quote:Op maandag 31 mei 2010 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het liefst zie ik ook een nieuwe versie van Rome: total war.
Dat was/is in mijn ogen nogsteeds de leukste![]()
Inderdaad, of nog een nieuwe Medieval. Zolang er maar geen tot niet al te veel guns in de game zitten. Want dat vind ik toch minder leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het liefst zie ik ook een nieuwe versie van Rome: total war.
Dat was/is in mijn ogen nogsteeds de leukste![]()
Helemaal gelijk ja, maar dan geef ik toch de voorkeur aan Medieval omdat de technologie daar toch wel al net iets verder was. En dus ook afwisselendere gameplay.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
yep idd, het vechten met geweren vond ik zlef ook minder.
Gaf er een tactische draai aan die ik toch niet helemaal kon waarderen. Kwam teveel neer op achter muurtjes schuilen of gewoon op de ander aflopen en schieten.
Vond dat je met de ´normaal´ bewapende troepen veel meer variatie in strategie kon uitvoeren.
En ja, RTW heb ik al wel eens uitgespeeld, dat spel is al jaren oud.
Volgens het spel speel je dat al snel uit trouwens he, hoef je nieteens alle gebieden voor te veroveren
Ga er maar gerust van uit dat het geen Shogun 2 wordt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Helemaal gelijk ja, maar dan geef ik toch de voorkeur aan Medieval omdat de technologie daar toch wel al net iets verder was. En dus ook afwisselendere gameplay.
Maar we zullen het zien met Shogun 2.
Medieval is nu wel een beetje over die heeft al een tweede versie gehad en dan hebben we het nog niet eens over de mini-campaigns. Leuk maar probeer dat maar weer over een jaartje of tien ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Dynd het volgende:
[..]
Inderdaad, of nog een nieuwe Medieval. Zolang er maar geen tot niet al te veel guns in de game zitten. Want dat vind ik toch minder leuk.
Dat zou echt freakin awesome zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef drumstickNL het volgende:
Ik hoop dat ze eens wat nieuwe features bedenken. Zoals een eigen koninkrijk oprichten waarvan jezelf units/vlaggen/steden/schepen mag ontwerpen.
Het doet mij wat omdat het van die onbekende enorme gebieden zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nadeel van asia is dat ik daar niks mee heb. Met europa veroveren kan ik me nog enigzins inleven. Maar om nou mongolie te veroveren met de legers van de qing dynastie aan mijn zijde(om de geschiedenis even om te keren), dat doet me toch minder.
maar ja, er ligt natuurlijk wel een gigantische markt open met die gamers daar.
dat zou idd wel nice zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef drumstickNL het volgende:
Ik hoop dat ze eens wat nieuwe features bedenken. Zoals een eigen koninkrijk oprichten waarvan jezelf units/vlaggen/steden/schepen mag ontwerpen.
leek het dat niet al sinds medieval 2 ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef Semisane het volgende:
Nu maar hopen dat ze echt iets moois gaan maken van deze Shogn 2, met veel nieuwe en hopelijk revolutionaire features, want ergens begint het op een stal melkkoeien te lijken dit.
Ik heb de afgelopen twee edities wel als melkkoe beschouwt, vooral Napoleon:Total war en hoe ze met Empire: Total War zijn omgegaan of beter de kopers van E:TW.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef DeParo het volgende:
Bij dit spel heb ik het nog niet als melkkoeien ervaren omdat hier gewoon geen einde voorlopig aan moet komen. Telkens een andere setting en telkens totale oorlog.
Dat kan, aan de andere kant hoor ik van anderen dat het terleurstellend was, omdat er allerlei features uit gesloopt waren, maar eigenlijk is dat niet mijn grootste probleem. Wel hoe men is omgegaan met E: TW.quote:
quote:
Topkoks eten nog bij de snackbar en MacDonalds, omdat het lekker, en goedkoop is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat kan, aan de andere kant hoor ik van anderen dat het terleurstellend was, omdat er allerlei features uit gesloopt waren, maar eigenlijk is dat niet mijn grootste probleem. Wel hoe men is omgegaan met E: TW.
Dat was een halve game, met achterlijk veel bugs en fouten, ipv zich daarop concentreren heeft men die game laten vallen en kwam N:TW uit.
En nu enkele maanden later kondigen ze al de volgende aan. Im mijn ogen niet een goed teken. Ik hoop maar dat de serie niet afdaald tot het niveau van een MacDonalds menu.
En de paar idioten die "denken" dat MacDonald lekker eten maakt, jullie hebben geen smaak en ja je kan over smaak twisten, sommige dingen zijn nou eenmaal bagger, waaronder MacDonalds. Accepteer het, jij als MacDonalds liefhebber hebt geen klasse en geen smaak.Zo dat is er ook weer uit.
Mjoah. Die campaign en de historical battles vond ik wel tof, en grafisch zag het er echt erg goed uit naar mijn mening, maar moet zeggen dat de grand campaign best wel saai was. Komt vooral doordat de map gedomineerd wordt door een paar grote facties. Het was wel leuk, maar de replayability was wel erg laag voor de toch best hoge prijs.quote:
maar mcdonalds food is wel aardig goedkoper dan eten met een michelinster. Dus als de games dan ook in verhouding zoveel goedkoper worden, kan ik er nog wel mee levenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
En de paar idioten die "denken" dat MacDonald lekker eten maakt, jullie hebben geen smaak en ja je kan over smaak twisten, sommige dingen zijn nou eenmaal bagger, waaronder MacDonalds. Accepteer het, jij als MacDonalds liefhebber hebt geen klasse en geen smaak.Zo dat is er ook weer uit.
Dat ben ik met je eens ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Mag hopen dat ze het weer modbaar maken. Rome Total Realism heb ik helemaal kapot gespeeld. Die vind ik ook nog heel vet maar als ik nu gewoon vanilla Rome Total War speel is het eigenlijk gewoon een kutspel.
Medieval 2 had je ook zon mod die een beetje in het midden oosten afspeelde die was ook vet. Maar het origineel was ook vreselijk. Empire ben ik daarom maar niet meer aan begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |