Wtf? ME1 deed ik 23u over, ME2 zat rond 27 a 28u. Hoezo kort?quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit, ook had ik het idee dat na de loyaltymissies het spel pas echt los zou gaan maar je wordt gelijk naar het einde getransporteert, nu, na mn 3de playthrough vind ik dat Bioware best wel gefaald heeft op rpgvlak, zeer weinig sidemissies, weinig spontane interacties met NPC's etc.... en het spel is gewoon te kort! Lijkt wel een budget versie van ME1 soms.
quote:For a limited time only on Amazon.com, when you buy Mass Effect 2, get Mass Effect 1 for free! Have friends who missed out? Make sure to tell them about this awesome deal!
Je kunt nog verdergaan met de sidequests als je de mainquest hebt uitgespeeld.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met mijn eerste ME2 run bezig, volgens mij is het wel verstandig om eerst alle sidequests ed te doen voordat je door het Omega-4 relay gaat of kan je gewoon nog terug komen om dat soort shit te doen?
Mja, das ook zoiets, heb je het spel eigenlijk al uitgespeeld en dan kan je al je überleet powers nog op sidequests los latenquote:Op woensdag 7 april 2010 00:05 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Je kunt nog verdergaan met de sidequests als je de mainquest hebt uitgespeeld.
Maar ik zou er wel eerst voor zorgen dat je favoriete personen loyal worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede missie trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
al die NPC's stilstaan? In ME2? Ik zie er genoeg gewoon rondlopen en hun ding doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Jivis het volgende:
Wat een geniale game is dit zeg. Zo heerlijk om door de galaxy te cruisen, quests te doen en intussen ook nog wat planeten te scannen. Krijg er echt een Star Trek/BSG gevoel bij. Ben nu bezig al mijn team members loyal te maken en ga daarna verder met de main quest.
Wat ik wel jammer vind is dat je zo bij de hand genomen wordt. Had het bijvoorbeeld wel leuk gevonden als het niet verplicht was geweest om alle team members te recruiten en dat je ze zelf moet opsporen, dus niet door middel van die dossiers.
Valt me ook op dat die NPC's allemaal zo stilstaan. Het had er wat dynamischer uitgezien als ze rondliepen. Zelfs Oblivion, dat toch al een vrij oud spel is, had dat.
Maarja, dat zijn kleine minpunten. Verder vind ik het echt geweldig.
true, maar in Me1 waren ze er helemaal niet. Het is nu wel stukken levendigerquote:Op woensdag 7 april 2010 15:09 schreef MPC60 het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor, veel NPC staan gewoon weg altijd op dezelfde plek, denk bv aan de human voor Afterlife, die staat gewoon de hele playthrough te gillen daar dat ie naar binnen wil, zelfde geld voor een guard die net iets links voor Afterlife staat en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.NPC's die echt daadwerkelijk rondlopen zijn schaars maar dat was in ME1 al.
Hoezo waren ze er in ME1 helemaal niet? Op de Citadel enzo had je hartstikke veel NPC's, meer dan in welke hubworld van ME2 dan ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
true, maar in Me1 waren ze er helemaal niet. Het is nu wel stukken levendiger
Waar je doorheen komt loopt er niet een rond hoor. Ze dansen, roepen dingen, hangen rond, maar steeds op dezelfde plek.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
al die NPC's stilstaan? In ME2? Ik zie er genoeg gewoon rondlopen en hun ding doen.
Dat is ook de bedoeling natuurlijk. Het is de überbureaucratie. Daarom wil Garrus er niks meer mee te maken hebben en worden figuren als Anderson er zo ongelukkig van.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind trouwens de Citadel in zowel in 1 als 2 nogal steriel overkomen.
Ik mis een beetje de NPC's zoals in 'Lure of the Temptress' daar liepen ze door heel het dorp rond en zocht je je af en toe echt de pleuris om iemand weer tegen te komen om een sidequest af te ronden.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
al die NPC's stilstaan? In ME2? Ik zie er genoeg gewoon rondlopen en hun ding doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:42 schreef popolon het volgende:
Niet klikken als je het niet wilt weten: Kasumi's ending choice.Gewoon de bovenste optie kiezen voor je Paragon-Shepard en de onderste voor RenegadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Get it and Bet it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was nogal een lap tekst, dus de TL;DR versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
Ben er toch bijna 1,5 uur mee bezig geweest (wat ze beloofd hadden) maar speel dan ook op insanity met een Adept wat wellicht toch wel meeteltquote:Op donderdag 8 april 2010 10:05 schreef Remnant het volgende:
DLC gespeeld. Vond het eerlijk gezegd een beetje kort, maar misschien waren m'n verwachtingen iets te hoog
Ik heb er ook 1,5 uur over gedaan met en Adeptquote:Op donderdag 8 april 2010 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben er toch bijna 1,5 uur mee bezig geweest (wat ze beloofd hadden) maar speel dan ook op insanity met een Adept wat wellicht toch wel meetelt
Valt mee hoor. Ik ben er ook wel zo'n anderhalf uur mee bezig geweest op Hardcore.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1,5 uur over gedaan met en Adept. Met een Soldier zal het wel sneller gaan.
Nou, ik ben nu ME2 op Hardcore aan het spelen en ik ben toch blij dat ik dat gedaan heb en niet op Insanity, want het is best pittig af en toe vind ikquote:Op donderdag 8 april 2010 15:58 schreef Jivis het volgende:
Valt me wel op dat dit deel een stuk eenvoudiger is dan 1. Ik ben geen overdreven goede gamer en ik vond Mass Effect 1 op Normal nog best lastig. In 2 heb ik hem echter snel op Veteran gezet omdat ik er wel erg makkelijk doorheen knalde...
Hmm, vind je? Ik vond 1 juist gruwelijk eenvoudig. Zelfs op insanity walste ik daar doorheen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:58 schreef Jivis het volgende:
Valt me wel op dat dit deel een stuk eenvoudiger is dan 1. Ik ben geen overdreven goede gamer en ik vond Mass Effect 1 op Normal nog best lastig. In 2 heb ik hem echter snel op Veteran gezet omdat ik er wel erg makkelijk doorheen knalde...
Het probleem met ME1 is ook dat als je veel sidequests doet, je zo ontzettend krachtig kan worden dat de main missions daarna niks meer voorstellen. De laatste keer dat ik ME1 uitspeelde had ik Saren dood na 3 schoten ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, vind je? Ik vond 1 juist gruwelijk eenvoudig. Zelfs op insanity walste ik daar doorheen.
Toen ik eenmaal een hoog level had bereikt was het inderdaad easy, maar ik heb ME1 puur gespeeld als opstapje naar deel 2 en ben dus alleen voor de main quest gegaan. De eerste missies ging ik met m'n lage level om de haverklap dood. Vond het vooral ongelofelijk irritant dat je steeds een hele cutscene plus conversatie moest doorklikken als je doodging. Naja, heb 12 uur over de main quest gedaan dus dramatisch was het allemaal ook niet, but still. Saren verslaan was trouwens echt kinderlijk eenvoudig.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, vind je? Ik vond 1 juist gruwelijk eenvoudig. Zelfs op insanity walste ik daar doorheen.
Ook de 2e Saren, de echte eindbaas zeg maar? Toen ik ME1 voor het eerst uitspeelde, had ik me niet verdiept in de Biotics en de wapens enzo, dus ik heb 'em moeten verslaan met het allereerste pistooltje en zonder verder enige powers te gebruiken en dat was toch best pittigquote:Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Saren verslaan was trouwens echt kinderlijk eenvoudig.
Ja heb ik ook in 1x gehaald. Niet eens zoveel powers gebruikt, alleen geprobeerd m'n wapen steeds net niet te laten overheaten en telkens overkill in combinatie met adrenaline rush.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook de 2e Saren, de echte eindbaas zeg maar? Toen ik ME1 voor het eerst uitspeelde, had ik me niet verdiept in de Biotics en de wapens enzo, dus ik heb 'em moeten verslaan met het allereerste pistooltje en zonder verder enige powers te gebruiken en dat was toch best pittig
Ik speel het nu ook op Hardcore en ik vind het nog meevallen eigenlijk. Het is absoluut lastig en je bent gewoon langer bezig met gevechten, maar ik ga niet vaker dood of zo. De uitdaging die het biedt is in elk geval erg leuk. Veteran vond ik tijdens mijn tweede playthrough een beetje repetitief worden, maar op Hardcore zul je echt andere tactieken moeten hanteren... de vijanden doen het namelijk ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu ME2 op Hardcore aan het spelen en ik ben toch blij dat ik dat gedaan heb en niet op Insanity, want het is best pittig af en toe vind ik
Ook wat betreft haar T&A?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben net terug van een concertje van Brainbox in Breda, en vond de kaartcontrolemevrouw wel knap. Ik bekeek haar nog eens en dacht: damn die lijkt best veel op Miranda!
ik zit nu op insanity en ik schijt em nu al de broek voor de eindmissiequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik speel het nu ook op Hardcore en ik vind het nog meevallen eigenlijk. Het is absoluut lastig en je bent gewoon langer bezig met gevechten, maar ik ga niet vaker dood of zo. De uitdaging die het biedt is in elk geval erg leuk. Veteran vond ik tijdens mijn tweede playthrough een beetje repetitief worden, maar op Hardcore zul je echt andere tactieken moeten hanteren... de vijanden doen het namelijk ook.
oh enneuh, grrrrrr even een tip:quote:Op woensdag 7 april 2010 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met mijn eerste ME2 run bezig, volgens mij is het wel verstandig om eerst alle sidequests ed te doen voordat je door het Omega-4 relay gaat of kan je gewoon nog terug komen om dat soort shit te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adept in z'n algemeen of op insanity?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef RickoKun het volgende:
Als je echt op het allermoeilijkst wil dan moet je met de Adept gaan
Ik ben namelijk toch maar overgestapt op mijn ME2 soldier character.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeuuu, 3e playthrough voltooid als Adept met een volle ParagonbalkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op maandag 12 april 2010 01:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Prima Games doet dat niet inderdaad. Of alleen bij de eGuides, wat toch wel een minpuntje is. Vreemd genoeg is de game guide wel up-to-date wat betreft de teamleden die je het beste kunt kiezen voor de diverse rollen tijdens de endgame.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Die guide zal niet inclusief de laatste DLC zijn of wel? Piggyback loste dat nog wel eens op door een pdf voor de DLC op de site te plaatsen in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
De meningen zijn nogal wisselvallig.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:23 schreef Rikketik het volgende:
Zo, de official game guide binnengekregen. Best een compleet boekwerk, zo op het eerste gezicht. Maps, uitgebreide informatie, zelfs wat betreft de kleine assignments, en ook een handige planet guide, met alle planeten en hun recources op een rijtje. Ik moet hem nog beter doorlezen, maar zo op het eerste gezicht is het een goede guide, mocht je meer dan gemiddelde interesse hebben in ME2.
Ik zie het.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
De meningen zijn nogal wisselvallig.
Maar wel mooi om te hebben,
De eerste zat in miniformaat bij de CE van ME2.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef popolon het volgende:
Heb je die comics al gezien? Die zien er wel goed uit. Echt comic style.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Hmm en nu kan ik zeker gaan raden wie hij inspreekt...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Droge_Lever het volgende:
Oehw, net uitgespeeld1e keer. 4 teammembers deaud
Heb de aftiteling zitten kijken. Doen best veel bekende namen mee. Zelfs bij additional voices staat e.e.a. (Dwight Schultz)
Hij doet sowieso Navigator Pressly.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm en nu kan ik zeker gaan raden wie hij inspreekt...
En Ben 10!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm en nu kan ik zeker gaan raden wie hij inspreekt...
Het is maar 1 missie. Je krijgt overigens ook nog een nieuwe outfit, nieuw wapen en een extra tech upgrade als je de Kasumi DLC aanschaft. Kasumi zelf is ook een team-member waar je wat mee kan op hogere niveaus.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Morthill het volgende:
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik het moet kopen. De game toch al drie keer uitgespeeld en ik zou Kasumi dus vooral in huis halen voor de extra missies
I know, daarom twijfel ikquote:Op donderdag 15 april 2010 16:15 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is maar 1 missie. Je krijgt overigens ook nog een nieuwe outfit, nieuw wapen en een extra tech upgrade als je de Kasumi DLC aanschaft. Kasumi zelf is ook een team-member waar je wat mee kan op hogere niveaus.
Jij werkt voor de collector's!!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb hem ook maar gehaald. De collecters edition wel te verstaan.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij werkt voor de collector's!!
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You're going down!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat?Ik heb ook de Collectors Edition en ik werk helem- ASSUMING DIRECT CONTROL.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
of "This won't hurt me" terwijl hij zelf aan het schieten isquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef nikanoru het volgende:
[..]
''You will feel this!!""
(Wel altijd een rare zin gevonden van de collector general...O_o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik nu weer met een Sentinel begin. Modden is nu ook mogelijk op de Xbox, dus ik kan nu ook New Game+ kiezen en gewoon mijn class veranderen. Evenals mijn naam, haar en dat soort dingen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef RickoKun het volgende:
Godverdommesse poep! Wat is insanity IRRITANT MAN
Okay, je gaat dood binnen 3 kogeltjes, veel cover gebruiken.
Maar als ik Tali haar missie ga doen, komen er ON EIN DIG poppetjes aan, wave na wave na wave. Wat da fak is op daarmee?! Daar kom ik NOOIT voorbij!?
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Begonnen aan een 2e keer rondspelen en niet meer aangeraakt na anderhalf uur. Herspeelbaarheid is gewoon te weinig aanwezig.
Vind je? Ik heb 'em eerst een keer uitgespeeld met een paragon MaleShep en speel 'em nu als renegade FemShep en ik vind het een compleet ander spel!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Begonnen aan een 2e keer rondspelen en niet meer aangeraakt na anderhalf uur. Herspeelbaarheid is gewoon te weinig aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nofi, maar dan moet je wel zo'n beetje autistisch zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]de game ging mij na twee keer nog lang niet vervelen. Drie keer uitgespeeld in evenveel weken en ik weet zeker dat ik hem nog vaker ga herspelen
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb 'em eerst een keer uitgespeeld met een paragon MaleShep en speel 'em nu als renegade FemShep en ik vind het een compleet ander spel!Met alle respect maar dat verandert toch geen reet aan het verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat verandert toch geen reet aan het verhaal?
Niet aan de main storyline, maar wel de manier waarop je het invult natuurlijk. Ik voel me een compleet ander karakter die het hele spel met een totaal andere insteek bekijkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat verandert toch geen reet aan het verhaal?
Dat vind ik bij mass effect 2 dus nog wel meevallen. Ik heb dat meer met mass effect 1, waar je persé door al die kut dialogen heen moetquote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nofi, maar dan moet je wel zo'n beetje autistisch zijn. Het verhaal ken je al en de combat is leuke bezigheidstherapie maar zeker niet zo dat je voor dat beetje knallen jezelf weer door het hele geneuzel heen sleurt.
Ik vond het echt een superspel en begon ook vol goede moed aan m'n 2e playthrough maar helaas, het kon me gewoon echt niet meer boeien.
Je kunt bij ME1 de dialogen skippen op precies dezelfde manier als in ME2.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat vind ik bij mass effect 2 dus nog wel meevallen. Ik heb dat meer met mass effect 1, waar je persé door al die kut dialogen heen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |