quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon publiek bekend maken welke user het is
je kunt natuurlijk alsnog een PS3 kopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:49 schreef Edwinuss het volgende:
Is al gebeurd blijkbaar. Ik was van plan om vandaag een PS3 te kopen met die game
Ja, ga ik vandaag ook doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:51 schreef Misan het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk alsnog een PS3 kopen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een verzoek richting FA's getrapt.
Voor wat bekend maken van wie de kloon is, of een IP-ban?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een verzoek richting FA's getrapt.
Zoals boem zegt is de ban aanvraag gedaan. Ga zelf nou geen doodsverwensing plaatsen want dan kun je er ook 48 uur vanaf.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef Misan het volgende:
[PS3 #231] waar de regen zwaar is. deze homo ook even een -edit- geven gaarne
Goed punt, ik liet mezelf even leiden door emotie. Excuus daarvoor + edit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals boem zegt is de ban aanvraag. Ga zelf nou geen doodsverwensing plaatsen want dan kun je er ook 48 uur vanaf.
Maak ook even bekend welke user dit kloontje heeft aangemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals boem zegt is de ban aanvraag. Ga zelf nou geen doodsverwensing plaatsen want dan kun je er ook 48 uur vanaf.
Snap ik maar goed het mag niet dus vandaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Goed punt, ik liet mezelf even leiden door emotie. Excuus daarvoor + edit.
ik wilde het woord homo ook nog even weghalen, aangezien ik homo's in het algemeen niet laag achtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snap ik maar goed het mag niet dus vandaarIk had ook al ge-edit maar bedankt
Ban aanvraag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voor wat bekend maken van wie de kloon is, of een IP-ban?
Zo, dat heeft lang geduurd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beide spoiler accounts zijn verwijderd.
We houden het in de gaten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo, dat heeft lang geduurd.
Wat als hij nu weer een kloon aanmaakt? Gaat het dan weer zo lang duren?
Ik neem aan dat het een kloontje is, geven jullie dan ook een ban op zijn hoofdaccount? Want anders komt hij er ook makkelijk afquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog niet. Zodra dat gebeurt is melden we het hier.
Hoofdaccounts gaan er dan ook vanaf.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een kloontje is, geven jullie dan ook een ban op zijn hoofdaccount? Want anders komt hij er ook makkelijk af
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoofdaccounts gaan er dan ook vanaf.
Mogen we ook weten wie het was?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoofdaccounts gaan er dan ook vanaf.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wie het was?
Je kreeg net weer een spoiler PM?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kreeg net ook een Pm met wie het was![]()
Ik ga dat hele spel niet spelen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Biogarde het volgende:
Zo ja, dan ga ik nog even het eea bannen
was het al niet van plan, maar als het verhaal bekend is ga ik het helemaal niet meer spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kreeg net ook een Pm met wie het was![]()
Ik ga dat hele spel niet spelen
Yes!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kreeg net weer een spoiler PM?
Was zeker net voor zijn ban.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yes!
Van de Origami Killer himself
Alleen wist die blijkbaar niet dat ik geeneens een PS3 heb
11:37 had ik hem binnen.quote:
Totdat ie weer een nieuw account aanmaakt zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:41 schreef Biogarde het volgende:
Al z'n accounts hebben een permban in het PM systeem.
Vroeger, in mijn tijd, deden we dat al vóór de users een berichtje plaatsten in het FB-topic. Dat was pas snel, dit is gewoon normaalquote:
Ah verzuurde ex-crewquote:Op maandag 1 maart 2010 17:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn tijd, deden we dat al vóór de users een berichtje plaatsten in het FB-topic. Dat was pas snel, dit is gewoon normaal
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is inmiddels gesloten door boem-dikkie.
quote:
Serieus ik dacht dat je dat niet eens had gezien omdat het nog open wasquote:
neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef Desunoto het volgende:
[Final Fantasy #LX] Moms are tough
Heeft ze het topic nou dichtgegooid?!
Ohh okequote:
Was het voor mij ookquote:Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks. Heb het wat ge-edit. Verder heeft zijn excuses aangeboden dus voor mij is het hiermee klaar.
Ik wil ook hier nog een keer mijn excuses makenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks. Heb het wat ge-edit. Verder heeft zijn excuses aangeboden dus voor mij is het hiermee klaar.
jij speelt niet eens top gamesquote:Op zondag 21 maart 2010 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook hier nog een keer mijn excuses maken
Meestal heb ik het gedaan dus ik dacht zal nu ook wel zijn dus zeg ik maar vast sorry ook al weet ik niet waarvoorquote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij speelt niet eens top games![]()
! En het was in het MW2 topic
Jij wil gewoon een wit voetje halenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meestal heb ik het gedaan dus ik dacht zal nu ook wel zijn dus zeg ik maar vast sorry ook al weet ik niet waarvoor![]()
Maargoed dan is het oke en was ik het niet
Bij wie een wit voetje halenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een wit voetje halenwanneer kom je eens terug in SC?
Met een verontschuldiging van Spanky erbij:quote:Analyst Michael Pachter has said he believes that PC gaming is in decline and he places the blame squarely on improved capabilities of consoles, which he says can outmatch most PCs.
"The PC Market if you think about it as packaged products sold - not subscriptions like World of Warcraft - it's only like 6 or 7 per cent of total game sales," he stated during his Pach-Attack segment on GameTrailers. "It's becoming a declining industry because you can get a near PC experience on a console."
He continued: "The PS3 is a pretty powerful box, and it is probably more powerful than 90 per cent of PC's out there. The 360 is probably more powerful than 85 per cent of PC's out there."
Pachter went onto comment that consoles were the best place for developers and publish to make games for, saying they had the largest audience
"You say 'no no there's a billion PCs out there' but there aren't a billion PC gamers. PC game sales tell you that that number is a very small number."
Alvast bedankt!quote:Roy heeft gelijk
Top.quote:
Dankje Morphquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gecheckt en je bent idd geen kloon van Flodder450. Melding van gedaan in het SC topic.
het is sowieso jammer dat er in dit topic gezevert moet worden over de SC, maar aan de andere kant betekent dat ook dat er gewoon weinig te zeveren valt en dat de mods op weinig fouten te betrappen vallenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sowieso jammer dat er dan in dit topic gezevert moet worden over die 2 kindjes
Liever een SC met baggeraars die in ONZ/KLB niet aan hun trekken kunnen komen, dan dat als deze gasten zich onnodig gaan bemoeien in serieus bedoeld topics. Daarbij vind ik de verhalen van koei en Poit zo nu en dan wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
Een SC per dag vol knallen is ook van de gekke dat heb ik jullie al vaker gezegd!
Je doet het zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
Een SC per dag vol knallen is ook van de gekke dat heb ik jullie al vaker gezegd!
Om het aan te tonen idd.quote:
Hij wil laten zien dat zijn gedrag ongewenst is of zoquote:
dan is het wel een epic fail eilk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij wil laten zien dat zijn gedrag ongewenst is of zo
We missen je Bart......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef Bart het volgende:
Wat een gelul hier, dit is gvd een FB-topic
Vroeger, toen we nog strenge mods hadden, toen waren er inmiddels 82 berichten verwijderd uit dit topic, 15 andere topics dicht, en 4 bans uitgedeeld
Ik had over Strolie, faalhaasquote:
Jij was net zo erg hoorquote:
zoiets als je systematisch frustreren? ongeacht je er iets aan kan doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef Bart het volgende:
Wat een gelul hier, dit is gvd een FB-topic
Vroeger, toen we nog strenge mods hadden, toen waren er inmiddels 82 berichten verwijderd uit dit topic, 15 andere topics dicht, en 4 bans uitgedeeld
En dit is nog wel het ergste, de mods doen gewoon mee tegenwoordig! Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zoiets als je systematisch frustreren? ongeacht je er iets aan kan doen?
Ongeacht ik meedoe of niet, vind ik je slecht in imitaties, je typt niet eens ongeloofelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
En dit is nog wel het ergste, de mods doen gewoon mee tegenwoordig! Dat dit kan in Nederland
Dat is nu 1 topic waar AQ en Flodder tegelijk in zitten, dus dat klopt opzich nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef Morthill het volgende:
de meeste SC-topics hielden het 3-4 dagen vol, dankzij Aquila en Flodder met name is het huidige binnen 12 uur volga op IRC of zo
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Excuus, overheen gelezenAangepast
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
Geeft niet hoorBedankt voor de snelle service
Donequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zou je misschien nummer 65 kunnen/willen veranderen in 76? Ik heb een klein typfoutje gemaakt...
FarmVille #76; De paaseitjes vliegen om je oren!
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:11 schreef Razor21 het volgende:
Damn heb ik eens een OP van een reeks vergeet ik het nummer te veranderen dit is deel 18 ipv 17 wil iemand dit aanpassen? En waarom is mijn layout zo fucked up heb het toch echt 1 op 1 van Wiki overgenomen![]()
Alstuquote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Razor21 het volgende:
Wil iemand van Call of Duty: Modern Warfare 2 - #18 (PC); Host Migration het in deel 18 veranderen was iets te snel.
Is al gedaan zie ik nu
En is er een modje zo aardig om de layout wat op orde te krijgen?
Heb de OP van Wiki gepakt , maar het ziet er toch anders uit dan anders
![]()
Dank uquote:
Hoezo is dat een warezrequest? Er zijn genoeg games die je gratis kunt downloaden zoals bijv. Red Alert. Nu weet ik niet of dat met RCT ook zo is, maar simpelweg sluiten lijkt me ook vreemd.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
Gratis Rollercoaster Tycoon 1 Downloaden Full Version
Lijkt me niet de bedoeling.
Als je in je TT al een download vraag hebt, lijkt het mij niet dat RCT vrijgegeven is(zelfs al kan je deel 1 incl add ons voor een eurotje of 5 bij de gemmiddelde intertoys aanschaffen).quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo is dat een warezrequest? Er zijn genoeg games die je gratis kunt downloaden zoals bijv. Red Alert. Nu weet ik niet of dat met RCT ook zo is, maar simpelweg sluiten lijkt me ook vreemd.
Ik was iets te snel in de beoordeling, sorryquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Theme Hospital!
Ik snap hier de reden van het slotje niet.
Er is een volkomen legale versie hier van uit in open source.
--edit--
En laat ik nou THeme hospital thuis (bij mijn ouders) hebben liggen, maar die werkt volgens mij toch niet onder windows 7
[Multi] Dead Spacequote:Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef Devz het volgende:
Weet iemand de link naar de meest recente Dead Space thread? De zoekfunctie van dit forum is echt zwaar waardeloos...
NPquote:
MAG: Massive Action Gamequote:Op donderdag 22 april 2010 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek het centrale MAG topic voor informatie
quote:
[FOK!games] Aanvullingen, correcties en complimentenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk zouden jullie moeten inschakelen dat een spel pas stembaar is als hij uit is. 90% Op FOK! zijn van die randdebielen die al het cijfer weten voordat het spel uit is
Voor zover ik weet heeft het Fok!games FB topic altijd in FB gestaan(het staat daar iig al bijna de 3 en een half jaar dat ik onderhand mod ben), samen met het sport.fok en het FP PB topic, komt voornamelijk omdat de organisatie van games.fok los staat van de organisatie van het forum volgensmij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Tain het volgende:
[..]
[FOK!games] Aanvullingen, correcties en complimenten
Blijf het nog steeds een rare beslissing vinden dat het FOK!Games Feedback topic uit GAM is gehaald...
Het is toen ik mod was verplaatst van GAM naar FB en sindsdien wordt het GAM FB topic misbruikt voor vragen over FOK!Gamesquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het Fok!games FB topic altijd in FB gestaan(het staat daar iig al bijna de 3 en een half jaar dat ik onderhand mod ben), samen met het sport.fok en het FP PB topic, komt voornamelijk omdat de organisatie van games.fok los staat van de organisatie van het forum volgensmij.
Toch vind ik het handiger zo, het voorkomt iig verwarring over wie op wat aangesproken mag/moet worden en daar heb ik wel een verwijzing of 2/3 per FB topic voor over.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is toen ik mod was verplaatst van GAM naar FB en sindsdien wordt het GAM FB topic misbruikt voor vragen over FOK!Games
Nog steeds last van? Bij mij doen ze het allemaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:De laatste pagina van The Sims 3: VIII, waar de mensen worden opgesloten wil niet laden, alle andere pagina's doen het prima maar de laatste wil niet.. Krijg je onderstaande error.
Ik heb net een test post gemaakt, maar kreeg de error: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Terwijl mijn naam er nu wel achter staat als laatst geposte.
Ja, ineens weer welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nog steeds last van? Bij mij doen ze het allemaal.
Staat nog in Games en Consoles!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey kan iemand Battlefield Bad Company 2 [#18] PC : Spotten met Q! even in de PC gedeelte gooien? Hij staat verkeerd.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Kan 1 van de lieve modjes van GAM dit even aanpassen in deeltje 4!?
Red Dead Redemption #4: Size DOES matter.
Dankjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Done.
Thnxquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Done.
Dat is dik!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal even overleggen met mijn mede-dikkies.
het is ook nóóit goed he?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder450 is weer irritant bezig, ik denk dat ik de enige ben die zich er een beetje aan irriteert aan zijn linkdumps / plaatjesdump en posts met alleen een smiley etc.
Nu is het slowchat en hoort dat bij slowchat, maar dat is ook het enige wat hij doet. Kan hier niet wat aan gedaan worden? Het is ronduit schijtirritant.
Iedereen negeert hem nu wel een beetje, maar hij blijft maar doorgaan etc.
[GAM SC #391] Naise tietjes!!!
Da's nog best lang...quote:
Hij doet zelf net zo hard mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
#25 Red Dead Redemption : Lapo is nieuw topic. Moeilijk?
het blijft maar doorgaan daar met persoonlijke aanvallen![]()
Ik heb er 1x wat over gezegd, kloptquote:
Nee ik heb het over mister scarfarcequote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb er 1x wat over gezegd, klopt
sorryquote:Op maandag 7 juni 2010 12:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik heb het over mister scarfarce
Als je dat soort dingen gaat roepen kan je van mij betreft opsodemieteren.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat ? Niet iedereen woont op een boerderij hoor WHAHAHA![]()
Klote boeren
Hij doet heel nietsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Gamer_V het volgende:
[GAM SC #400]The White SC
Lees dit danZou dit topic niet veel mooier zijn als bepaalde bagger-users (Ik wil geen namen noemen, maar Flodder) een ban hadden?
Tnx! Je laat de bagger staan?quote:
Toppie!quote:
[PC]Battlefield 2 - Part 27quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:20 schreef rubje het volgende:
is er geen normaal BF2 topic meer voor hen die het nog spelen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind hem smerig en meerdere SC's zag ik aan de reacties, daarom ge-edit.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:14 schreef Bart het volgende:
Hoort Raad de game #7 niet thuis in Mens erger je niet ?
Done. Excuus voor de late reactie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:37 schreef mediaconsument het volgende:
Marvel vs Capcom 3 - "Lijkt z'n voorganger te overstijgen"
Zou een aardige mod hiervan de TT iets aan willen passen? De eerste " is namelijk overbodig.
Alvast bedankt.
Volgens mij is het gewoon bagger dus terecht op slot.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Daeron het volgende:
murp - Wat vind jij?
Murp zit zijn macht te misbruiken, dit topic ging 5 minuten geleden nog over kinect.
Post verwijderd en quote ge-edit waar je e-mail in stond. Meer kan ik helaas niet voor je doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien een vreemde vraag, maar kan misschien post nummer 165 op pagina 4 van dit topic Red Orchestra Ostfront 41-45 weg? Ik zie mijn mailadres opduiken in zoekmachines en wil dat eigenlijk niet. En een edit heeft ook niet gewerkt.
En de reacties op de post van mijn e-mailadres kunnen die misschien ook gewijzigd kunnen worden zodat mijn e-mail er niet meer staat?Misschien dat de zoekmachine 'm dan niet meer vindt. Heb geen zin dat bekenden op mijn mail gaan zoeken en dan dit account vinden eigenlijk. Was een beetje dom van me.
Machtsmisbruikende modsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Daeron het volgende:
murp - Wat vind jij?
Murp zit zijn macht te misbruiken, dit topic ging 5 minuten geleden nog over kinect.
Thanksquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Post verwijderd en quote ge-edit waar je e-mail in stond. Meer kan ik helaas niet voor je doen.
Mag ik vragen waarom dat niet mag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit soort zaken mogen niet op FOK! besproken worden.
Jailbreaken is hartstikke legaalquote:
Demk je er aan dat de amerikaanse wetgeving anders is dan onze mooie nederlandse wetgevingen, en het dus nog steeds een grijs gebied is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jailbreaken is hartstikke legaalDaar heeft Amerikaanse rechtbank onlangs nog uitspraak over gedaan
Voor deze uitspraak in Amerika was het ook al legaal in Nederland. Je mag immers doen met je gekochte apparaat wat je wiltquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Demk je er aan dat de amerikaanse wetgeving anders is dan onze mooie nederlandse wetgevingen, en het dus nog steeds een grijs gebied is.
Ondanks dat het legaal is wenst FOK! zich niet in te laten met dit soort praktijken omdat het voor 99,9% wordt gebruikt om illegaal gekopieerde software te draaien. Dat was al zo toen ik mod was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Peter het volgende:
Toch heb ik graag van een DIG-mod een reactie over waarom het op FOK! niet mag.
Gelul. Het omzeilen van een beveiliging is wettelijk verboden. En raad eens wat je doet als je jailbreakt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:06 schreef Tain het volgende:
Je mag immers doen met je gekochte apparaat wat je wilt
Het is best ironisch dat Amerika, een land dat een veel strengere wetgeving heeft hieromtrent, juist Jailbreaken niet als onwettig ziet. Benieuwd wat er uit een NL'se rechtszaak zou komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelul. Het omzeilen van een beveiliging is wettelijk verboden. En raad eens wat je doet als je jailbreakt.
En auto's zijn milieuvervuilend, verbied praten erover in PTA dan ook maar..quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ondanks dat het legaal is wenst FOK! zich niet in te laten met dit soort praktijken omdat het voor 99,9% wordt gebruikt om illegaal gekopieerde software te draaien. Dat was al zo toen ik mod was.
Zolang je de modificatie of jailbreak voor eigen gebruik is mag het. Je mag alleen nog steeds geen gekopieerde/gedownloade software draaien. Zouden ze anders op Tweakers dit soort dingen wel toestaan als het compleet illegaal was?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelul. Het omzeilen van een beveiliging is wettelijk verboden. En raad eens wat je doet als je jailbreakt.
Dat is inderdaad het fabeltje dat de ronde doet. Je koopt een licentie op de software op het apparaat, waar je mee akkoord gaat bij aanschaf. Daarin staat expliciet vermeld dat je geen aanpassing mag doen of beveiliging mag omzeilen. Dit staat tevens in de wet. Er wordt niet gerept over eigen gebruik. Wat dat betreft is de wet die zegt dat je een kopie mag maken van een dvd redelijk tegenstrijdig met de wet dat je geen beveiliging mag omzeilen. Om een dvd te kopiëren moet je namelijk de kopieerbeveiliging omzeilen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang je de modificatie of jailbreak voor eigen gebruik is mag het.
http://blog.iusmentis.com(...)ken-mag-dat-nou-tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het fabeltje dat de ronde doet. Je koopt een licentie op de software op het apparaat, waar je mee akkoord gaat bij aanschaf. Daarin staat expliciet vermeld dat je geen aanpassing mag doen of beveiliging mag omzeilen. Dit staat tevens in de wet. Er wordt niet gerept over eigen gebruik. Wat dat betreft is de wet die zegt dat je een kopie mag maken van een dvd redelijk tegenstrijdig met de wet dat je geen beveiliging mag omzeilen. Om een dvd te kopiëren moet je namelijk de kopieerbeveiliging omzeilen.
Onzin argument, laatstaan dat jailbreaken ook niks met games te maken heeft(tenzij dat je je illegaal verkregen kopieen wilt spelen wat dus niet mag).quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:23 schreef Peter het volgende:
[..]
En auto's zijn milieuvervuilend, verbied praten erover in PTA dan ook maar..
Of zelf gemaakte games...quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onzin argument, laatstaan dat jailbreaken ook niks met games te maken heeft(tenzij dat je je illegaal verkregen kopieen wilt spelen wat dus niet mag).
Met een tigtal 'homebrew' topics achter de rug heb ik niet het idee dat iemand zn console, handheld, mobieltje of iphone downgrade/jailbreakt omdat hij een slechte bejeweled kloon wilt spelen.quote:
I'm just the devil's advocatequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een tigtal 'homebrew' topics achter de rug heb ik niet het idee dat iemand zn console, handheld, mobieltje of iphone downgrade/jailbreakt omdat hij een slechte bejeweled kloon wilt spelen.
Schop je het topic toch naar DIG? Ik lees nogsteeds niet dat het op FOK! niet is toegestaan..quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onzin argument, laatstaan dat jailbreaken ook niks met games te maken heeft(tenzij dat je je illegaal verkregen kopieen wilt spelen wat dus niet mag).
Uit de OP:quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Schop je het topic toch naar DIG? Ik lees nogsteeds niet dat het op FOK! niet is toegestaan..
Lijkt me dat Jailbreaken in dezelfde categorie valt. Het is gewoon altijd al beleid geweest op fok...quote:Het praten over consolemods en/of flashcards is dus niet toegestaan, hetzelfde geldt voor vragen naar illegale games en andere software.
Volgens mij wil je het niet lezen. Zie verder post van Bart hierboven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Schop je het topic toch naar DIG? Ik lees nogsteeds niet dat het op FOK! niet is toegestaan..
Ik vraag duidelijk WAAROM en ik vraag naar een modje, dat men dan gaat verwijzen naar reacties van users komt niet klantvriendelijk over. Het niet willen uitleggen ook niet overigens...quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Lijkt me dat Jailbreaken in dezelfde categorie valt. Het is gewoon altijd al beleid geweest op fok...
Wat wil je nou? PaRo heeft al inhoudelijk gereageerd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vraag duidelijk WAAROM en ik vraag naar een modje, dat men dan gaat verwijzen naar reacties van users komt niet klantvriendelijk over. Het niet willen uitleggen ook niet overigens...
Maargoed, mijn idee dat GAM vol nerds zit die wat minder op het communicatieve vlak begaafd zijn is hiermee weer bevestigd.. tabee
Wij vinden dat het jailbreaken van een iPhone daar ook onder valt. Voor de wet is het in Nederland op dit moment verboden om je iPhone te jailbreaken..quote:Tenminste, alles wat volgens de wet mag. We gaan er dus vanuit dat je alles legaal hebt aangeschaft, en we hoeven dus ook niet te weten als dat niet het geval is. Vanaf heden zijn alle 'homebrew' topics gesloten. De reden hier achter is dat het ons de laatste tijd teveel opvalt dat desbetreffende topics meer gebruikt worden om illegale waar aan de praat te krijgen. Het praten over consolemods en/of flashcards is dus niet toegestaan, hetzelfde geldt voor vragen naar illegale games en andere software.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef Bart het volgende:
Ach, ik ben ook irritant maar daar hoor ik ook nooit iemand over.
Ik herinner me van ZUU heel andere dingenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef Bart het volgende:
In ZUU stond alleen maar onzinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik herinner me van ZUU heel andere dingen
touchéquote:
Jij hangt ook niet rond in de topics waar ik rond hang om alleen maar te trollen. Nouja, behalve dit topic dan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef Bart het volgende:
Zeg Lucas, waar blijft die meet voor voormalige gamescrew?quote:
Waarom vraag je mij dat? Ik weet serieus niks van een meetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg Lucas, waar blijft die meet voor voormalige gamescrew?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Die is zondag de 15e. En voor de andere generatie gamescrew is die in september. Beide zijn overigens alleen voor de toffe voormalige gamescrew.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg Lucas, waar blijft die meet voor voormalige gamescrew?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat? Ik weet serieus niks van een meetVolgens mij had jij het er ooit een keer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ah, wel lullig voor je dat jij dan niet mag komen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Die is zondag de 15e. En voor de andere generatie gamescrew is die in september. Beide zijn overigens alleen voor de toffe voormalige gamescrew.
Da's voor nerdsquote:
Ik ben voor beide uitgenodigdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, wel lullig voor je dat jij dan niet mag komen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Die is zondag de 15e. En voor de andere generatie gamescrew is die in september. Beide zijn overigens alleen voor de toffe voormalige gamescrew.
Voor de ene ben zelfs jij uitgenodigdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:00 schreef Morthill het volgende:
[..]ik voel me buitengesloten
Alleen omdat ik niet tof ben mij weigeren, discriminatie noem ik het
Dat doet me goed, ik voel me de laatste tijd zo oudquote:
Je lijkt wel crewquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef Morthill het volgende:
Anyhowz, genoeg offtopic geouwehoer.
Wie de fuck ben jij dan weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:31 schreef errrbek het volgende:
Jij wordt ook niet meer uitgenodigd voor meets met internethelden _V?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Yo dames. Bespreek dit maar even ergens anders.
Toch maar besloten om het in GAM te houden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:14 schreef Bart het volgende:
Hoort Raad de game #7 niet thuis in Mens erger je niet ?
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch maar besloten om het in GAM te houden?
Dat is waar, hier zitten meer mensen met affectie voor het topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaHet kan in beiden maar het loopt de laatste tijd wel lekker hier in GAM.
Geen probleemquote:Excuus voor de late terugkoppeling.
Nu nog die waardevolle erkenning daarvoor..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:58 schreef jpjedi het volgende:
Bof schijnt ook meer affiniteit met GAM te hebben
Gelukkig hebben we een immer strijdlustige mod aan onze zijdequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef ursel het volgende:
Nu nog die waardevolle erkenning daarvoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |