Same here. Ik heb zitten kwijlen bij de diverse reviews, en het lijkt mij een fantastische game. Alleen voor iemand die ruim anderhalf jaar over Resident Evil 4 heeft gedaan (met name omdat die ranzige beesten die niet normaal dood gingen kwamen).. nee, lijkt dit spel mij nietsquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Setting is cool, alleen ik kan niet tegen horror. Ik HAAT de schrikmomenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Rechtermuisknop zodat je richt met je wapen, maar dan op C drukken ipv schieten..quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:18 schreef RAVW het volgende:
Het is een leuke game alleen ik snap niet hoe ik door die deur heen moet die snel open en dicht gaat...
je moet hem vertragen alleen hoe
STCC is ook uit zag ik. Ik heb hem ff getest en dies ook wel vet.quote:Voor racen is Race07 nog steeds voldoende, zeker met de league waar ik nu in rij..
Ik weet wat je bedoelt.. daar zit er ook 1 tussen die je niet dood kan krijgen, dus gewoon eerst zn benen eraf knallen, tijd stil zetten, de rest afschieten en wegwezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat gister ook in een biolab.. Had eerder al me med packs verkocht en 2 grotere gehouden, had ze toch amper nodig. Nee, komen er daar ineens 10 beesten op me af, alles opBen gelijk maar weer gestopt..
Klopt ja.. ik iedere keer als een bezetene om heen kijken, denkende dat er weer zo'n griezel op me af komt ergensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Maar ook dingen zoals spannende muziek en geluiden...en dan gebeurt er niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |