Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Hijh doet het niet bij mijWerkt hij wel onder xp?
een CD misschien niet maar gedownloade zeker welquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja op 95 draait hij zelfsquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Die heb ik, maar ik kan de originele game niet installeren omdat het niet compatible is met 64-bitquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef MrDrako het volgende:
Theme Hospital Open Source
hmm originele bron nodig, sorry![]()
kijk maar op FTD
Escape indrukken. Maar je bent al de 2e in 2 dagen die er commentaar over maakt, dus ik zal een andere instellenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:49 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
08gnoT, ik krijg gvd hoofdpijn van die UI van je
Ik heb de demo-map uitgepakt, toen de installer gedraaid en her werktquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:31 schreef RickoKun het volgende:
doet die Source het normaal? of is het een buggy overzetsel?
Helaas kun je dan alleen het demo-level spelenquote:Op zondag 18 april 2010 11:29 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zie dat een demo van het origineel op de site te downloaden is (legaal, want het is slechts een demo), met deze demo kan je de open source spelen. Ik ben benieuwd wanneer versie 1 uitkomt, bij OpenTTD duurde dit zes jaar.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat is de toevoeging van de source?
Daarom moet je ook het originele spel hebben, dan heb je allesquote:Op zondag 18 april 2010 17:19 schreef invine het volgende:
Dat je op windows 7 kan spelen? Maar enige wat ik zie in de open source is 1 level wat je kan spelen.. beetje suf als je het mij vraagt. Niet eens de campagne
Gekochtquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.zavvi.com/game(...)spital/10034408.html
+1 pond verzendkosten, maakt omgerekend 6 Euro totaal.
En doet ie het ook een beetje fatsoenlijk met windows 7? Want in dat geval ga ik vanavond als ik thuis ben direct op zoek naar mijn cd-tje en installeren op mijn laptop, dat kan tenminste beneden met kind erbij!quote:Op zondag 18 april 2010 22:42 schreef ouderejongere het volgende:
Ik bleek de volledige versie toch nog te hebben, wel beter, want met de demo heb je niet alle menu's.
de versie die ik gedownload heb werkt wel redelijk op windows 7. Al crasht ie om de paar levels... (da's maar beter, anders was ik nooit gaan slapenquote:Op maandag 19 april 2010 08:09 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
En doet ie het ook een beetje fatsoenlijk met windows 7? Want in dat geval ga ik vanavond als ik thuis ben direct op zoek naar mijn cd-tje en installeren op mijn laptop, dat kan tenminste beneden met kind erbij!
Hij draaide bij mij wel lekker op windows 7.. maar dat was demo level! En voor die tijd zag het spel er echt super goed uit. Niet realistisch maar dat hoefde ook niet.quote:Op maandag 19 april 2010 11:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
de versie die ik gedownload heb werkt wel redelijk op windows 7. Al crasht ie om de paar levels... (da's maar beter, anders was ik nooit gaan slapen)
Dat maakt het juist leuk, al die rare ziektes met bijhorende wazige figuurtjes...quote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef invine het volgende:
[..]
Hij draaide bij mij wel lekker op windows 7.. maar dat was demo level! En voor die tijd zag het spel er echt super goed uit. Niet realistisch maar dat hoefde ook niet.
Hoezo? Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 21:34 schreef Freezor het volgende:
Als ze de AI van de schoonmakers even drastisch verbeteren ga ik er zeker weer mee aan de slag.
Want dat was toch wel één van mijn grootste ergernissen.
Die lui liepen altijd overal behalve waar het smerig was. Maar misschien had dat ook met de indeling van mijn ziekenhuis temaken. Al was die niet heel raar denk ik.quote:Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef invine het volgende:
[..]
Hoezo? Nooit last van gehad eigenlijk.
Je moet er ook heel veel aannemen. 50 ofzo in een groot ziekenhuis. En geen trage.quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef invine het volgende:
Ja nu je het zegt, klopt wel. Ze skipte bij mij vooral de planten.. heel vervelend.
Dan geef je ze toch de order dat ze planten moeten water geven?quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef invine het volgende:
Ja nu je het zegt, klopt wel. Ze skipte bij mij vooral de planten.. heel vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |