abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79136972
Beide moet je het beeld omdraaien Stomme niet meewerkende google maps
  zondag 14 maart 2010 @ 19:01:16 #177
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79137733
Ik zie een bordje met "ingang ziekenhuis" en dan een pijl naar links.
Kun je zo snel mogelijk medisch geholpen worden als je je in een kopje koffie verslikt of wanneer je door een rondvliegende elastiek verwond raakt.

Voor de rest zien de gebouwen er niet heel bijzonder uit, moet ik zeggen. Maar ja, de meeste vestigingen zijn gewoon betonnen complexen zonder enige esthetische functie..
Nothing is what it seems
pi_79137895
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:01 schreef Viper86 het volgende:
Ik zie een bordje met "ingang ziekenhuis" en dan een pijl naar links.
Kun je zo snel mogelijk medisch geholpen worden als je je in een kopje koffie verslikt of wanneer je door een rondvliegende elastiek verwond raakt.

Voor de rest zien de gebouwen er niet heel bijzonder uit, moet ik zeggen. Maar ja, de meeste vestigingen zijn gewoon betonnen complexen zonder enige esthetische functie..
Ja precies, en van binnen is het hetzelfde verhaal. Maar toch stoor ik me er niet aan, aangezien je een groot deel van de tijd buiten doorbrengt (tenzij je alleen maar hoeft te sorteren).
  zondag 14 maart 2010 @ 19:19:54 #180
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79138395
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:05 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja precies, en van binnen is het hetzelfde verhaal. Maar toch stoor ik me er niet aan, aangezien je een groot deel van de tijd buiten doorbrengt (tenzij je alleen maar hoeft te sorteren).
Heb je wel gelijk in.

Alhoewel het ook wel moeilijk is om een werkzaal op een inspirerende wijze in te richten met al die sorteerkasten en bakkenkarren. En daarnaast is het volgens mij ook nog eens verplicht om in elke zaal een soort van gymnastiekzaalachtig zeil als vloerbedekking te hebben? Zo'n zeil is gewoon altijd lelijk, dus dat schiet ook niet echt op.

Daarnaast is bijvoorbeeld ons kantoor eigenlijk nèt iets te klein. Alles staat op dit moment heel dicht bij mekaar. Er is haast geen ruimte voor een voorsorteercarré en tijdens het voorbereiden loop je elkaar vaak voor de voeten. Dus dan blijft er sowieso weinig ruimte over voor een mooi kunstwerk of een paar grote planten ofzo.
Nothing is what it seems
pi_79139172
Hoe reageren jullie op klachten die jullie binnenkrijgen. Ik heb namelijk een week meegemaakt dat 2 pakketten (1 van consoleshop,1 van spellenwinkel) voor mijn deur werden neergezet en dat de bestuurder van de pakketservice weer wegging. Ik zag op tijd een busje van TNT voor mijn huis staan dus ik ging naar beneden en ik doe de deur open val ik bijna over de pakketten. De pakketbezorger reed weg maar dit is niet echt een goed iets
pi_79139191
Hier gaat het wel prima qua ruimte hoewel je idd bij het vossen in de blauwe bakken elkaar voor de voeten loopt, maar dat is ook alles. Meestal zorg ik dat ik de postbussen krijg, heb je een hele kamer voor jezelf
En ja, op inspirerende wijze inrichten...hier staat geen enkele plant Volgens mij willen ze voor zo min mogelijk afleiding zorgen haha
pi_79139402
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe reageren jullie op klachten die jullie binnenkrijgen. Ik heb namelijk een week meegemaakt dat 2 pakketten (1 van consoleshop,1 van spellenwinkel) voor mijn deur werden neergezet en dat de bestuurder van de pakketservice weer wegging. Ik zag op tijd een busje van TNT voor mijn huis staan dus ik ging naar beneden en ik doe de deur open val ik bijna over de pakketten. De pakketbezorger reed weg maar dit is niet echt een goed iets
Ik heb wel eens een klacht gekregen dat ik een brief verkeerd had bezorgd. Kon het me zelf niet meer herinneren maar toen ik zei dat "ik het nooooooooooit meer zou doen" werd er een excuusbrief gestuurd naar dat adres en was het afgedaan
pi_79139470
De ruimte is idd echt een probleem, ons carré en DVG is helemaal vooraan en de teamcoaches vinden het handig om alle VOS-karren in het pad te rijden zodat de andere DVG-en er niet meer langs kunnen.

Daarbij hebben ze ook nog eens een team van een ander VBG overgeheveld van een ander kantoor omdat daar nog minder ruimte was.
pi_79139536
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een klacht gekregen dat ik een brief verkeerd had bezorgd. Kon het me zelf niet meer herinneren maar toen ik zei dat "ik het nooooooooooit meer zou doen" werd er een excuusbrief gestuurd naar dat adres en was het afgedaan
Bedankt voor je reactie
pi_79142180
Mag ik alle collega's aankomende week veel sterkte wensen met V&D Prijzencircus HAH en De Bijenkorf boekjes.... het lijkt alsof ze elk jaar ietsiepietsie dunner worden, maar schijn zal wel bedriegen?

Ben blij dat ik niet hoef te lopen op de dag dat ze hier zijn... want heb voorgaande jaren dat wel gedaan en toen waren er echt absurd veel tassen en superzwaar.... en mijn fiets ligt al in puin!
pi_79147811
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]
Maar oh oh wat steekt het gebouw ernaast lelijk af zo
Precies hetzelfde, alleen geen houten randje haha. Ik vertrouw dat "geheel ecologisch bla bla verantwoord" niet zo.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:09:50 #188
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_79152239
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:33 schreef TokenW het volgende:

[..]

3 uur voor 6 wijken? Dat is behoorlijk ziek, ik krijg 3:15 voor 4 wijken, waarvan 2 grote en 2 kleine (alhoewel we eigenlijk niet echt kleine wjken hebben bij de ochtendkasten). Hebben jullie dan geen extra inzet om iedereen aan Optivo te laten wennen. Op de Chroomstraat krijgen we (iig op zaterdag) eerst 4 weken met 100% hulp, dan 4 met 75% enz.
Doordeweeks is er extra inzet, zaterdag niet. De enige compensatie bestaat eruit dat we voorlopig iedere dag scenario normaal gaan draaien, ook wanneer het rustig is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 15 maart 2010 @ 10:54:21 #189
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_79161195
Afgelopen zaterdag kreeg ik een briefje dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd ( was een belangrijk pakket, wat ik eigenlijk vandaag nodig had) .. en ze leverde het af bij een winkel die nu gesloten is tot woensdag.

Mag een pakketbezorger een pakket afleveren bij een winkel? Want ik ben nu dus al te laat om nog gebruik te kunnen maken van het pakket
  FOK!fotograaf maandag 15 maart 2010 @ 11:01:21 #190
73911 ultra_ivo
pi_79161390
Sterker nog, als die winkel een officieel TNT Post steunpunt is dan is de pakketbezorger zelfs verplicht het pakje daarnaartoe te laten gaan. Je kunt hooguit bij klantenservice klagen dat de openingstijden van het steunpunt onvoldoende zijn.
  maandag 15 maart 2010 @ 11:06:00 #191
256787 CHEVHB
pi_79161527
Het is geen steunpunt van TNT, echt een klein winkeltje in onze straat..
  maandag 15 maart 2010 @ 12:00:25 #192
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79163374
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef CHEVHB het volgende:
Het is geen steunpunt van TNT, echt een klein winkeltje in onze straat..
Een medewerker van TNT moet altijd pakketjes die niet afgeleverd kunnen worden naar het dichtsbijzijnde service point doorsturen. Deze service points bevinden zich in supermarkten, speelgoedwinkels of waar dan ook, en dus ook in kleine winkeltjes.

Misschien woont de eigenaar van het winkeltje wel in hetzelfde pand, dus het kan nooit kwaad om even proberen aan te bellen. Als het echt belangrijk is zal hij het vast wel begrijpen.
Nothing is what it seems
  maandag 15 maart 2010 @ 13:06:10 #193
256787 CHEVHB
pi_79165631
Ik was meteen naar het winkeltje gegaan ( ook aangebeld 2x ) maar deden niet open. Dus ik thuis op het internet even een nummer opzoeken en ik heb nul zes nummer gebeld tot 3x toe namen ze niet op.. dus voicemail ingesproken maar ook nog steeds geen gehoor..
pi_79172830
Laat voortaan bij dit soort pakketjes erop zetten dat ze het niet bij de buren mogen afgeven, of een briefje op de deur.
pi_79176156
Het is niet bij de buren afgegeven
pi_79176260
Omg ik moest vandaag post bezorgen in o.a. het bejaardentehuis. Iedereen in het bejaardentehuis heeft buikgriep.

Ik dacht dat ik dood ging

Wat een lucht.
pi_79177300

Moet jij ook de post bij alle kamers afgeven ofzo? Ik drop de post altijd bij de receptie.
Out for my own, to live my own way...
pi_79177453
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef gelebeer het volgende:

Moet jij ook de post bij alle kamers afgeven ofzo? Ik drop de post altijd bij de receptie.
Nee in zo'n brievenbussendinges Dat alles bij elkaar zit dus.
pi_79177479
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef tntster het volgende:
Het is niet bij de buren afgegeven
Jawel, het is een winkeltje in d'r straat en het is geen TNT-iets...dan zijn het gewoon buren.
Niet netjes dat het winkeltje het dan ook aangenomen heeft als ze de helft van de week dicht zijn.
pi_79177566
hoe moet ik mij inloggen bij pvtnt?
pi_79177792
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:01 schreef maknetron het volgende:
hoe moet ik mij inloggen bij pvtnt?
Volgens mij is je inlognaam je registernummer+eerste vier letters van je achternaam en je wachtwoord heb je via mail ontvangen.
pi_79184808
http://www.omroepflevolan(...)e-postbode-ontslagen
Rofl ondertussen in mijn VBG, niks van meegekregen overigens.
pi_79191670
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef carboni het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)e-postbode-ontslagen
Rofl ondertussen in mijn VBG, niks van meegekregen overigens.
WTF
pi_79191915
rare actie, waarom word je dan postbode vraag ik me af?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79191969
Zo 1 hadden we er ook een half jaar geleden op onze vestiging. Hij was zo dom om de post te dumpen in een drukbezocht park. Hij heeft het dan ook maar 2 weken uitgehouden...
Out for my own, to live my own way...
pi_79192229
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef sbientje het volgende:
rare actie, waarom word je dan postbode vraag ik me af?
Misschien wraak op die buurt vanwege gebeurtenissen in het verleden
pi_79192257
Is trouwens ook strafbaar. Vind het raar dat ze het in het filmpje niet hebben over aangifte doen en een rechtszaak.
pi_79193763
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef gelebeer het volgende:
Zo 1 hadden we er ook een half jaar geleden op onze vestiging. Hij was zo dom om de post te dumpen in een drukbezocht park. Hij heeft het dan ook maar 2 weken uitgehouden...
Dat dat vaker voorkomt.
pi_79193961
Inderdaad wel een mongolen actie, zit nu ook te lezen op een weblog van een bewoner. Die gast heeft twee maanden niks bezorgd. Overigens beweren ze op het weblog dat het een verslaafde crimineel was, iets wat ik betwijfel aangezien er binnen een maand een VOG moet worden ingeleverd.
pi_79194448
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:54 schreef carboni het volgende:
Inderdaad wel een mongolen actie, zit nu ook te lezen op een weblog van een bewoner. Die gast heeft twee maanden niks bezorgd. Overigens beweren ze op het weblog dat het een verslaafde crimineel was, iets wat ik betwijfel aangezien er binnen een maand een VOG moet worden ingeleverd.
binnen 2 maanden volgens mij zo was het bij mij iig
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')