quote:Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]'met alle respect' maar ondertussen wel mensen uitmaken voor autist
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Ik zei toch 'nofi'. En je kan moeilijk ontkennen dat je best wel hardcore ME2 verslaafd bent als je het in 3 weken 3 keer uitspeelt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik sta niet in de TT terwijl ik het vorige topic uit de vergetelheid heb gekicked
Doe dan in elk geval +110 positieve notes
Anyhows, bij dat poep level met Tali bleef ik eerst krampachtig bij de ingang staan. Ik moest dus blijkbaar eerst naar voren rennen, en dan snel weer naar achteren om zo'n Destroyer kapot te knallen, zodoende dat die kut droids niet meer respawnden
Die Colossus die daarna kwam heb ik lekker via een glitch kunnen neerknallen met gemak (hij bleef 'stilstaan' en ging niet op mij schieten omdat ik nét een ietsiepietsie buiten zijn line of fire stond)
Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Morthill het volgende:
[..]lekker dan. Mij valt trouwens op dat vijanden niet het hele level doorlopen. zo kun je soms ver teruglopen, dan komen ze je niet meer achterna en kun je ze moeiteloos neerknallen
Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodgingquote:Op maandag 10 mei 2010 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!
Heb je hem toen ook gespeeld op insanity?!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodgingKostte me iets van vijf pogingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Uitgespeeld...Echt toppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef Morthill het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingenmijn hele crew en twee teammembers dood op mijn Insanityrun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]Naja, de eerste twee sessies was iedereen nog in levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity was gewoon echt te veeleisend en ik zette de verkeerde teamleden in
Hoezo de leider van een mercenary gang is geen goede leider
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spelquote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Rikketik het volgende:
Puicke TT.
Het is dan nu wat minder geworden, maar om de paar dagen pak
Ik het spel weer even op en dan vermaak ik me ook gelijk weer
opperbest.En dan te bedenken dat ik de meeste andere games
(ook de zogenaamde toppers) überhaupt niet uitspeel. Met ME2
ben ik ondertussen alweer met mijn 4e playhtrough bezig.
Voor sommige spellen wel, maar de meeste kijk ik überhaupt niet meer naar om nadat ik ze één periode intensief heb gespeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef FP128 het volgende:
[..]
Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spel
wat je na verloop van tijd weer eens speelt?
Ik denk dat het voor elk spel geldt alleen is het net waar jouw
voorkeur ligt
Ook iets wat bij deze generatie hoort: zogenaamd kritische consumenten die wel even gaan beslissen wat wel en wat niet in de game had moeten zitten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmm...jammer dat deze generatie van games alleen maar DLC aanbieden terwijl het eigenlijk al in de game had moeten zitten. Erg frustrerend.
padoem tsjjquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ook iets wat bij deze generatie hoort: zogenaamd kritische consumenten die wel even gaan beslissen wat wel en wat niet in de game had moeten zitten.
Niet dus! - Het is toch gewoon stom? Jij bent zeker zon gozer die al het content koopt. Lekker dan, bijna 10 euro meer kwijt voor beetje content wat het vaak niet eens waard is, terwijl de game zelf al 50 euro is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ook iets wat bij deze generatie hoort: zogenaamd kritische consumenten die wel even gaan beslissen wat wel en wat niet in de game had moeten zitten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik koop de content waarvan ik denk dat het mijn geld waard is. Al heb ik dat in het geval van ME2 nog niet vaak gedaan, want de meeste DLC was gratis tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet dus! - Het is toch gewoon stom? Jij bent zeker zon gozer die al het content koopt. Lekker dan, bijna 10 euro meer kwijt voor beetje content wat het vaak niet eens waard is, terwijl de game zelf al 50 euro is.
Heb je wel eens de games van vroeger gespeeld?
Zeg het nou zelf, ik zie bijna elk groot bedrijf dit doen, en dat vind ik wel jammer.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet dus! - Het is toch gewoon stom? Jij bent zeker zon gozer die al het content koopt. Lekker dan, bijna 10 euro meer kwijt voor beetje content wat het vaak niet eens waard is, terwijl de game zelf al 50 euro is.
Heb je wel eens de games van vroeger gespeeld?
Zeg het nou zelf, ik zie bijna elk groot bedrijf dit doen, en dat vind ik wel jammer.
Nee. Ik bedoel de games van vroeger. Zonder poespas gewoon een leuke complete game waar echt moeite is voor gedaan. Goede expansies enzovoort waar je echt puur voor betaalde. Al is ME2 dat zeker ook qua game. Het gaat mij om de DLC. Maar die irritante trends van tegenwoordig komen mij de strot uit. Laat het dan gratis wezen of iedergeval er niet voor betalen..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik koop de content waarvan ik denk dat het mijn geld waard is. Al heb ik dat in het geval van ME2 nog niet vaak gedaan, want de meeste DLC was gratis tot nu toe.![]()
Wat bedoel je trouwens met 'de games van vroeger?' Toch niet de games die het in 99,9% van de gevallen niet konden halen bij ME2 wat betreft pure kwaliteit van gameplay, graphics en fun? Toch niet de games die je had uitgespeeld, waarna je kon fluiten naar extra content? Toch niet de games die evenveel geld kostten als nu, of die soms zelfs nog duurder waren?
Hebben over DLC geen expansions.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:18 schreef Morthill het volgende:
[..]ah, de eeuwige onzin dat expansions van deze tijd zijn. Wake up, expansions komen al decennia voor games. Dat is helemaal niks nieuws. Enige verschil met vroeger is dat expansions nu veel kleiner zijn en dus sneller op de markt kunnen komen.
Een expansion die je download is DLC en daar hebben we het hier wel over. Het zijn uitbreidingen van de game. En als je mijn hele post had gelezen in plaats van gekapt was na de eerste zin, had je gezien dat ik zei dat ze nu kleiner zijn dan vroeger en dat dat het enige verschil is.quote:
Hier ben ik mee eensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een expansion die je download is DLC en daar hebben we het hier wel over. Het zijn uitbreidingen van de game. En als je mijn hele post had gelezen in plaats van gekapt was na de eerste zin, had je gezien dat ik zei dat ze nu kleiner zijn dan vroeger en dat dat het enige verschil is.
Games zijn in 90% van de gevallen gewoon af en developers maken nu kleine expansions om de levensduur te verlengen. Dat kon vroeger niet, omdat downloaden te duur was, maar nu kan het wel en dus heb je snel nieuwe content. Maar de gemiddelde gamer ziet alleen maar dat content nu snel op de markt komt en gelooft gelijk dat het in de game hoorde te zitten, zonder verder na te denken.
Net als met ACII. De developer is een keer eerlijk. Geeft inzicht in hoe games ontwikkeld worden, dat soms om een deadline te halen content geschrapt moet worden. De game is vervolgens gewoon af als hij uitkomt. Maar oh, iedereen flipt, want er is content geschrapt waar je later weer voor kunt betalen.
Grappig dat bij films er NIEMAND zeurt als je geknipte scenes extra voor moet betalen via LE's oid. Maar goed, daar is het standaard, bij games is het nieuw en dus is er reden om te zeiken, want zeiken is leuk.
Vind ik niet. Kijk maar naar de jaren waarin ze gepresteerd hebben. Kijk ook maar eens naar de verslagen van EA (jaarcijfers).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Morthill het volgende:
EA afzeiken is nogal 2005.
Aw fuck, ik moet nu echt even internet thuis gaan regelenquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:25 schreef popolon het volgende:
We are pleased to announce the next Mass Effect 2 Downloadable Content episode, Overlord! Coming in June for both the PC and Xbox 360 and costing 560 MS or BioWare points, Overlord features Commander Shepard and crew fighting off a super-intelligent VI Overlord accross 5 new level ares. You can learn more about the DLC on the Mass Effect 2 DLC page here:
[ afbeelding ]
http://masseffect.bioware.com/info/dlc/
Je eerte argument is geen argument. Het is een inhoudsloze statement waar ik echt niks mee kanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vind ik niet. Kijk maar naar de jaren waarin ze gepresteerd hebben. Kijk ook maar eens naar de verslagen van EA (jaarcijfers).
Natuurlijk zijn de kosten gestegen. Maar EA kan beduidelijk hun klanten niets meer schelen. EA used to be good. Ze willen nu meer cashen en doen dat ook. Support is bar slecht en ze pushen vaak releases steeds verder onder grote druk van developers, waardoor er gewoon slechte console ports ontstaan en andere slechte vol met bugs gereleasde games.
Kijk maar naar de laatste DRM kwesties. Overduidelijk gedaan om piraterij tegen te gaan, maar je pest de legale klanten ook mee weg. (niet dat er veel mee te maken heeft>)
Ik heb ook geen zin om de hele kwestie te gaan uitleggen. Maar wat jij nou zeg klopt voor een deel en een ander deel niet.
Een paar jaar geleden was dat inderdaad zo, maar ze zijn de laatste tijd wel hun leven aan het beteren hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar EA kan beduidelijk hun klanten niets meer schelen. EA used to be good. Ze willen nu meer cashen en doen dat ook.
Heb jij tijd te over?quote:
Lolwutquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aw fuck, ik moet nu echt even internet thuis gaan regelen
Ja, ik heb geen internet thuis, want ik ben net verhuisd en m'n kabelsignaal doet het niet. Ik heb wel zo'n Ziggo kabelmodem, maar die krijgt geen ontvangst. Dus ik moet fixen dat dat wel werkt, maar aangezien ik toch het grootste gedeelte van de dag op m'n werk zit (waar wel internet is), heb ik er nog geen zin in gehad om het te regelenquote:
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen internet thuis, want ik ben net verhuisd en m'n kabelsignaal doet het niet. Ik heb wel zo'n Ziggo kabelmodem, maar die krijgt geen ontvangst. Dus ik moet fixen dat dat wel werkt, maar aangezien ik toch het grootste gedeelte van de dag op m'n werk zit (waar wel internet is), heb ik er nog geen zin in gehad om het te regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan maar een save laden.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:04 schreef popolon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan maar een save laden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |