Ligt niet aan de game. Ligt aan PSN.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen wel al 5 keer een "lost connection to the server" momentje![]()
Klinkt geniaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:
Dit is dus een geweldige game
Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....
Voorbeeld:
De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschotenIk kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
Ja kijk zo had ik de game dus ook in gedachten. Maar ik heb nog nooit een squad leader gehad die zei wat me moesten doen enz. Hoe jij het schetst hoort het ook te zijn. Maja ik heb MAG in de hoek geflikkerd nadat ik een beta key van Bad Company 2 had weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef De_Vink het volgende:
Dit is dus een geweldige game
Heb gisteren tot laat zitten spelen en als je idd van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....
Voorbeeld:
De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschotenIk kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
De demo van Battlefield BC2 wordt meer gedownload als dat deze game wordt verkocht
Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je maar in 1 leger kan, en niet nog een account kan aanmaken
jij zit dus ook bij ravenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook zoiets... Ik had ook wel bij S.V.E.R. of VALOR om het hoekje willen kijken...
Warom zijn graphics zo belangrijk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hmm... interessant. Wil graag wat meer ervaringen van mensen horen. Zijn de graphics beter of minder dan Modern Warfare 2?
Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:12 schreef e97073 het volgende:
Topic loopt goed. Zal vast veel online gespeeld worden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Komt omdat er nog niet 256 man deze game gekocht hebben waardoor ze nog niet volledig hebben kunnen spelen![]()
Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat je maar in 1 leger kan, en niet nog een account kan aanmaken
is dat zo?! Nja ben pas lvl 6quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaandeweg het spel je een goed geskilde soldier bent is er een serieuze mogelijkheid aanwezig dat je door een squad leader van een andere fractie wordt uitgenodigd om hun te joinen.
RAVEN FTW, moet toch een beetje mijn Europese Identiteit verdedigen hequote:
Hoeven idd niet belangrijk te zijn. Neemt niet weg dat ik er gewoonweg nieuwsgierig naar ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zijn graphics zo belangrijk?
ik hoor ook telkens bij de demo van Battlefield mensen zeuren over de graphcis...
Als de gameplay maar goed is dat is toch het belangrijkste..
-De graphics zijn half zo slecht niet, jij bent gewoon MW2 gewend =] Op zich vallen ze wel mee, vind ik.\quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik dacht: "Met 256 man tegelijk online? Dan maken die kutgraphics mij niet uit, de gameplay zal dan wel goed zijn!"
Maar niets is minder waar... Misschien dat mijn verwachtingen te hoog lagen door MW2, maar ik moet zeggen dat ik na Soldier of Fortune 3 nog nooit zo'n spijt heb gehad van een aankoop. Ik heb het net een paar uurtjes gespeeld, maar ik heb geen 1 keer een "whouww" momentje gehad. Daarentegen wel al 5 keer een "lost connection to the server" momentje![]()
Wie o wie kan mij een paar redenen geven (die ik uiteraard over het hoofd heb gezien) waardoor ik besluit om het spel morgen niet terug te brengen naar de Game-mania zodat ik er nog een paar euro's voor terug kan vangen?
Alvast bedankt
De graphics zijn voor de schaal wel goed te doen, hier en daar wat popup maar daar valt goed mee te leven. Spel is sinds 26 januari uitquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Guynio het volgende:
[..]
-De graphics zijn half zo slecht niet, jij bent gewoon MW2 gewend =] Op zich vallen ze wel mee, vind ik.\
-Het is geen MW2: Daarin spelen ze op ELKE GAME MODE TDM. Domination? Gaan ze kills maken. Demolition? Same thing. Sabotage? You know the drill. Het spel is wat tactischer en daardoor net wat ingewikkelder. Als dat je ding niet is en je gewoon wil knallen dan kun je 'm beter terugbrengen.
-Verder werkt het spel zoals het hoort. Als ik naast je schiet ben je tenminste niet dood, en als ik je een headshot geef dan is dat zo. In tegenstelling tot MW2...
-Is het spel al uit dan? Ik dacht dat het alleen nog maar een beta-versie was?
Geen idee eigenlijk of het echt invloed heeft als je wint of verliest, maar ik vermaak me ieder geval prima met het spelquote:Op maandag 1 februari 2010 07:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik hem vandaag ff snel zal halen. Ik hou dit eerst nog maar even in de gaten.
Maar hoe verloopt de game in grote schaal? Oftewel hoe heeft het invloed als je online een slag verliest of wint? Dat wou ik eigenlijk nog wel weten
ok thanks voor je antwoordquote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef De_Vink het volgende:
winnen of verliezen kan betekenen dat jouw PMC "contracts" krijgt/verliest...de contracts geven bijv. meer xp bonus etc..
Wel Raven kiezen straksquote:Op maandag 1 februari 2010 14:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ok thanks voor je antwoordik kon me niet voorstellen dat ze zoiets deden als in bv Endwar met die wereldkaart omdat je met coöperaties werkt. Ik zie elke keer op elk filmpje wat ik kijk die wereldkaart heel snel in beeld maar nog geen gevonden met uitleg daar over.
Maar ik heb hem al besteld, ik had geen tijd om hem snel te halen vandaag. Werk liep uit
Ik wil ookquote:
In deze plaatjes wel ja MAAR, als je eenmaal de outfits gaat bekijken dan heeft valor de meest mooie vind ik...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:46 schreef Tain het volgende:
RAVEN
[ afbeelding ]
VALOR
[ afbeelding ]
SVER
[ afbeelding ]
VALOR ziet er een beetje meh uit vind ik
En in die city map heeft het donkere outfit van Raven weer meer voordeel. Ga altijd sniper vanuit een donkere achtergrond en dan zie ze je bijna niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:50 schreef De_Vink het volgende:
[..]
valor heeft als light armor echt een commando/recon/sniper look helemaal met de kleurenschema's... ik lag laatst in het gras met me camo outfit en zelf teammates hadden moeite om me te spotten (terwijl ik gewoon op de kaart stond aangegegeven)
Dan wordt het tijd dat ik die derde ga vrijspelen... Wordt er helemaal gek van dat je alles 10x moet raken voordat het dood isquote:Op maandag 1 februari 2010 15:20 schreef De_Vink het volgende:
Klopt het trouwens dat een headshot ALTIJD een kill is? ook bij heavy armor + helm?
...en de 3e alleen als voordeel dat je ook turrets kan kapotschieten (en dat een body hit op alles behalve heavy armor ook een kill is)
Headshotsquote:Op maandag 1 februari 2010 15:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ik die derde ga vrijspelen... Wordt er helemaal gek van dat je alles 10x moet raken voordat het dood is
Dat is het hem nou juistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |