abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81262363
en weer verder

<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 10 mei 2010 @ 18:44:22 #2
28033 Pek
je moet wat
pi_81262559
FEBO staat er niet bij
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 10 mei 2010 @ 18:46:57 #3
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_81262694
Puicke TT.

Het is dan nu wat minder geworden, maar om de paar dagen pak ik het spel weer even op en dan vermaak ik me ook gelijk weer opperbest. En dan te bedenken dat ik de meeste andere games (ook de zogenaamde toppers) überhaupt niet uitspeel. Met ME2 ben ik ondertussen alweer met mijn 4e playhtrough bezig.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_81262829
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

'met alle respect' maar ondertussen wel mensen uitmaken voor autist
Ik zei toch 'nofi'. En je kan moeilijk ontkennen dat je best wel hardcore ME2 verslaafd bent als je het in 3 weken 3 keer uitspeelt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_81264885
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zei toch 'nofi'. En je kan moeilijk ontkennen dat je best wel hardcore ME2 verslaafd bent als je het in 3 weken 3 keer uitspeelt.
ik heb nofi maar even gegoogeld.

En ja ik was verslaafd net zoals ik dat was aan KotOR en ME
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_81265123
Nou moet ik zeggen dat ME2 het 1e spel in misschien wel 10 jaar was waarbij ik serieus de tijd vergat en een paar keer tot diep in de nacht zat te gamen terwijl ik dacht dat het nog veel vroeger was. Dus bij de eerste playthrough was ik toch ook wel behoorlijk verslaafd. Het is dus niet dat ik het spel maar 'mwah' vind en daarom niet geboeid ben door een 2e keer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie FP maandag 10 mei 2010 @ 19:52:35 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_81265873
schaamteloze tvp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_81266160
Niet gespeeld.

Gehoord dat het een goed spel is, kan iemand er wat meer over vertellen ? <3 (Van gamesites vind ik het te objectief)
You feel your body breaking down
I can take it all away
All I need for you to say
"Just fuck me daddy!"
  maandag 10 mei 2010 @ 20:00:17 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81266219
Ik sta niet in de TT terwijl ik het vorige topic uit de vergetelheid heb gekicked

Doe dan in elk geval +110 positieve notes

Anyhows, bij dat poep level met Tali bleef ik eerst krampachtig bij de ingang staan. Ik moest dus blijkbaar eerst naar voren rennen, en dan snel weer naar achteren om zo'n Destroyer kapot te knallen, zodoende dat die kut droids niet meer respawnden

Die Colossus die daarna kwam heb ik lekker via een glitch kunnen neerknallen met gemak (hij bleef 'stilstaan' en ging niet op mij schieten omdat ik nét een ietsiepietsie buiten zijn line of fire stond)
pi_81266902
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik sta niet in de TT terwijl ik het vorige topic uit de vergetelheid heb gekicked

Doe dan in elk geval +110 positieve notes

Anyhows, bij dat poep level met Tali bleef ik eerst krampachtig bij de ingang staan. Ik moest dus blijkbaar eerst naar voren rennen, en dan snel weer naar achteren om zo'n Destroyer kapot te knallen, zodoende dat die kut droids niet meer respawnden

Die Colossus die daarna kwam heb ik lekker via een glitch kunnen neerknallen met gemak (hij bleef 'stilstaan' en ging niet op mij schieten omdat ik nét een ietsiepietsie buiten zijn line of fire stond)
lekker dan. Mij valt trouwens op dat vijanden niet het hele level doorlopen. zo kun je soms ver teruglopen, dan komen ze je niet meer achterna en kun je ze moeiteloos neerknallen
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  maandag 10 mei 2010 @ 20:22:57 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81267257
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

lekker dan. Mij valt trouwens op dat vijanden niet het hele level doorlopen. zo kun je soms ver teruglopen, dan komen ze je niet meer achterna en kun je ze moeiteloos neerknallen
Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!
pi_81267542
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!
Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodging Kostte me iets van vijf pogingen.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:39:50 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81268140
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodging Kostte me iets van vijf pogingen.
Heb je hem toen ook gespeeld op insanity?!

(zo nee, dan kan ik in mijn volgende post een vurige flame opzetten, met desastreuze gevolgen voor de samenleving, dat 2012 in werking zal zetten)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:44:39 #14
171357 Rikketik
pi_81268345
Die Praetorian is een eitje met de Cain. Hoewel hij zelfs dan nog niet in één keer doodgaat, op Hardcore althans. Je bent dan gelukkig wel door 2/3 van z'n armor heen, dus dan hoef je nog maar één barrier en een klein beetje armor weg te schieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rikketik op 10-05-2010 20:47:41 (typo) ]
  maandag 10 mei 2010 @ 21:13:24 #15
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81269930
Uitgespeeld... Echt toppie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:17:44 #16
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81270232
En voor de moraalridders. Ik koop altijd games van Bioware. Zijn altijd van zéér hoge kwaliteit en ik vind het dubbel en dwars mijn geld waard.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81270331
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Uitgespeeld... Echt toppie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  maandag 10 mei 2010 @ 21:20:36 #18
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81270403
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef Morthill het volgende:

[..]
SPOILER
Thanks.

Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81270519
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Thanks.

Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingen mijn hele crew en twee teammembers dood op mijn Insanityrun
  maandag 10 mei 2010 @ 21:25:31 #20
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81270679
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingen mijn hele crew en twee teammembers dood op mijn Insanityrun
SPOILER
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81296684
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]
SPOILER
Naja, de eerste twee sessies was iedereen nog in leven Insanity was gewoon echt te veeleisend en ik zette de verkeerde teamleden in Hoezo de leider van een mercenary gang is geen goede leider
pi_81305794
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Rikketik het volgende:
Puicke TT.

Het is dan nu wat minder geworden, maar om de paar dagen pak
Ik het spel weer even op en dan vermaak ik me ook gelijk weer
opperbest. En dan te bedenken dat ik de meeste andere games
(ook de zogenaamde toppers) überhaupt niet uitspeel. Met ME2
ben ik ondertussen alweer met mijn 4e playhtrough bezig.
Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spel
wat je na verloop van tijd weer eens speelt?

Ik denk dat het voor elk spel geldt alleen is het net waar jouw
voorkeur ligt
75 topics = FIN
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:38:21 #23
171357 Rikketik
pi_81307408
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef FP128 het volgende:

[..]

Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spel
wat je na verloop van tijd weer eens speelt?

Ik denk dat het voor elk spel geldt alleen is het net waar jouw
voorkeur ligt
Voor sommige spellen wel, maar de meeste kijk ik überhaupt niet meer naar om nadat ik ze één periode intensief heb gespeeld.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:25:13 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_81386103
We are pleased to announce the next Mass Effect 2 Downloadable Content episode, Overlord! Coming in June for both the PC and Xbox 360 and costing 560 MS or BioWare points, Overlord features Commander Shepard and crew fighting off a super-intelligent VI Overlord accross 5 new level ares. You can learn more about the DLC on the Mass Effect 2 DLC page here:

http://masseffect.bioware.com/info/dlc/
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:16:30 #25
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_81397477
Meer DLC
Ben alleen eens benieuwd wanneer er weer Cerberus DLC komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')