abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78430440
We gaan m uiteindelijk toch niet zo heel veel later dan de officiële datum krijgen denk ik
Ik was in ieder geval al positief verrast dat HMV m al voor die datum verzonden heeft.
PSN id: NL_SToRM
pi_78430843
Tvptje.. Wordt zeker een aankoop Maar aangezien ik Uncharted 2 en Assassins Creed 2 nog moet uitspelen pak ik hem wel uit de budgetbak

*gier*
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_78432797
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_78433382
Mailtje van intertoys :

Nummer Naam Gevraagd Verstuurd
********* HEAVY RAIN S.E. PS3 1 1

Dus dan zit er dit gewoon bij :

• Rain Effect Slipcase
• PSN Voucher Heavy Rain Chronicle 1 download
• Officiële Soundtrack
• Dynamische XMB Thema
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78437368
Een update van 226 MB op dag één
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_78438450
Die update is volgens mij de eerste downloadable episode, dus geen bugfix o.i.d.
pi_78438504
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mailtje van intertoys :

Nummer Naam Gevraagd Verstuurd
********* HEAVY RAIN S.E. PS3 1 1

Dus dan zit er dit gewoon bij :

• Rain Effect Slipcase
• PSN Voucher Heavy Rain Chronicle 1 download
• Officiële Soundtrack
• Dynamische XMB Thema
Ik had gehoopt dat ie vandaag nog bezorgt zou worden
pi_78441624
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef SToRM81 het volgende:
Die update is volgens mij de eerste downloadable episode, dus geen bugfix o.i.d.
Nee, die DLC is 1GB en download je vanuit de winkel. Totaal zo'n 1300MB moeten downloaden en installeren voordat ik kon beginnen

Wel een toffe ervaring tot nu toe! Zoveel opties
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_78442705
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Personan het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ie vandaag nog bezorgt zou worden
nja daar ging ik in iig niet van uit! Ach morhen binnen is ook goed!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_78443092
Is hij nu al te koop in de gewone winkels?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_78444275
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Gamer_V het volgende:
Is hij nu al te koop in de gewone winkels?
Ik heb hem bij MM gekocht voor ¤ 49. De gewone uitvoering, de SE was ¤ 70 en ik vond het mooie hoesje geen ¤ 21 extra waard.
pi_78445811
Gisteren ontvangen (SE via ToysXL). Er zit een klein scheurtje in de verpakking (Aan de binnenkant waar het boekje zit).

Wat de game betreft: 6,5 uur achter elkaar gespeeld (inclusief papiertje vouwen), ben ook alleen maar gestopt omdat ik het zonde vond dat ie zo zacht stond (houten vloeren, 's nachts ).

Maar goed, Heavy Rain:

donderdag 25 februari 2010 @ 18:47:10 #38
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_78446389
Uitgespeeld!
PSN-ID: SoliD_S
pi_78447813
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef solidslayer het volgende:
Uitgespeeld!
dat is ziek!
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:43:06 #40
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_78448482
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dat is ziek!
Haha, nu al 2 eindes gezien, 1tje is echt sick! andere heel ontroerend.. zoals het er nu naar uitziet denk ik dat er wel meer dan 4 eindes zijn.
pi_78448729
Heb ook mail van Intertoys gehad. Moet morgen in huis zijn, dus ben benieuwd.

En met die actie van 2 oude games inleveren en dan goedkoper kopen is niet zo heel veel speciaals. Zowat de zelfde prijs als je er twee van 10 euro inlevert.
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:08:56 #42
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_78449532
De singleplayer, hoelang duurt die ongeveer? Heb gisteren de demo gespeeld en die ziet er absoluut veelbelovend uit.
Tics van je petten.
pi_78449731
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:08 schreef nattermann het volgende:
De singleplayer, hoelang duurt die ongeveer? Heb gisteren de demo gespeeld en die ziet er absoluut veelbelovend uit.
8 tot 12 uur

Ik schat zo 20-30 uur als je alle endings+alle keuzes wil maken
pi_78449950
Even ter info:
quote:
I’m sorry to say that there has been a last-minute technical delay with the Official Soundtrack, meaning that if you redeem your voucher code before 4th March, you will be able to download Chronicle 1 and the Dynamic Theme, but not the Official Soundtrack.

If you redeem your Special Edition voucher after 4th March, you will receive all three pieces of content as normal – and if you can stand to wait a week to start downloading additional content, that will be the easiest approach. If you have already redeemed your voucher code and have not received the Official Soundtrack, please contact your local customer service teams who will be able to help you.

Apologies for the inconvenience, everyone.
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:46:13 #45
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_78451448
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef Personan het volgende:

[..]

8 tot 12 uur

Ik schat zo 20-30 uur als je alle endings+alle keuzes wil maken
1 run door het spel idd 8 tot 10 uur niet langer.. voor alle eindes mja ligt eraan in welke chapter je inhaakt om andere keuzes te gaan maken, vooral de laatste zijn van belang maar er zijn veel mogelijkheden.
pi_78451457
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef SToRM81 het volgende:
Even ter info:
[..]

Nee, dit kan niet waar zijn!
pi_78452158
Als dit (http://www.youtube.com/watch?v=ce0ci35Lp-M, geen spoiler) trouwens de soundtrack is klinkt het echt gaaf. Jammer dat ik het nu nog niet op me TV kan beluisteren, daar zou het zo veel gaver op zijn.

EDIT; Oh ja... it only does everything. Kan gewoon YouTube via de browser op de PS3 bekijken. Helemaal vergeten
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:27:12 #48
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_78453718
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De SE hier is iets anders lijkt wel. Dit is de mijne:

[ afbeelding ]
Wat is nou precies het verschil tussen de Special Editions uit Nederland en bijv. Amerika?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_78455862
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef SToRM81 het volgende:
Even ter info:
[..]
Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Ash het volgende:

[..]

Wat is nou precies het verschil tussen de Special Editions uit Nederland en bijv. Amerika?
Volgens mij alleen de uitvoering van de handleiding

Ik had trouwens al een vastloper vandaag. PS3 moest helemaal uit en ik was gewoon aan het rondlopen.

Qua gameplay heb ik nu nog wel vaak het idee dat ik dingen mis omdat je zoveel keuzes hebt... Zoontje boos naar bed bijvoorbeeld. Wil dan ook weten wat er gebeurt als hij blij naar bed gaat en niet zijn huiswerk had hoeven doen Dat is iets voor een tweede playthrough over een tijdje.
  Redactie Games donderdag 25 februari 2010 @ 22:19:32 #50
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78456634
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.
[..]

Volgens mij alleen de uitvoering van de handleiding

Ik had trouwens al een vastloper vandaag. PS3 moest helemaal uit en ik was gewoon aan het rondlopen.

Qua gameplay heb ik nu nog wel vaak het idee dat ik dingen mis omdat je zoveel keuzes hebt... Zoontje boos naar bed bijvoorbeeld. Wil dan ook weten wat er gebeurt als hij blij naar bed gaat en niet zijn huiswerk had hoeven doen Dat is iets voor een tweede playthrough over een tijdje.
Of je laat hem zijn huiswerk doen en blij naar bed gaan, maarja jij bent niet zo'n goede papa, W wel.
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')