Iemand die enig idee heeft over hoe het hier nu mee staat?quote:Werkgevers mogen straks jongeren tot 27 jaar gedurende de crisis langer op een tijdelijk contract laten werken. Bij elkaar opvolgende tijdelijke contracten ontstaat nu na een periode van drie jaar of bij een vierde contract een vast dienstverband. Het kabinet wil voorkomen dat jongeren om die reden niet in dienst worden gehouden. Daarom wordt voor hen de periode verlengd naar vier jaar en zal in plaats van bij het vierde contract bij het vijfde contract een vast dienstverband ontstaan.
Dit is de kern van een wetsvoorstel
Maar wat als er (nog) geen budget is? en je ook nog eens een opleiding zou kunnen gaan volgen als je een 4e contract krijgt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef Wijnbo het volgende:
Jezus, ik zou echt na een tweede jaarcontract al verder gaan soliciteren
Kom op zeg, na 2 jaar weet je echt wel of je iemand wilt houden of niet.
Pagina is niet gevondenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef PieterBas het volgende:
Nog niet van kracht, maar wel op de planning
http://www.rendement.nl/s(...)-echt-in-zicht.html.
lol 5 minuten geleden werkte dat ding nogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Pagina is niet gevonden
De pagina die u zoekt is verwijderd, tijdelijk onbeschikbaar of de naam ervan is veranderd.
Probeert u het volgende:
Het is dan niet het probleem dat men je capaciteiten in twijfel trekt, maar meer dat men niet weet hoe de economische vooruitzichten zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef Wijnbo het volgende:
Jezus, ik zou echt na een tweede jaarcontract al verder gaan soliciteren
Kom op zeg, na 2 jaar weet je echt wel of je iemand wilt houden of niet.
Je moet er ook geen punt achter zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
lol 5 minuten geleden werkte dat ding nog
woops mijn foutquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet er ook geen punt achter zetten
http://www.rendement.nl/s(...)u-echt-in-zicht.html
Dus het bedrijf weet niet zeker of ze plaats voor je hebben, dus onzekerheid, dus verder soliciteren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is dan niet het probleem dat men je capaciteiten in twijfel trekt, maar meer dat men niet weet hoe de economische vooruitzichten zijn.
Dan zal je er waarschijnlijk wel wat van horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef DeZoektocht het volgende:
Thanks PieterBas![]()
Nou alleen afwachten hoelang het gaat duren, mijn contract loopt in september af.
Hoe kom ik erachter als het er eenmaal door is?
Wat een onzin. Ik zit bij een bedrijf waar 20.000 man werkt en waar al 2 jaar geen enkel vast contract uitgedeeld is (hoge managment posities uitgesloten uiteraardquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dus het bedrijf weet niet zeker of ze plaats voor je hebben, dus onzekerheid, dus verder soliciteren.
Alsof je in een bedrijf wilt werken dat afhankelijk van 1 arbeidsplaats wel of niet kan over leven
Het staat je altijd vrij verder te solliciteren uiteraard.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef Wijnbo het volgende:
Dus het bedrijf weet niet zeker of ze plaats voor je hebben, dus onzekerheid, dus verder soliciteren.
Alsof je in een bedrijf wilt werken dat afhankelijk van 1 arbeidsplaats wel of niet kan over leven
Dat snap ik, maar ik neem aan dat je als bedrijf toch zoekt naar een vast persoon, anders vermeld je wel bji de vacature dat het om een tijdelijk contract gaat op projectbasis o.i.d.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het staat je altijd vrij verder te solliciteren uiteraard.
Het ging mij er alleen om dat jouw gedachtengang ("als ze na 2 jaar nóg niet weten of ze je willen houden..") niet de hoofdreden is om tijdelijke contracten te geven.
Het bedrijf zoekt toch ook een vast persoon. Het kán echter zo zijn dat ze na 2 jaar in financiële problemen (kunnen) komen, omdat ze teveel vast personeel hebben waar ze niet van af komen zonder een zak geld mee te geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef Wijnbo het volgende:
Dat snap ik, maar ik neem aan dat je als bedrijf toch zoekt naar een vast persoon, anders vermeld je wel bji de vacature dat het om een tijdelijk contract gaat op projectbasis o.i.d.
ben je soms mijn collega? hier zelfde probleem, ook in september!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef DeZoektocht het volgende:
Thanks PieterBas![]()
Nou alleen afwachten hoelang het gaat duren, mijn contract loopt in september af.
Hoe kom ik erachter als het er eenmaal door is?
even over deze link, dit was 18 feb... maar ondertussen zal er weinig meer gebeuren in de politiek? dus zal allemaal wel in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet er ook geen punt achter zetten
http://www.rendement.nl/s(...)u-echt-in-zicht.html
hehe, neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ben je soms mijn collega? hier zelfde probleem, ook in september!
Ohjah das waar ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Marvelous het volgende:
[..]
even over deze link, dit was 18 feb... maar ondertussen zal er weinig meer gebeuren in de politiek? dus zal allemaal wel in de vriezer liggen
en die heb ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ohjah das waar ook![]()
Even kijken of er ergens een lijst te vinden is met onderwerpen die 'controversieel' zijn verklaard.
Alleen ligt dit wetsvoorstel al bij de Eerste Kamer, en volgens mij zal die zich dus moeten uitspreken over het al dan niet controversieel verklaren van dit onderwerp. En dat staat voor vanmiddag op het programmaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en die heb ik ook
http://www.tweedekamer.nl(...)rwerpen_bekend.jsp#0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |