verbeterdquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef Tijn het volgende:
Ik heb ME1 & 2 nu een keer uitgespeeld met m'n Paragon character. Nu ben ik ME1 aan het uitspelen met m'n Renegade personage en dan in ME2 importeren. Ik heb er nu al zin in om die Kelly af vol te blaffen![]()
Nee, zeker niet. Sowieso is dat personage een vrouw en ik ga zo bot en onaardig tegen d'r doen als mogelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het viel me nog reuze mee eigenlijk, ik had er meer moeite mee op Veteran. Maar ik moet zeggen dat Soldiers ook wel owneren, vooral tegen Geth. Vindicator + Disruptor + Adrenaline Rush =.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
alle sidequests kun je idd naderhand nog doenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef Jivis het volgende:
Ben sinds kort aan deeltje 2 begonnen. Top! Klein vraagje: hebben ze hier voor de Fallout 3 methode gekozen waardoor je na het uitspelen van de mainquest de sidequests niet meer kunt afronden, of is dat nog gewoon mogelijk? Gezien de DLC lijkt het me van wel, maar je weet nooit...
Kon dat in ME1? Ik dacht dat je na de laatste missie alleen nog de credits kreeg en terug werd gegooid naar het menu.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef popolon het volgende:
Kon in ME1 wel, in 2 ook dacht ik.
Ja, same here. Heb het verder niet uitgezocht daarna eigenlijk, vond de sidequests toch weinig boeiend in deel 1quote:Op zondag 28 maart 2010 22:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kon dat in ME1? Ik dacht dat je na de laatste missie alleen nog de credits kreeg en terug werd gegooid naar het menu.
Oh verhip, is dat zo? Kan best zijn trouwens.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kon dat in ME1? Ik dacht dat je na de laatste missie alleen nog de credits kreeg en terug werd gegooid naar het menu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, jij?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Aziaat het volgende:
Ik ben nu bezig met een quest waar ik deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, jij?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:
Tis gelukt bedankt!![]()
Ondertussen heb ik de main quest uitgespeeld.Dan doe je echt iets foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:00 schreef Frag_adder het volgende:
Meer een vraag maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:
Tis gelukt bedankt!![]()
Ondertussen heb ik de main quest uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat een verschillen zitten er in
Ik heb eigenlijk geen zin om 'm nog een keer te spelen. Ben wel benieuwd naar de renegade opties in gesprekken, maar in grote lijnen doorloop je toch weer hetzelfde pad. Vond het stuk na de openingsscene al saai omdat ik het al eens gezien had
Too much is never enough!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik met mijn 2e run bezig op Renegade en moet zeggen dat Renegade toch echt leuker isLekker zwarte humor en at random mensen in elkaar beuken of een kogel tussen de ogen leggen
[ Bericht 4% gewijzigd door numero_uno op 02-04-2010 16:22:04 ]- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
kutquote:
Nee, dat ligt er aan wie je hebt achter gelaten op Virmire natuurlijk. Geslacht van je Shepard heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Ashley trouwens (of Kaidan als je femshep speelt)
Nice!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn poster hangt nu heel tof aan de muur. Ik had alleen liever Garrus erbij, ipv Grunt
Mja, maar ik heb ME1 (nig) niet gespeeld... in het eerste filmpje krijg ik als maleshep Ashley te zien, en als femshep Kaidan. Als maleshep naar die colony gaan = Ashley ontmoeten, femshep weet ik nog niet, aangezien mijn femshep het schip nog niet af is geweestquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat ligt er aan wie je hebt achter gelaten op Virmire natuurlijk. Geslacht van je Shepard heeft er niets mee te maken.
Heb hem via www.budgetgaming.nl gekocht bij yourgamezonequote:Op zaterdag 3 april 2010 02:54 schreef MPC60 het volgende:
ALs je Mass Effect 2 zat ben maar nog wel meer Mass Effect wil spelen, gewoon ME1 uit de koopjesbak vissen en daarmee aan de slag. Dan wordt je eerstvoglende playthrough met ME2 meteen een stuk persoonlijker.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody ever seems to remember life is a game we play
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door numero_uno op 05-04-2010 11:03:58 ]- I'm buttwalking... is that a crime? -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. flikkerde ik van mijn stoel
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op maandag 5 april 2010 10:54 schreef Pek het volgende:
Toen MordinJa dat was een mooie wendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. flikkerde ik van mijn stoel
de stilte daarna en de blik van Shepard was echt van
![]()
- I'm buttwalking... is that a crime? -
en ik dacht dat ik een nerd was met mijn 3 playthroughs in twee wekenquote:Op maandag 5 april 2010 11:18 schreef PirE het volgende:
Die gesprekjes in de Citadel-stores zijn ook geweldig.
Vooral die met die Asari en Elcor in die winkel van die Salarian is geweldig. Ik heb er eerder nooit opgelet en dit is mijn 5e playthrough
.
Het was ook mijn blikquote:Op maandag 5 april 2010 10:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja dat was een mooie wendingde stilte daarna en de blik van Shepard was echt van
![]()
Dit, ook had ik het idee dat na de loyaltymissies het spel pas echt los zou gaan maar je wordt gelijk naar het einde getransporteert, nu, na mn 3de playthrough vind ik dat Bioware best wel gefaald heeft op rpgvlak, zeer weinig sidemissies, weinig spontane interacties met NPC's etc.... en het spel is gewoon te kort! Lijkt wel een budget versie van ME1 soms.quote:Op maandag 5 april 2010 15:00 schreef Pek het volgende:
Legion is tof, alleen veel te laat geintroduceerd
playthrough van dik 30 uur tegen 40 uur. Valt best mee toch.quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit, ook had ik het idee dat na de loyaltymissies het spel pas echt los zou gaan maar je wordt gelijk naar het einde getransporteert, nu, na mn 3de playthrough vind ik dat Bioware best wel gefaald heeft op rpgvlak, zeer weinig sidemissies, weinig spontane interacties met NPC's etc.... en het spel is gewoon te kort! Lijkt wel een budget versie van ME1 soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |