quote:Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]'met alle respect' maar ondertussen wel mensen uitmaken voor autist
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Ik zei toch 'nofi'. En je kan moeilijk ontkennen dat je best wel hardcore ME2 verslaafd bent als je het in 3 weken 3 keer uitspeelt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik sta niet in de TT terwijl ik het vorige topic uit de vergetelheid heb gekicked
Doe dan in elk geval +110 positieve notes
Anyhows, bij dat poep level met Tali bleef ik eerst krampachtig bij de ingang staan. Ik moest dus blijkbaar eerst naar voren rennen, en dan snel weer naar achteren om zo'n Destroyer kapot te knallen, zodoende dat die kut droids niet meer respawnden
Die Colossus die daarna kwam heb ik lekker via een glitch kunnen neerknallen met gemak (hij bleef 'stilstaan' en ging niet op mij schieten omdat ik nét een ietsiepietsie buiten zijn line of fire stond)
Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Morthill het volgende:
[..]lekker dan. Mij valt trouwens op dat vijanden niet het hele level doorlopen. zo kun je soms ver teruglopen, dan komen ze je niet meer achterna en kun je ze moeiteloos neerknallen
Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodgingquote:Op maandag 10 mei 2010 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!
Heb je hem toen ook gespeeld op insanity?!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodgingKostte me iets van vijf pogingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Uitgespeeld...Echt toppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef Morthill het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingenmijn hele crew en twee teammembers dood op mijn Insanityrun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]Naja, de eerste twee sessies was iedereen nog in levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity was gewoon echt te veeleisend en ik zette de verkeerde teamleden in
Hoezo de leider van een mercenary gang is geen goede leider
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spelquote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Rikketik het volgende:
Puicke TT.
Het is dan nu wat minder geworden, maar om de paar dagen pak
Ik het spel weer even op en dan vermaak ik me ook gelijk weer
opperbest.En dan te bedenken dat ik de meeste andere games
(ook de zogenaamde toppers) überhaupt niet uitspeel. Met ME2
ben ik ondertussen alweer met mijn 4e playhtrough bezig.
Voor sommige spellen wel, maar de meeste kijk ik überhaupt niet meer naar om nadat ik ze één periode intensief heb gespeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef FP128 het volgende:
[..]
Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spel
wat je na verloop van tijd weer eens speelt?
Ik denk dat het voor elk spel geldt alleen is het net waar jouw
voorkeur ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |