Wtf? ME1 deed ik 23u over, ME2 zat rond 27 a 28u. Hoezo kort?quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit, ook had ik het idee dat na de loyaltymissies het spel pas echt los zou gaan maar je wordt gelijk naar het einde getransporteert, nu, na mn 3de playthrough vind ik dat Bioware best wel gefaald heeft op rpgvlak, zeer weinig sidemissies, weinig spontane interacties met NPC's etc.... en het spel is gewoon te kort! Lijkt wel een budget versie van ME1 soms.
quote:For a limited time only on Amazon.com, when you buy Mass Effect 2, get Mass Effect 1 for free! Have friends who missed out? Make sure to tell them about this awesome deal!
Je kunt nog verdergaan met de sidequests als je de mainquest hebt uitgespeeld.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met mijn eerste ME2 run bezig, volgens mij is het wel verstandig om eerst alle sidequests ed te doen voordat je door het Omega-4 relay gaat of kan je gewoon nog terug komen om dat soort shit te doen?
Mja, das ook zoiets, heb je het spel eigenlijk al uitgespeeld en dan kan je al je überleet powers nog op sidequests los latenquote:Op woensdag 7 april 2010 00:05 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Je kunt nog verdergaan met de sidequests als je de mainquest hebt uitgespeeld.
Maar ik zou er wel eerst voor zorgen dat je favoriete personen loyal worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede missie trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
al die NPC's stilstaan? In ME2? Ik zie er genoeg gewoon rondlopen en hun ding doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Jivis het volgende:
Wat een geniale game is dit zeg. Zo heerlijk om door de galaxy te cruisen, quests te doen en intussen ook nog wat planeten te scannen. Krijg er echt een Star Trek/BSG gevoel bij. Ben nu bezig al mijn team members loyal te maken en ga daarna verder met de main quest.
Wat ik wel jammer vind is dat je zo bij de hand genomen wordt. Had het bijvoorbeeld wel leuk gevonden als het niet verplicht was geweest om alle team members te recruiten en dat je ze zelf moet opsporen, dus niet door middel van die dossiers.
Valt me ook op dat die NPC's allemaal zo stilstaan. Het had er wat dynamischer uitgezien als ze rondliepen. Zelfs Oblivion, dat toch al een vrij oud spel is, had dat.
Maarja, dat zijn kleine minpunten. Verder vind ik het echt geweldig.
true, maar in Me1 waren ze er helemaal niet. Het is nu wel stukken levendigerquote:Op woensdag 7 april 2010 15:09 schreef MPC60 het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor, veel NPC staan gewoon weg altijd op dezelfde plek, denk bv aan de human voor Afterlife, die staat gewoon de hele playthrough te gillen daar dat ie naar binnen wil, zelfde geld voor een guard die net iets links voor Afterlife staat en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.NPC's die echt daadwerkelijk rondlopen zijn schaars maar dat was in ME1 al.
Hoezo waren ze er in ME1 helemaal niet? Op de Citadel enzo had je hartstikke veel NPC's, meer dan in welke hubworld van ME2 dan ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
true, maar in Me1 waren ze er helemaal niet. Het is nu wel stukken levendiger
Waar je doorheen komt loopt er niet een rond hoor. Ze dansen, roepen dingen, hangen rond, maar steeds op dezelfde plek.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
al die NPC's stilstaan? In ME2? Ik zie er genoeg gewoon rondlopen en hun ding doen.
Dat is ook de bedoeling natuurlijk. Het is de überbureaucratie. Daarom wil Garrus er niks meer mee te maken hebben en worden figuren als Anderson er zo ongelukkig van.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind trouwens de Citadel in zowel in 1 als 2 nogal steriel overkomen.
Ik mis een beetje de NPC's zoals in 'Lure of the Temptress' daar liepen ze door heel het dorp rond en zocht je je af en toe echt de pleuris om iemand weer tegen te komen om een sidequest af te ronden.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
al die NPC's stilstaan? In ME2? Ik zie er genoeg gewoon rondlopen en hun ding doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:42 schreef popolon het volgende:
Niet klikken als je het niet wilt weten: Kasumi's ending choice.Gewoon de bovenste optie kiezen voor je Paragon-Shepard en de onderste voor RenegadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Get it and Bet it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |