Ik had gehoopt dat ie vandaag nog bezorgt zou wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mailtje van intertoys :
Nummer Naam Gevraagd Verstuurd
********* HEAVY RAIN S.E. PS3 1 1
Dus dan zit er dit gewoon bij:
• Rain Effect Slipcase
• PSN Voucher Heavy Rain Chronicle 1 download
• Officiële Soundtrack
• Dynamische XMB Thema
Nee, die DLC is 1GB en download je vanuit de winkel. Totaal zo'n 1300MB moeten downloaden en installeren voordat ik kon beginnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef SToRM81 het volgende:
Die update is volgens mij de eerste downloadable episode, dus geen bugfix o.i.d.
nja daar ging ik in iig niet van uit! Ach morhen binnen is ook goed!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie vandaag nog bezorgt zou worden
Ik heb hem bij MM gekocht voor ¤ 49. De gewone uitvoering, de SE was ¤ 70 en ik vond het mooie hoesje geen ¤ 21 extra waard.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Gamer_V het volgende:
Is hij nu al te koop in de gewone winkels?
dat is ziek!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef solidslayer het volgende:
Uitgespeeld!
Haha, nu al 2 eindes gezien, 1tje is echt sick! andere heel ontroerend.. zoals het er nu naar uitziet denk ik dat er wel meer dan 4 eindes zijn.quote:
8 tot 12 uurquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:08 schreef nattermann het volgende:
De singleplayer, hoelang duurt die ongeveer? Heb gisteren de demo gespeeld en die ziet er absoluut veelbelovend uit.
quote:I’m sorry to say that there has been a last-minute technical delay with the Official Soundtrack, meaning that if you redeem your voucher code before 4th March, you will be able to download Chronicle 1 and the Dynamic Theme, but not the Official Soundtrack.
If you redeem your Special Edition voucher after 4th March, you will receive all three pieces of content as normal – and if you can stand to wait a week to start downloading additional content, that will be the easiest approach. If you have already redeemed your voucher code and have not received the Official Soundtrack, please contact your local customer service teams who will be able to help you.
Apologies for the inconvenience, everyone.
1 run door het spel idd 8 tot 10 uur niet langer.. voor alle eindes mja ligt eraan in welke chapter je inhaakt om andere keuzes te gaan maken, vooral de laatste zijn van belang maar er zijn veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef Personan het volgende:
[..]
8 tot 12 uur
Ik schat zo 20-30 uur als je alle endings+alle keuzes wil maken
Wat is nou precies het verschil tussen de Special Editions uit Nederland en bijv. Amerika?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De SE hier is iets anders lijkt wel. Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.quote:
Volgens mij alleen de uitvoering van de handleidingquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Ash het volgende:
[..]
Wat is nou precies het verschil tussen de Special Editions uit Nederland en bijv. Amerika?
Of je laat hem zijn huiswerk doen en blij naar bed gaan, maarja jij bent niet zo'n goede papa, W wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.
[..]
Volgens mij alleen de uitvoering van de handleiding
Ik had trouwens al een vastloper vandaag. PS3 moest helemaal uit en ik was gewoon aan het rondlopen.
Qua gameplay heb ik nu nog wel vaak het idee dat ik dingen mis omdat je zoveel keuzes hebt... Zoontje boos naar bed bijvoorbeeld. Wil dan ook weten wat er gebeurt als hij blij naar bed gaat en niet zijn huiswerk had hoeven doenDat is iets voor een tweede playthrough over een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |