Same here. Ik heb zitten kwijlen bij de diverse reviews, en het lijkt mij een fantastische game. Alleen voor iemand die ruim anderhalf jaar over Resident Evil 4 heeft gedaan (met name omdat die ranzige beesten die niet normaal dood gingen kwamen).. nee, lijkt dit spel mij nietsquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Setting is cool, alleen ik kan niet tegen horror. Ik HAAT de schrikmomenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Rechtermuisknop zodat je richt met je wapen, maar dan op C drukken ipv schieten..quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:18 schreef RAVW het volgende:
Het is een leuke game alleen ik snap niet hoe ik door die deur heen moet die snel open en dicht gaat...
je moet hem vertragen alleen hoe
STCC is ook uit zag ik. Ik heb hem ff getest en dies ook wel vet.quote:Voor racen is Race07 nog steeds voldoende, zeker met de league waar ik nu in rij..
Ik weet wat je bedoelt.. daar zit er ook 1 tussen die je niet dood kan krijgen, dus gewoon eerst zn benen eraf knallen, tijd stil zetten, de rest afschieten en wegwezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat gister ook in een biolab.. Had eerder al me med packs verkocht en 2 grotere gehouden, had ze toch amper nodig. Nee, komen er daar ineens 10 beesten op me af, alles opBen gelijk maar weer gestopt..
Klopt ja.. ik iedere keer als een bezetene om heen kijken, denkende dat er weer zo'n griezel op me af komt ergensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Maar ook dingen zoals spannende muziek en geluiden...en dan gebeurt er niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga heet btw ''Dead Space Downfall'' als ik het goed heb![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Syb-rund. op 03-11-2008 06:18:05 ]fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op maandag 3 november 2008 06:12 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil de game.. fuck waarom heb ik geen 360
Er is btw een net manga met ''voorverhaal'' die ook uitkomt binnenkort (met evenveel gore momenten)! bevat wel serieus spoilers, je moet eerst de game uitspelen en dan voor de ''backstory'' manga gaan!Hij is ook op de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga heet btw ''Dead Space Downfall'' als ik het goed heb![]()
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
amen! ziet er supergoed uit! maar heb em eraf gegooid omdat ik daar ook niet tegen kan!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Setting is cool, alleen ik kan niet tegen horror. Ik HAAT de schrikmomenten.
Erg herkenbaarquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Atreidez het volgende:
Echt erg, als ze steeds uit die luiken springen als jij ff zit uit te zoeken wat met welke kracht welke kant op moetZit elke keer half in de gordijnen en durf maar paar stapjes te zetten voor ik weer 5 minuten stil sta te luisteren en te kijken of ik weer wat getriggered heb. Echt erg, maar nog steeds gaaf genoeg en niet te erg om het er meteen af te gooien. Heb wel getwijfeld of ik een trainer ging zoeken
Nou, ik moet zeggen dat ik (in chapter 4 of 5) op een bepaald stuk wat vrij pittig was amper health dingen tegenkwam. Bijna alle pickups waren ammo, erg vervelend vond ik dat want m'n health ging er vrij snel doorheen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:03 schreef Schunckelstar het volgende:
erg tof spel![]()
fantastische sfeer, en het ziet er erg mooi uit...
ik vind het wel jammer dat het iets te makkelijk word gemaakt door een ontzettende hoeveelheid ammo en healthpacks die je kunt verzamelen als je rustig aan doet en niet als een dolle gaat rondschieten, en dan ben ik er pas in chapter 4 aqchtergekomen dat als je die kistjes met dat groene licht kapot maakt dat daar ook nog ammo inzit
ik heb er nog maar één gebruikt, de rest heb ik allemaal in de safe gestored op 2 med medpacks na die ik bij me hou voor het geval dat ik ze nodig heb...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:08 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik (in chapter 4 of 5) op een bepaald stuk wat vrij pittig was amper health dingen tegenkwam. Bijna alle pickups waren ammo, erg vervelend vond ik dat want m'n health ging er vrij snel doorheen.
quote:Op maandag 3 november 2008 06:12 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil de game.. fuck waarom heb ik geen 360
Er is btw een net manga met ''voorverhaal'' die ook uitkomt binnenkort (met evenveel gore momenten)! bevat wel serieus spoilers, je moet eerst de game uitspelen en dan voor de ''backstory'' manga gaan!Ik heb Downfall gezien toen ik in de game nog in chapter 3 zat (torrent want ik kon de dvd nergens krijgen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga heet btw ''Dead Space Downfall'' als ik het goed heb![]()
De film is een intro op de game dus je zal geen enkele spoiler aantreffen.
Alles speelt zich vóór de game af.
De comic met geluid en animaties op de EA site is ook echt een dikke vette aanrader.http://deadspace.ea.com/
[ Bericht 2% gewijzigd door Zwartbaard op 05-11-2008 23:20:40 ]
Heb je vsync aan staan?quote:Op maandag 3 november 2008 14:40 schreef T3rr0r het volgende:
Net het eerste stuk gespeeld. Heel erg tof! Supersfeervol, perfecte muziek en toffe setting (doet me idd ook heel erg denken aan Event Horizon). Heerlijk dit soort horrorgames
Enige wat ik wel vervelend vind is dat m'n muis zo traag beweegt, er lijkt een korte vertraging in te zitten waardoor de mousepointer (en ingame het ventje) pas na een halve seconde in beweging komt.
whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 03:12 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ation/333-Dead-Space ohjee
De film is inderdaad een echte aanraderquote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Ik heb Downfall gezien toen ik in de game nog in chapter 3 zat (torrent want ik kon de dvd nergens krijgen).
De film is een intro op de game dus je zal geen enkele spoiler aantreffen.
Alles speelt zich vóór de game af.De comic met geluid en animaties op de EA site is ook echt een dikke vette aanrader.http://deadspace.ea.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem nog niet heb gezien, is het echt een aanrader.It's about being boss, not being the boss...
Voor dat eindbaas probleem is nu een fix uit.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef T3rr0r het volgende:
Ook uitgespeeld. Helaas kapt Dead Space (PC) bij mij er elke keer op de helft van de laatste boss-fight mee. Wordt elke keer op exact hetzelfde moment eruit gedonderd dus heb het einde maar op Youtube gekeken. Wel erg vet, heb echt genoten van deze game.
Gedownload en nu wel normaal uitgespeeldquote:Op maandag 17 november 2008 16:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voor dat eindbaas probleem is nu een fix uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |