abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79094751
Lekker dagje
Noot noot.
pi_79094920
Oja en om even leuk het weekend in te gaan: Wat is het leukste dat jullie hebben meegemaakt met de post?

Ik had een keer voor een huis een grote stapel post incl. pakketje. Kon niet in één keer tegelijk in de brievenbus dus ik deed eerst de brieven in de bus en daarna het pakketje. Hoor ik ineens hard "Hee kon je dat niet even zeggen!" aan de andere kant van de deur. Bleek dat een man al de brieven aan het oprapen was en het pakketje op zijn hoofd had gekregen En ik lag natuurlijk helemaal dubbel
pi_79095570
Haha, geniaal

Ik had vandaag Jumbo HAH, een soort van loterij waarbij je gratis boodschappen kon winnen. Ik had aan het eind nogal veel HAH over, dus ik had dat allemaal mee naar huis genomen om eens te kijken wat ik gewonnen had. Bleek het allemaal precies dezelfde prijs te zijn, een gratis fles Persil bij besteding van 10 euro aan boodschappen
Out for my own, to live my own way...
pi_79095850
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja en om even leuk het weekend in te gaan: Wat is het leukste dat jullie hebben meegemaakt met de post?

Ik had een keer voor een huis een grote stapel post incl. pakketje. Kon niet in één keer tegelijk in de brievenbus dus ik deed eerst de brieven in de bus en daarna het pakketje. Hoor ik ineens hard "Hee kon je dat niet even zeggen!" aan de andere kant van de deur. Bleek dat een man al de brieven aan het oprapen was en het pakketje op zijn hoofd had gekregen En ik lag natuurlijk helemaal dubbel
Noot noot.
pi_79097553
HET WAS SUPER RUSTIG VANDAAG, totdat de overheid een leuke geadresseerde HAH mailing had met totaal nutteloze informatie, konden we nog elk huis langs icm C1000 HAH. Zelfs niet bestaande huizen kregen een brief, hoe slecht van de overheid?

En waarom moet je als TNTer zelf voor spullen zorgen om je werk goed te doen?
Elk ander bedrijf heb je een dak boven je hoofd (lees: droog werken), goede bureaustoel, computers, koffie, koekjes etc. Zelfs reiskosten mag ik niet indienen, maar die compenseer ik door extra uren op te schrijven zonder die te werken

Maar als TNTer moet je zelf maar voor drinken, en een goede fiets zorgen.
Zelfs de beste fietser ontkomt niet aan lekke banden, doorgekrakte bagagedragers, trappers eraf etc. Soms gebeurt het zelfs totaal onverwacht als de fiets helemaal niet zwaar beladen is op een maandag bijvoorbeeld....

Stelling: TNT moet gewoon voor elke werknemer die een bezorgfunctie heeft voor een goede fiets zorgen. De fietsvergoeding die we eens per zoveel maanden krijgen is niet rendabel voor je fiets.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:35:45 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79097957
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef gelebeer het volgende:
Ik had vandaag Jumbo HAH, een soort van loterij waarbij je gratis boodschappen kon winnen. Ik had aan het eind nogal veel HAH over, dus ik had dat allemaal mee naar huis genomen om eens te kijken wat ik gewonnen had. Bleek het allemaal precies dezelfde prijs te zijn, een gratis fles Persil bij besteding van 10 euro aan boodschappen
Same, ook gekeken.
pi_79098140
pff, heel weinig post vandaag, maar toch schoot het bij mij niet echt heel hard op... was om ong. kwart over 2 klaar maar moest nog terug naar sorteercentrum omdat er 1 brief tussenzat die ik niet kon bezorgen. Altijd zo gaar... maar goed, ben ff met mijn auto gegaan, is sneller
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:42:21 #133
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79098149
Al die tering regels hier. De 2 koffiemachines zijn beneden weggehaald en staan nu alleen in de kantine. En om het erger te maken mag je sinds deze week alleen nog maar in de kantine je koffie opdrinken.

Ook weer een chaos vandaag met dat voorbereiden van de wijken tering..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:43:05 #134
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79098177
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
pff, heel weinig post vandaag, maar toch schoot het bij mij niet echt heel hard op... was om ong. kwart over 2 klaar maar moest nog terug naar sorteercentrum omdat er 1 brief tussenzat die ik niet kon bezorgen. Altijd zo gaar... maar goed, ben ff met mijn auto gegaan, is sneller
Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_79098233
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
Al die tering regels hier. De 2 koffiemachines zijn beneden weggehaald en staan nu alleen in de kantine. En om het erger te maken mag je sinds deze week alleen nog maar in de kantine je koffie opdrinken.

Ook weer een chaos vandaag met dat voorbereiden van de wijken tering..
bij ons mag je ook alleen maar drinken en eten in de kantine volgens mij.. vind ik eigenlijk niet zo heel raar...
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:43 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.
nou hier dus niet helaas
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79098355
Hier ook alleen eten en drinken in de kantine. Water drinken mag geloof ik wel op de zaal mits je uit de buurt van post bent
pi_79099119
Er is eindelijk google streetview hier beschikbaar

Mijn TNT-vestiging eindelijk in beeld

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=vlotlaan+monster&sll=52.019274,4.169628&sspn=0.0075,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Vlotlaan,+Monster,+Westland,+Zuid-Holland&ll=52.019438,4.165771&spn=0.007448,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.019211,4.16604&panoid=2gfEcLoqyhiN_w439HtPNA&cbp=12,164.86,,0,6.1

Voor de duidelijkheid:
Alleen de benedenverdieping, en de voorkant loopt alleen tot die bruine uitstekende ingang rechts.

Klein dus
pi_79099565
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 maart 2010 @ 16:51:53 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79100112
Was idd rustig, maar wel 2 folders. Met aanpoten was ik in 2:45 klaar en dat voor een waar zeker een kwartier langer voor staat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79101798
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Morgen de laatste dag werken voordat OpTiVo wordt ingevoerd. Zal wel ff wennen worden aangezien ik mijn vaste wijk kwijtraak, en ineens in een ander DVG terecht kom. Geen zaterdagen meer van meer dan 8 uur, met dat OpTiVo worden we gewoon aan onze contracturen gehouden, tikt lekker aan die 4:25 uur . Weet iemand hier eigenlijk of dat nieuwe systeem een verbetering is?
Hier ook de laatste pre-Optivo dag. Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik verwacht dat het wel zal loslopen met mijn uren. Zeker de eerste weken zal de uitloop behoorlijk zijn, omdat we zeer slecht zijn geinformeerd over hoe het nieuwe werken zou moeten gaan. De ene zegt dat je niet meer van je stoel mag komen en dat de postverdeler alles brengt en ophaalt, maar aan de postverdeler is weer iets heel anders vertelt. Zo moet je je gele kaarten zelf opruimen, en je attentiekaarten ook, als je post hebt voor de bewaarservice moet je het zelf naar de bewaarkast brengen, etc. En dan heb ik het nog niet eens over al die naar andere DVG's overgeplaatste mensen die nu ineens opnieuw moeten leren Vossen. Als je een dienst hebt met veel lopen zijn er niet veel problemen te verwachten, maar als je veel moet voorbereiden wel. Ik moet nu 6 wijken voorbereiden bij scenario normaal (3 grote, 3 kleinere), en bij scenario rustig zelfs 7. En daar krijg ik ongeveer 3 uur de tijd voor. Dus ik vraag me af of ik dat ga halen. Wat wel een verbetering is, is dat de diensten nu zo zijn ingericht dat al die wijken op dezelfde kast zitten. Je hoeft dus niet meer te wachten op iemand anders die te lang bezig is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:51:14 #141
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79101943
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Deezertje het volgende:
Stelling: TNT moet gewoon voor elke werknemer die een bezorgfunctie heeft voor een goede fiets zorgen. De fietsvergoeding die we eens per zoveel maanden krijgen is niet rendabel voor je fiets.
Mee eens, die is net voldoende om de reparaties te bekostigen (er van uitgaande dat je zelf redelijk handig bent, dus alleen materiaalkosten hebt). De enige manier om het kostendekkend te doen is een oud tweedehansie kopen, daat totaal geen onderhoud aan verrichten behalve af en toe een band plakken of de ketting smeren, die in 2 tot 3 jaar helemaal aan gort rijden, en dan een andere fiets kopen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:54:00 #144
225029 Dionysiou
Grieks en trots
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 maart 2010 @ 18:45:33 #147
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79103427
die van mij staat er niet op
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:02:57 #148
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_79103956
Weinig post vandaag..

Maar ik kwam thuis ( en ik zat al een paar dagen op een belangrijk pakket te wachten) en lag er een briefje dat het pakket afgehaald moest worden in een WINKEL die nu dicht is ( elke dag sluit om 17.00 uur) en nu pas weer WOENSDAG open is..
pi_79104770
Als ik bij ons kantoor streetview doe zie ik mijn auto staan, (als een van de weinige nog aan het werk haha)
pi_79121369
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')