En daar laten ze je voor fietsen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:39 schreef ftt1989 het volgende:
ja beetje verkeerd verwoordhet is een tuinders gebied en voor een rijtje huizen(7 stuks) moet je 7 kilotemer door het duingebied heenrijden, vandaar
de wijk staat bij ons ook bekend als het duin.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef ftt1989 het volgende:
ik mag gelukkig op de brommerik rij ongeveer 90 kilometer op een dag als ik die wijk heb.
90 kilometer, ongelooflijk, de grootste bij ons is 24,5 kilometer en daar staat 3 uur voor, hoe lang ben je in vredesnaam met die wijk bezig?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef ftt1989 het volgende:
ik mag gelukkig op de brommerik rij ongeveer 90 kilometer op een dag als ik die wijk heb.
Lekker op de fiets doen iedere dag, kan je meteen deelnemen aan de Tour de France.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef ftt1989 het volgende:
ik ben meestal rond de 4-5 uur bezig ligt aan hah enzovoorts.
@rub3n die rijdt je met de auto neem ik aan?
het ging me meer om de brommer, maar dat is achteraf gezien ook nogal onrealistischquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef TokenW het volgende:
[..]
Lekker op de fiets doen iedere dag, kan je meteen deelnemen aan de Tour de France.
Aldus een vrouw.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:22 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag paar vreemde dingen meegemaakt
Ik werd wakker gebeld omdat het zo "druk" was, dus ik om 7 uur op het sorteercentrum, was ik na 2 uurtjes al helemaal klaarDus ik vragen wat ik nog meer kon doen: Aangetekenden rondbrengen. Shitload aan legitimatiezendingen helaas. Kwam ik bij een huis aan waarbij de vrouw des huizes meteen al naar buiten kwam. "Hoi, jij komt zeker voor mij?" 'Uhh, nja als u *naam* bent wel" "Oh da's mijn man, die is er niet, moet je een id-kaart hebben?" "Ja die van uw man, maar omdat hij er niet is geef ik wel een kennisgeving, kan uw man de brief bij het postkantoor ophalen"
Toen kwam er toch een lijst aan redenen waarom ik het aan haar zou moeten geven!
-"Je kunt toch gewoon mijn id overschrijven, maakt toch niets uit?"
-"Vorige keer kon het wel"
-"Vorige keer deed ze hem zo in de brievenbus"
-"Mijn man is nooit overdag thuis" (Ik: "Dan kan hij toch op koopavond gaan")
-"Maar hij heeft die brief echt nooooodig" (Nou dan kan die net zo goed even op koopavond of zaterdag naar het postkantoor)
Etc.
Goed, rond een uur of elf kon ik twee wijken gaan lopen, komt er bij een wijk ineens een vrouw naar me toe: "Wil jij nog een tweede baantje naast de post?" Ik echt met zo'n wtf-hoofd"Huh?" "Ja, kom even, dan zal ik je alles uitleggen." Komt ze met een heel lulverhaal over dat ik een map moet kopen en dan kan ik parfum en make-up verkopen aan vriendinnen en vriendinnen overhalen om ook zo'n map te kopen. Dat ik mijn eigen uren kan bepalen en het keisupergoed verdient... Dus ik zeg: "Nou, ik heb het al druk zat met de post hoor!
" Zegt ze met zo'n denigrerende toon in der stem: "Heb je het dáár druk mee?"
![]()
En als laatste: Zo'n vrouw die keihard schreeuwt dat ik de post moet "DOORDOUWEN!!!!" terwijl deze al op de deurmat ligt.![]()
Kortom: Vrouwen
Daar hebben we onze vrijdag-hah-vrager ook weerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef gelebeer het volgende:
Wat voor HAH morgen?
en Poieszquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrijdag-hah-vrager ook weer
C1000.
Bij ons is die supermarkt wel bekendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb gewoon moeten googlen wat dat is...
Sorryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrijdag-hah-vrager ook weer
C1000.
Is het een supermarkt dan? En ik maar denken dat het een erotiekblaadje was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij ons is die supermarkt wel bekend
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is het een supermarkt dan? En ik maar denken dat het een erotiekblaadje was.
Zijn er steden en dorpen van betekenis te vinden dan in Friesland?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
In elk stadje of dorpje van enige betekenis is er wel een te vinden hier in Fryslân.
Er was laatst iemand uit Den Haag (ik dacht ook de chroomstraat) bij ons aan het helpen op het depot, maar die liep ook alleen maar te klagen over dat Optivo ingevoerd gaat wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Morgen de laatste dag werken voordat OpTiVo wordt ingevoerd. Zal wel ff wennen worden aangezien ik mijn vaste wijk kwijtraak, en ineens in een ander DVG terecht kom. Geen zaterdagen meer van meer dan 8 uur, met dat OpTiVo worden we gewoon aan onze contracturen gehouden, tikt lekker aan die 4:25 uur. Weet iemand hier eigenlijk of dat nieuwe systeem een verbetering is?
De voorbereiding gaat veel sneller, maar daar houd het dan ook op...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Morgen de laatste dag werken voordat OpTiVo wordt ingevoerd. Zal wel ff wennen worden aangezien ik mijn vaste wijk kwijtraak, en ineens in een ander DVG terecht kom. Geen zaterdagen meer van meer dan 8 uur, met dat OpTiVo worden we gewoon aan onze contracturen gehouden, tikt lekker aan die 4:25 uur. Weet iemand hier eigenlijk of dat nieuwe systeem een verbetering is?
Tenzij je contractueel niet aan die donderdag vastzit. Met alle respect, maar ik ga nooit van zijn leven weer met die idioot zware V&D-bladen rondlopen. DIe dingen waren per stuk bijna een halve kilogram.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:44 schreef JMT het volgende:
Uit 't HAH plannings topic op tpgpost.hyves.nl : Komende donderdag is ie er weer, de V&D Prijzencircus...
En vrijdag wschl Schoonenberg Hoorcomfort.
Effe een "zuur" weekje dus
me tooquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is het een supermarkt dan? En ik maar denken dat het een erotiekblaadje was.
paar jaar geleden met die Veronicagidsen ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:59 schreef TokenW het volgende:
[..]
Tenzij je contractueel niet aan die donderdag vastzit. Met alle respect, maar ik ga nooit van zijn leven weer met die idioot zware V&D-bladen rondlopen. DIe dingen waren per stuk bijna een halve kilogram.
Respect!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:33 schreef MissSpooky het volgende:
Was dat niet algemeen bekend?![]()
Net m'n eigen band geplakt, zonder enige hulp. Ben ik goed of ben ik goed.
(Niet dat 't zoveel voorstelt, maar toch)
wat doe je dan als je onderweg een platte band krijgt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Respect!
Ik krijg m'n vader nog steeds zover om t te doen
Keihard schelden en kijken of het ver lopen is naar het depot: zo nee, brommer duwen, zo ja, belletje plegen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
wat doe je dan als je onderweg een platte band krijgt?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja en om even leuk het weekend in te gaan: Wat is het leukste dat jullie hebben meegemaakt met de post?![]()
Ik had een keer voor een huis een grote stapel post incl. pakketje. Kon niet in één keer tegelijk in de brievenbus dus ik deed eerst de brieven in de bus en daarna het pakketje. Hoor ik ineens hard "Hee kon je dat niet even zeggen!" aan de andere kant van de deur. Bleek dat een man al de brieven aan het oprapen was en het pakketje op zijn hoofd had gekregenEn ik lag natuurlijk helemaal dubbel
![]()
Same, ook gekeken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef gelebeer het volgende:
Ik had vandaag Jumbo HAH, een soort van loterij waarbij je gratis boodschappen kon winnen. Ik had aan het eind nogal veel HAH over, dus ik had dat allemaal mee naar huis genomen om eens te kijken wat ik gewonnen had. Bleek het allemaal precies dezelfde prijs te zijn, een gratis fles Persil bij besteding van 10 euro aan boodschappen
Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
pff, heel weinig post vandaag, maar toch schoot het bij mij niet echt heel hard op... was om ong. kwart over 2 klaar maar moest nog terug naar sorteercentrum omdat er 1 brief tussenzat die ik niet kon bezorgen. Altijd zo gaar... maar goed, ben ff met mijn auto gegaan, is sneller
bij ons mag je ook alleen maar drinken en eten in de kantine volgens mij.. vind ik eigenlijk niet zo heel raar...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
Al die tering regels hier. De 2 koffiemachines zijn beneden weggehaald en staan nu alleen in de kantine. En om het erger te maken mag je sinds deze week alleen nog maar in de kantine je koffie opdrinken.
Ook weer een chaos vandaag met dat voorbereiden van de wijken tering..
nou hier dus nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.
Hier ook de laatste pre-Optivo dag. Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik verwacht dat het wel zal loslopen met mijn uren. Zeker de eerste weken zal de uitloop behoorlijk zijn, omdat we zeer slecht zijn geinformeerd over hoe het nieuwe werken zou moeten gaan. De ene zegt dat je niet meer van je stoel mag komen en dat de postverdeler alles brengt en ophaalt, maar aan de postverdeler is weer iets heel anders vertelt. Zo moet je je gele kaarten zelf opruimen, en je attentiekaarten ook, als je post hebt voor de bewaarservice moet je het zelf naar de bewaarkast brengen, etc. En dan heb ik het nog niet eens over al die naar andere DVG's overgeplaatste mensen die nu ineens opnieuw moeten leren Vossen. Als je een dienst hebt met veel lopen zijn er niet veel problemen te verwachten, maar als je veel moet voorbereiden wel. Ik moet nu 6 wijken voorbereiden bij scenario normaal (3 grote, 3 kleinere), en bij scenario rustig zelfs 7. En daar krijg ik ongeveer 3 uur de tijd voor. Dus ik vraag me af of ik dat ga halen. Wat wel een verbetering is, is dat de diensten nu zo zijn ingericht dat al die wijken op dezelfde kast zitten. Je hoeft dus niet meer te wachten op iemand anders die te lang bezig is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Verkeerde linkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijnes
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=wenckebachstraat&sll=50.874661,6.008492&sspn=0.028814,0.055189&ie=UTF8&hq=&hnear=Wenckebachstraat,+Kerkrade,+Limburg&ll=50.854848,6.014349&spn=0.007206,0.013797&z=16&layer=c&cbll=50.854934,6.014272&panoid=MUuJTd7th2WLm5_QArOpuQ&cbp=12,281.96,,0,8.41
Wat is dat van jullie klein zeg!
Mee eens, die is net voldoende om de reparaties te bekostigen (er van uitgaande dat je zelf redelijk handig bent, dus alleen materiaalkosten hebt). De enige manier om het kostendekkend te doen is een oud tweedehansie kopen, daat totaal geen onderhoud aan verrichten behalve af en toe een band plakken of de ketting smeren, die in 2 tot 3 jaar helemaal aan gort rijden, en dan een andere fiets kopen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Deezertje het volgende:
Stelling: TNT moet gewoon voor elke werknemer die een bezorgfunctie heeft voor een goede fiets zorgen. De fietsvergoeding die we eens per zoveel maanden krijgen is niet rendabel voor je fiets.
Klopt :pquote:
Ja daar past die van mij wel tien keer in denkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt :p
Dit is hem, je ziet hem niet helemaal maar dat van ons is best groot..
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar&sll=52.061157,4.486794&sspn=0.010264,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar,+Noord-Holland&ll=52.64391,4.766006&spn=0.010129,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.644072,4.766095&panoid=Jc3lQ0lzr0wCSYEGPQaSCg&cbp=12,279.71,,0,18.32
Hier zie je het totaalplaatje
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar&sll=52.061157,4.486794&sspn=0.010264,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Hertog+Aalbrechtweg+1,+1823+Alkmaar,+Noord-Holland&ll=52.643233,4.765255&spn=0.01013,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.643166,4.765118&panoid=wCY1O6CRvThVfMxzXZiEOA&cbp=12,354.59,,0,17.42
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |