Ligt niet aan de game. Ligt aan PSN.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen wel al 5 keer een "lost connection to the server" momentje![]()
Klinkt geniaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:
Dit is dus een geweldige game
Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....
Voorbeeld:
De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschotenIk kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
Ja kijk zo had ik de game dus ook in gedachten. Maar ik heb nog nooit een squad leader gehad die zei wat me moesten doen enz. Hoe jij het schetst hoort het ook te zijn. Maja ik heb MAG in de hoek geflikkerd nadat ik een beta key van Bad Company 2 had weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:
Dit is dus een geweldige game
Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....
Voorbeeld:
De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschotenIk kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
De demo van Battlefield BC2 wordt meer gedownload als dat deze game wordt verkocht
Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je maar in 1 leger kan, en niet nog een account kan aanmaken
jij zit dus ook bij ravenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...
Warom zijn graphics zo belangrijk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hmm... interessant. Wil graag wat meer ervaringen van mensen horen. Zijn de graphics beter of minder dan Modern Warfare 2?
Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:12 schreef e97073 het volgende:
Topic loopt goed. Zal vast veel online gespeeld worden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelen![]()
Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je maar in 1 leger kan, en niet nog een account kan aanmaken
is dat zo?! Nja ben pas lvl 6quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |