaaskrackers? Ik eet zelf op een doorsnee dag 1 beschuit, 1 dikke plak ontbijtkoek, 6 bruine boterhammen met hartig beleg, 1 gevulde koek en 1 grote mok crunchy met vanillevla. Desondanks kom ik geen gram aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Sapphira het volgende:
Ik eet gewoon veel gezonder. Vroeger at ik niet 'sochtends en dat doe ik nu wel.
Nouja uithongeren is het niet echt, ik eet 's ochtends 2 cracottes met kaas en 's middags 2 cracottes met kaas.. en dat elke dag en 's avonds eet ik gewoon normaal met meestal een lekker toetje.
Ik denk dat het postlopen ook wel mee speelt. Ik had vroeger echt heeeeeeeeeel weinig beweging.
Da's nog weinig. Ik zit al snel op een half brood per dag, wat tussendoortjes en een forse warme maaltijd. En ook ik kom geen gram aan, zeker niet in het fietsseizoen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verloren kilo's, maar eet je nu niet wat erg weinig? Een volle besteldag op 4 kaaskrackers? Ik eet zelf op een doorsnee dag 1 beschuit, 1 dikke plak ontbijtkoek, 6 bruine boterhammen met hartig beleg, 1 gevulde koek en 1 grote mok crunchy met vanillevla. Desondanks kom ik geen gram aan.
Dat komt omdat ik 's ochtends nog geen eetlust heb. Dus die beschuit + ontbijtkoek is mijn ontbijt. Uiteraard was deze opsomming alleen wat ik overdag at, 's avonds komt daar nog een flinke warme maaltijd bovenop, later op de avond gevolgd door allerlei zoetigheid (ben niet zo van de chips).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's nog weinig. Ik zit al snel op een half brood per dag, wat tussendoortjes en een forse warme maaltijd. En ook ik kom geen gram aan, zeker niet in het fietsseizoen.
Ok haha 8 boterhammen als ontbijt zou bij mij met geweld erin gepropt moeten wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet tegenwoordig wel veel eten (ziekte) omdat ik anders letterlijk om zou vallen, hier gaan er in de ochtend 8 boterhammen in, 3 glassen drinken, een appel of manderijn, yoghurt en voor onderweg een dosis winegums én nog meer drinken voor het geval m'n probleempjes beginnen op te spelen.
Dan m'n middagwijk ophalen, voor de deur dumpen en eerst nog een uur bijkomen, dan m'n middageten naar binnen werken (variabel aantal, ligt aan de wijken) en weer m'n medicatie innemen en dan weer verder.
Klinkt erger dan het is allemaal hoor, prima te doen.
In het begin kon ik alleen maar tosties, gebakken ei of croisants naar binnen werken als ik net wakker was, tegenwoordig gaat het al beter.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok haha 8 boterhammen als ontbijt zou bij mij met geweld erin gepropt moeten worden
Oeh nou met die dingen die je nu noemt zou het misschien wat minder geweld behoevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In het begin kon ik alleen maar tosties, gebakken ei of croisants naar binnen werken als ik net wakker was, tegenwoordig gaat het al beter.
Ik heb ook weinig keus, dat maakt het ook al wat makkelijker allemaal.
Welke bestelgebieden zitten er nou op Hazenkamp? Geen Arnhem meer toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Bartjes het volgende:
Zal ik maar ff niet over eten hebben maar nog ff mijn vestiging tonen![]()
Arnhem Hazenkamp
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Hazenkamp,+6836+Arnhem,+Gelderland&sll=50.854929,6.014264&sspn=0.007816,0.022724&g=Wenckebachstraat,+Kerkrade,+Limburg&ie=UTF8&cd=2&geocode=FVeoGAMdtMFZAA&split=0&hq=&hnear=Hazenkamp,+6836+Arnhem,+Gelderland&ll=51.951923,5.88232&spn=0,359.977276&z=16&layer=c&cbll=51.948213,5.882319&panoid=K-AD99SrcvEAZVQofUM0-g&cbp=12,66.89,,0,13.29
Als je ff aan de overkant van de straat kijkt zie je de concurrent ook zitten. Kunnen we mooi zien of zij wel werk hebben.
Uhm, post en pakketjes, dat doen wij toch ook?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef gelebeer het volgende:
Concurrent? Zit DHL niet in een compleet andere markt dan TNT?
Nee Arnhem zelf zit op de Johan de Wittlaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Welke bestelgebieden zitten er nou op Hazenkamp? Geen Arnhem meer toch?
Een volle besteldag? Ik werk maar 2 uurtjes per dag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verloren kilo's, maar eet je nu niet wat erg weinig? Een volle besteldag op 4 kaaskrackers? Ik eet zelf op een doorsnee dag 1 beschuit, 1 dikke plak ontbijtkoek, 6 bruine boterhammen met hartig beleg, 1 gevulde koek en 1 grote mok crunchy met vanillevla. Desondanks kom ik geen gram aan.
Ik ken ook situaties waarbij een wijk in het ene kantoor klaargemaakt wordt, terwijl een ander kantoor van het zelfde VBG veel dichterbij is. Dat komt door de postcodegebiedenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Nee Arnhem zelf zit op de Johan de Wittlaan
Nu zit VBG Elst er
Ik snap zelf de logica ook niet want het kantoor zit buiten het bestelgebiedJa de logica is natuurlijk geld
Maar als je zoals ik uit Gendt komt en zaterdags ff een wijkje moet lopen in Elst is het niet echt handig.
Dankjewel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:26 schreef Troeta het volgende:
Knap hoor sapphira zoveel kilo's! En ik vind het wel een gezonde manier hoor hoe je het gedaan hebt.
De 2 uurtjes lopen per dag hebben zeker ook goed geholpen?
Loop je elke dag post dan of doe je er nog een studie ofzo naast?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef Sapphira het volgende:
Oh, ik had vandaag geen HAH. Wel 6 volle tassen post voor 2 wijkjes.
[..]
Dankjewel.Ach 20 kg sinds augustus 2009 is geen crashen, dus ik vind het ook best wel gezond hoe ik het nu doe.
![]()
Ik denk wel dat het helpt! Dit is ook mijn eerste baantje. Vroeger zat ik maar thuis niks te doen en ja dan val je niet af.
Oh das wel jammer dat je niet meer uren kan maken per dag. Hier verschilt het ook nogal, de ene keer ben ik 3 uur bezig en de andere keer een uur of 7, 8quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Sapphira het volgende:
Van dinsdag tot en met vrijdag loop ik elke dag 2 uurtjes post. Helaas doe ik geen studie ernaast omdat ik niet echt weet wat ik wil doen.
Ik denk dat ik eerdaags maar eens een baan voor wat meer uurtjes ga zoeken.
XXL te klein? Hoeveel uur per week zit jij dan in de sportschool?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef rub3n het volgende:
Ik had vorige week een paar polo's meegekregen van TNT, deze waren te klein (XXL) hebben ze ook XXXL-shirts haha?
Met dit weer wordt het toch wel beetje warm met de tnt-winterjas in de bus zitten... Iemand enig idee? Of zijn er alternatieven? Een zomerjas ofzo? En anders moet ik maar alleen met een petje van de TNT oplopen en verder gewoon in mijn eigen kledij!
Haha lol of hoeveel uur per week zit hij níet in de sportschoolquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:41 schreef TokenW het volgende:
[..]
XXL te klein? Hoeveel uur per week zit jij dan in de sportschool?
Die oude polo's zijn waardeloos. Veel te dik, en ze pluizen ook heel snel. Die voetbalshirtjes zijn iets beter, ze pluizen niet en ze zijn lichter, maar omdat er geen natuurlijke vezel aan te pas is gekomen gaan ze toch zweterig aanvoelen. Overhemden (km) ftw!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef tntster het volgende:
haha die zijn er nu wel voortaan van die shirtjes gemaakt van dunne stof.
Bij ons staan ze bekend als tepelshirtjes!! omdat je die zo goed ziet in die shirts..echt slecht!!
V&D dik?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Leuke HAH vandaag zegHeel mijn handen waren zwart en het was ook nog eens een superonhandige combinatie: Een krant en een heel klein blaadje van Lucky Day.
Morgen de V&D zag ik. Dat wordt ook leuk in combinatie met een wijk die ik nog nooit gelopen heb
Zijn dat die met een rood gestreept blokjespatroon? Daar heb ik laatst nog een hele stapel van in de kledingkast bij ons op kantoor zien liggen. Lijken me idd wel lekker zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die oude polo's zijn waardeloos. Veel te dik, en ze pluizen ook heel snel. Die voetbalshirtjes zijn iets beter, ze pluizen niet en ze zijn lichter, maar omdat er geen natuurlijke vezel aan te pas is gekomen gaan ze toch zweterig aanvoelen. Overhemden (km) ftw!
Dit is het inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha lol of hoeveel uur per week zit hij níet in de sportschool![]()
Dun istie iig niet, maar volgens mij valt het wel mee... Pin me er niet op vast, heb niet gevoeld hoe zwaar het isquote:
Die zijn lekker luchtig ja! Heb er afgelopen zomer alleen maar in gelopen (nja ik heb er maar een dus af en toe moest ik in een eigen t-shirt ivm de wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Zijn dat die met een rood gestreept blokjespatroon? Daar heb ik laatst nog een hele stapel van in de kledingkast bij ons op kantoor zien liggen. Lijken me idd wel lekker zitten.
Ja lijkt me ook wel dat ze gewoon zoveel mogelijk maten moeten kunnen krijgen. Vooral omdat sommige kleding wat klein valt. Maarja ik weet niet tot welke maat ze gaan, dan kan je beter naar je TC ofzo stappenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef rub3n het volgende:
[..]
Dit is het inderdaad.
Ik ben gewoon (ronduit) dik en daarbij vrij lang. Dus een strak shirt wat ook nog te kort is ziet er niet uit.
Ik heb wel een prima zittende jas, dus ik ga er min of meer vanuit dat ze ook de rest van de kleding in die maat hebben.
En postbezorgen in eigen kleding is prima. Maar ik moet ook bij klanten binnenstappen. Ze kennen mij nu wel, maar enige herkenning is toch wel handig.
Een stropdas?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Zo'n overhemd heb ik helaas niet. De bijpassende stropdas ligt hier wel in tweevoud in de kast.
Was een leveringsfoutje geloof ik
ER waren bestellers bij ons die persé met stropdas en colbertje wilden bestellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Een stropdas?Alsof iemand die post bezorgt op een stropdas zit te wachten
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb vandaag wéer vrij, morgen pas in de middag beginnen en zaterdag hebben ze ook al niets voor me.
Zal dus weer op een totaal uitkomen van 10 uurtjes ipv de doorgaans 20-25 uur, als het zo doorgaat ga ik wel kranten lopen bij het AD.
Tsja ze hebben weer nieuw personeel aangenomen om wijken te lopen, maar nu heb ik dus veel minder te doen als normaal aangezien die ander anders niet aan z'n uren komt.quote:
Dan bel je terug en dan zeg je, sorry ik heb een doktersafspraak dus dit is helaas niet mogelijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef Lastpost het volgende:![]()
Krijg ik net een sms-je, dat ik morgen wéer andere wijken heb dan de bedoeling was, normaliter zou ik dus in de ochtend vrij hebben en dan 2 middagwijken waarvan er eentje klein was.
Nu dus ochtend en middag, 2 grote wijken.
Was normaliter geen probleem geweest, mits ze dat even op tijd doorgeven en geen dag van te voren aangezien ik nu m'n doktersafspraak wéer kan gaan afzeggen omdat ik die in de ochtend had staan.
En zaterdag kan ik nu ineens wel werken, ook handig als ze de hele week melden dat ze niets hebben voor me, maar in ieder geval nog wat extra uren.
Mijn huisarts is tevens een familielid dus zoveel probleem is dat niet, anders hadden ze inderdaad pech gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:33 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dan bel je terug en dan zeg je, sorry ik heb een doktersafspraak dus dit is helaas niet mogelijk!
En niet schuldig gaan voelen, want een doktersafspraak zo laat afzeggen is eigenlijk veel asocialer .
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:49 schreef Troeta het volgende:
maar ff iets anders.. vind je dat fijn een dokter die familie is? Of ga je voor rare dingen naar een andere dokter?
Zo lang jij overal mee akkoord gaat, blijven ze dit doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn huisarts is tevens een familielid dus zoveel probleem is dat niet, anders hadden ze inderdaad pech gehad.
Maar ik vind het gewoon illustratief, ook geen vraag of ik kan werken en of het een probleem is om een andere dienst te draaien, nee een dag van te voren maar gewoon een directe roosterwijziging doorvoeren en het is puur dat ik daarvoor eerder dien te komen, anders hoor/zie ik het pas ter plekke.
Was het maar zo simpel, heb geregeld op de dag zelf op het moment dat ik diende te beginnen gezegt dat ik m'n oorspronkelijke loop doe en anders naar huis zou gaan en dat "accepteren" ze dan ook, maar uiteindelijk flikken ze weer hetzelfde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef TokenW het volgende:
[..]
Zo lang jij overal mee akkoord gaat, blijven ze dit doen.
Oh dat heb ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gekregen vandaagStaan leuke dingen in
Dat kun je gewoon op Intranet zien hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef CHEVHB het volgende:
Weet iemand wanneer het salaris op de bank staat;)?
quote:31 aug '09 t/m 27 sep '09 4 09 oktober 2009 21 okt 2009
28 sep '09 t/m 01 nov '09 5 10 november 2009 19 nov 2009
02 nov '09 t/m 29 nov '09 4 11 december 2009 21 dec 2009
30 nov '09 t/m 03 jan '10 5 12 januari 2010 21 jan 2010
04 jan '10 t/m 31 jan '10 4 01 februari 2010 21 feb 2010
01 feb '10 t/m 28 feb '10 4 02 maart 2010 21 mrt 2010
01 mrt '10 t/m 04 apr '10 5 03 april 2010 21 apr 2010
05 apr '10 t/m 02 mei '10 4 04 mei 2010 20 mei 2010
03 mei '10 t/m 30 mei '10 4 05 juni 2010 21 jun 2010
31 mei '10 t/m 04 jul '10 5 06 jul 2010 21 juli 2010
05 jul '10 t/m 01 aug '10 4 07 augustus 2010 19 aug 2010
02 aug '10 t/m 29 aug '10 4 08 september 2010 21 sep 2010
30 aug '10 t/m 03 okt '10 5 09 oktober 2010 21 okt 2010
04 okt '10 t/m 31 okt '10 4 10 november 2010 21 nov 2010
01 nov '10 t/m 28 nov '10 4 11 december 2010 21 dec 2010
29 nov '10 t/m 02 jan '11 5 12 januari 2011 jan 2011
Bij ons is de dichtsbijzijnde vestiging van de V&D op 35 km afstand. Dus hier zijn ze ook niet bezorgd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef Deezertje het volgende:
Geen V&D folder gezien hier.
Hoop niet dat ie er morgen is....
Meer vestigingen waar geen V&D HAH was vandaag en of het misschien bekend is dat dat morgen zaterdag of pas volgende week wordt bezorgd?
Al die andere jaren wel moeten bezorgen in deze wijk...
Gedaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef gelebeer het volgende:
Is het misschien een idee om deze in de openingspost te verwerken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |