abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77384643

Dus ik dacht: "Met 256 man tegelijk online? Dan maken die kutgraphics mij niet uit, de gameplay zal dan wel goed zijn!"

Maar niets is minder waar... Misschien dat mijn verwachtingen te hoog lagen door MW2, maar ik moet zeggen dat ik na Soldier of Fortune 3 nog nooit zo'n spijt heb gehad van een aankoop. Ik heb het net een paar uurtjes gespeeld, maar ik heb geen 1 keer een "whouww" momentje gehad. Daarentegen wel al 5 keer een "lost connection to the server" momentje

Wie o wie kan mij een paar redenen geven (die ik uiteraard over het hoofd heb gezien) waardoor ik besluit om het spel morgen niet terug te brengen naar de Game-mania zodat ik er nog een paar euro's voor terug kan vangen?

Alvast bedankt
pi_77385726
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen wel al 5 keer een "lost connection to the server" momentje
Ligt niet aan de game. Ligt aan PSN.
pi_77385809
MAAR MAAR maar ma..... m....
Steam id : Kim the boss.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:00:56 #4
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_77408249
Dit is dus een geweldige game

Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....

Voorbeeld:

De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschoten Ik kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_77408833
Van het weekend maar is gaan spelen, vond de beta al erg leuk om te spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77409750
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:

Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....

Voorbeeld:

De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschoten Ik kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
Klinkt geniaal
Vond de open beta erg leuk al werd daar wel veel gerushed.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_77410853
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:

Voorbeeld:

Ja kijk zo had ik de game dus ook in gedachten. Maar ik heb nog nooit een squad leader gehad die zei wat me moesten doen enz. Hoe jij het schetst hoort het ook te zijn. Maja ik heb MAG in de hoek geflikkerd nadat ik een beta key van Bad Company 2 had weten te bemachtigen.

Ik ga nu weer ff MAG proberen, kijken of het nu wel volgens de verwachtingen gaat
pi_77412452
Deze ga ik vanavond maar eens halen !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77412554
Ik twijfel bij deze.
Als er echt tactiek is dan is hij leuk, maar als iedereen doet wat hij gewoon wil dan heeft het geen zin.
pi_77412622
De demo van Battlefield BC2 wordt meer gedownload als dat deze game wordt verkocht
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:57:20 #11
21467 franske19
Hit the deck!
pi_77412749
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
De demo van Battlefield BC2 wordt meer gedownload als dat deze game wordt verkocht
No shit sherlock.
pi_77434439
Toch 3 uurtjes kunnen doen vandaag!
Lastig is een groot woord, maar merk wel dat sommige tegenstanders echt samen werken
Dat heb ik bij me eigen leger nog niet gemerkt!

Wel jammer dat je maar in 1 leger kan, en niet nog een account kan aanmaken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_77441074
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...
pi_77441197
Hmm... interessant. Wil graag wat meer ervaringen van mensen horen. Zijn de graphics beter of minder dan Modern Warfare 2?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_77443260
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...
jij zit dus ook bij raven ?!
pi_77443292
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hmm... interessant. Wil graag wat meer ervaringen van mensen horen. Zijn de graphics beter of minder dan Modern Warfare 2?
Warom zijn graphics zo belangrijk?

ik hoor ook telkens bij de demo van Battlefield mensen zeuren over de graphcis...

Als de gameplay maar goed is dat is toch het belangrijkste..
pi_77443438
Topic loopt goed. Zal vast veel online gespeeld worden.
pi_77443499
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:12 schreef e97073 het volgende:
Topic loopt goed. Zal vast veel online gespeeld worden.
Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelen

pi_77443590
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:15 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelen

zaterdag 30 januari 2010 @ 12:14:04 #20
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77444946
vanmiddag/vanavond ga ik spelen (toch ziektewetje ghehe)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77445531
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

jij zit dus ook bij raven ?!
Raven
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77446749
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:26:05 #23
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_77446836
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_77449101
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.
is dat zo?! Nja ben pas lvl 6
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:12:45 #25
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77453479
"downloading update"
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')