1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
Dat. En bij battlefield heet ik GeneraalGiertank.quote:
Ik 'Atlantia'. Ik ben trouwens net weer een rank omhoog. Speel ik dat anti-tank geweer vrij , half automatisch 12 kogels, ik denk chill. Dan knal je zo een tank naar de tering. Blijkt het de assault rifle van de Anti-Tank kit te zijn. En kut dat hij is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat. En bij battlefield heet ik GeneraalGiertank.
I know.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik 'Atlantia'. Ik ben trouwens net weer een rank omhoog. Speel ik dat anti-tank geweer vrij , half automatisch 12 kogels, ik denk chill. Dan knal je zo een tank naar de tering. Blijkt het de assault rifle van de Anti-Tank kit te zijn. En kut dat hij is.
Ja, echt een schijtgeweer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef cerror het volgende:
[..]
I know.Long range kan ie niks en short range moet je alsnog 5 keer knallen.
En moet je herladen, kan je een rookpauze inlassen.
Maar ik ben reteslecht en heb er gewoon langer over gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Yes, dat ben ik. Eerst stond nog bij de meeste dingen dat het zo'n 981 uur zou duren voor ik iets zou halen omdat ik bijna een jaar niet gespeeld had met dat account.
Je heb bijna 10 keer zoveel punten als ik.
Speel je altijd assist?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik ben reteslecht en heb er gewoon langer over gedaan.
Support bedoel je? Vaak wel.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Support bedoel je? Vaak wel.
Lekkere grote gun, squad van ammo voorzien of gewoon dronken in m'n eentje lui kapot knallen.
Vandaar dat m'n killratio ook bout is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Nice. Ik altijd medic. Makkelijk punten scoren, chille gun, handgranaten en mensen reanimeren.
Vliegen heb ik wel redelijk onder de knie. Maar ik vind het leukst eigenlijk om als tweede man in een helikopter te zitten. Lekker makkelijk tanks knallen. Het enige wat ik echt niet kan is ontwijken of goed richten in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaar dat m'n killratio ook bout is.
Ik speel vaak als medic vlak voor ik een rank omhoog ga.
Nu moet ik proberen te vliegen.
Precies hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vliegen heb ik wel redelijk onder de knie. Maar ik vind het leukst eigenlijk om als tweede man in een helikopter te zitten. Lekker makkelijk tanks knallen. Het enige wat ik echt niet kan is ontwijken of goed richten in een vliegtuig.
Als ik bier op heb lijkt het alsof ik álles heel goed kan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.
Als ik bier op heb kan ik nagenoeg aardig een helikopter besturen.
Waarom? Het werkt toch niet bij je ja.quote:
Damn, nice!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:34 schreef rednitro het volgende:
misschien toch maar weer eens gaan spelen
http://bf2s.com/player/48253511/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |