abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79027127
ja beetje verkeerd verwoord het is een tuinders gebied en voor een rijtje huizen(7 stuks) moet je 7 kilotemer door het duingebied heenrijden, vandaar de wijk staat bij ons ook bekend als het duin.
pi_79027392
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:39 schreef ftt1989 het volgende:
ja beetje verkeerd verwoord het is een tuinders gebied en voor een rijtje huizen(7 stuks) moet je 7 kilotemer door het duingebied heenrijden, vandaar de wijk staat bij ons ook bekend als het duin.
En daar laten ze je voor fietsen?
pi_79027629
ik mag gelukkig op de brommer ik rij ongeveer 90 kilometer op een dag als ik die wijk heb.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 maart 2010 @ 18:54:35 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79027777
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef ftt1989 het volgende:
ik mag gelukkig op de brommer ik rij ongeveer 90 kilometer op een dag als ik die wijk heb.

Wij hebben autoroutes met minder kilometers
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79028140
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef ftt1989 het volgende:
90 kilometer, ongelooflijk, de grootste bij ons is 24,5 kilometer en daar staat 3 uur voor, hoe lang ben je in vredesnaam met die wijk bezig?
pi_79028382
Ik heb een wijk van 130km. Vandaag 4 uur over gereden.

Vandaag was er trouwens dikke ruzie bij ons op de werkvloer. Een heuse bitchfight haha.

Ik heb trouwens zaterdag mooi vrij, i.v.m. viering van mijn verjaardag. vOnd ik wel zo relaxed en na wat gehannes is het me gelukt.

Overigens gisteren even over mijn contract gevraagd, dat wordt nu dus met 3 maand verlengd. Maar dan moet ik eruit! Dan mag ik 3 maand later weer terugkomen haha. Ik hoop dat dat wetsvoorstel snel wordt ingevoerd. Zie het volgende topic: 4e contractperiode
pi_79029603
ik ben meestal rond de 4-5 uur bezig ligt aan hah enzovoorts.

@rub3n die rijdt je met de auto neem ik aan?
pi_79029831
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef ftt1989 het volgende:
ik ben meestal rond de 4-5 uur bezig ligt aan hah enzovoorts.

@rub3n die rijdt je met de auto neem ik aan?
Lekker op de fiets doen iedere dag, kan je meteen deelnemen aan de Tour de France.
pi_79030032
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef TokenW het volgende:

[..]

Lekker op de fiets doen iedere dag, kan je meteen deelnemen aan de Tour de France.
het ging me meer om de brommer, maar dat is achteraf gezien ook nogal onrealistisch
pi_79030404
Ik denk dat de grootste wijk bij ons hoogstens 5 km is. (Dan tel ik het stuk om naar een wijk toe te rijden niet mee) Geen "autowijken" hiero.
pi_79030812
Ik weet niet of het hier al besproken is, maar bij ons hebben ze nu iets bedacht bij ons waar vrijwel niemand van ons team het mee eens is:

Ze moeten bij ons uren wegwerken. Hoe doen ze dat? Door wijken nu op te delen. Het begon er in ons team mee dat ze één wijk (ik geloof zo'n 2-3 uur) gingen verdelen onder een stuk of 10-15 mensen. Dus iedereen twee bundels voorbereiden en twee bundels wegbrengen. Voor de tijd die hier mee kwijt was, werd je niet betaald. Nu kun je zeggen dat twee bundels geen klap voorstelt, maar goed, het kost toch even tijd om het te sorten, en het kost nog meer tijd als je van de andere kant van de plaats moet fietsen naar die opdeelwijk. (sommigen waren gewoon 10 min bezig om bij die opdeelwijk te komen, en dan dus ook nog even lopen.)
Nu beweerden ze dat dit opdelen (NUTten?) toegestaan is. Maar het schijnt alleen te mogen wanneer er geen HaH is, maar die hebben we dus wél!

Nu hebben ze het inmiddels nog bonter gemaakt: in plaats van één wijk op te delen, delen ze er nu 4 op. En dan doen ze het zo dat 3-4 man zo'n opdeelwijk moeten voorbereidenk, waarna de ene keer de wijk weer opgedeeld wordt (het uitvoeren ervan) onder 10-15 man, en de andere keer gewoon een iemand voor dit lopen wordt ingeroosterd. (dat wisselt een beetje.)
En wederom hebben we gewoon HaH en wederom krijgen we voor dit extra werk niet betaald. (tenzij je in je eentje de wijk moet lopen, maar goed, dat is dan geen extra werk. voor het voorbereiden krijg je dan weer niks)
En tja, ik ben soms 30-40 minuten kwijt aan voorbereiden (en dan heb ik het gedeeltelijk uitvoeren dus nog even niet meegerekend) dus ik ben het er eigenlijk niet zo mee eens.....
(En dat ik dan de wijken die ik voorbereid voor een postbezorgster ook amper op tijd af krijg, dat vind ik ook vervelend worden....)

Inmiddels zijn ze nu bezig met een nieuwe 'oplossing'; ze willen van iedereen wat tijd van de voorbereiding en/of uitvoering afhalen. Nu wordt dit waarschijnlijker voor de werknemers iets gunstiger, maar ik vind het nog steeds niet helemaal fair. Het was ook onder het mom van "Ja, maar anders moeten we alles opnieuw laten timen".... eigenlijk heb ik dat liever, want voordat ze alle wijken opnieuw getimed hebben ben ik (hopelijk) al weg, maar ja, dan lever ik mijn collega's wel een rotstreek .....

Dus eh, kortom: mag dit zomaar allemaal??? Ik kan het niet in de CAO vinden.
  FOK!fotograaf donderdag 11 maart 2010 @ 20:20:16 #87
73911 ultra_ivo
pi_79031759
Dat doen ze op bijna iedere vestiging. Sommige teamcoaches gaan er heel ver in (ff nutten, met 2-3 man een grote 1e tranche wegbrengen), anderen denken nog een beetje aan hun mensen.
pi_79032146
Ah ok, het gebeurt dus overal. Tja, weinig aan te doen dus vrees ik.... prut..
pi_79032468
Jap verdeelkanten hebben wij ook.
pi_79046135
is bij ons ook zo, wanneer het scenario rustig wordt moet er bijgewerkt worden.
Maar daar wordt bij ons wel naar het scenario gekeken.
pi_79049104
Wij hebben ook wel opdeelwijken maar krijg wel gewoon mijn uren.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:23:15 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79050046
Hier gebeurd het alleen in het geval van spontane uitval/ziekte.
Vandaag pas 12 uur beginnen en 2 wijken lopen, beiden van ruim 2 uur per stuk zónder HAH dus ik ben benieuwd of het allemaal binnen de gestelde tijd gaat lukken.
Ga me in ieder geval niet teveel haasten, dat is geen gelukkige combinatie gebleken met m'n ziektes.
pi_79060470
Bovenstaande doen ze hier ook. En hier was gisteren echt KNALLENDE ruzie over. Paar van die dames echt dik schreeuwen en schelden op elkaar tot jankens toe. En die teamcoaches die maar niet ingrepen. sukkels...

1tje die vond dat zij altijd die "extra wijk" op haar bordje kreeg.

@ftt1989 die rijdt ik met de auto ja.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:21:44 #94
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79060517
Boterhammen zitten hier weer in m'n mik, op naar wijk 2 én weer nutten, dat gaat nooit voor 5én lukken.
pi_79063428
Vandaag paar vreemde dingen meegemaakt

Ik werd wakker gebeld omdat het zo "druk" was, dus ik om 7 uur op het sorteercentrum, was ik na 2 uurtjes al helemaal klaar Dus ik vragen wat ik nog meer kon doen: Aangetekenden rondbrengen. Shitload aan legitimatiezendingen helaas. Kwam ik bij een huis aan waarbij de vrouw des huizes meteen al naar buiten kwam. "Hoi, jij komt zeker voor mij?" 'Uhh, nja als u *naam* bent wel" "Oh da's mijn man, die is er niet, moet je een id-kaart hebben?" "Ja die van uw man, maar omdat hij er niet is geef ik wel een kennisgeving, kan uw man de brief bij het postkantoor ophalen"
Toen kwam er toch een lijst aan redenen waarom ik het aan haar zou moeten geven!
-"Je kunt toch gewoon mijn id overschrijven, maakt toch niets uit?"
-"Vorige keer kon het wel"
-"Vorige keer deed ze hem zo in de brievenbus"
-"Mijn man is nooit overdag thuis" (Ik: "Dan kan hij toch op koopavond gaan" )
-"Maar hij heeft die brief echt nooooodig" (Nou dan kan die net zo goed even op koopavond of zaterdag naar het postkantoor )
Etc.

Goed, rond een uur of elf kon ik twee wijken gaan lopen, komt er bij een wijk ineens een vrouw naar me toe: "Wil jij nog een tweede baantje naast de post?" Ik echt met zo'n wtf-hoofd "Huh?" "Ja, kom even, dan zal ik je alles uitleggen." Komt ze met een heel lulverhaal over dat ik een map moet kopen en dan kan ik parfum en make-up verkopen aan vriendinnen en vriendinnen overhalen om ook zo'n map te kopen. Dat ik mijn eigen uren kan bepalen en het keisupergoed verdient... Dus ik zeg: "Nou, ik heb het al druk zat met de post hoor! " Zegt ze met zo'n denigrerende toon in der stem: "Heb je het dáár druk mee?"

En als laatste: Zo'n vrouw die keihard schreeuwt dat ik de post moet "DOORDOUWEN!!!!" terwijl deze al op de deurmat ligt.

Kortom: Vrouwen
pi_79066084
haha
dat van die legitimatiezendingen komt me wel bekend voor, sta vaak genoeg te vechten dat ik em niet uitreik.
Maar ik doe het absoluut niet aan iemand anders dan de persoon zelf, dan kunnen ze hoog en laag springen (wat ze ook vaak doen) haha
Dan doe je zelf in ieder geval niets verkeerd.

En die part time banen klinken vaak geweldig maar volgens mij is het half oplichterij.
Werd pas ook aangehouden terwijl ik een pakje wegbracht in de stad.
Eerst vroegen de dames het adres van een winkel en erna probeerde ze me iets aan te smeren van herbalife

Vreemde mensen blijf je houden
pi_79066094
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:22 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag paar vreemde dingen meegemaakt

Ik werd wakker gebeld omdat het zo "druk" was, dus ik om 7 uur op het sorteercentrum, was ik na 2 uurtjes al helemaal klaar Dus ik vragen wat ik nog meer kon doen: Aangetekenden rondbrengen. Shitload aan legitimatiezendingen helaas. Kwam ik bij een huis aan waarbij de vrouw des huizes meteen al naar buiten kwam. "Hoi, jij komt zeker voor mij?" 'Uhh, nja als u *naam* bent wel" "Oh da's mijn man, die is er niet, moet je een id-kaart hebben?" "Ja die van uw man, maar omdat hij er niet is geef ik wel een kennisgeving, kan uw man de brief bij het postkantoor ophalen"
Toen kwam er toch een lijst aan redenen waarom ik het aan haar zou moeten geven!
-"Je kunt toch gewoon mijn id overschrijven, maakt toch niets uit?"
-"Vorige keer kon het wel"
-"Vorige keer deed ze hem zo in de brievenbus"
-"Mijn man is nooit overdag thuis" (Ik: "Dan kan hij toch op koopavond gaan" )
-"Maar hij heeft die brief echt nooooodig" (Nou dan kan die net zo goed even op koopavond of zaterdag naar het postkantoor )
Etc.

Goed, rond een uur of elf kon ik twee wijken gaan lopen, komt er bij een wijk ineens een vrouw naar me toe: "Wil jij nog een tweede baantje naast de post?" Ik echt met zo'n wtf-hoofd "Huh?" "Ja, kom even, dan zal ik je alles uitleggen." Komt ze met een heel lulverhaal over dat ik een map moet kopen en dan kan ik parfum en make-up verkopen aan vriendinnen en vriendinnen overhalen om ook zo'n map te kopen. Dat ik mijn eigen uren kan bepalen en het keisupergoed verdient... Dus ik zeg: "Nou, ik heb het al druk zat met de post hoor! " Zegt ze met zo'n denigrerende toon in der stem: "Heb je het dáár druk mee?"

En als laatste: Zo'n vrouw die keihard schreeuwt dat ik de post moet "DOORDOUWEN!!!!" terwijl deze al op de deurmat ligt.

Kortom: Vrouwen
Aldus een vrouw.
pi_79066315
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aldus een vrouw.
Dan mag ik me nog wel ergeren
pi_79067692
Wat voor HAH morgen?
Out for my own, to live my own way...
pi_79068246
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef gelebeer het volgende:
Wat voor HAH morgen?
Daar hebben we onze vrijdag-hah-vrager ook weer

C1000.
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 maart 2010 @ 17:36:55 #101
Maffe Fries
pi_79068842
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

C1000.
en Poiesz
pi_79070960
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

en Poiesz
Heb gewoon moeten googlen wat dat is...
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 maart 2010 @ 18:57:49 #103
Maffe Fries
pi_79071775
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Heb gewoon moeten googlen wat dat is...
Bij ons is die supermarkt wel bekend
pi_79072076
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

C1000.
Sorry
Ben ik irritant?
pi_79072107
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:06 schreef gelebeer het volgende:

[..]

Sorry
Ben ik irritant?
Alleen vrijdags
Noot noot.
pi_79072945
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Bij ons is die supermarkt wel bekend
Is het een supermarkt dan? En ik maar denken dat het een erotiekblaadje was.
pi_79075297
Morgen de laatste dag werken voordat OpTiVo wordt ingevoerd. Zal wel ff wennen worden aangezien ik mijn vaste wijk kwijtraak, en ineens in een ander DVG terecht kom. Geen zaterdagen meer van meer dan 8 uur, met dat OpTiVo worden we gewoon aan onze contracturen gehouden, tikt lekker aan die 4:25 uur . Weet iemand hier eigenlijk of dat nieuwe systeem een verbetering is?
pi_79075396
Hopelijk hebben we niet weer die flinterdunne C1000 zoals vorige week, dat is altijd zo vervelend uit de tas te pakken..
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:22:59 #109
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79077612
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

In elk stadje of dorpje van enige betekenis is er wel een te vinden hier in Fryslân.
Nothing is what it seems
pi_79080087
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Viper86 het volgende:

[..]

In elk stadje of dorpje van enige betekenis is er wel een te vinden hier in Fryslân.
Zijn er steden en dorpen van betekenis te vinden dan in Friesland?
pi_79080152
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef TokenW het volgende:
Morgen de laatste dag werken voordat OpTiVo wordt ingevoerd. Zal wel ff wennen worden aangezien ik mijn vaste wijk kwijtraak, en ineens in een ander DVG terecht kom. Geen zaterdagen meer van meer dan 8 uur, met dat OpTiVo worden we gewoon aan onze contracturen gehouden, tikt lekker aan die 4:25 uur . Weet iemand hier eigenlijk of dat nieuwe systeem een verbetering is?
Er was laatst iemand uit Den Haag (ik dacht ook de chroomstraat) bij ons aan het helpen op het depot, maar die liep ook alleen maar te klagen over dat Optivo ingevoerd gaat worden
pi_79080354
quote:
De voorbereiding gaat veel sneller, maar daar houd het dan ook op...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:44:07 #113
24341 JMT
Hrmz...
pi_79083412
Uit 't HAH plannings topic op tpgpost.hyves.nl : Komende donderdag is ie er weer, de V&D Prijzencircus...
En vrijdag wschl Schoonenberg Hoorcomfort.

Effe een "zuur" weekje dus
Pomtiedomtiedom...
pi_79084041
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:44 schreef JMT het volgende:
Uit 't HAH plannings topic op tpgpost.hyves.nl : Komende donderdag is ie er weer, de V&D Prijzencircus...
En vrijdag wschl Schoonenberg Hoorcomfort.

Effe een "zuur" weekje dus
Tenzij je contractueel niet aan die donderdag vastzit. Met alle respect, maar ik ga nooit van zijn leven weer met die idioot zware V&D-bladen rondlopen. DIe dingen waren per stuk bijna een halve kilogram.
pi_79084373
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

me too
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 maart 2010 @ 00:07:33 #116
Maffe Fries
pi_79084390
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:59 schreef TokenW het volgende:

[..]

Tenzij je contractueel niet aan die donderdag vastzit. Met alle respect, maar ik ga nooit van zijn leven weer met die idioot zware V&D-bladen rondlopen. DIe dingen waren per stuk bijna een halve kilogram.
paar jaar geleden met die Veronicagidsen ...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 07:07:01 #117
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79088590
Zometeen weer zetten enzo.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_79088737
Buh, gisterenavond mijn achterband lek gegaan.
Hopelijk hebben we hier nog een bruikbare fiets.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79089091
Gisteren 95% kans op neerslag, hele dag droog gebleven, geen spatje regen...
Vandaag 10% kans op neerslag, het regent nu al...

Het weerbericht in Nederland vertrouw ik dus ook nooit meer
pi_79089305
Was dat niet algemeen bekend?

Net m'n eigen band geplakt, zonder enige hulp. Ben ik goed of ben ik goed.

(Niet dat 't zoveel voorstelt, maar toch )
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79093196
Lekker vroeg klaar vandaag (11.45 uur) Paar spetters gevoeld maar voor de rest zonneschijn.
pi_79093208
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:33 schreef MissSpooky het volgende:
Was dat niet algemeen bekend?

Net m'n eigen band geplakt, zonder enige hulp. Ben ik goed of ben ik goed.

(Niet dat 't zoveel voorstelt, maar toch )
Respect!
Ik krijg m'n vader nog steeds zover om t te doen
  FOK!fotograaf zaterdag 13 maart 2010 @ 13:16:04 #123
73911 ultra_ivo
pi_79094110
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Respect!
Ik krijg m'n vader nog steeds zover om t te doen
wat doe je dan als je onderweg een platte band krijgt?
pi_79094177
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

wat doe je dan als je onderweg een platte band krijgt?
Keihard schelden en kijken of het ver lopen is naar het depot: zo nee, brommer duwen, zo ja, belletje plegen.
pi_79094209
En in de gevallen dat ik wél fiets (dus buiten werktijden ) loop ik naar huis, heb nl. nooit bandenplakspullen bij me. Heb nog nooit gehad dat ik ver van huis was dus wat dat betreft wel geluk gehad
pi_79094751
Lekker dagje
Noot noot.
pi_79094920
Oja en om even leuk het weekend in te gaan: Wat is het leukste dat jullie hebben meegemaakt met de post?

Ik had een keer voor een huis een grote stapel post incl. pakketje. Kon niet in één keer tegelijk in de brievenbus dus ik deed eerst de brieven in de bus en daarna het pakketje. Hoor ik ineens hard "Hee kon je dat niet even zeggen!" aan de andere kant van de deur. Bleek dat een man al de brieven aan het oprapen was en het pakketje op zijn hoofd had gekregen En ik lag natuurlijk helemaal dubbel
pi_79095570
Haha, geniaal

Ik had vandaag Jumbo HAH, een soort van loterij waarbij je gratis boodschappen kon winnen. Ik had aan het eind nogal veel HAH over, dus ik had dat allemaal mee naar huis genomen om eens te kijken wat ik gewonnen had. Bleek het allemaal precies dezelfde prijs te zijn, een gratis fles Persil bij besteding van 10 euro aan boodschappen
pi_79095850
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja en om even leuk het weekend in te gaan: Wat is het leukste dat jullie hebben meegemaakt met de post?

Ik had een keer voor een huis een grote stapel post incl. pakketje. Kon niet in één keer tegelijk in de brievenbus dus ik deed eerst de brieven in de bus en daarna het pakketje. Hoor ik ineens hard "Hee kon je dat niet even zeggen!" aan de andere kant van de deur. Bleek dat een man al de brieven aan het oprapen was en het pakketje op zijn hoofd had gekregen En ik lag natuurlijk helemaal dubbel
Noot noot.
pi_79097553
HET WAS SUPER RUSTIG VANDAAG, totdat de overheid een leuke geadresseerde HAH mailing had met totaal nutteloze informatie, konden we nog elk huis langs icm C1000 HAH. Zelfs niet bestaande huizen kregen een brief, hoe slecht van de overheid?

En waarom moet je als TNTer zelf voor spullen zorgen om je werk goed te doen?
Elk ander bedrijf heb je een dak boven je hoofd (lees: droog werken), goede bureaustoel, computers, koffie, koekjes etc. Zelfs reiskosten mag ik niet indienen, maar die compenseer ik door extra uren op te schrijven zonder die te werken

Maar als TNTer moet je zelf maar voor drinken, en een goede fiets zorgen.
Zelfs de beste fietser ontkomt niet aan lekke banden, doorgekrakte bagagedragers, trappers eraf etc. Soms gebeurt het zelfs totaal onverwacht als de fiets helemaal niet zwaar beladen is op een maandag bijvoorbeeld....

Stelling: TNT moet gewoon voor elke werknemer die een bezorgfunctie heeft voor een goede fiets zorgen. De fietsvergoeding die we eens per zoveel maanden krijgen is niet rendabel voor je fiets.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:35:45 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79097957
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef gelebeer het volgende:
Ik had vandaag Jumbo HAH, een soort van loterij waarbij je gratis boodschappen kon winnen. Ik had aan het eind nogal veel HAH over, dus ik had dat allemaal mee naar huis genomen om eens te kijken wat ik gewonnen had. Bleek het allemaal precies dezelfde prijs te zijn, een gratis fles Persil bij besteding van 10 euro aan boodschappen
Same, ook gekeken.
pi_79098140
pff, heel weinig post vandaag, maar toch schoot het bij mij niet echt heel hard op... was om ong. kwart over 2 klaar maar moest nog terug naar sorteercentrum omdat er 1 brief tussenzat die ik niet kon bezorgen. Altijd zo gaar... maar goed, ben ff met mijn auto gegaan, is sneller
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:42:21 #133
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79098149
Al die tering regels hier. De 2 koffiemachines zijn beneden weggehaald en staan nu alleen in de kantine. En om het erger te maken mag je sinds deze week alleen nog maar in de kantine je koffie opdrinken.

Ook weer een chaos vandaag met dat voorbereiden van de wijken tering..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:43:05 #134
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79098177
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
pff, heel weinig post vandaag, maar toch schoot het bij mij niet echt heel hard op... was om ong. kwart over 2 klaar maar moest nog terug naar sorteercentrum omdat er 1 brief tussenzat die ik niet kon bezorgen. Altijd zo gaar... maar goed, ben ff met mijn auto gegaan, is sneller
Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.
pi_79098233
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
Al die tering regels hier. De 2 koffiemachines zijn beneden weggehaald en staan nu alleen in de kantine. En om het erger te maken mag je sinds deze week alleen nog maar in de kantine je koffie opdrinken.

Ook weer een chaos vandaag met dat voorbereiden van de wijken tering..
bij ons mag je ook alleen maar drinken en eten in de kantine volgens mij.. vind ik eigenlijk niet zo heel raar...
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:43 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Bij ons kan je de post die je niet kon bestellen in een blauwe bak gooien bij 1 van de 3 steunpunten.
nou hier dus niet helaas
pi_79098355
Hier ook alleen eten en drinken in de kantine. Water drinken mag geloof ik wel op de zaal mits je uit de buurt van post bent
pi_79099119
Er is eindelijk google streetview hier beschikbaar

Mijn TNT-vestiging eindelijk in beeld

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=vlotlaan+monster&sll=52.019274,4.169628&sspn=0.0075,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Vlotlaan,+Monster,+Westland,+Zuid-Holland&ll=52.019438,4.165771&spn=0.007448,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.019211,4.16604&panoid=2gfEcLoqyhiN_w439HtPNA&cbp=12,164.86,,0,6.1

Voor de duidelijkheid:
Alleen de benedenverdieping, en de voorkant loopt alleen tot die bruine uitstekende ingang rechts.

Klein dus
pi_79099565
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 maart 2010 @ 16:51:53 #139
Maffe Fries
pi_79100112
Was idd rustig, maar wel 2 folders. Met aanpoten was ik in 2:45 klaar en dat voor een waar zeker een kwartier langer voor staat.
pi_79101798
quote:
Hier ook de laatste pre-Optivo dag. Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik verwacht dat het wel zal loslopen met mijn uren. Zeker de eerste weken zal de uitloop behoorlijk zijn, omdat we zeer slecht zijn geinformeerd over hoe het nieuwe werken zou moeten gaan. De ene zegt dat je niet meer van je stoel mag komen en dat de postverdeler alles brengt en ophaalt, maar aan de postverdeler is weer iets heel anders vertelt. Zo moet je je gele kaarten zelf opruimen, en je attentiekaarten ook, als je post hebt voor de bewaarservice moet je het zelf naar de bewaarkast brengen, etc. En dan heb ik het nog niet eens over al die naar andere DVG's overgeplaatste mensen die nu ineens opnieuw moeten leren Vossen. Als je een dienst hebt met veel lopen zijn er niet veel problemen te verwachten, maar als je veel moet voorbereiden wel. Ik moet nu 6 wijken voorbereiden bij scenario normaal (3 grote, 3 kleinere), en bij scenario rustig zelfs 7. En daar krijg ik ongeveer 3 uur de tijd voor. Dus ik vraag me af of ik dat ga halen. Wat wel een verbetering is, is dat de diensten nu zo zijn ingericht dat al die wijken op dezelfde kast zitten. Je hoeft dus niet meer te wachten op iemand anders die te lang bezig is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:51:14 #141
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79101943
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Deezertje het volgende:
Stelling: TNT moet gewoon voor elke werknemer die een bezorgfunctie heeft voor een goede fiets zorgen. De fietsvergoeding die we eens per zoveel maanden krijgen is niet rendabel voor je fiets.
Mee eens, die is net voldoende om de reparaties te bekostigen (er van uitgaande dat je zelf redelijk handig bent, dus alleen materiaalkosten hebt). De enige manier om het kostendekkend te doen is een oud tweedehansie kopen, daat totaal geen onderhoud aan verrichten behalve af en toe een band plakken of de ketting smeren, die in 2 tot 3 jaar helemaal aan gort rijden, en dan een andere fiets kopen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:54:00 #144
225029 Dionysiou
Grieks en trots
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 maart 2010 @ 18:45:33 #147
Maffe Fries
pi_79103427
die van mij staat er niet op
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:02:57 #148
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_79103956
Weinig post vandaag..

Maar ik kwam thuis ( en ik zat al een paar dagen op een belangrijk pakket te wachten) en lag er een briefje dat het pakket afgehaald moest worden in een WINKEL die nu dicht is ( elke dag sluit om 17.00 uur) en nu pas weer WOENSDAG open is..
pi_79104770
Als ik bij ons kantoor streetview doe zie ik mijn auto staan, (als een van de weinige nog aan het werk haha)
pi_79121369
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')