abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62688153

http://deadspace.ea.com/agegate.aspx?returnURL=/Default.aspx

Had vanmorgen dit spel geinstalleerd, en even de inleiding gespeelt. Megaheftig ziet het eruit, en het verhaal klinkt interessant (beetje Aliens (Alien 2)). De release rond Halloween is ook niet toevallig, aangezien het goed thuis past in het horrorgenre. Verder weinig nog over gelezen of gezien, maar raar genoeg kon ik geen topic vinden van deze game.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadspace/index.html

Game krijgt een 9.0 van Gamespot.

Where facts are few, experts are many.
pi_62688184
Setting is cool, alleen ik kan niet tegen horror. Ik HAAT de schrikmomenten.
pi_62688525
Voorlopig is het nog niet zo eng, en tis wel grappig dat je benen en armen van de monsters af kan schieten.. Maja, zodra t licht uitgaat weet ik ook niet meer hoe ik het heb hoor Toch ook wel beetje kracht van een game, als het echt eng wordt...
pi_62688601
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Setting is cool, alleen ik kan niet tegen horror. Ik HAAT de schrikmomenten.
Same here. Ik heb zitten kwijlen bij de diverse reviews, en het lijkt mij een fantastische game. Alleen voor iemand die ruim anderhalf jaar over Resident Evil 4 heeft gedaan (met name omdat die ranzige beesten die niet normaal dood gingen kwamen).. nee, lijkt dit spel mij niets
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:18:42 #5
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_62693508
Het is een leuke game alleen ik snap niet hoe ik door die deur heen moet die snel open en dicht gaat...
je moet hem vertragen alleen hoe

[ Bericht 4% gewijzigd door RAVW op 26-10-2008 17:23:53 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_62693528
hmm trailer net gekeken en het lijkt op event horizon dit lijkt me wel de moeite waard, ik hoop niet dat het zo'n deceptie is als far cry 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namaste
pi_62694881
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:18 schreef RAVW het volgende:
Het is een leuke game alleen ik snap niet hoe ik door die deur heen moet die snel open en dicht gaat...
je moet hem vertragen alleen hoe
Rechtermuisknop zodat je richt met je wapen, maar dan op C drukken ipv schieten..
pi_62696039
Ik kende het hele spel niet en had er nog nooit van gehoord, tot ik hem vanochtend op FTD zag staan.

Even binnengetrokken om te testen en ik was blij verrast.

Ik vind het echt een supervette game met leuke dingen erin, zoals bv dat je horizontaal en verticaal kan schieten zegmaar, net wat op dat moment het handigst is om een poot eraf te knallen van een van die kutbeesten

Ik denk dat ik deze morgen wel even ga kopen. Sterker nog, dat weet ik wel zeker!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62696096
Ik heb alleen teweinig tijd om alles te spelen.

Ik moet Clear Sky, Hell's Highway, Crysis Warhead, Assasins Creed, Far Cry 2, GRiD en Pro Street ook nog allemaal uitspelen.

En nou komt godverdomme volgende week ofzo ook al Fallout 3 uit
vosss is de naam,
pi_62706161
Ik ken je problemen vosss Hell's Highway kan ik wegstrepen (kort trouwens!), en Clear Sky draait niet echt lekker maar deze maar afwisselen met Far Cry 2 en wat ik er nog meer heb op staan. Voor racen is Race07 nog steeds voldoende, zeker met de league waar ik nu in rij..

Ondertussen ben ik bij chapter 2. Snel gesaved, want hoorde in de verte alweer de angstkreten e.d. Het wordt steeds meer spooky nu, en dan speel ik liever niet meer op dit uur Wel grappig wapens trouwens, en de graphics blijven me verbazen. Simpel maar effectief, en weinig natuur uiteraard, dus dat scheelt een hoop frames.. Met CTRL die wegaanduiding maakt t wel erg makkelijk overigens..
pi_62758388
Is dit spel gewoon erg eng of schrik je je ook de hele tijd de tering? daar kan ik namelijk niet tegen:P
pi_62760465
Van wat ik gezien heb was t nog voorspelbaar, maar heb dan ook alleen zondag gespeelt. Tis steeds donker als ik thuis kom, dus dan ga ik liever wat anders doen
pi_62761022
quote:
Voor racen is Race07 nog steeds voldoende, zeker met de league waar ik nu in rij..
STCC is ook uit zag ik. Ik heb hem ff getest en dies ook wel vet.
Paar extra banen en het Zweeds kampioenschap nog als extra bovenop alles wat er al in RACE07 zat wat al weer RACE06 was met een hoop extra.

Dus STCC is extra extra RACE06
vosss is de naam,
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:48:44 #14
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62761067
Ben nu in chapter 6 en het is al wat minder spooky. Niet zo gek ook, volledig upegrade line gun = pootjes weg van elk monster
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:57:44 #15
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_62763770
Ik heb me er ook even aan gewaagd.
Tof spel wel! alleen kan ik er maar niet aan wennen dat je geen first person view hebt. en alleen maar scheef kan kijken.

Daardoor denk ik niet dat ik het spel lang zal spelen. maar de setting is enorm tof!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:29:23 #16
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_62773868
Ik ben nu in sectie 7 aangekomen.. het engste gedeelte vond ik toch het labaratorium helemaal de tering geschrokken, verder echt een topgame!
PSN-ID: SoliD_S
pi_62775469
Ik zat gister ook in een biolab.. Had eerder al me med packs verkocht en 2 grotere gehouden, had ze toch amper nodig. Nee, komen er daar ineens 10 beesten op me af, alles op Ben gelijk maar weer gestopt..
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:09:41 #18
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_62776849
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat gister ook in een biolab.. Had eerder al me med packs verkocht en 2 grotere gehouden, had ze toch amper nodig. Nee, komen er daar ineens 10 beesten op me af, alles op Ben gelijk maar weer gestopt..
Ik weet wat je bedoelt.. daar zit er ook 1 tussen die je niet dood kan krijgen, dus gewoon eerst zn benen eraf knallen, tijd stil zetten, de rest afschieten en wegwezen Zo heb je geen medpacks nodig.. althans voor voorlopig..
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:14:43 #19
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62783668
Is het spannend als in "boeh!" of als in "argh, onheilspellend geluid"? Zeg maar de Resident Evil schrik of de Silent Hill spanning?

En qua sfeer? Voor mij staat Clive Barker's Undying nog steeds bovenaan. Is het daarmee te vergelijken?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:14:51 #20
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62785524
Zitten (vooral in het begin) wel veel schrikeffecten in ja. Maar ook dingen zoals spannende muziek en geluiden...en dan gebeurt er niks
Ook als je items aan het hunten bent en er zijn geen vijanden in de buurt hoor je allemaal zachte (fluisterende) stemmen van de oude crew van het schip, heel vet gedaan.
pi_62786148
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Maar ook dingen zoals spannende muziek en geluiden...en dan gebeurt er niks
Klopt ja.. ik iedere keer als een bezetene om heen kijken, denkende dat er weer zo'n griezel op me af komt ergens Sfeer vind ik prima, maar niet TE eng of zo, goed te doen voor mij
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:49:02 #22
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62803809
Gisteravond nog een schrik momentje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:10:42 #23
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62804270
Angsthaas
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:38:20 #24
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_62849565
Ik neem mijn eerdere bericht terug.
Nu ik het nog even gespeeld heb, is er goed aan te wennen.. de fluisterende stemmen maken me vet paranoia.

Tof spel.
pi_62849695
Een van de beste games van het jaar, jammer dat Dead Space een beetje ondergesneeuwd raakt door de overvloed aan topgames dit najaar. Zeker een must-have!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')