Volgens mij is je inlognaam je registernummer+eerste vier letters van je achternaam en je wachtwoord heb je via mail ontvangen.quote:
WTFquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef carboni het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)e-postbode-ontslagen
Rofl ondertussen in mijn VBG, niks van meegekregen overigens.
Misschien wraak op die buurt vanwege gebeurtenissen in het verledenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef sbientje het volgende:
rare actie, waarom word je dan postbode vraag ik me af?
Dat dat vaker voorkomt.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef gelebeer het volgende:
Zo 1 hadden we er ook een half jaar geleden op onze vestiging. Hij was zo dom om de post te dumpen in een drukbezocht park. Hij heeft het dan ook maar 2 weken uitgehouden...
binnen 2 maanden volgens mijquote:Op maandag 15 maart 2010 23:54 schreef carboni het volgende:
Inderdaad wel een mongolen actie, zit nu ook te lezen op een weblog van een bewoner. Die gast heeft twee maanden niks bezorgd. Overigens beweren ze op het weblog dat het een verslaafde crimineel was, iets wat ik betwijfel aangezien er binnen een maand een VOG moet worden ingeleverd.
Inderdaad, proeftijd + de eerste 4 weken dat je echt in dienst bent, daarna moet het binnen zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
binnen 2 maanden volgens mijzo was het bij mij iig
Ze durfden er gewoon niet naar te vragen uit angst voor messteek in de ribbenkastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wij Friezen zien er gewoon betrouwbaar uit.
Bij jullie word er toch preventief gefouilleerd door de marrechausee als je het pand in wilt? Alleen maar monsterachtige misdadigers daar in... Monster.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze durfden er gewoon niet naar te vragen uit angst voor messteek in de ribbenkast![]()
Zometeen twee wijken lopen. Het is vrij warm buiten heb ik al gemerkt!
Awh.quote:
Afwachten dan maar weer of ik volgend jaar nog steeds mag blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef Sapphira het volgende:
http://www.fd.nl/artikel/(...)ef-akkoord-vakbonden
Inmiddels ben ik 20kg afgevallen en weeg nu 63,2 kg!quote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Sapphira het volgende:
Hmm ok! Uhm.. ja ik heb echt wel overgewicht, maar ik sta wel op dieet.Ben al 4kg afgevallen sinds begin augustus.
Ik ben 1m65 en op dit moment 79kg.
Lijkt me wel super om lekker af te vallen door het bezorgen!
Haha netjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
Ik zei trouwens toch eind september dat ik bezig was met afvallen.![]()
[..]
Inmiddels ben ik 20kg afgevallen en weeg nu 63,2 kg!![]()
![]()
Niet dat het boeiend is om hier te vertellen, maar ik wou het ff kwijt.*trots*
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
[..]
![]()
Oeh originele grapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bij jullie word er toch preventief gefouilleerd door de marrechausee als je het pand in wilt? Alleen maar monsterachtige misdadigers daar in... Monster.
Ik heb me kapot gezweet, maar in een duf hok zitten is ook niks. In september ga ik beginnen aan een nieuwe studie (oude beviel niet) dus ik moet er nog een paar maandjes tegenaan in de buitenlucht. Pluspunt: Wss wordt dit de eerste zomer waarin ik echt bruin benquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Awh.![]()
Ach, als je eenmaal bezig bent valt het meestal wel mee.
Ik heb zometeen college.Wou dat ik juist kon werken, lekker in de buitenlucht.
Ruilen?
Jezus! Alleen door het postlopen? Of heb je jezelf uitgehongerd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg veel in zo'n korte tijd jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha netjes.![]()
M'n moeder had hetzelfde idee, die kreeg alleen nog al last van d'r gewrichten en moest op een gegeven moment vooraf en in d'r pauze aan de medicatie om het uit te kunnen lopen.
Ging wel als een gek, ruim 14 kilo in 14 weken, maar uiteindelijk werd het gekkenwerk en is ze maar gestopt.
Kilo's zitten er nu ook alweer aan geloof ik.
Zou me niets verbazen, al moet je de zaken wel in perspectief zien natuurlijk aangezien ze toen niet bepaald 30 kilo overgewicht had, eerder het dubbele.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel in zo'n korte tijd jaDikke kans dat er nu 20 kilo aan zit
Ok lol da's voor mij uithongerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Sapphira het volgende:
Ik eet gewoon veel gezonder. Vroeger at ik niet 'sochtends en dat doe ik nu wel.
Nouja uithongeren is het niet echt, ik eet 's ochtends 2 cracottes met kaas en 's middags 2 cracottes met kaas.. en dat elke dag en 's avonds eet ik gewoon normaal met meestal een lekker toetje.
Ik denk dat het postlopen ook wel mee speelt. Ik had vroeger echt heeeeeeeeeel weinig beweging.
Gefeliciteerd met de verloren kilo's, maar eet je nu niet wat erg weinig? Een volle besteldag op 4 kaaskrackers? Ik eet zelf op een doorsnee dag 1 beschuit, 1 dikke plak ontbijtkoek, 6 bruine boterhammen met hartig beleg, 1 gevulde koek en 1 grote mok crunchy met vanillevla. Desondanks kom ik geen gram aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Sapphira het volgende:
Ik eet gewoon veel gezonder. Vroeger at ik niet 'sochtends en dat doe ik nu wel.
Nouja uithongeren is het niet echt, ik eet 's ochtends 2 cracottes met kaas en 's middags 2 cracottes met kaas.. en dat elke dag en 's avonds eet ik gewoon normaal met meestal een lekker toetje.
Ik denk dat het postlopen ook wel mee speelt. Ik had vroeger echt heeeeeeeeeel weinig beweging.
Da's nog weinig. Ik zit al snel op een half brood per dag, wat tussendoortjes en een forse warme maaltijd. En ook ik kom geen gram aan, zeker niet in het fietsseizoen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verloren kilo's, maar eet je nu niet wat erg weinig? Een volle besteldag op 4 kaaskrackers? Ik eet zelf op een doorsnee dag 1 beschuit, 1 dikke plak ontbijtkoek, 6 bruine boterhammen met hartig beleg, 1 gevulde koek en 1 grote mok crunchy met vanillevla. Desondanks kom ik geen gram aan.
Dat komt omdat ik 's ochtends nog geen eetlust heb. Dus die beschuit + ontbijtkoek is mijn ontbijt. Uiteraard was deze opsomming alleen wat ik overdag at, 's avonds komt daar nog een flinke warme maaltijd bovenop, later op de avond gevolgd door allerlei zoetigheid (ben niet zo van de chips).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's nog weinig. Ik zit al snel op een half brood per dag, wat tussendoortjes en een forse warme maaltijd. En ook ik kom geen gram aan, zeker niet in het fietsseizoen.
Ok haha 8 boterhammen als ontbijt zou bij mij met geweld erin gepropt moeten wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet tegenwoordig wel veel eten (ziekte) omdat ik anders letterlijk om zou vallen, hier gaan er in de ochtend 8 boterhammen in, 3 glassen drinken, een appel of manderijn, yoghurt en voor onderweg een dosis winegums én nog meer drinken voor het geval m'n probleempjes beginnen op te spelen.
Dan m'n middagwijk ophalen, voor de deur dumpen en eerst nog een uur bijkomen, dan m'n middageten naar binnen werken (variabel aantal, ligt aan de wijken) en weer m'n medicatie innemen en dan weer verder.
Klinkt erger dan het is allemaal hoor, prima te doen.
In het begin kon ik alleen maar tosties, gebakken ei of croisants naar binnen werken als ik net wakker was, tegenwoordig gaat het al beter.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok haha 8 boterhammen als ontbijt zou bij mij met geweld erin gepropt moeten worden
Oeh nou met die dingen die je nu noemt zou het misschien wat minder geweld behoevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In het begin kon ik alleen maar tosties, gebakken ei of croisants naar binnen werken als ik net wakker was, tegenwoordig gaat het al beter.
Ik heb ook weinig keus, dat maakt het ook al wat makkelijker allemaal.
Welke bestelgebieden zitten er nou op Hazenkamp? Geen Arnhem meer toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Bartjes het volgende:
Zal ik maar ff niet over eten hebben maar nog ff mijn vestiging tonen![]()
Arnhem Hazenkamp
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Hazenkamp,+6836+Arnhem,+Gelderland&sll=50.854929,6.014264&sspn=0.007816,0.022724&g=Wenckebachstraat,+Kerkrade,+Limburg&ie=UTF8&cd=2&geocode=FVeoGAMdtMFZAA&split=0&hq=&hnear=Hazenkamp,+6836+Arnhem,+Gelderland&ll=51.951923,5.88232&spn=0,359.977276&z=16&layer=c&cbll=51.948213,5.882319&panoid=K-AD99SrcvEAZVQofUM0-g&cbp=12,66.89,,0,13.29
Als je ff aan de overkant van de straat kijkt zie je de concurrent ook zitten. Kunnen we mooi zien of zij wel werk hebben.
Uhm, post en pakketjes, dat doen wij toch ook?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef gelebeer het volgende:
Concurrent? Zit DHL niet in een compleet andere markt dan TNT?
Nee Arnhem zelf zit op de Johan de Wittlaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Welke bestelgebieden zitten er nou op Hazenkamp? Geen Arnhem meer toch?
Een volle besteldag? Ik werk maar 2 uurtjes per dag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verloren kilo's, maar eet je nu niet wat erg weinig? Een volle besteldag op 4 kaaskrackers? Ik eet zelf op een doorsnee dag 1 beschuit, 1 dikke plak ontbijtkoek, 6 bruine boterhammen met hartig beleg, 1 gevulde koek en 1 grote mok crunchy met vanillevla. Desondanks kom ik geen gram aan.
Ik ken ook situaties waarbij een wijk in het ene kantoor klaargemaakt wordt, terwijl een ander kantoor van het zelfde VBG veel dichterbij is. Dat komt door de postcodegebiedenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Nee Arnhem zelf zit op de Johan de Wittlaan
Nu zit VBG Elst er
Ik snap zelf de logica ook niet want het kantoor zit buiten het bestelgebiedJa de logica is natuurlijk geld
Maar als je zoals ik uit Gendt komt en zaterdags ff een wijkje moet lopen in Elst is het niet echt handig.
Dankjewel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:26 schreef Troeta het volgende:
Knap hoor sapphira zoveel kilo's! En ik vind het wel een gezonde manier hoor hoe je het gedaan hebt.
De 2 uurtjes lopen per dag hebben zeker ook goed geholpen?
Loop je elke dag post dan of doe je er nog een studie ofzo naast?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef Sapphira het volgende:
Oh, ik had vandaag geen HAH. Wel 6 volle tassen post voor 2 wijkjes.
[..]
Dankjewel.Ach 20 kg sinds augustus 2009 is geen crashen, dus ik vind het ook best wel gezond hoe ik het nu doe.
![]()
Ik denk wel dat het helpt! Dit is ook mijn eerste baantje. Vroeger zat ik maar thuis niks te doen en ja dan val je niet af.
Oh das wel jammer dat je niet meer uren kan maken per dag. Hier verschilt het ook nogal, de ene keer ben ik 3 uur bezig en de andere keer een uur of 7, 8quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Sapphira het volgende:
Van dinsdag tot en met vrijdag loop ik elke dag 2 uurtjes post. Helaas doe ik geen studie ernaast omdat ik niet echt weet wat ik wil doen.
Ik denk dat ik eerdaags maar eens een baan voor wat meer uurtjes ga zoeken.
XXL te klein? Hoeveel uur per week zit jij dan in de sportschool?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef rub3n het volgende:
Ik had vorige week een paar polo's meegekregen van TNT, deze waren te klein (XXL) hebben ze ook XXXL-shirts haha?
Met dit weer wordt het toch wel beetje warm met de tnt-winterjas in de bus zitten... Iemand enig idee? Of zijn er alternatieven? Een zomerjas ofzo? En anders moet ik maar alleen met een petje van de TNT oplopen en verder gewoon in mijn eigen kledij!
Haha lol of hoeveel uur per week zit hij níet in de sportschoolquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:41 schreef TokenW het volgende:
[..]
XXL te klein? Hoeveel uur per week zit jij dan in de sportschool?
Die oude polo's zijn waardeloos. Veel te dik, en ze pluizen ook heel snel. Die voetbalshirtjes zijn iets beter, ze pluizen niet en ze zijn lichter, maar omdat er geen natuurlijke vezel aan te pas is gekomen gaan ze toch zweterig aanvoelen. Overhemden (km) ftw!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef tntster het volgende:
haha die zijn er nu wel voortaan van die shirtjes gemaakt van dunne stof.
Bij ons staan ze bekend als tepelshirtjes!! omdat je die zo goed ziet in die shirts..echt slecht!!
V&D dik?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Leuke HAH vandaag zegHeel mijn handen waren zwart en het was ook nog eens een superonhandige combinatie: Een krant en een heel klein blaadje van Lucky Day.
Morgen de V&D zag ik. Dat wordt ook leuk in combinatie met een wijk die ik nog nooit gelopen heb
Zijn dat die met een rood gestreept blokjespatroon? Daar heb ik laatst nog een hele stapel van in de kledingkast bij ons op kantoor zien liggen. Lijken me idd wel lekker zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die oude polo's zijn waardeloos. Veel te dik, en ze pluizen ook heel snel. Die voetbalshirtjes zijn iets beter, ze pluizen niet en ze zijn lichter, maar omdat er geen natuurlijke vezel aan te pas is gekomen gaan ze toch zweterig aanvoelen. Overhemden (km) ftw!
Dit is het inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha lol of hoeveel uur per week zit hij níet in de sportschool![]()
Dun istie iig niet, maar volgens mij valt het wel mee... Pin me er niet op vast, heb niet gevoeld hoe zwaar het isquote:
Die zijn lekker luchtig ja! Heb er afgelopen zomer alleen maar in gelopen (nja ik heb er maar een dus af en toe moest ik in een eigen t-shirt ivm de wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Zijn dat die met een rood gestreept blokjespatroon? Daar heb ik laatst nog een hele stapel van in de kledingkast bij ons op kantoor zien liggen. Lijken me idd wel lekker zitten.
Ja lijkt me ook wel dat ze gewoon zoveel mogelijk maten moeten kunnen krijgen. Vooral omdat sommige kleding wat klein valt. Maarja ik weet niet tot welke maat ze gaan, dan kan je beter naar je TC ofzo stappenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef rub3n het volgende:
[..]
Dit is het inderdaad.
Ik ben gewoon (ronduit) dik en daarbij vrij lang. Dus een strak shirt wat ook nog te kort is ziet er niet uit.
Ik heb wel een prima zittende jas, dus ik ga er min of meer vanuit dat ze ook de rest van de kleding in die maat hebben.
En postbezorgen in eigen kleding is prima. Maar ik moet ook bij klanten binnenstappen. Ze kennen mij nu wel, maar enige herkenning is toch wel handig.
Een stropdas?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Zo'n overhemd heb ik helaas niet. De bijpassende stropdas ligt hier wel in tweevoud in de kast.
Was een leveringsfoutje geloof ik
ER waren bestellers bij ons die persé met stropdas en colbertje wilden bestellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Een stropdas?Alsof iemand die post bezorgt op een stropdas zit te wachten
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb vandaag wéer vrij, morgen pas in de middag beginnen en zaterdag hebben ze ook al niets voor me.
Zal dus weer op een totaal uitkomen van 10 uurtjes ipv de doorgaans 20-25 uur, als het zo doorgaat ga ik wel kranten lopen bij het AD.
Tsja ze hebben weer nieuw personeel aangenomen om wijken te lopen, maar nu heb ik dus veel minder te doen als normaal aangezien die ander anders niet aan z'n uren komt.quote:
Dan bel je terug en dan zeg je, sorry ik heb een doktersafspraak dus dit is helaas niet mogelijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef Lastpost het volgende:![]()
Krijg ik net een sms-je, dat ik morgen wéer andere wijken heb dan de bedoeling was, normaliter zou ik dus in de ochtend vrij hebben en dan 2 middagwijken waarvan er eentje klein was.
Nu dus ochtend en middag, 2 grote wijken.
Was normaliter geen probleem geweest, mits ze dat even op tijd doorgeven en geen dag van te voren aangezien ik nu m'n doktersafspraak wéer kan gaan afzeggen omdat ik die in de ochtend had staan.
En zaterdag kan ik nu ineens wel werken, ook handig als ze de hele week melden dat ze niets hebben voor me, maar in ieder geval nog wat extra uren.
Mijn huisarts is tevens een familielid dus zoveel probleem is dat niet, anders hadden ze inderdaad pech gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:33 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dan bel je terug en dan zeg je, sorry ik heb een doktersafspraak dus dit is helaas niet mogelijk!
En niet schuldig gaan voelen, want een doktersafspraak zo laat afzeggen is eigenlijk veel asocialer .
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:49 schreef Troeta het volgende:
maar ff iets anders.. vind je dat fijn een dokter die familie is? Of ga je voor rare dingen naar een andere dokter?
Zo lang jij overal mee akkoord gaat, blijven ze dit doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn huisarts is tevens een familielid dus zoveel probleem is dat niet, anders hadden ze inderdaad pech gehad.
Maar ik vind het gewoon illustratief, ook geen vraag of ik kan werken en of het een probleem is om een andere dienst te draaien, nee een dag van te voren maar gewoon een directe roosterwijziging doorvoeren en het is puur dat ik daarvoor eerder dien te komen, anders hoor/zie ik het pas ter plekke.
Was het maar zo simpel, heb geregeld op de dag zelf op het moment dat ik diende te beginnen gezegt dat ik m'n oorspronkelijke loop doe en anders naar huis zou gaan en dat "accepteren" ze dan ook, maar uiteindelijk flikken ze weer hetzelfde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef TokenW het volgende:
[..]
Zo lang jij overal mee akkoord gaat, blijven ze dit doen.
Oh dat heb ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gekregen vandaagStaan leuke dingen in
Dat kun je gewoon op Intranet zien hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef CHEVHB het volgende:
Weet iemand wanneer het salaris op de bank staat;)?
quote:31 aug '09 t/m 27 sep '09 4 09 oktober 2009 21 okt 2009
28 sep '09 t/m 01 nov '09 5 10 november 2009 19 nov 2009
02 nov '09 t/m 29 nov '09 4 11 december 2009 21 dec 2009
30 nov '09 t/m 03 jan '10 5 12 januari 2010 21 jan 2010
04 jan '10 t/m 31 jan '10 4 01 februari 2010 21 feb 2010
01 feb '10 t/m 28 feb '10 4 02 maart 2010 21 mrt 2010
01 mrt '10 t/m 04 apr '10 5 03 april 2010 21 apr 2010
05 apr '10 t/m 02 mei '10 4 04 mei 2010 20 mei 2010
03 mei '10 t/m 30 mei '10 4 05 juni 2010 21 jun 2010
31 mei '10 t/m 04 jul '10 5 06 jul 2010 21 juli 2010
05 jul '10 t/m 01 aug '10 4 07 augustus 2010 19 aug 2010
02 aug '10 t/m 29 aug '10 4 08 september 2010 21 sep 2010
30 aug '10 t/m 03 okt '10 5 09 oktober 2010 21 okt 2010
04 okt '10 t/m 31 okt '10 4 10 november 2010 21 nov 2010
01 nov '10 t/m 28 nov '10 4 11 december 2010 21 dec 2010
29 nov '10 t/m 02 jan '11 5 12 januari 2011 jan 2011
Bij ons is de dichtsbijzijnde vestiging van de V&D op 35 km afstand. Dus hier zijn ze ook niet bezorgd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef Deezertje het volgende:
Geen V&D folder gezien hier.
Hoop niet dat ie er morgen is....
Meer vestigingen waar geen V&D HAH was vandaag en of het misschien bekend is dat dat morgen zaterdag of pas volgende week wordt bezorgd?
Al die andere jaren wel moeten bezorgen in deze wijk...
Gedaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef gelebeer het volgende:
Is het misschien een idee om deze in de openingspost te verwerken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |