quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij werkt voor de collector's!!
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You're going down!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat?Ik heb ook de Collectors Edition en ik werk helem- ASSUMING DIRECT CONTROL.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
of "This won't hurt me" terwijl hij zelf aan het schieten isquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef nikanoru het volgende:
[..]
''You will feel this!!""
(Wel altijd een rare zin gevonden van de collector general...O_o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik nu weer met een Sentinel begin. Modden is nu ook mogelijk op de Xbox, dus ik kan nu ook New Game+ kiezen en gewoon mijn class veranderen. Evenals mijn naam, haar en dat soort dingen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef RickoKun het volgende:
Godverdommesse poep! Wat is insanity IRRITANT MAN
Okay, je gaat dood binnen 3 kogeltjes, veel cover gebruiken.
Maar als ik Tali haar missie ga doen, komen er ON EIN DIG poppetjes aan, wave na wave na wave. Wat da fak is op daarmee?! Daar kom ik NOOIT voorbij!?
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Begonnen aan een 2e keer rondspelen en niet meer aangeraakt na anderhalf uur. Herspeelbaarheid is gewoon te weinig aanwezig.
Vind je? Ik heb 'em eerst een keer uitgespeeld met een paragon MaleShep en speel 'em nu als renegade FemShep en ik vind het een compleet ander spel!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Begonnen aan een 2e keer rondspelen en niet meer aangeraakt na anderhalf uur. Herspeelbaarheid is gewoon te weinig aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nofi, maar dan moet je wel zo'n beetje autistisch zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]de game ging mij na twee keer nog lang niet vervelen. Drie keer uitgespeeld in evenveel weken en ik weet zeker dat ik hem nog vaker ga herspelen
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb 'em eerst een keer uitgespeeld met een paragon MaleShep en speel 'em nu als renegade FemShep en ik vind het een compleet ander spel!Met alle respect maar dat verandert toch geen reet aan het verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat verandert toch geen reet aan het verhaal?
Niet aan de main storyline, maar wel de manier waarop je het invult natuurlijk. Ik voel me een compleet ander karakter die het hele spel met een totaal andere insteek bekijkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat verandert toch geen reet aan het verhaal?
Dat vind ik bij mass effect 2 dus nog wel meevallen. Ik heb dat meer met mass effect 1, waar je persé door al die kut dialogen heen moetquote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nofi, maar dan moet je wel zo'n beetje autistisch zijn. Het verhaal ken je al en de combat is leuke bezigheidstherapie maar zeker niet zo dat je voor dat beetje knallen jezelf weer door het hele geneuzel heen sleurt.
Ik vond het echt een superspel en begon ook vol goede moed aan m'n 2e playthrough maar helaas, het kon me gewoon echt niet meer boeien.
Je kunt bij ME1 de dialogen skippen op precies dezelfde manier als in ME2.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat vind ik bij mass effect 2 dus nog wel meevallen. Ik heb dat meer met mass effect 1, waar je persé door al die kut dialogen heen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |