Klopt uiteraardquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:46 schreef FreezePop het volgende:
Dink Smallwood. Ik heb hem nog steeds op mijn PC staan.
Ja , gvd , ik moet af en toe ook eens m'n slaap pakken , ik zo meteen gewoon werken hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:43 schreef Necrodeath het volgende:
De regels zijn simpel: Er wordt een screenshot gepost van een game, dat geraden kan worden door iedereen. Zodra het geraden wordt (en het bevestigd is door de poster / een ander die het zeker weer) mag degene die het goed heeft een ander screenshot posten.
Tip: kopieer geen screenshots waar de naam van de game in staat, dat maakt het te makkelijk
...
---
Enchanter had hem goed (neem ik even aan), maar aangezien hij al bijna 2 uur niet meer online is geweest post ik maar even een nieuwe.
...
Het lijkt iig op CoD ja..quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt wel een klein beetje op een map uit CoD 2 (?) maar dat kan hem toch niet zijn?
Dacht ik ook aan, maar die heeft een typerende HUD...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
R6: Vegas? Die begint in zo'n zanderige kutmissie.
Nee!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
KumaWar? Ooit eens gedownload, misschien 30 minuten gespeeld. Wat een drama spel was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |