Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Hijh doet het niet bij mijWerkt hij wel onder xp?
een CD misschien niet maar gedownloade zeker welquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja op 95 draait hij zelfsquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Die heb ik, maar ik kan de originele game niet installeren omdat het niet compatible is met 64-bitquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef MrDrako het volgende:
Theme Hospital Open Source
hmm originele bron nodig, sorry![]()
kijk maar op FTD
Escape indrukken. Maar je bent al de 2e in 2 dagen die er commentaar over maakt, dus ik zal een andere instellenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:49 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
08gnoT, ik krijg gvd hoofdpijn van die UI van je
Ik heb de demo-map uitgepakt, toen de installer gedraaid en her werktquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:31 schreef RickoKun het volgende:
doet die Source het normaal? of is het een buggy overzetsel?
Helaas kun je dan alleen het demo-level spelenquote:Op zondag 18 april 2010 11:29 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zie dat een demo van het origineel op de site te downloaden is (legaal, want het is slechts een demo), met deze demo kan je de open source spelen. Ik ben benieuwd wanneer versie 1 uitkomt, bij OpenTTD duurde dit zes jaar.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat is de toevoeging van de source?
Daarom moet je ook het originele spel hebben, dan heb je allesquote:Op zondag 18 april 2010 17:19 schreef invine het volgende:
Dat je op windows 7 kan spelen? Maar enige wat ik zie in de open source is 1 level wat je kan spelen.. beetje suf als je het mij vraagt. Niet eens de campagne
Gekochtquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.zavvi.com/game(...)spital/10034408.html
+1 pond verzendkosten, maakt omgerekend 6 Euro totaal.
En doet ie het ook een beetje fatsoenlijk met windows 7? Want in dat geval ga ik vanavond als ik thuis ben direct op zoek naar mijn cd-tje en installeren op mijn laptop, dat kan tenminste beneden met kind erbij!quote:Op zondag 18 april 2010 22:42 schreef ouderejongere het volgende:
Ik bleek de volledige versie toch nog te hebben, wel beter, want met de demo heb je niet alle menu's.
de versie die ik gedownload heb werkt wel redelijk op windows 7. Al crasht ie om de paar levels... (da's maar beter, anders was ik nooit gaan slapenquote:Op maandag 19 april 2010 08:09 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
En doet ie het ook een beetje fatsoenlijk met windows 7? Want in dat geval ga ik vanavond als ik thuis ben direct op zoek naar mijn cd-tje en installeren op mijn laptop, dat kan tenminste beneden met kind erbij!
Hij draaide bij mij wel lekker op windows 7.. maar dat was demo level! En voor die tijd zag het spel er echt super goed uit. Niet realistisch maar dat hoefde ook niet.quote:Op maandag 19 april 2010 11:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
de versie die ik gedownload heb werkt wel redelijk op windows 7. Al crasht ie om de paar levels... (da's maar beter, anders was ik nooit gaan slapen)
Dat maakt het juist leuk, al die rare ziektes met bijhorende wazige figuurtjes...quote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef invine het volgende:
[..]
Hij draaide bij mij wel lekker op windows 7.. maar dat was demo level! En voor die tijd zag het spel er echt super goed uit. Niet realistisch maar dat hoefde ook niet.
Hoezo? Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 21:34 schreef Freezor het volgende:
Als ze de AI van de schoonmakers even drastisch verbeteren ga ik er zeker weer mee aan de slag.
Want dat was toch wel één van mijn grootste ergernissen.
Die lui liepen altijd overal behalve waar het smerig was. Maar misschien had dat ook met de indeling van mijn ziekenhuis temaken. Al was die niet heel raar denk ik.quote:Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef invine het volgende:
[..]
Hoezo? Nooit last van gehad eigenlijk.
Je moet er ook heel veel aannemen. 50 ofzo in een groot ziekenhuis. En geen trage.quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef invine het volgende:
Ja nu je het zegt, klopt wel. Ze skipte bij mij vooral de planten.. heel vervelend.
Dan geef je ze toch de order dat ze planten moeten water geven?quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef invine het volgende:
Ja nu je het zegt, klopt wel. Ze skipte bij mij vooral de planten.. heel vervelend.
ik deed altijd verdelen van de taken..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:05 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch de order dat ze planten moeten water geven?
Wat voor fouten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:55 schreef ouderejongere het volgende:
Er zitten toch nog behoorlijk wat fouten in, jammer, dan moet ik voor dit spel toch nog teruggrijpen naar windhoos
Variërend van vastlopende patiënten tot geheel vastlopen van het programma.quote:
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspxquote:Op zondag 25 april 2010 17:57 schreef Olle. het volgende:
Kan Theme Hospital niet installeren omdat ik een 64 bit versie heb van windows ...
mensen toevallig met een oplossing?
heb win7 homepremium (64 bit) dus werkt dat niet zegt de windows site.quote:Op zondag 25 april 2010 17:58 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
hmm heb je een link?quote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef invine het volgende:
En als je open source download? Dat heb ik gedaan in 32bit windows 7, werkt prima enige nadeel vind ik dat ik alle opties al gelijk ter beschikking heb.. dat was niet in het origineel.
INderdaad, super spel:Dquote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef Olle. het volgende:
geweldig spel!
heb hem nog origineel in doos thuis liggen!
bullfrog rulez sowieso!
Dat werkt hier ook gewoon jaquote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef invine het volgende:
En als je open source download? Dat heb ik gedaan in 32bit windows 7, werkt prima enige nadeel vind ik dat ik alle opties al gelijk ter beschikking heb.. dat was niet in het origineel.
wat wel jammer is is dat je vervolgens je eigen levels moet selecteren en dat je niet aan je opdracht werkt om het level te halen maar gewoon een beetje speeld...quote:Op zondag 18 april 2010 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom moet je ook het originele spel hebben, dan heb je alles
Nu speel je de demo.
Gewoon dos versie downloaden kopen, en dan via dosbox spelen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:25 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat wel jammer is is dat je vervolgens je eigen levels moet selecteren en dat je niet aan je opdracht werkt om het level te halen maar gewoon een beetje speeld...
ook kun je de verwarming niet aan zetten![]()
goed idee! zal het proberen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:48 schreef invine het volgende:
[..]
Gewoon dos versie downloaden kopen, en dan via dosbox spelen?
quote:Gameplay
* Added three new diagnosis rooms: Blood Machine, Ward, and Scanner.
* Added two new treatment rooms: Jelly Vat and Decontamination.
* Each level now has its own goals, shown at the beginning of the level and in the new status dialog. When the goals have been achieved, the player may advance to the next level.
* The available rooms and diseases are now limited by level, hence giving a purpose to progressing through the levels.
* Added 6 new diseases.
* Improved heating / cooling system.
* Existing rooms can now be edited and deleted.
* Plants now need regular watering by a Handyman.
* Handyman priorities are now adjustable.
* Improved patient queueing algorithms for when there are size limits set on queues.
* Rooms and items can no longer be purchased if you cannot afford them.
* Added watch / timer for controlling the initial opening of the hospital at the start of each level.
* Added support for custom levels with their own maps and level scripts.
* Many assorted fixes.
User Interface
* New dialog: Progress Report (Status), which shows how close you are the completing the current level's goals.
* New dialogs: Load Game, Save Game, and Custom Level.
* Unlimited savegame slots, rather than the archaic system of 8 slots plus autosave (note that saves from beta 2 are not compatible with beta 3).
* Added temperature / heat overlay to the Town Map dialog.
* Fullscreen mode, screen resolution and the interface language can be changed from the new options dialog, which is accessible from the menu, and in-game. This removes much of the need to manually edit the configuration file.
* Hovering the mouse cursor over a room will now show all patients queueing for the room in question.
* Room queues can now be re-ordered from the queue dialog by dragging patients, thus allowing more micro-management.
* Added new background image for the main menu.
* Added option to disable map scrolling when the mouse cursor is near the screen edge.
* Added all tool-tips that were still missing.
Miscellaneous
* The configuration file and saved games are now, at least by default, stored in the user's home directory (or equivalent).
* Translations: Italian and Spanish: added new strings not available in vanilla TH, Portuguese (WIP) and Dutch (WIP).
* Improved handling of case-sensitive file-systems (i.e. Linux and OS X).
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:58 schreef MB23 het volgende:
Klopt het dat die Research nog niet mogelijk is in die 3e beta versie?
Je kan het niveau van vermoeidheid instellen voordat ze naar de staff room mogen gaan. Ook moet je de artsen gemotiveerd houden door genoeg kachels te plaatsen en af en toe een bonus te geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:17 schreef MB23 het volgende:
Hmm, jammer. Al is het wel een tof spelVind het eigenlijk nog best lastig, het wordt echt al heel snel druk en dan heb ik op een gegeven moment 10 doktoren lopen omdat ze steeds naar die staffroom gaan
Het is mij nog niet gelukt om de MapEditor te compileren. Verder is het wel weer een stukje verder ontwikkeld.quote:Changelog
Gameplay
* Feature: The Research Department and research policy dialog.
* Feature: The Operating Theatre.
* Feature: Not all parcels are owned by the player from the beginning, but can now be bought from the Town Map dialog.
* Feature: Calculate staff wages and properties for those for hire based on the level files.
* Added 7 new diseases related to the operating theatre.
* Added treatment room: Operating Theatre.
* Fix: The adviser no longer complains about watering of plants all the time.
* Fix: Some crashes related to crashed rooms has been fixed.
User Interface
* Feature: Possibility to choose difficulty level when starting a new game.
* Feature: Zooming (only when using DirectX or OpenGL).
* Feature: The Annual Report dialog.
* Feature: Lua Console for debugging
* Graphics: Improved the main menu background.
* Fix: Improved non-English keyboard layout handling.
Translations
* New languages: Finnish and Danish
* Fix: When playing the game in French it no longer crashes upon completion of a level.
Other
* A map editor is now available, which allows you to create your own maps.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef ouderejongere het volgende:
Eindelijk bèta 4
[..]
Het is mij nog niet gelukt om de MapEditor te compileren. Verder is het wel weer een stukje verder ontwikkeld.
CorsixTH is een open bronimplementatie van het origineel. Doordat het open bron is kan je zelf de code aanpassen en is het geheel vrij te gebruiken. Nu is nog steeds het origineel nodig om het te kunnen spelen. En het nut? De code staat in begrijpelijke taal voor het besturingssysteem. Dit werkt veel beter dan vanuit Dosbox, want daarbij wordt een oud besturingssysteem gesimuleerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is precies het 'nut' van die beta's?
Afgezien van een paar features zie ik niks wat ook niet gewoon in het oude origineel zat, en die heb ik nog gewoon ergens liggen.
En de graphics zijn toch ook niet ineens heel erg veranderd?
Hoewel die editor wel leuk is denk ik
En dungeon keeper dan?quote:
met deze beta nu dus welquote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef heaven7 het volgende:
Dit is zo'n leuk spelKreeg het alleen helaas niet werkend op 64 windows 7
De beta is een beetje brak, maar wel geinig om even te spelenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga die Beta ook eens proberen, want uiteraard doet hij het niet op Vista.
Ik heb het origineel nog liggen, ik hou d'r zo van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |