Volgens mij is je inlognaam je registernummer+eerste vier letters van je achternaam en je wachtwoord heb je via mail ontvangen.quote:
WTFquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef carboni het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)e-postbode-ontslagen
Rofl ondertussen in mijn VBG, niks van meegekregen overigens.
Misschien wraak op die buurt vanwege gebeurtenissen in het verledenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef sbientje het volgende:
rare actie, waarom word je dan postbode vraag ik me af?
Dat dat vaker voorkomt.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef gelebeer het volgende:
Zo 1 hadden we er ook een half jaar geleden op onze vestiging. Hij was zo dom om de post te dumpen in een drukbezocht park. Hij heeft het dan ook maar 2 weken uitgehouden...
binnen 2 maanden volgens mijquote:Op maandag 15 maart 2010 23:54 schreef carboni het volgende:
Inderdaad wel een mongolen actie, zit nu ook te lezen op een weblog van een bewoner. Die gast heeft twee maanden niks bezorgd. Overigens beweren ze op het weblog dat het een verslaafde crimineel was, iets wat ik betwijfel aangezien er binnen een maand een VOG moet worden ingeleverd.
Inderdaad, proeftijd + de eerste 4 weken dat je echt in dienst bent, daarna moet het binnen zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
binnen 2 maanden volgens mijzo was het bij mij iig
Ze durfden er gewoon niet naar te vragen uit angst voor messteek in de ribbenkastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wij Friezen zien er gewoon betrouwbaar uit.
Bij jullie word er toch preventief gefouilleerd door de marrechausee als je het pand in wilt? Alleen maar monsterachtige misdadigers daar in... Monster.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze durfden er gewoon niet naar te vragen uit angst voor messteek in de ribbenkast![]()
Zometeen twee wijken lopen. Het is vrij warm buiten heb ik al gemerkt!
Awh.quote:
Afwachten dan maar weer of ik volgend jaar nog steeds mag blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef Sapphira het volgende:
http://www.fd.nl/artikel/(...)ef-akkoord-vakbonden
Inmiddels ben ik 20kg afgevallen en weeg nu 63,2 kg!quote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Sapphira het volgende:
Hmm ok! Uhm.. ja ik heb echt wel overgewicht, maar ik sta wel op dieet.Ben al 4kg afgevallen sinds begin augustus.
Ik ben 1m65 en op dit moment 79kg.
Lijkt me wel super om lekker af te vallen door het bezorgen!
Haha netjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
Ik zei trouwens toch eind september dat ik bezig was met afvallen.![]()
[..]
Inmiddels ben ik 20kg afgevallen en weeg nu 63,2 kg!![]()
![]()
Niet dat het boeiend is om hier te vertellen, maar ik wou het ff kwijt.*trots*
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
[..]
![]()
Oeh originele grapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bij jullie word er toch preventief gefouilleerd door de marrechausee als je het pand in wilt? Alleen maar monsterachtige misdadigers daar in... Monster.
Ik heb me kapot gezweet, maar in een duf hok zitten is ook niks. In september ga ik beginnen aan een nieuwe studie (oude beviel niet) dus ik moet er nog een paar maandjes tegenaan in de buitenlucht. Pluspunt: Wss wordt dit de eerste zomer waarin ik echt bruin benquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Awh.![]()
Ach, als je eenmaal bezig bent valt het meestal wel mee.
Ik heb zometeen college.Wou dat ik juist kon werken, lekker in de buitenlucht.
Ruilen?
Jezus! Alleen door het postlopen? Of heb je jezelf uitgehongerd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Sapphira het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg veel in zo'n korte tijd jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha netjes.![]()
M'n moeder had hetzelfde idee, die kreeg alleen nog al last van d'r gewrichten en moest op een gegeven moment vooraf en in d'r pauze aan de medicatie om het uit te kunnen lopen.
Ging wel als een gek, ruim 14 kilo in 14 weken, maar uiteindelijk werd het gekkenwerk en is ze maar gestopt.
Kilo's zitten er nu ook alweer aan geloof ik.
Zou me niets verbazen, al moet je de zaken wel in perspectief zien natuurlijk aangezien ze toen niet bepaald 30 kilo overgewicht had, eerder het dubbele.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel in zo'n korte tijd jaDikke kans dat er nu 20 kilo aan zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |