Hij was wel blij in de speeltuin. Ik heb hem geleerd hoe een boomerang te gooienquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of je laat hem zijn huiswerk doen en blij naar bed gaan, maar jij bent niet zo'n goede papa, W wel.
Wat voor eten had je hem voorgeschoteld?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.
[..]
Volgens mij alleen de uitvoering van de handleiding
Ik had trouwens al een vastloper vandaag. PS3 moest helemaal uit en ik was gewoon aan het rondlopen.
Qua gameplay heb ik nu nog wel vaak het idee dat ik dingen mis omdat je zoveel keuzes hebt... Zoontje boos naar bed bijvoorbeeld. Wil dan ook weten wat er gebeurt als hij blij naar bed gaat en niet zijn huiswerk had hoeven doenDat is iets voor een tweede playthrough over een tijdje.
Nu spoil je toch wel een beetje de kleine dingenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat voor eten had je hem voorgeschoteld?![]()
En wat voor drankje heb jezelf genomen? Zal dat uitmaken? Dat als je bier pakt dat dat betekent dat hij misschien wel alcoholist is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door RitseB op 26-02-2010 00:30:27 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja, ik blijf me dat ook steeds afvragen. Tijdens het zwaardvechten met je zoontje in het begin heb ik ook express verlorenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat voor eten had je hem voorgeschoteld?![]()
En wat voor drankje heb jezelf genomen? Zal dat uitmaken? Dat als je bier pakt dat dat betekent dat hij misschien wel alcoholist is?
Echt een MEGA spoiler,... snap niet dat mensen dat zo uitlekken!quote:
Dat snap ik. Was er helaas niet eerder bijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Helaas zijn er al mensen die het hebben gezien
Doe dat ook even in het PS3 topic en opper diequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:31 schreef RitseB het volgende:
Jullie even een plezier gedaan en die mega spoiler weggehaald
Ik heb ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Personan het volgende:
[..]
Nu spoil je toch wel een beetje de kleine dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----
Te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
wtf Ik heb een pm van iemand gekregen met daarin de naam van de origami killer
Ja ik ook. User had de naam van dat karakter en heeft hier in dit topic ook zitten spoilen. Ik zie daar de lol niet helemaal van in, maar goed. Ik speel gewoon door, want de kracht van de game zit toch in de keuzes die je maakt en hoe dat een gevolg heeft voor de game.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
Tering wat een lul manquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
En niet ouder dan 12.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Personan het volgende:
Volgens mij zin dat van die gefrustreerde mensen die zelf gespoiled zijn en nu ook andere willen spoilen
Je moet echt een dwaas zijn om het te gaan PM'enquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Personan het volgende:
Volgens mij zin dat van die gefrustreerde mensen die zelf gespoiled zijn en nu ook andere willen spoilen
even doorgeven aan forum@fok.nl, pm ban is volgens mij een van de optiesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
Het stond gewoon letterlijk in de pm titel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet echt een dwaas zijn om het te gaan PM'en
Wat was de omschrijving van het bericht ofzo? of stond daar de spoiler al in?
je kan het net zo goed in een mail ontvangenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij dat ik geen PM gebruik maar wel zeer triest om te gaan spoileren in een PM.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Personan het volgende:
[..]
Het stond gewoon letterlijk in de pm titel.
Die kans acht ik niet zo groot maar je weet het nooit. Ik check mijn mail niet meer voordat ik Heavy Rain heb uitgespeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Misan het volgende:
[..]
je kan het net zo goed in een mail ontvangen
gewoon publiek bekend maken welke user het isquote:
Zijn PM blijft zeker wel open staan tot ik m lees of niet ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beide accounts zijn verwijderd van die spoiler gast.
Heb het nagevraagd voor je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn PM blijft zeker wel open staan tot ik m lees of niet ?
PM's worden niet automatisch uit je inbox verwijderd als het account waarmee de PM verstuurd is verwijderd is. Dus als de spoiler al in de titel van de PM staat zou ik je inbox maar even niet openen, anders kun je je PM verwijderen zonder deze te openen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |